Nice, ik ga er vanmiddag ook aan beginnen samen met mijn broertje, ben benieuwd!quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:57 schreef SpankmasterC het volgende:
Halo: Reach uitgespeeld op Legendary, jezus wat een onderneming is dat, maar het spel wordt er wel meteen 10x toffer op, als je nu weer een checkpoint gehaald hebt voel je je echt een koning, op normal is het toch allemaal wat aan de makkelijke kant, nu is het echt met bloed, kruit en plasma dat je je een weg door de game hebt gevochten! (dat, en gewoon keihard sprinten als het ff niet anders kan)
je moet m zelf doen, dan krijg je meer cheevo'squote:Op donderdag 5 mei 2011 11:24 schreef Nebo het volgende:
[..]
Nice, ik ga er vanmiddag ook aan beginnen samen met mijn broertje, ben benieuwd!
Ouwe cheevofiel jij! In mijn eentje vind ik de Halo-games lang niet zo leuk om te spelen eigenlijkquote:Op donderdag 5 mei 2011 11:31 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
je moet m zelf doen, dan krijg je meer cheevo's
Nouja, dan mag je het ook wel met je broertje doen hoor! Coop is dan ook zeer vetjes!quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:42 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ouwe cheevofiel jij! In mijn eentje vind ik de Halo-games lang niet zo leuk om te spelen eigenlijk
Ik heb hem ook op Legendary gespeeld en dat was zeker gaaf al vond ik Hardcore eigenlijk de beste stand omdat bij legendary je vaak een beetje op een gekke manier speelt.quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:57 schreef SpankmasterC het volgende:
Halo: Reach uitgespeeld op Legendary, jezus wat een onderneming is dat, maar het spel wordt er wel meteen 10x toffer op, als je nu weer een checkpoint gehaald hebt voel je je echt een koning, op normal is het toch allemaal wat aan de makkelijke kant, nu is het echt met bloed, kruit en plasma dat je je een weg door de game hebt gevochten! (dat, en gewoon keihard sprinten als het ff niet anders kan)
JONG KIJK NAAR DIE FILMPJEquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:15 schreef AQuila360 het volgende:
Het is weer tijd voor je pilletjes Fruut
Lekker nummer wel!quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:07 schreef SuperFruitig het volgende:
wakawakawakawakawakawakawakawakawakawakawakawakawakawakawakawakawakawakawakawakawakawakawakawakawakawakawakawakawakawakawakawakawakawakawakawakawakawakawakawakawakawakawakawakawakawakawakawakawakawakawakawakawakawakawakawakawakawakawakawakawakawakawakawakawakawakawakawakawakawakawakawakawakawakawakawakawakawakawakawakawakawakawaka uhuhuhuhuuhuhuh bliep bliep
hihiquote:
Kan ik me helemaal voorstellen!quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:27 schreef Kn0x het volgende:
Tijd om eten te halen en daarna weer SHAREPOINT!~We hebben er zin an.
.. die had ik laatst ook weer eens gekocht!quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:47 schreef Poit het volgende:
Net Lange Jan snoepjes gehaald.. Vroeger waren ze lekkerder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |