jongequote:
Wel verstaan?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:18 schreef Crack_ het volgende:
Oh, nou ik mis 't echt niet hoor. Ik kan 't ook niet.
Ja, behalve als 't echt heel erg is, dan versta ik der niks van hoor.quote:
quote:
Je schrijft het als 'ao'.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:21 schreef Chai het volgende:
Volgens mij zit die oa klank ook in bijna elk dialect.
Echt waar, dat is Brabants.quote:
och lieverd, gaat het niet over chimi's of voetbal. het is me wat.quote:
Castle is nu juist 1 van de series die ik gewoon op TV volg.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:43 schreef Salatrel het volgende:
ah bobby je komt precies op tijd...
je moet even de castle ep van deze week checkenspeelt zich af in LA met bijbehorende wardrobes
Alles om jou af te schuddenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:42 schreef Lakitu het volgende:
sma's met dialectenhoe raakt laki z'n erectie kwijt deel 1
als dit dialect is voor aftrekken: geen interessequote:
Wat een slap aftreksel zou dat worden.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:46 schreef Lakitu het volgende:
[..]
als dit dialect is voor aftrekken: geen interesse
Maar hoezo dan? Is die ep zo bijzonder?quote:
Die pics zag ik wel voorbij komen op FB ja.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:49 schreef Salatrel het volgende:
[..]
nouja californië he.... weer eens wat anders dan beckett in een broekpak
barca-realquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat?quote:
lol nee naar een 22 zwetende kerels op een grasveld kijken is lekker heteroseksueel wou je zeggenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:59 schreef wise het volgende:
[..]
barca-real
beter dan die gay musical serie glee
jaquote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
lol nee naar een 22 zwetende kerels op een grasveld kijken is lekker heteroseksueel wou je zeggen
als je het zo bekijkt is het toch raar dat zo weinig vrouwen voetbal kijkenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
lol nee naar een 22 zwetende kerels op een grasveld kijken is lekker heteroseksueel wou je zeggen
Alleen Amerikaanse series die hier (nog) niet te zien zijn download ik. De rest neem ik gewoon op.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:58 schreef Salatrel het volgende:
mensen die amerikaanse series op de nederlandse tv volgen
Jammer dat er geen mancrush van mij zal voetballen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
t.o.v. glee? Wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
sowieso series volgens van tv-zenders.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:58 schreef Salatrel het volgende:
mensen die amerikaanse series op de nederlandse tv volgen
daar spelen lekkere wijven in.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |