Het is wel grappig hoorquote:Op woensdag 4 mei 2011 09:16 schreef Solique het volgende:
[..]
hmh, waarom zie ik dat niet zitten om te gaan doen
Ja, ok. Maar om daar nu helemaal een wii voor te halen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Het is wel grappig hoorplus je hoeft niet helemaal t huis uit en naar de sportschool *lui*
Gewoon Ea Sports Active 1 of 2, Zumba Fitness of Get Fit with Mel B halenquote:Op woensdag 4 mei 2011 09:38 schreef Solique het volgende:
[..]
Ja, ok. Maar om daar nu helemaal een wii voor te halen.
En zie mijzelf het toch niet doen
quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:39 schreef Tain het volgende:
[..]
Gewoon Ea Sports Active 1 of 2, Zumba Fitness of Get Fit with Mel B halen
Oohh ja maar ik had al een wiiquote:Op woensdag 4 mei 2011 09:38 schreef Solique het volgende:
[..]
Ja, ok. Maar om daar nu helemaal een wii voor te halen.
En zie mijzelf het toch niet doen
mwa, ken mijzelf. Gaat m niet worden denkquote:Op woensdag 4 mei 2011 09:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Oohh ja maar ik had al een wiiIk vond het nog leuker toen wii fit 2 uitwas, en zoals tain al zegt zijn er nog wat andere games die wel tof zijn
mel b
Je beweegt met wii fit trouwens wel aardig actief, je merkt het echt als je vaker speelt omdat de oefeningen dan steeds zwaarder worden!
Fysioquote:Op woensdag 4 mei 2011 09:44 schreef Solique het volgende:
[..]
mwa, ken mijzelf. Gaat m niet worden denk
Ken ook niemand die een wii heeft.
Ik houd het wel bij de fysio, hardlopen en fietsen voorlopig.
Al 8 jaar en geen uitzicht op verbeteringquote:Op woensdag 4 mei 2011 09:59 schreef Tain het volgende:
[..]
FysioLoop er nu al een jaartje of 6 a 7 bij
Hier ook niet inderdaadquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:02 schreef Solique het volgende:
[..]
Al 8 jaar en geen uitzicht op verbetering
Bij mij komt het doordat ik half invalide ben geraakt door voetbalquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:01 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Wat hebben jullie toch allemaal een hekel aan sport![]()
How come?
Geblesseerd geraakt tijdens een potje basketball en nu 4 operaties verder mag/kan ik nog steeds niet hardlopen bijv.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:01 schreef Lotje-Plusone het volgende:
How come?
Ik ben van nature lui.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:01 schreef Lotje-Plusone het volgende:
How come?
Ik ben groot fan van sport ook al zie je het niet aan mequote:Op woensdag 4 mei 2011 11:12 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Dat zijn goede redenen, maar stiekem zijn jullie dan toch nog sportmensen!
Dus echt een hekel aan sport zelf hebben jullie niet, maar de blessures zijn gewoon zwaar bagger!!
Dat telt ook mee. Ik fiets 20 min. heen en terug naar werk. Dus m'n dagelijkse half uurtje haal ik met gemak. Daarnaast wandelen we hier ook veel door het bos.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:36 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik vind sporten leuk hoor, maar heb er na het werk de puf niet meer voor....
Als ik minder zou werken zou sporten geen probleem zijn
idemquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:36 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik vind sporten leuk hoor, maar heb er na het werk de puf niet meer voor....
Als ik minder zou werken zou sporten geen probleem zijn
Ik loop naar het station, ongeveer 10 minuutjes, en dan met de metro naar t werkquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat telt ook mee. Ik fiets 20 min. heen en terug naar werk. Dus m'n dagelijkse half uurtje haal ik met gemak. Daarnaast wandelen we hier ook veel door het bos.
Maar echt fanatiek sporten heb ik 's avonds ook geen puf meer voor.
Ooit, toen ik dagelijks met de auto naar werk ging en een maandje vrij had én geen vriend oid had, zat ik 7 uur per week in de sportschool.
Maar dat red ik niet meer.
Ik merk wel dat ik meer beweeg sinds ik op een ander pand zit.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat telt ook mee. Ik fiets 20 min. heen en terug naar werk. Dus m'n dagelijkse half uurtje haal ik met gemak. Daarnaast wandelen we hier ook veel door het bos.
Maar echt fanatiek sporten heb ik 's avonds ook geen puf meer voor.
Ooit, toen ik dagelijks met de auto naar werk ging en een maandje vrij had én geen vriend oid had, zat ik 7 uur per week in de sportschool.
Maar dat red ik niet meer.
Ik zou er volgens de ANWB site al meer dan 1 uur over doen met de auto dus dat gaat hem niet worden op de fietsquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:03 schreef Kn0x het volgende:
Meh ik woon te ver weg van werk om met de fiets te gaan. Het is nu al 30 minuten rijden via de snelweg, dus op de fiets gaat het al snel anderhalf uur worden. Ikzelf wil graag op woensdagavond gaan sporten in de gym, maar dan heb ik altijd cursus. Stomme werk ook
In de stad zeker en nu helemaal in Den Haagquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:19 schreef koei het volgende:
De fiets is soms sneller dan de auto! Als ik naar een vriendin moet die aan de andere kant van Den Haag woont dan ben ik sneller op de fiets. Tenminste, zolang ik geen harde wind tegen heb
In grote steden zit hier zeker een kern van waarheid in.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:19 schreef koei het volgende:
De fiets is soms sneller dan de auto! Als ik naar een vriendin moet die aan de andere kant van Den Haag woont dan ben ik sneller op de fiets. Tenminste, zolang ik geen harde wind tegen heb
ok, net langs gelopen nog.quote:
wij meestal ook in de pauze, ff boodschapjes halen want de kantine hier is echtquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:42 schreef Solique het volgende:
[..]
ok, net langs gelopen nog.
Ga wel een paar keer per week naar gelderlandplein in de pauze
Werk er al 2 jaar vlakbijquote:
Waar werk jij dan als je er in de buurt zit?quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
wij meestal ook in de pauze, ff boodschapjes halen want de kantine hier is echt
quote:
quote:
amstelveenseweg! dus wij komen altijd met de auto, niet ver, maar ook niet super dichtbijquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:54 schreef Solique het volgende:
[..]
Werk er al 2 jaar vlakbij
[..]
Waar werk jij dan als je er in de buurt zit?
je gaat toch niet zeggen dat je vlakbij werkt.
ah, ok. Zit zelf aan de Gustav Mahler, dus ben in paar minuutjes lopen op het plein.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
amstelveenseweg! dus wij komen altijd met de auto, niet ver, maar ook niet super dichtbij
Ohhh ja das wel beter! Ik zit aan de amstelveenseweg, dus hier is alleen een Febo in de buurt en verder nixquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:04 schreef Solique het volgende:
[..]
ah, ok. Zit zelf aan de Gustav Mahler, dus ben in paar minuutjes lopen op het plein.
Dan begrijpelijk.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ohhh ja das wel beter! Ik zit aan de amstelveenseweg, dus hier is alleen een Febo in de buurt en verder nixdus meestal ff appie
Hoe was de beta eigenlijk, heb de normale versie maar zo speciaal vind ik het niet.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:42 schreef Tain het volgende:
Vanavond Section 8 spelen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vond het wel leuk. Was een soort tower defense-achtig spel in FPS formaat.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:43 schreef Solique het volgende:
[..]
Hoe was de beta eigenlijk, heb de normale versie maar zo speciaal vind ik het niet.
ok, zie wel dat je ook co-op hebt.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:46 schreef Tain het volgende:
[..]
Vond het wel leuk. Was een soort tower defense-achtig spel in FPS formaat.
Ah, daarom is het zo'n kutgame dus! Heb Section 8 (geen prejudice, de normale) moeten reviewen, SP kon me niet echt bevallen maar MP was best ok! Heb gehoord dat ze in Prejudice goed hebben geluisterd naar de MP feedback, dus dat kan wel wat leuks betekenen!quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:49 schreef Solique het volgende:
[..]
ok, zie wel dat je ook co-op hebt.
Eigenlijk met de normale versie nog nooit online gespeeld
Deze versie is voornamelijk gericht op de multiplayer al zit er wel een campaign in van een paar uur. In de normale versie zit ook een multiplayer die in grote lijnen vergelijkbaar is, maar toen ik die ging uitproberen zaten er misschien 2 of 3 echte spelers op een server en de rest werd aangevuld met bots. In de beta zaten de servers wel vaak vol en dat was echt leuk spelen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:49 schreef Solique het volgende:
[..]
ok, zie wel dat je ook co-op hebt.
Eigenlijk met de normale versie nog nooit online gespeeld
Patat? Chinees? Pizza?quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:22 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik ben te lui om eten te halen en te koken, ik gok dat het weer uit eten wordt
Fixedquote:
XBLA versie wordt ook goed beoordeeldquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:12 schreef Solique het volgende:
PC versie krijgt wel goede reviews her en der, beter dan de normale versie.
Zal eens nadenken, hij is nog geen 12 euri op steam dus valt mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |