Awwwquote:
kijk maar uit ik heb deze week vakantiequote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Beter komen jullie allemaal even langs zodat ik jullie kan spanken
Ja....... Jij wel........quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:04 schreef Salatrel het volgende:
[..]
kijk maar uit ik heb deze week vakantie
Ik 2 tot 3 weken.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:04 schreef Salatrel het volgende:
[..]
Ik zal eens wat in...... Nvm u_uquote:
quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:04 schreef Salatrel het volgende:
[..]
KOM DAN.. MET JE BABBELSquote:
Ik zou wel vakantie willen.. Juist omdat rustquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:09 schreef Crack_ het volgende:
Ik hoef nog geen eens zo zeer vakantie, gewoon efkes rust.
ja, eerst naar Houston vliegen, aap. En van daaruit naar Miami.quote:
quote:
Ik ook.. Op m'n fietsquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:09 schreef BobbyB het volgende:
Ik neem misschien ergens in juli/augustus nog ff een week vakantie. Daarna niet meer, ff opsparen voor roadtrip naar Miami
School vind ik niet ergquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
KOM DAN.. MET JE BABBELS
[..]
Ik zou wel vakantie willen.. Juist omdat rust
Ik ook niet.. Campings welquote:
je woon toch in the middle of nowhere? altijd rustigquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
KOM DAN.. MET JE BABBELS
[..]
Ik zou wel vakantie willen.. Juist omdat rust
Niet echt hoorquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:12 schreef Salatrel het volgende:
[..]
je woon toch in the middle of nowhere? altijd rustig
Ik doe daar niet aanquote:
Nee hoor. Met mooi weer steeds allemaal van die stadsen die hier van de rust willen komen genieten. Ik weet precies welke dat zijn, namelijk degenen die te beroerd zijn om je te begroeten.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:12 schreef Salatrel het volgende:
[..]
je woon toch in the middle of nowhere? altijd rustig
kunnen ze mooi voor de spiegel oefenenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:13 schreef Crack_ het volgende:
Serieus, ik snap het niet als mensen psychologie gaan studeren. Daar wordt je zó gek van das niet normaal man, tering.
Ik ken een autist die dat wil gaan studeren.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:13 schreef Crack_ het volgende:
Serieus, ik snap het niet als mensen psychologie gaan studeren. Daar wordt je zó gek van das niet normaal man, tering.
en als ze groeten is het psst psst hey meisjequote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee hoor. Met mooi weer steeds allemaal van die stadsen die hier van de rust willen komen genieten. Ik weet precies welke dat zijn, namelijk degenen die te beroerd zijn om je te begroeten.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap het wel.. Ik zou het zelf ook wel willen.. Alleen ben ik daar emotioneel niet sterk genoeg voorquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:13 schreef Crack_ het volgende:
Herkenbaar jaquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee hoor. Met mooi weer steeds allemaal van die stadsen die hier van de rust willen komen genieten. Ik weet precies welke dat zijn, namelijk degenen die te beroerd zijn om je te begroeten.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:14 schreef Salatrel het volgende:
[..]
kunnen ze mooi voor de spiegel oefenen.
Het is je al vergeven hoorquote:
quote:
quote:
autisten doen dat toch al.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:15 schreef Crack_ het volgende:
[..], nee het is meer zo van je gaat over ALLES nadenken. Je wordt der echt helemaal gek van als je dat leest
Die je dan aankijken van 'waarom zeg je iets?'. Bij een vriend van me hebben mensen zelfs een keer hun tent opgezet in de achtertuinquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:14 schreef Chai het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, maar niet op die manier. Ik denk ook heel veel, maar hier. NEE ik word der echt gek vanquote:
Je hebt geen jodium?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:17 schreef Dqod het volgende:
Ik haalde mijn duimpje open vandaag en heb m, zoals t een echte diehard betaamd, ontsmet met alcohol
echt hequote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:14 schreef Chai het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je moet er ontzettend sterk voor in je schoenen staan indeed.. Maar psyches doorgronden is welquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maar niet op die manier. Ik denk ook heel veel, maar hier. NEE ik word der echt gek van. Kun je nooit rekening mee houdne is zo veel dan.
kan wel natuurlijk maar is gewoon veel
joduimquote:
Dat was er niet nee.. Ik was niet thuis eh.. Maar nee, ze hadden alleen alcohol.. Mja, word je hard van u_uquote:
wat nouquote:
Ja maar dat gaat niet zo 123 want der zijn voor hoe iets onthoud al 10000 theorieen en die moet je dan allemaal nagaan en dan vind je misschien die ene die bij jou past.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je moet er ontzettend sterk voor in je schoenen staan indeed.. Maar psyches doorgronden is wel.. Zowel van mens als dier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |