Is dat die XBLA game? Laatst demo van gedaan en daar was geen drol aan eigenlijkquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:42 schreef Tain het volgende:
Vanavond Section 8 spelen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Onder andere op XBLA, die demo was inderdaad geen drol aan.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:59 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Is dat die XBLA game? Laatst demo van gedaan en daar was geen drol aan eigenlijk![]()
Is de MP echt zoveel beter dan?
Co-opquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:02 schreef Solique het volgende:
[..]
Onder andere op XBLA, die demo was inderdaad geen drol aan.
MP heeft wel co-op.
Welke 2?quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:08 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Co-op![]()
Maar heb nog zoveel games te spelen en net nog 2 games gekocht dus deze skip ik toch
Geen ideequote:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Geen ideemorgen maar naar de dierenarts als hij nog zo mank staat, hij loopt nu op 3 pootjes..
Nah, imo hadden ze het zelfs moeten vragen. Al dan niet symbolisch.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:21 schreef Morthill het volgende:
Open ik de eerste bestuursmail die ik krijg van D66, zie ik tot mijn verbazing twee foto's die ik gemaakt hebt verwerkt in de mailzonder mij te vragen of op de hoogte te stellen. Beetje rare gang van zaken. Niet dat ze mijn foto's niet mogen gebruiken, maar is een symbolisch verzoekje al te veel gevraagd?
De foto's die gebruikt zijn, had ik eerder al voor d66 gemaakt, misschien had ik dat er even bij moeten melden. Ze stonden dus op facebook van D66 Groningen en ik vermoed dat ze daar vandaan geplukt zijn.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nah, imo hadden ze het zelfs moeten vragen. Al dan niet symbolisch.
Ah. Zo.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:30 schreef Morthill het volgende:
[..]
De foto's die gebruikt zijn, had ik eerder al voor d66 gemaakt, misschien had ik dat er even bij moeten melden. Ze stonden dus op facebook van D66 Groningen en ik vermoed dat ze daar vandaan geplukt zijn.
Maar goed, desalniettemin ben ik redelijk verbaasd. Ga eens kijken of ik er een mailtje aan ga verspillen of niet.
kijk, het is allemaal niet zo erg wantquote:
Mooie uitspraak idd, nu is het wachten tot er wat meer mee gedaan wordt!quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:36 schreef Morthill het volgende:
http://www.nu.nl/internet(...)egale-downloads.html
Goed werk van die Britse rechter, je kunt geen boetes uitdelen op basis van IP-adressendat zijn geen rechtspersonen.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Geen ideemorgen maar naar de dierenarts als hij nog zo mank staat, hij loopt nu op 3 pootjes..
Mooie uitspraakquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:36 schreef Morthill het volgende:
http://www.nu.nl/internet(...)egale-downloads.html
Goed werk van die Britse rechter, je kunt geen boetes uitdelen op basis van IP-adressendat zijn geen rechtspersonen.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:30 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Just Cause 2 en NFS Shift
I know i know, last year called
Just Cause 2 is en blijft briljant.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:30 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Just Cause 2 en NFS Shift
I know i know, last year called
Wat lukt er niet?quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:16 schreef AQuila360 het volgende:
Ik krijg Pietje Kraai niet als UI voor elkaar!!
Mjah.. behoefte aan een racegame..quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:10 schreef Solique het volgende:
[..]
Just Cause 2 is en blijft briljant.
NFS Shift vond ik persoonlijk weinig aan.
Ik vond hem tegenvallen. De eerste uurtjes zijn ontzettend vet, totdat de besturing tegen gaat staan en je de waardeloze verhaallijn laat voor wat is het is. Daarna gaat het ook nog eens heel erg vervelen, basis na basis slopen en weinig nieuwe elementen naarmate je verder komt.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:08 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]moet Just Cause 2 ook nog eens gaan spelen, had hem voor een paar euro op Zavvi gescoord maar nog niet echt aangeraakt...
Komt die alweer over een paar weken?quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:38 schreef Misan het volgende:
[..]
Had dan een paar weken gewacht op DiRT 3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |