SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Vijf klopjes en drie hevige shakes voor de mannen!
DE OP IS HIER TE VINDENTell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
Bwehehe mijn msn naam is ook Chocomels, zo heeft iemand het ooit neergezet en maar laten staanquote:
Damn man, ik heb vandaag op een paar bladzijden gelezen en een college half gevolgd weer geen fuck gedaan. Serieuze motivatie-problemen hier.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:56 schreef Morthill het volgende:
Pfff, weer uren doorgebracht met lezen van artikelen en bestuderen van dataallemaal wat oudere artikelen overigens, van de grote meesters in het vakgebied. Morgen aan de slag met wat jonger materiaal, maar hopelijk wel wat bruikbaarder
Ik keek zondag ook weer gruwelijk op tegen deze week, maar eenmaal bezig is het toch te doen. Bovendien mag ik mijn scriptie wel leuk vindenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:09 schreef Nebo het volgende:
[..]
Damn man, ik heb vandaag op een paar bladzijden gelezen en een college half gevolgd weer geen fuck gedaan. Serieuze motivatie-problemen hier.
Mooi, dat scheelt een replay bij een faceplant.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:39 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik ga boarden
Zonnetje in mn nek.
Nieuwe wielen en lagers.
Muziekje in:
Alles gaat in slow-motion
Lolquote:
Toch niet bij het stadhuis hequote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:39 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik ga boarden
Zonnetje in mn nek.
Nieuwe wielen en lagers.
Muziekje in:
Alles gaat in slow-motion
yeah rightquote:
Hahaquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:02 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
yeah right
als jij dacht dat je een kuttige internet verbinding had,moet je jezus dan eens zien,hij respawnde pas na 3 dagen
Zo spannend is het niet toch?quote:
Nee, maar Poit vind dat volgens mij wel leuk om naar te kijkenquote:Op woensdag 4 mei 2011 07:59 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Zo spannend is het niet toch?
Vanavond weer lekker de billen trainen en naar de sauna, maar eerst een pittige afspraak bij een klant... niet zo'n zin in...
quote:
Als ik straks verhuisd ben moet ik ook maar weer eens actief gaan sporten, uuuugh!quote:Op woensdag 4 mei 2011 07:59 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Zo spannend is het niet toch?
Vanavond weer lekker de billen trainen en naar de sauna, maar eerst een pittige afspraak bij een klant... niet zo'n zin in...
Sportenquote:Op woensdag 4 mei 2011 08:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Als ik straks verhuisd ben moet ik ook maar weer eens actief gaan sporten, uuuugh!
Géén idee. Ben net binnenquote:Op woensdag 4 mei 2011 08:50 schreef Kn0x het volgende:
Morgel! Nog wat spannends te beleven in de GAM SC op de knappe billen die hierboven gepost werden.
Secondedquote:
Tsja, van wie moet dat?quote:
Niet sportenquote:Op woensdag 4 mei 2011 08:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja dat dus![]()
Maarja, je moet toch wat
https://www.amazon.co.uk/(...)erty+Defined&x=0&y=0quote:Op woensdag 4 mei 2011 08:56 schreef Morthill het volgende:
wil je het boek Liberty Defined bestellen, heeft bol.com alleen de audiobook-versie
hmh, eigenlijk moet ik sporten. Maar er totaal geen zin in.quote:
Is ook maar ik wil ook strakke billen en buik houden!quote:Op woensdag 4 mei 2011 08:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Tsja, van wie moet dat?
Zoveel mogelijk gezond eten werkt ook prima imo.
Maar ik ga wel braaf 1 x per week naar m'n groepslesje hoor
Ik doe nu wii fitquote:Op woensdag 4 mei 2011 08:59 schreef Solique het volgende:
[..]
hmh, eigenlijk moet ik sporten. Maar er totaal geen zin in.
Loop wel wat extra op werk
Whuuuutquote:Op woensdag 4 mei 2011 09:11 schreef Tain het volgende:
Ohja:
Kat vs Guitar Hero gitaar: 1-0
Geen idee hoe dat beest het voor elkaar heeft gekregen, maar de gitaar lag opeens bijna 2 meter lager op de grond
hmh, waarom zie ik dat niet zitten om te gaan doenquote:
Het is wel grappig hoorquote:Op woensdag 4 mei 2011 09:16 schreef Solique het volgende:
[..]
hmh, waarom zie ik dat niet zitten om te gaan doen
Ja, ok. Maar om daar nu helemaal een wii voor te halen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Het is wel grappig hoorplus je hoeft niet helemaal t huis uit en naar de sportschool *lui*
Gewoon Ea Sports Active 1 of 2, Zumba Fitness of Get Fit with Mel B halenquote:Op woensdag 4 mei 2011 09:38 schreef Solique het volgende:
[..]
Ja, ok. Maar om daar nu helemaal een wii voor te halen.
En zie mijzelf het toch niet doen
quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:39 schreef Tain het volgende:
[..]
Gewoon Ea Sports Active 1 of 2, Zumba Fitness of Get Fit with Mel B halen
Oohh ja maar ik had al een wiiquote:Op woensdag 4 mei 2011 09:38 schreef Solique het volgende:
[..]
Ja, ok. Maar om daar nu helemaal een wii voor te halen.
En zie mijzelf het toch niet doen
mwa, ken mijzelf. Gaat m niet worden denkquote:Op woensdag 4 mei 2011 09:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Oohh ja maar ik had al een wiiIk vond het nog leuker toen wii fit 2 uitwas, en zoals tain al zegt zijn er nog wat andere games die wel tof zijn
mel b
Je beweegt met wii fit trouwens wel aardig actief, je merkt het echt als je vaker speelt omdat de oefeningen dan steeds zwaarder worden!
Fysioquote:Op woensdag 4 mei 2011 09:44 schreef Solique het volgende:
[..]
mwa, ken mijzelf. Gaat m niet worden denk
Ken ook niemand die een wii heeft.
Ik houd het wel bij de fysio, hardlopen en fietsen voorlopig.
Al 8 jaar en geen uitzicht op verbeteringquote:Op woensdag 4 mei 2011 09:59 schreef Tain het volgende:
[..]
FysioLoop er nu al een jaartje of 6 a 7 bij
Hier ook niet inderdaadquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:02 schreef Solique het volgende:
[..]
Al 8 jaar en geen uitzicht op verbetering
Bij mij komt het doordat ik half invalide ben geraakt door voetbalquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:01 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Wat hebben jullie toch allemaal een hekel aan sport![]()
How come?
Geblesseerd geraakt tijdens een potje basketball en nu 4 operaties verder mag/kan ik nog steeds niet hardlopen bijv.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:01 schreef Lotje-Plusone het volgende:
How come?
Ik ben van nature lui.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:01 schreef Lotje-Plusone het volgende:
How come?
Ik ben groot fan van sport ook al zie je het niet aan mequote:Op woensdag 4 mei 2011 11:12 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Dat zijn goede redenen, maar stiekem zijn jullie dan toch nog sportmensen!
Dus echt een hekel aan sport zelf hebben jullie niet, maar de blessures zijn gewoon zwaar bagger!!
Dat telt ook mee. Ik fiets 20 min. heen en terug naar werk. Dus m'n dagelijkse half uurtje haal ik met gemak. Daarnaast wandelen we hier ook veel door het bos.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:36 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik vind sporten leuk hoor, maar heb er na het werk de puf niet meer voor....
Als ik minder zou werken zou sporten geen probleem zijn
idemquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:36 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik vind sporten leuk hoor, maar heb er na het werk de puf niet meer voor....
Als ik minder zou werken zou sporten geen probleem zijn
Ik loop naar het station, ongeveer 10 minuutjes, en dan met de metro naar t werkquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat telt ook mee. Ik fiets 20 min. heen en terug naar werk. Dus m'n dagelijkse half uurtje haal ik met gemak. Daarnaast wandelen we hier ook veel door het bos.
Maar echt fanatiek sporten heb ik 's avonds ook geen puf meer voor.
Ooit, toen ik dagelijks met de auto naar werk ging en een maandje vrij had én geen vriend oid had, zat ik 7 uur per week in de sportschool.
Maar dat red ik niet meer.
Ik merk wel dat ik meer beweeg sinds ik op een ander pand zit.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat telt ook mee. Ik fiets 20 min. heen en terug naar werk. Dus m'n dagelijkse half uurtje haal ik met gemak. Daarnaast wandelen we hier ook veel door het bos.
Maar echt fanatiek sporten heb ik 's avonds ook geen puf meer voor.
Ooit, toen ik dagelijks met de auto naar werk ging en een maandje vrij had én geen vriend oid had, zat ik 7 uur per week in de sportschool.
Maar dat red ik niet meer.
Ik zou er volgens de ANWB site al meer dan 1 uur over doen met de auto dus dat gaat hem niet worden op de fietsquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:03 schreef Kn0x het volgende:
Meh ik woon te ver weg van werk om met de fiets te gaan. Het is nu al 30 minuten rijden via de snelweg, dus op de fiets gaat het al snel anderhalf uur worden. Ikzelf wil graag op woensdagavond gaan sporten in de gym, maar dan heb ik altijd cursus. Stomme werk ook
In de stad zeker en nu helemaal in Den Haagquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:19 schreef koei het volgende:
De fiets is soms sneller dan de auto! Als ik naar een vriendin moet die aan de andere kant van Den Haag woont dan ben ik sneller op de fiets. Tenminste, zolang ik geen harde wind tegen heb
In grote steden zit hier zeker een kern van waarheid in.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:19 schreef koei het volgende:
De fiets is soms sneller dan de auto! Als ik naar een vriendin moet die aan de andere kant van Den Haag woont dan ben ik sneller op de fiets. Tenminste, zolang ik geen harde wind tegen heb
ok, net langs gelopen nog.quote:
wij meestal ook in de pauze, ff boodschapjes halen want de kantine hier is echtquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:42 schreef Solique het volgende:
[..]
ok, net langs gelopen nog.
Ga wel een paar keer per week naar gelderlandplein in de pauze
Werk er al 2 jaar vlakbijquote:
Waar werk jij dan als je er in de buurt zit?quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
wij meestal ook in de pauze, ff boodschapjes halen want de kantine hier is echt
quote:
quote:
amstelveenseweg! dus wij komen altijd met de auto, niet ver, maar ook niet super dichtbijquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:54 schreef Solique het volgende:
[..]
Werk er al 2 jaar vlakbij
[..]
Waar werk jij dan als je er in de buurt zit?
je gaat toch niet zeggen dat je vlakbij werkt.
ah, ok. Zit zelf aan de Gustav Mahler, dus ben in paar minuutjes lopen op het plein.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
amstelveenseweg! dus wij komen altijd met de auto, niet ver, maar ook niet super dichtbij
Ohhh ja das wel beter! Ik zit aan de amstelveenseweg, dus hier is alleen een Febo in de buurt en verder nixquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:04 schreef Solique het volgende:
[..]
ah, ok. Zit zelf aan de Gustav Mahler, dus ben in paar minuutjes lopen op het plein.
Dan begrijpelijk.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ohhh ja das wel beter! Ik zit aan de amstelveenseweg, dus hier is alleen een Febo in de buurt en verder nixdus meestal ff appie
Hoe was de beta eigenlijk, heb de normale versie maar zo speciaal vind ik het niet.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:42 schreef Tain het volgende:
Vanavond Section 8 spelen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vond het wel leuk. Was een soort tower defense-achtig spel in FPS formaat.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:43 schreef Solique het volgende:
[..]
Hoe was de beta eigenlijk, heb de normale versie maar zo speciaal vind ik het niet.
ok, zie wel dat je ook co-op hebt.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:46 schreef Tain het volgende:
[..]
Vond het wel leuk. Was een soort tower defense-achtig spel in FPS formaat.
Ah, daarom is het zo'n kutgame dus! Heb Section 8 (geen prejudice, de normale) moeten reviewen, SP kon me niet echt bevallen maar MP was best ok! Heb gehoord dat ze in Prejudice goed hebben geluisterd naar de MP feedback, dus dat kan wel wat leuks betekenen!quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:49 schreef Solique het volgende:
[..]
ok, zie wel dat je ook co-op hebt.
Eigenlijk met de normale versie nog nooit online gespeeld
Deze versie is voornamelijk gericht op de multiplayer al zit er wel een campaign in van een paar uur. In de normale versie zit ook een multiplayer die in grote lijnen vergelijkbaar is, maar toen ik die ging uitproberen zaten er misschien 2 of 3 echte spelers op een server en de rest werd aangevuld met bots. In de beta zaten de servers wel vaak vol en dat was echt leuk spelen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:49 schreef Solique het volgende:
[..]
ok, zie wel dat je ook co-op hebt.
Eigenlijk met de normale versie nog nooit online gespeeld
Patat? Chinees? Pizza?quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:22 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik ben te lui om eten te halen en te koken, ik gok dat het weer uit eten wordt
Fixedquote:
XBLA versie wordt ook goed beoordeeldquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:12 schreef Solique het volgende:
PC versie krijgt wel goede reviews her en der, beter dan de normale versie.
Zal eens nadenken, hij is nog geen 12 euri op steam dus valt mee.
Heb m liever op de pcquote:
Chinees gisteren opquote:
uit eten bij de lokale turkquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:22 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik ben te lui om eten te halen en te koken, ik gok dat het weer uit eten wordt
quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:13 schreef Rossdale het volgende:
Zeggen dat brabanders boeren zijn en dan friet patat noemen. Als er een woord is wat boers klinkt, is het wel patat
Patat is overigens een ongeschilde aardappel of een klap in iemand zijn gezicht geven
Patates frites -> Frites van patates -> Friet van aardappel -> dus friet
French fries en dus niet french patats
Een ongeschilde aardappel is gewoon een ongeschilde aardappel en geen patat. Gekke zuiderlingen...quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:13 schreef Rossdale het volgende:
Zeggen dat brabanders boeren zijn en dan friet patat noemen. Als er een woord is wat boers klinkt, is het wel patat
Patat is overigens een ongeschilde aardappel of een klap in iemand zijn gezicht geven
Patates frites -> Frites van patates -> Friet van aardappel -> dus friet
French fries en dus niet french patats
Manneke Pis in Utrechtquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:46 schreef SpankmasterC het volgende:
Het zal mij verrotten of het patat of friet is, zolang het maar lekker is, met goeie mayo!
Goeie! I like!quote:
Kijk, dat is nog eens een goed planquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ijsvrij .. eerder weggaan van werk om ijs te eten
quote:
Is dat die XBLA game? Laatst demo van gedaan en daar was geen drol aan eigenlijkquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:42 schreef Tain het volgende:
Vanavond Section 8 spelen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Onder andere op XBLA, die demo was inderdaad geen drol aan.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:59 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Is dat die XBLA game? Laatst demo van gedaan en daar was geen drol aan eigenlijk![]()
Is de MP echt zoveel beter dan?
Co-opquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:02 schreef Solique het volgende:
[..]
Onder andere op XBLA, die demo was inderdaad geen drol aan.
MP heeft wel co-op.
Welke 2?quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:08 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Co-op![]()
Maar heb nog zoveel games te spelen en net nog 2 games gekocht dus deze skip ik toch
Geen ideequote:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Geen ideemorgen maar naar de dierenarts als hij nog zo mank staat, hij loopt nu op 3 pootjes..
Nah, imo hadden ze het zelfs moeten vragen. Al dan niet symbolisch.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:21 schreef Morthill het volgende:
Open ik de eerste bestuursmail die ik krijg van D66, zie ik tot mijn verbazing twee foto's die ik gemaakt hebt verwerkt in de mailzonder mij te vragen of op de hoogte te stellen. Beetje rare gang van zaken. Niet dat ze mijn foto's niet mogen gebruiken, maar is een symbolisch verzoekje al te veel gevraagd?
De foto's die gebruikt zijn, had ik eerder al voor d66 gemaakt, misschien had ik dat er even bij moeten melden. Ze stonden dus op facebook van D66 Groningen en ik vermoed dat ze daar vandaan geplukt zijn.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nah, imo hadden ze het zelfs moeten vragen. Al dan niet symbolisch.
Ah. Zo.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:30 schreef Morthill het volgende:
[..]
De foto's die gebruikt zijn, had ik eerder al voor d66 gemaakt, misschien had ik dat er even bij moeten melden. Ze stonden dus op facebook van D66 Groningen en ik vermoed dat ze daar vandaan geplukt zijn.
Maar goed, desalniettemin ben ik redelijk verbaasd. Ga eens kijken of ik er een mailtje aan ga verspillen of niet.
kijk, het is allemaal niet zo erg wantquote:
Mooie uitspraak idd, nu is het wachten tot er wat meer mee gedaan wordt!quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:36 schreef Morthill het volgende:
http://www.nu.nl/internet(...)egale-downloads.html
Goed werk van die Britse rechter, je kunt geen boetes uitdelen op basis van IP-adressendat zijn geen rechtspersonen.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Geen ideemorgen maar naar de dierenarts als hij nog zo mank staat, hij loopt nu op 3 pootjes..
Mooie uitspraakquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:36 schreef Morthill het volgende:
http://www.nu.nl/internet(...)egale-downloads.html
Goed werk van die Britse rechter, je kunt geen boetes uitdelen op basis van IP-adressendat zijn geen rechtspersonen.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:30 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Just Cause 2 en NFS Shift
I know i know, last year called
Just Cause 2 is en blijft briljant.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:30 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Just Cause 2 en NFS Shift
I know i know, last year called
Wat lukt er niet?quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:16 schreef AQuila360 het volgende:
Ik krijg Pietje Kraai niet als UI voor elkaar!!
Mjah.. behoefte aan een racegame..quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:10 schreef Solique het volgende:
[..]
Just Cause 2 is en blijft briljant.
NFS Shift vond ik persoonlijk weinig aan.
Ik vond hem tegenvallen. De eerste uurtjes zijn ontzettend vet, totdat de besturing tegen gaat staan en je de waardeloze verhaallijn laat voor wat is het is. Daarna gaat het ook nog eens heel erg vervelen, basis na basis slopen en weinig nieuwe elementen naarmate je verder komt.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:08 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]moet Just Cause 2 ook nog eens gaan spelen, had hem voor een paar euro op Zavvi gescoord maar nog niet echt aangeraakt...
Komt die alweer over een paar weken?quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:38 schreef Misan het volgende:
[..]
Had dan een paar weken gewacht op DiRT 3
Nope, heb niets met Pirates of the Caribbean!quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:50 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Is er nog iemand die hier naar uitkijkt?![]()
Ja!quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:50 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Jawel ik!quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:50 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik wou Pietje de Kraai als UI maar ik krijg hem niet goed want hij is te klein dan ineens.quote:
Tuurlijk!quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:50 schreef Lotje-Plusone het volgende:
De heren kunnen zwijgen en de muziek kan uitquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:48 schreef GameBabe het volgende:
Zo meteen braaf stil zijn in de trein, ik ben benieuwd of de bontkraagjes hier in de coupe zich ook respectvol gaan opstellen...
Hoe is het hier?
quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:04 schreef GameBabe het volgende:
[..]
De heren kunnen zwijgen en de muziek kan uit
wait for itquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:04 schreef GameBabe het volgende:
[..]
De heren kunnen zwijgen en de muziek kan uit
Editten in Paint?quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:07 schreef AQuila360 het volgende:
hOE KAN JE EEN FOTO GOEDMAKEN VOOR AVATRA MSN?
Heb geen enkele van de Lego games gespeeld dus deze al het ook niet wordenquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:50 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ah, m'n 2e game die ik 100% ga halen! Nu nog die laatste fucking coffee thermos vinden en de DLC ownen, dan heb ik 1250/1250!quote:
fixedquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:23 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ah, m'n 2e game die ik 100% ga halen! Nu nog die laatste fucking coffee thermos vinden en de DLC ownen, dan heb ik 1250/1500!
quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:31 schreef Tain het volgende:
Steam is overbelast!
En ze hebben vandaag Sims 3 in de 'aanbieding'... 110 euro voor het spel en alle DLC
Zit nu op 77 van de 100 Coffee dingen, weet niet of ik die alle 100 ga vinden hehequote:Op woensdag 4 mei 2011 20:32 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]ja ok, ik heb beide DLC's dus die 1500 gaat ook wel lukken!
In ander nieuws: Mass Effect 3 pas in Q1 2012?! Is gezegd op facebookpagina, maar de Financial Call van EA is nu/zometeen gaande dus dan horen we waarschijnlijk meer...
Ik had er een guide voor gebruikt, maar blijkbaar toch eentje over het hoofd gezien! D'oh!quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:37 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Zit nu op 77 van de 100 Coffee dingen, weet niet of ik die alle 100 ga vinden hehe
Best een toffe game op die combat na opzich maja.quote:
Het hele pakket is goedkoper op disc met de huidige prijzen dan deze aanbiedingquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:33 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]gezien de enorme berg aan DLC is dat best een deal!
Maar jezus, dat ga ik er dus echt nooit voor betalen... vraag me af hoe populair die deal zou zijn!
Edit:40% korting op de game zelf, veuls te weinig, kost nu nog steeds ¤ 27 terwijl het spel al jaren oud is!
quote:
Nee ander stond ie hier wel bij:quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:59 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
![]()
Ik kan gewoon FUCKING Shivering isles of de Oblivion GOTY niet vinden! nooit niet!
Heb jij die nog?
Yesquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:03 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Nee ander stond ie hier wel bij:
[TK] X360/PS3 Games
Shameless plug overigens..
Was dat trouwens niet die DLC die 30 euri moest kosten?
Hij kost nog maar 2400 points... Dus haal wat points bij Bol en pass de Gears beta key die je erbij krijgt aan fruit dan kan jij Oblivionen en wij Gearsen..quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:10 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Yes
Of eigenlijk meer een uitbreiding met heel wat uur aan gameplay!
Demo was wel leuk om te spelenquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:50 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik wil hem PERSE op DISK!quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:15 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Hij kost nog maar 2400 points... Dus haal wat points bij Bol en pass de Gears beta key die je erbij krijgt aan fruit dan kan jij Oblivionen en wij Gearsen..
win-win
quote:Hi Guys PSN will be up again @ 10 PM
Benieuwd of het waqt te bieden heeft of een soort indy-crap wordt, ben bang dat er veel te weinig mogelijk is qua gameplay met Pirates.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:50 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Liara, slowjerkquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:57 schreef Morthill het volgende:
Mass Effect 3 in het eerste kwartaal van 2012, dus niet meer dit jaar
http://yfrog.com/h8c9ekrj
http://yfrog.com/h095kmwj
wat screenshots tegen de pijn
en doppio is?quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:32 schreef Morthill het volgende:
damn, toen ik 3,5 jaar terug in huidige woning ging zitten kwam er net een vestiging van Doppio in de buurt, inmiddels hebben ze 8 vestigingen door heel NL en daar komt een 9e bijdat gaat wel verdomd hard.
hierquote:
?quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
lol @ fok forum admin panel hack..
Wat ze tegenwoordig niet op spotnet gooien
Nja aangezien je geen tekst kan kopieren uit spotnet, zou ik zeggen zoek hem eens op in spotnet, maar ik denk dat de kans groot is dat je het niet gebruiktquote:
Wat een knetterhard stel josti'squote:Op woensdag 4 mei 2011 22:40 schreef Misan het volgende:
wat een achterlijke mensen heb je toch in Nederlandhttp://www.dumpert.nl/med(...)slotermeerplein.html
Ooooow my.....quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:40 schreef Misan het volgende:
wat een achterlijke mensen heb je toch in Nederlandhttp://www.dumpert.nl/med(...)slotermeerplein.html
Dat zou raar zijn jaquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:42 schreef Misan het volgende:
[..]
ah ik keek hier en leek me daarom nogal gek http://www.doppio.nl/
ik heb geen spotnet, maar een screenshotje voldoet ookquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja aangezien je geen tekst kan kopieren uit spotnet, zou ik zeggen zoek hem eens op in spotnet, maar ik denk dat de kans groot is dat je het niet gebruikt
quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:01 schreef Misan het volgende:
[..]
ik heb geen spotnet, maar een screenshotje voldoet ook
Hmm laten we het hopen dan, zou natuurlijk wel mooi zijn voor je opa !quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:49 schreef Morthill het volgende:
spanning neemt toe, ooms, tantes en ouders zijn druk bezig met plannen van viering zestig jarig huwelijk grootouders, hopelijk eind juni is het zo ver(en hopelijk, want gezond is mijn opa echt niet meer
)
en werkt het?quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
done
[..]
Hmm laten we het hopen dan, zou natuurlijk wel mooi zijn voor je opa !
Mensen die daar in trappen zijn er jammer genoeg wel, het kan niks anders zijn dan een virusquote:
zal niet de eerste keer zijn dat de beveiliging van FOK! ontzettend brak blijkt te zijnquote:Op woensdag 4 mei 2011 23:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Mensen die daar in trappen zijn er jammer genoeg wel, het kan niks anders zijn dan een virus
Dat is een ander verhaalquote:Op woensdag 4 mei 2011 23:08 schreef Misan het volgende:
[..]
zal niet de eerste keer zijn dat de beveiliging van FOK! ontzettend brak blijkt te zijn
En dan ben je om 8 uur al wakker?quote:
27... tik tak, bijna dertigquote:
Toch gefeliciteerd GBquote:
Mja, da's meestal op vrije dagen. Dan gaat mijn interne 'je moet werken vandaag'-wekker af.quote:Op donderdag 5 mei 2011 08:33 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
En dan ben je om 8 uur al wakker?
Ik heb dalijk een project-meeting met een klant. Mogelijk groot project
quote:Op donderdag 5 mei 2011 08:39 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ach! Ik ben vorige week 26 geworden en ik voel me geen dag ouder dan 13
Ik voel me elke ochtend als de wekker gaat 80quote:Op donderdag 5 mei 2011 08:39 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ach! Ik ben vorige week 26 geworden en ik voel me geen dag ouder dan 13
Hierbij een spoilervrije quote:quote:Op donderdag 5 mei 2011 08:51 schreef Morthill het volgende:
god damn, je kunt echt geen nieuws lezen over ME3 zonder spoilers voorgeschoteld te krijgen. Kut gamessites
quote:Essentially, step by step, [BioWare is] adjusting some of the gameplay mechanics and some of the features that you'll see at E3 that can put this into a genre equivalent of shooter-meets-RPG, and essentially address a far larger market opportunity than Mass Effect 1 did and Mass Effect 2 began to approach.
Krijg je nu ook meer verlofdagen omdat je zo oud bent geworden.quote:
Niet vanwege mijn leeftijd, wel vanwege mijn senioriteitquote:Op donderdag 5 mei 2011 08:58 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Krijg je nu ook meer verlofdagen omdat je zo oud bent geworden.
Senior Citizins-korting ofzo.
Mhjaquote:Op donderdag 5 mei 2011 08:57 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Hierbij een spoilervrije quote:
[..]
Ik wordt er ook niet warm of koud vanquote:Op donderdag 5 mei 2011 08:51 schreef Morthill het volgende:
god damn, je kunt echt geen nieuws lezen over ME3 zonder spoilers voorgeschoteld te krijgen. Kut gamessites
Ik heb weer zin om die game te spelen de laatste tijdquote:Op donderdag 5 mei 2011 09:30 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik wordt er ook niet warm of koud van![]()
Het is een heel vet spel maar toch mis ik altijd iets ofzoMijn alltime favorite is toch nog altijd Star Wars: The Knights of The Old Republic.
Mijne denk ik ook niet en op de xbox heb ik hem weggedaanquote:Op donderdag 5 mei 2011 09:33 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik heb weer zin om die game te spelen de laatste tijdmaar mijn PC kan hem niet fatsoenlijk draaien
Exact hetzelfdequote:Op donderdag 5 mei 2011 09:33 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Mijne denk ik ook niet en op de xbox heb ik hem weggedaan!
lolquote:
Volle mep, nee, maar 30 euro voor een rerelease zou ik echt zo betalenquote:Op donderdag 5 mei 2011 09:35 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
lol
Van mij zouden ze zo de textures en shit wat mooier mogen maken en hem op de 360 uitbrengen alla Riddick dan koop ik het meteen voor de volle mep.
Gefeliciteerd GB.quote:
Nice, ik ga er vanmiddag ook aan beginnen samen met mijn broertje, ben benieuwd!quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:57 schreef SpankmasterC het volgende:
Halo: Reach uitgespeeld op Legendary, jezus wat een onderneming is dat, maar het spel wordt er wel meteen 10x toffer op, als je nu weer een checkpoint gehaald hebt voel je je echt een koning, op normal is het toch allemaal wat aan de makkelijke kant, nu is het echt met bloed, kruit en plasma dat je je een weg door de game hebt gevochten! (dat, en gewoon keihard sprinten als het ff niet anders kan)
je moet m zelf doen, dan krijg je meer cheevo'squote:Op donderdag 5 mei 2011 11:24 schreef Nebo het volgende:
[..]
Nice, ik ga er vanmiddag ook aan beginnen samen met mijn broertje, ben benieuwd!
Ouwe cheevofiel jij! In mijn eentje vind ik de Halo-games lang niet zo leuk om te spelen eigenlijkquote:Op donderdag 5 mei 2011 11:31 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
je moet m zelf doen, dan krijg je meer cheevo's
Nouja, dan mag je het ook wel met je broertje doen hoor! Coop is dan ook zeer vetjes!quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:42 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ouwe cheevofiel jij! In mijn eentje vind ik de Halo-games lang niet zo leuk om te spelen eigenlijk
Ik heb hem ook op Legendary gespeeld en dat was zeker gaaf al vond ik Hardcore eigenlijk de beste stand omdat bij legendary je vaak een beetje op een gekke manier speelt.quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:57 schreef SpankmasterC het volgende:
Halo: Reach uitgespeeld op Legendary, jezus wat een onderneming is dat, maar het spel wordt er wel meteen 10x toffer op, als je nu weer een checkpoint gehaald hebt voel je je echt een koning, op normal is het toch allemaal wat aan de makkelijke kant, nu is het echt met bloed, kruit en plasma dat je je een weg door de game hebt gevochten! (dat, en gewoon keihard sprinten als het ff niet anders kan)
JONG KIJK NAAR DIE FILMPJEquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:15 schreef AQuila360 het volgende:
Het is weer tijd voor je pilletjes Fruut
Lekker nummer wel!quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:07 schreef SuperFruitig het volgende:
wakawakawakawakawakawakawakawakawakawakawakawakawakawakawakawakawakawakawakawakawakawakawakawakawakawakawakawakawakawakawakawakawakawakawakawakawakawakawakawakawakawakawakawakawakawakawakawakawakawakawakawakawakawakawakawakawakawakawakawakawakawakawakawakawakawakawakawakawakawakawakawakawakawakawakawakawakawakawakawakawakawakawaka uhuhuhuhuuhuhuh bliep bliep
hihiquote:
Kan ik me helemaal voorstellen!quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:27 schreef Kn0x het volgende:
Tijd om eten te halen en daarna weer SHAREPOINT!~We hebben er zin an.
.. die had ik laatst ook weer eens gekocht!quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:47 schreef Poit het volgende:
Net Lange Jan snoepjes gehaald.. Vroeger waren ze lekkerder
Ja! En dat papiertje is er uit en het smaakt gewoon anders..quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
.. die had ik laatst ook weer eens gekocht!
ook naaistreek: ze zijn korter geworden maar de verpakking is nog wel even lang
we zijn zieligquote:Op donderdag 5 mei 2011 16:49 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja! En dat papiertje is er uit en het smaakt gewoon anders..
Ik heb zin in een knuffel..quote:
Awesome again. Die Dick in a box-kostuums ookquote:Op donderdag 5 mei 2011 16:58 schreef SpankmasterC het volgende:
Fuck, hoe heb ik dit ooit gemist!!moedersdag
quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:00 schreef Nebo het volgende:
[..]
Awesome again. Die Dick in a box-kostuums ook
Duidelijk!quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
graag, en een biertje erbij, wij zijn zo zielig dat dat wel mag!
quote:
Ga je nog iets leuks doen vanavond?quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:41 schreef GameBabe het volgende:
Thanks voor de felicitaties allemaal
Pff wel jammer werken op je verjaardag, ben kapot... maar wel super productief geweest
Ik zit al de hele dag in een taart op d'r te wachten..quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:03 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ga je nog iets leuks doen vanavond?
Klinkt als de nieuwe single van The Lonely Islandquote:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:08 schreef Poit het volgende:
[..]
Duidelijk!
En doe d'r ook maar een zak M&M's bij...
En Scooter op de actergrond! HYPER HYPER
Naar de bios gespierde mannen kijkenquote:Op donderdag 5 mei 2011 18:03 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ga je nog iets leuks doen vanavond?
en je neemt mij en kuuks niet mee?quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:15 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Naar de bios gespierde mannen kijken
Fast Five?quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:15 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Naar de bios gespierde mannen kijken
En poit uit een taart trekken
Jullie mogen ook naar het pathe in den haag hoor, is best ver fietsen alleenquote:Op donderdag 5 mei 2011 18:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
en je neemt mij en kuuks niet mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |