Nope, heb niets met Pirates of the Caribbean!quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:50 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Is er nog iemand die hier naar uitkijkt?![]()
Ja!quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:50 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Jawel ik!quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:50 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik wou Pietje de Kraai als UI maar ik krijg hem niet goed want hij is te klein dan ineens.quote:
Tuurlijk!quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:50 schreef Lotje-Plusone het volgende:
De heren kunnen zwijgen en de muziek kan uitquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:48 schreef GameBabe het volgende:
Zo meteen braaf stil zijn in de trein, ik ben benieuwd of de bontkraagjes hier in de coupe zich ook respectvol gaan opstellen...
Hoe is het hier?
quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:04 schreef GameBabe het volgende:
[..]
De heren kunnen zwijgen en de muziek kan uit
wait for itquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:04 schreef GameBabe het volgende:
[..]
De heren kunnen zwijgen en de muziek kan uit
Editten in Paint?quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:07 schreef AQuila360 het volgende:
hOE KAN JE EEN FOTO GOEDMAKEN VOOR AVATRA MSN?
Heb geen enkele van de Lego games gespeeld dus deze al het ook niet wordenquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:50 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ah, m'n 2e game die ik 100% ga halen! Nu nog die laatste fucking coffee thermos vinden en de DLC ownen, dan heb ik 1250/1250!quote:
fixedquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:23 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ah, m'n 2e game die ik 100% ga halen! Nu nog die laatste fucking coffee thermos vinden en de DLC ownen, dan heb ik 1250/1500!
quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:31 schreef Tain het volgende:
Steam is overbelast!
En ze hebben vandaag Sims 3 in de 'aanbieding'... 110 euro voor het spel en alle DLC
Zit nu op 77 van de 100 Coffee dingen, weet niet of ik die alle 100 ga vinden hehequote:Op woensdag 4 mei 2011 20:32 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]ja ok, ik heb beide DLC's dus die 1500 gaat ook wel lukken!
In ander nieuws: Mass Effect 3 pas in Q1 2012?! Is gezegd op facebookpagina, maar de Financial Call van EA is nu/zometeen gaande dus dan horen we waarschijnlijk meer...
Ik had er een guide voor gebruikt, maar blijkbaar toch eentje over het hoofd gezien! D'oh!quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:37 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Zit nu op 77 van de 100 Coffee dingen, weet niet of ik die alle 100 ga vinden hehe
Best een toffe game op die combat na opzich maja.quote:
Het hele pakket is goedkoper op disc met de huidige prijzen dan deze aanbiedingquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:33 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]gezien de enorme berg aan DLC is dat best een deal!
Maar jezus, dat ga ik er dus echt nooit voor betalen... vraag me af hoe populair die deal zou zijn!
Edit:40% korting op de game zelf, veuls te weinig, kost nu nog steeds ¤ 27 terwijl het spel al jaren oud is!
quote:
Nee ander stond ie hier wel bij:quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:59 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
![]()
Ik kan gewoon FUCKING Shivering isles of de Oblivion GOTY niet vinden! nooit niet!
Heb jij die nog?
Yesquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:03 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Nee ander stond ie hier wel bij:
[TK] X360/PS3 Games
Shameless plug overigens..
Was dat trouwens niet die DLC die 30 euri moest kosten?
Hij kost nog maar 2400 points... Dus haal wat points bij Bol en pass de Gears beta key die je erbij krijgt aan fruit dan kan jij Oblivionen en wij Gearsen..quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:10 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Yes
Of eigenlijk meer een uitbreiding met heel wat uur aan gameplay!
Demo was wel leuk om te spelenquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:50 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik wil hem PERSE op DISK!quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:15 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Hij kost nog maar 2400 points... Dus haal wat points bij Bol en pass de Gears beta key die je erbij krijgt aan fruit dan kan jij Oblivionen en wij Gearsen..
win-win
quote:Hi Guys PSN will be up again @ 10 PM
Benieuwd of het waqt te bieden heeft of een soort indy-crap wordt, ben bang dat er veel te weinig mogelijk is qua gameplay met Pirates.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:50 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Liara, slowjerkquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:57 schreef Morthill het volgende:
Mass Effect 3 in het eerste kwartaal van 2012, dus niet meer dit jaar
http://yfrog.com/h8c9ekrj
http://yfrog.com/h095kmwj
wat screenshots tegen de pijn
en doppio is?quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:32 schreef Morthill het volgende:
damn, toen ik 3,5 jaar terug in huidige woning ging zitten kwam er net een vestiging van Doppio in de buurt, inmiddels hebben ze 8 vestigingen door heel NL en daar komt een 9e bijdat gaat wel verdomd hard.
hierquote:
?quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
lol @ fok forum admin panel hack..
Wat ze tegenwoordig niet op spotnet gooien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |