ok, net langs gelopen nog.quote:
wij meestal ook in de pauze, ff boodschapjes halen want de kantine hier is echtquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:42 schreef Solique het volgende:
[..]
ok, net langs gelopen nog.
Ga wel een paar keer per week naar gelderlandplein in de pauze
Werk er al 2 jaar vlakbijquote:
Waar werk jij dan als je er in de buurt zit?quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
wij meestal ook in de pauze, ff boodschapjes halen want de kantine hier is echt
quote:
quote:
amstelveenseweg! dus wij komen altijd met de auto, niet ver, maar ook niet super dichtbijquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:54 schreef Solique het volgende:
[..]
Werk er al 2 jaar vlakbij
[..]
Waar werk jij dan als je er in de buurt zit?
je gaat toch niet zeggen dat je vlakbij werkt.
ah, ok. Zit zelf aan de Gustav Mahler, dus ben in paar minuutjes lopen op het plein.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
amstelveenseweg! dus wij komen altijd met de auto, niet ver, maar ook niet super dichtbij
Ohhh ja das wel beter! Ik zit aan de amstelveenseweg, dus hier is alleen een Febo in de buurt en verder nixquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:04 schreef Solique het volgende:
[..]
ah, ok. Zit zelf aan de Gustav Mahler, dus ben in paar minuutjes lopen op het plein.
Dan begrijpelijk.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ohhh ja das wel beter! Ik zit aan de amstelveenseweg, dus hier is alleen een Febo in de buurt en verder nixdus meestal ff appie
Hoe was de beta eigenlijk, heb de normale versie maar zo speciaal vind ik het niet.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:42 schreef Tain het volgende:
Vanavond Section 8 spelen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vond het wel leuk. Was een soort tower defense-achtig spel in FPS formaat.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:43 schreef Solique het volgende:
[..]
Hoe was de beta eigenlijk, heb de normale versie maar zo speciaal vind ik het niet.
ok, zie wel dat je ook co-op hebt.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:46 schreef Tain het volgende:
[..]
Vond het wel leuk. Was een soort tower defense-achtig spel in FPS formaat.
Ah, daarom is het zo'n kutgame dus! Heb Section 8 (geen prejudice, de normale) moeten reviewen, SP kon me niet echt bevallen maar MP was best ok! Heb gehoord dat ze in Prejudice goed hebben geluisterd naar de MP feedback, dus dat kan wel wat leuks betekenen!quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:49 schreef Solique het volgende:
[..]
ok, zie wel dat je ook co-op hebt.
Eigenlijk met de normale versie nog nooit online gespeeld
Deze versie is voornamelijk gericht op de multiplayer al zit er wel een campaign in van een paar uur. In de normale versie zit ook een multiplayer die in grote lijnen vergelijkbaar is, maar toen ik die ging uitproberen zaten er misschien 2 of 3 echte spelers op een server en de rest werd aangevuld met bots. In de beta zaten de servers wel vaak vol en dat was echt leuk spelen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:49 schreef Solique het volgende:
[..]
ok, zie wel dat je ook co-op hebt.
Eigenlijk met de normale versie nog nooit online gespeeld
Patat? Chinees? Pizza?quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:22 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik ben te lui om eten te halen en te koken, ik gok dat het weer uit eten wordt
Fixedquote:
XBLA versie wordt ook goed beoordeeldquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:12 schreef Solique het volgende:
PC versie krijgt wel goede reviews her en der, beter dan de normale versie.
Zal eens nadenken, hij is nog geen 12 euri op steam dus valt mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |