quote:rachidfinge Rachid Finge
President Obama komt onverwachts om 4.30u Nederlandse tijd met een statement, meldt correspondent @ebvrNOS. Erg opmerkelijk.
BreakingNews Breaking News
White House: The president to make statement at 10:30pm ET; subject not announced - AP
Ze moeten wel met bewijs komen, net zoals bij Saddam. Dit begint belachelijk te worden, de VS weten ook wel dat de conspiracygekkies opduiken als je hem anoniem in zee gooit.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja je wil geen bedevaartsoort voor terroristen vlak voor de kust van Florida natuurlijk. Dus ze hebben hem ergens midden in een oceaan gedumpt. Lijkt mij ook de beste oplossing.
Niemand heeft gezegd dat ie echt was.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:06 schreef Woto1980 het volgende:
Begin nu al te twijfelen over de Dood van Osama... Foto was nep, en ze zouden hem nu op zee gedumpt hebben? Waarom? IGeheel volgens Amerikaanse traditie zouden ze het lichaam vollop ten toon stellen lijkt me?!
Die foto is niet uitgegeven door de Amerikaanse overheid. Staat dus los van het geheel.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:06 schreef Woto1980 het volgende:
Begin nu al te twijfelen over de Dood van Osama... Foto was nep, en ze zouden hem nu op zee gedumpt hebben? Waarom? IGeheel volgens Amerikaanse traditie zouden ze het lichaam vollop ten toon stellen lijkt me?!
Welke traditie?quote:Op maandag 2 mei 2011 11:06 schreef Woto1980 het volgende:
Geheel volgens Amerikaanse traditie zouden ze het lichaam vollop ten toon stellen lijkt me?!
Hoeveel bewijs is er dan?quote:Op maandag 2 mei 2011 10:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat heb ik dan niet op een rijtje?
Ik stel zelf ook regelmatig vragen. Ik maakte nu alleen een opmerking over de BNW/TRU alu-hoedjes die het nooit zullen geloven, hoeveel bewijs je ze ook geeft.
Het is bij moslims zaak om zo snel mogelijk begraven te worden.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:08 schreef Landgeld het volgende:
Waarom dumpen ze zijn lichaam nu al, zo snel. Daar kan ik geen reden voor zien.
Lekker makkelijk weer.quote:Bin Laden volgens islamitische traditie begraven op zee
Amerikaanse mariniers oefenen hun schot op foto's van Osama bin Laden. Foto Reuters / US Marine Corps / Lance Cpl. Chris Kutlesa
door Peter van der Ploeg
BUITENLAND - Terroristenleider Osama bin Laden is na zijn dood vannacht bij een Amerikaanse operatie in Pakistan, op zee begraven.
Het lichaam van Bin Laden zou volgens strikte regels binnen de islamitische traditie begraven zijn, melden Amerikaanse regeringsfunctionarissen volgens CBS News. Dit betekent dat Bin Laden binnen vierentwintig uur na zijn dood begraven moet zijn.
Bin Laden kwam uit Saoedi-Arabië, maar volgens de functionarissen weigerde dat land het stoffelijk overschot van de Al-Qaeda-leider te laten repatriëren.
Volgens de Verenigde Staten zou het ook lastig zijn een land te vinden dat het lichaam van Bin Laden zou willen aannemen. Bovendien zou men willen voorkomen dat zijn graf een bedevaartsoord wordt voor extremisten.
Waar Bin Laden dan precies een zeemansgraf heeft gekregen is niet bekend gemaakt. Na zijn dood in Pakistan zou hij naar Afghanistan zijn overgebracht, en vanaf daar naar zee.
om er zeker van te zijn dat ze niet weer beginnen te leven?quote:Op maandag 2 mei 2011 11:09 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Het is bij moslims zaak om zo snel mogelijk begraven te worden.
De NY Times schrijft:quote:Op maandag 2 mei 2011 11:08 schreef Landgeld het volgende:
Logisch, de foto moet nog geproduceerd worden.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
Het kan nog wel even duren voordat de VS met een foto komt meld FOX news.
Onzin, software is met gemak te omleiden, alleen al met plastische chirurgie.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:09 schreef Wesleybrabant het volgende:
De mensen die hier nog twijfelen of Osama dood is of niet noem ik ik echt domme mensen. Je denkt toch niet dat Obama het risico neemt om zo voor schut te komen staan? Ze hebben gebruik gemaakt van gezichtsherkenning en hebben dna afgenomen, die uitslag van het dna is nog niet bekend, maar zo'n gezichtsherkenning software kan precies bewijzen of iemand het wel of niet is.
Wat wil je ermee dan? Ga er maar vanuit dat er genoeg bewijs is afgenomen (foto's, vingerafdrukken, DNA, tanden e.d.). Daarna probeer je hem een 'humaan' graf te geven aangezien je wil laten zien dat je zelf wel beschaafd bent..quote:Op maandag 2 mei 2011 11:08 schreef Landgeld het volgende:
Wat moeten ze er dan mee doen?quote:Op maandag 2 mei 2011 11:08 schreef Landgeld het volgende:
Slaat nergens op dus, je moet wel binnen 24 uur begraven worden, maar niet in de zee.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:10 schreef remlof het volgende:
[..]
De NY Times schrijft:
Muslim tradition requires burial within 24 hours of death, but by doing it at sea, American officials presumably were trying to avoid creating a shrine for his followers.
Omdat ze geen keuze hebben. Meenemen naar Amerikaanse bodem zal niet goed vallen bij de bondgenoten met een moslim traditie. Het moet ook met respect en dus vlug gebeuren.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:08 schreef Landgeld het volgende:
Ja, maar sowieso... Een shrine? Ze weten dat die Wahabisten (Zijn volgers) juist tegen shrines zijn en dat dus nooit zouden doen?quote:Op maandag 2 mei 2011 11:10 schreef remlof het volgende:
[..]
De NY Times schrijft:
Muslim tradition requires burial within 24 hours of death, but by doing it at sea, American officials presumably were trying to avoid creating a shrine for his followers.
Volgens islamitische tradities moet een lichaam binnen 24 uur begraven zijn. Obama wilde de moslimwereld niet voor het hoofd stoten en wilde zich hieraan houden.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:08 schreef Landgeld het volgende:
Klopt, maar niemand wil het lichaam en je wil geen bedevaartplek van zijn graf maken.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Slaat nergens op dus, je moet wel binnen 24 uur begraven worden, maar niet in de zee.
Snap je nou nog niet waarom ze hem in zee gegooid hebben?quote:Op maandag 2 mei 2011 11:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Slaat nergens op dus, je moet wel binnen 24 uur begraven worden, maar niet in de zee.
Hoeft toch niet, ze kunnen hem toch elders begraven.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:11 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
Klopt, maar niemand wil het lichaam en je wil geen bedevaartplek van zijn graf maken.
Ja hoor, Amerika die islamtradities belangrijk vindtquote:Op maandag 2 mei 2011 11:11 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Volgens islamitische tradities moet een lichaam binnen 24 uur begraven zijn. Obama wilde de moslimwereld niet voor het hoofd stoten en wilde zich hieraan houden.
En om te voorkomen dat zijn graf een bedevaartsoord zou worden heeft ie een zeemansgraf gekregen.
quote:Op maandag 2 mei 2011 11:10 schreef inZanity het volgende:
Waarom een reactie van de premier van Israel laten zien?Israel is zelf één grote terroristenstaat.
http://www.bbc.co.uk/news/world-us-canada-13256676quote:A US official quoted by Associated Press news agency said Bin Laden's body had been buried at sea, although this has not been confirmed.
Beardy lagere school niet afgemaakt.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:12 schreef Beardy het volgende:
Obama blij; Osama dood.
Obama blij; Nobel vredesprijs.
Obama bloed aan handjes, maar vredesprijs NIET inleveren.
Obama terrorist!
En je denkt dat het geen mensen zal aantrekken?quote:Op maandag 2 mei 2011 11:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hoeft toch niet, ze kunnen hem toch elders begraven.
After years of intelligence work and months of following a specific lead, they traced a courier linked to bin Laden to the compound in Abbottabad, described as an affluent residential area.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd hoe ze hem op het spoor zijn gekomen als die uberhaupt nog leefde.
Paar jaar geleden was Bin Laden al gedood door het Franse leger volgens hun, in het vorige topic zag ik ook nog een link van een andere bron dat die al dood was.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:12 schreef Ulpianus het volgende:
Ik snap de speculatie wel maar er word niet gelet op consequenties van liegen.
USA kan niet liegen omdat Osama dan zelf het gerucht de wereld uit kan helpen, hij is volgens Islamitische traditie begraven omdat een lichaam onteren alleen maar provocatie is. En natuurlijk op zee om te zorgen dat er geen bedevaartplek ontstaat.
Waar dan? En waarom zouden ze hem niet in zee gooien?quote:Op maandag 2 mei 2011 11:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hoeft toch niet, ze kunnen hem toch elders begraven.
Complottheoretici doen niet aan vragen, die doen alleen maar aan antwoorden. Dat geldt net zo hard voor de gelovers in de complottheorie van de Amerikaanse overheid.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:08 schreef Verbal het volgende:
[..]
Hoeveel bewijs is er dan?
En ik beschouw mij zeer zeker niet als alu-hoedje, maar in deze context wordt de term alu-hoedje mij wat te gemakkelijk tevoorschijn gehaald om andere meningen te diskwalificeren.
Daarvoor zijn er rondom de figuur Bin Laden veel te veel onbeantwoorde vragen.
V.
Ja, en die berichten hebben nooit steun gekregen van een official van welk land dan ook.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Paar jaar geleden was Bin Laden al gedood door het Franse leger volgens hun, in het vorige topic zag ik ook nog een link van een andere bron dat die al dood was.
Alleen het verschil is dat ze geen goede resolutie foto/vergelijking hebben om die gezichtsherkenning ook maar voor 70% goed uit te voeren.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:13 schreef Wesleybrabant het volgende:
Geen enkele dubbelganger is 100% hetzelfde, dat is onmogelijk. Zo'n software kan elk verschil traceren, dus doe toch niet zo dom, hij is dood, anders hadden ze dit niet gezegd.
...quote:Op maandag 2 mei 2011 11:13 schreef remlof het volgende:
[..]
After years of intelligence work and months of following a specific lead, they traced a courier linked to bin Laden to the compound in Abbottabad, described as an affluent residential area.
http://edition.cnn.com/20(...)aden.raid/index.html
Eerst ff shoppenquote:Op maandag 2 mei 2011 11:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
Het kan nog wel even duren voordat de VS met een foto komt meld FOX news.
Zou het misschien zo zijn dat ze dit niet wilden omdat dan het graf heilig verklaard zou worden door gelijkdenkenden?quote:Op maandag 2 mei 2011 11:10 schreef Bolter het volgende:
[..]
Wat wil je ermee dan? Ga er maar vanuit dat er genoeg bewijs is afgenomen (foto's, vingerafdrukken, DNA, tanden e.d.). Daarna probeer je hem een 'humaan' graf te geven aangezien je wil laten zien dat je zelf wel beschaafd bent..
Hebben ze Elvis achter gelaten?quote:Op maandag 2 mei 2011 11:14 schreef SicSicSics het volgende:
Ik heb al berichten gelezen dat Osama samen met Hitler in een UFO boven Antartica is gezien en dat ze van daaruit doorstoten naar de fontein van de jeugd die bewaakt door dinosaurussen en diep in de holle aarde te vinden is.
En Elvis en Micheal Jackson en 2Pac dan?quote:Op maandag 2 mei 2011 11:14 schreef SicSicSics het volgende:
Ik heb al berichten gelezen dat Osama samen met Hitler in een UFO boven Antartica is gezien en dat ze van daaruit doorstoten naar de fontein van de jeugd die bewaakt door dinosaurussen en diep in de holle aarde te vinden is.
Bel Greenpeace. Kunnen ze de VS aanklagen.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Volgens mij klopt er niet iets met jou, ik zou toch maar is met iemand gaan praten.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:14 schreef SicSicSics het volgende:
quote:Op maandag 2 mei 2011 11:14 schreef SicSicSics het volgende:
Mja, in dit geval wel logisch eigenlijk.quote:
Als de VS bepaalde tradities in deze niet zou respecteren dan zouden ze zichzelf heel diep in de vingers snijden.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:13 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ja hoor, Amerika die islamtradities belangrijk vindtEen beetje Amerikaan had er een live realityshow van gemaakt met jury en stemprocedure.
Ach die group juichende hilbillie voor het witte huis gelooft het. En daarmee ook 90% van de inwoners van de VSquote:Op maandag 2 mei 2011 11:17 schreef Hoogheid het volgende:
Amerika had het heel simpel hard kunnen maken en kunnen bewijzen. Maar nu krijg je berichten als 'zijn ID is vastgesteld en we hebben hem in zee geflikkerd'. Dan ben je als je het mij vraagt juist doelbewust uit op het creëren van complotten.
Michael Jackson heeft me verteld dat dit niet waar is. Ze zitten in Atlantis.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:14 schreef SicSicSics het volgende:
Dat lukt je dus niet binnen 24u. Welke traditie is dan het belangrijkst? Bij de NOS melden ze hij gewassen zou zijn door andere Moslim mannen. Ik neem aan dat als zijn familie gearresteerd is dat eventueel bepaalde mensen hiervan ook bij zijn 'ter zee stelling' waren. Ik denk dat ook foto's hiervan zullen worden vrijgegeven.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:15 schreef paddy het volgende:
[..]
Zou het misschien zo zijn dat ze dit niet wilden omdat dan het graf heilig verklaard zou worden door gelijkdenkenden?
Ik moet wel zeggen dat ik er ook een nasmaak van had. Amerika doet nu precies hetzelfde als Irak ten tijde van de massamoord van bepaalde groepen moslims. Saddam begroef toen bijvoorbeeld bewust mensen niet, maar stapelde ze op in schuren.
Een zeemansgraf vind ik dus een trap na van moslims. Hij was nu eenmaal moslim en had gewoon op die manier begraven moeten worden. Dan pas had je respect kunnen krijgen.
Alle binladen aanhangers stonden met 11/9 ook te feesten op straat hoorquote:Op maandag 2 mei 2011 11:18 schreef Hoogheid het volgende:
Ja, staan ze dan met zijn allen
USA! USA! USA! USA! USA! USA! USA! USA! USA! USA!
Simpel volk
Jongens? Open een topic in ONZ ofzoquote:Op maandag 2 mei 2011 11:14 schreef SicSicSics het volgende:
Oftewel, de gemiddelde Amerikaan is geen haar beterquote:Op maandag 2 mei 2011 11:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alle binladen aanhangers stonden met 11/9 ook te feesten op straat hoor
Wat je vraagt, wat je zegt, heeft geen fuck met mijn opmerking te maken.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:08 schreef Verbal het volgende:
[..]
Hoeveel bewijs is er dan?
En ik beschouw mij zeer zeker niet als alu-hoedje, maar in deze context wordt de term alu-hoedje mij wat te gemakkelijk tevoorschijn gehaald om andere meningen te diskwalificeren.
Daarvoor zijn er rondom de figuur Bin Laden veel te veel onbeantwoorde vragen.
V.
Terecht dat het geviert word.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:19 schreef matthijst het volgende:
Idd, simpele zieltjes....
10 jaar later en nog steeds juichen... Vlag mee en naar buiten.
Oh, oh, oh, wat een kansloze knuppels
Koekje van eigen deeg dus.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:19 schreef Blistering het volgende:
[..]
Oftewel, de gemiddelde Amerikaan is geen haar beter
quote:Kallie op Marokko.nl, een internetforum dat populair is onder Marokkaans-Nederlandse jongeren: 'Deze man moest allang opgeruimd worden, hij bracht de islam een slechte naam toe, alhoewel hij het misschien wel goed bedoelde, maar sorry bomaanslagen in moslimstaten, dat kan natuurlijk niet !!'
Redelijk standaard toch? Kijk hoe bv. die anti-piraterij missies werden gefilmd.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:20 schreef wekky het volgende:
Meende dat de complete missie ook gefilmd... En dat officials het in het witte huis live gevolgd hebben!!
“God damn you, Obama”quote:Op maandag 2 mei 2011 11:20 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Berichten van een Jihad forum over de dood van Binladen. http://jihadology.net/
Inclusief bier en bitterballenquote:Op maandag 2 mei 2011 11:20 schreef wekky het volgende:
Meende dat de complete missie ook gefilmd... En dat officials het in het witte huis live gevolgd hebben!!
Ze hebben hem omgekocht. Obama nooit meer een filmpje maken of inbellen en dan krijg je van ons nog een miljard.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:21 schreef Breekfast het volgende:
Zijn er serieus nog mensen die niet geloven dat hij echt dood is?![]()
Het is officieel bevestigd mede door Obama. Het zou wel een erg grote gok van hem zijn om te beweren dat Bin Laden dood is met de kans dat hij volgende week levend op een video staat om het tegendeel te bewijzen.
Dan is het dag dag met de herverkiezing van Obama.
Uhu, en Sjors Double U was er zeker van dat er Weapons of Mass Destruction waren in Irak.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:09 schreef Wesleybrabant het volgende:
De mensen die hier nog twijfelen of Osama dood is of niet noem ik ik echt domme mensen. Je denkt toch niet dat Obama het risico neemt om zo voor schut te komen staan? Ze hebben gebruik gemaakt van gezichtsherkenning en hebben dna afgenomen, die uitslag van het dna is nog niet bekend, maar zo'n gezichtsherkenning software kan precies bewijzen of iemand het wel of niet is.
Spuit 99837682 dank je welquote:Op maandag 2 mei 2011 11:21 schreef vanhal het volgende:
die foto die oa op geenstijl te zien is (nsfw: http://www.geenstijl.nl/a(...)ODmisschienfake.html ), is lijkt mij gewoon een shop van deze foto:
[ afbeelding ]
Gespiegeld etc, zie:
nsfw: http://i51.tinypic.com/ezk50j.jpg
Excact zelfde stand van de mond, tong en oor...
Echt he, 10 jaar lang oorlog, een heel leger inzetten om een man een grot te vinden. duizenden doden aan beide kanten. En dan helemaal gaan juichen als ze één man vermoorden. (die uiteindelijk gewoon in een fucking villa met zijn familie bleek te chillen.)quote:Op maandag 2 mei 2011 11:19 schreef matthijst het volgende:
Dit. Hij is al langs de plastisch chirurg geweest ook.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ze hebben hem omgekocht. Obama nooit meer een filmpje maken of inbellen en dan krijg je van ons nog een miljard.
Die was alleen in de olie geinteresseerdquote:Op maandag 2 mei 2011 11:22 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Uhu, en Sjors Double U was er zeker van dat er Weapons of Mass Destruction waren in Irak.
Wat wil je hiermee nu bereiken. Hun zijn allemaal honden. Hun zijn de Islam niet waard en hun zijn Allah ook niet waard.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:20 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Berichten van een Jihad forum over de dood van Binladen. http://jihadology.net/
Die man heeft duizenden doden op zijn geweten. Terecht dat het zo uitbundig gevierd wordt.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:19 schreef matthijst het volgende:
quote:Op maandag 2 mei 2011 11:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
"New Yorkers woudenDe wereld wil liever het lichaam zien"
Kun je niet lezen knul, dit noemt men het verwijzen naar een link, hoe het vanuit die kant beleeft wordt. Dat jij er wat achter ziet, is toch echt jouw probleem.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat wil je hiermee nu bereiken. Hun zijn allemaal honden. Hun zijn de Islam niet waard en Allah ook niet.
Je hebt ze allemaal gesproken? Ze wilde hem in een mausoleum hebben?quote:Op maandag 2 mei 2011 11:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
"New Yorkers wouden liever het lichaam zien"
Sorry.quote:
Ik had liever gezien dat ze hem voor een tribunaal gezet hadden. Zelfs de nazi's kregen dat nog (zoals Pechtold vanmorgen terecht opmerkte.).quote:Op maandag 2 mei 2011 11:23 schreef Breekfast het volgende:
Die man heeft duizenden doden op zijn geweten. Terecht dat het zo uitbundig gevierd wordt.
Niet?quote:Op maandag 2 mei 2011 11:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat je vraagt, wat je zegt, heeft geen fuck met mijn opmerking te maken.
Nogmaals vanuit een New Yorker.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je hebt ze allemaal gesproken? Ze wilde hem in een mausoleum hebben?
Of een foto of video goed genoeg? Want dat laatste komt waarschijnlijk nog wel.
We wachten ook nog steeds op die van het lijk van Saddam.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je hebt ze allemaal gesproken? Ze wilde hem in een mausoleum hebben?
Of een foto of video goed genoeg? Want dat laatste komt waarschijnlijk nog wel.
Al-Qaeda is opgezet door de VS dus ja..quote:Op maandag 2 mei 2011 11:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
Al-Qaeda heeft de dood van BIn Laden bevestigd.
Wouden bestaat niet!quote:Op maandag 2 mei 2011 11:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nogmaals vanuit een New Yorker.
De mensen uit Cali kunnen allemaal wel blij zijn maar de New Yorkers wouden toch een lichaam zien.
We?quote:Op maandag 2 mei 2011 11:26 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
We wachten ook nog steeds op die van het lijk van Saddam.
Dit is nog wel het meest treffende.quote:
Lul niet zo domquote:Op maandag 2 mei 2011 11:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Al-Qaeda is opgezet door de VS dus ja..
Qaeda Yemen member admits death of Osama bin Ladenquote:Op maandag 2 mei 2011 11:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
Bron?quote:Op maandag 2 mei 2011 11:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nou, ik heb zijn executie anders gewoon gezien.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:26 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
We wachten ook nog steeds op die van het lijk van Saddam.
Ik zou die laatste zin even veranderen als ik jou was. Nu schrijf je dat Allah de Islam niet waard is.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat wil je hiermee nu bereiken. Hun zijn allemaal honden. Hun zijn de Islam niet waard en Allah ook niet.
En een nog grotere martelaar van hem maken.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:26 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Sorry.
[..]
Ik had liever gezien dat ze hem voor een tribunaal gezet hadden. Zelfs de nazi's kregen dat nog (zoals Pechtold vanmorgen terecht opmerkte.).
AD.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:27 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
Bron?
[..]
Nou, ik heb zijn executie anders gewoon gezien.
Ik denk dat Obama liever het nieuws wilde brengen dan er een verkiezingsstunt van wilde makenquote:Op maandag 2 mei 2011 11:27 schreef SeLang het volgende:
Obama piekt te vroeg hiermee. Wat heeft de overwinning in Irak in 1991 (=top peilingen voor Bush Sr) hem gebracht in de verkiezingen een half jaar later? Zoiets moet je een maand voor de verkiezingen doen.
Neen. Ik zei alleen maar dat alu-hoedjes (dus niet vragenstellers, maar de idioten), nooit zullen geloven, met hoeveel bewijs er ook gekomen wordt. Ik heb zelf helemaal niks gezegd hoe ik over deze situatie denk.quote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 11:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zou die laatste zin even veranderen als ik jou was. Nu schrijf je dat Allah de Islam niet waard is.
quote:Op maandag 2 mei 2011 11:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zou die laatste zin even veranderen als ik jou was. Nu schrijf je dat Allah de Islam niet waard is.
Ik heb een executie gezien gemaakt met een shakende gsm met 1 megapixel.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:27 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
Bron?
[..]
Nou, ik heb zijn executie anders gewoon gezien.
Verdiep je maar is in de geschiedenis van Afghanistan met samenwerking van de VS.quote:
Daar zit wel een politieke moeilijkheid ja en Amerika erkend geen internationaal strafhof en zo'n rechtszaak zou jaren kunnen duren tegenwoordig en het zou miljoenen (jarden?) kosten om te beveiligen en het zou alleen maar meer reden geven tot extra aanslagen en...quote:Op maandag 2 mei 2011 11:27 schreef Godtje het volgende:
En een nog grotere martelaar van hem maken.
Osama heb jij.....
Ja! En ik ben er trots op!
Nou dan gaan we je nu dood maken.
Maar waarom is het smakeloos?quote:Op maandag 2 mei 2011 11:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
En een nog grotere martelaar van hem maken.
Osama heb jij.....
Ja! En ik ben er trots op!
Nou dan gaan we je nu dood maken.
Wat betreft dat feesten... het zou mijn ding ook niet zijn. Smakeloos? Een beetje wel ja.
Oh dus je hebt het toch wel gezien. Je bent al aan het draaien?quote:Op maandag 2 mei 2011 11:29 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Ik heb een executie gezien gemaakt met een shakende gsm met 1 megapixel.
Een terror-groep financieel steunen is iets anders dan hem opzetten. Dat heb je wel door hoop ik?quote:Op maandag 2 mei 2011 11:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Verdiep je maar is in de geschiedenis van Afghanistan met samenwerking van de VS.
Toen de Russen Afghanistan binnenvalden heeft de VS Al-Qauda opgezet met als hoofd Osama (taliban), Osama stond ook op de loonlijst van de CIA.
Dit om zodoende de Russen uit Afghanistan te verdrijven wat gelukt is, Osama heeft hiervoor geld en wapens gekregen.
Waarom zouden ze dat gedaan hebben, om vervolgens aantal jaren later zelf binnen te vallen.
Discussie over dat groene biljet is in elk geval even verstomd...quote:Op maandag 2 mei 2011 11:27 schreef SeLang het volgende:
Obama piekt te vroeg hiermee. Wat heeft de overwinning in Irak in 1991 (=top peilingen voor Bush Sr) hem gebracht in de verkiezingen een half jaar later? Zoiets moet je een maand voor de verkiezingen doen.
Je laat zien dat je geen haar beter bent dan die zogenaamde barbaarse woestijnvolken die feestvieren bij elk slachtoffer aan 'onze' zijde.quote:
Ja, de VS heeft de Mujahideen opgezet. Hmhmquote:Op maandag 2 mei 2011 11:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Verdiep je maar is in de geschiedenis van Afghanistan met samenwerking van de VS.
Toen de Russen Afghanistan binnenvalden heeft de VS Al-Qauda opgezet met als hoofd Osama (taliban), Osama stond ook op de loonlijst van de CIA.
Dit om zodoende de Russen uit Afghanistan te verdrijven wat gelukt is, Osama heeft hiervoor geld en wapens gekregen.
Waarom zouden ze dat gedaan hebben, om vervolgens aantal jaren later zelf binnen te vallen.
AQ is voornamelijk door de VS gesticht en kon nooit zo groot worden zonder de VS.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:30 schreef andre347 het volgende:
[..]
Een terror-groep financieel steunen is iets anders dan hem opzetten. Dat heb je wel door hoop ik?
Pfew! Twee dagen na de Royal Wedding...quote:The British Foreign and Commonwealth Office has issued this travel advice: "Following death of Osama Bin Laden we advise UK nationals overseas to monitor the media for local reactions and remain vigilant. UK nationals should exercise caution in all public places and avoid demonstrations, large crowds of people and public events."
Bron:BBC
Altijd triest zulke mensen die zo reageren terwijl de feiten gewoon op tafel liggen.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:31 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ja, de VS heeft de Mujahideen opgezet. Hmhm
Ja, dat zat ik ook al te denken. Ik denk dat de impact hiervan op de verkiezingsuitslag minimaal zal zijn, omdat er veel te veel tijd overheen gaat.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:27 schreef SeLang het volgende:
Ben je inmiddels al SLA?quote:Op maandag 2 mei 2011 11:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Altijd triest zulke mensen die zo reageren terwijl de feiten gewoon op tafel liggen.
Ik (persoonlijke mening) vind het eerder een moment van bezinning. Om stil te staan te staan bij de verschrikkelijke daden die deze man op zijn geweten heeft. Het roept bij mij geen feestsfeer op want bij mij komen de beelden van de daden weer binnen.quote:
Niet direct opgezet, maar wel gefinancierd en bewapend. De vraag is dan ook een beetje of het wel zo verstandig is om de Libische rebellen nu wel van wapens te voorzien.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:31 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ja, de VS heeft de Mujahideen opgezet. Hmhm
Als je het gaat vertellen doe het dan goed. Er bestond helemaal niets zoals al Qaida toen de VS strijders in Afghanistan financierde om tegen de Sovjets te vechten. Dat is daarna ontstaan, en betekent op geen enkele manier dat de VS dat voor ogen hadden toen ze die strijders geld en wapens gaven. Onvoorziene gevolgen, kortzichtig beleid. Noem het wat je wilt maar het is geen kwade opzet zoals aluhoedjes graag willen denken. En uiteraard verschilt de Amerikaanse regering wat dat betreft totaal niet van andere regeringen.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Toen de Russen Afghanistan binnenvielen heeft de VS Al-Qauda opgezet met als hoofd Osama (taliban), Osama stond ook op de loonlijst van de CIA.
Een hoop amerikanen op Twitter, facebook, etc denken daar nu in elk geval nog anders over.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:32 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, dat zat ik ook al te denken. Ik denk dat de impact hiervan op de verkiezingsuitslag minimaal zal zijn, omdat er veel te veel tijd overheen gaat.
De sympathy vote? Ik kan me voorstellen dat het ook een soort heldenstatus oplevert, een 'rise from the dead'.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:34 schreef -tape- het volgende:
Als Osama Bin Laden niet dood zou zijn, zou hij binnen nu en een week van zich laten horen. Waarom zou een leider van een terroristische organisatie willen dat iedereen denkt dat hij dood is?
Amerika kon wel degelijk deze perspectieven voorspellen. rebellen financieren heeft sowieso geen positieve effecten.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:34 schreef waht het volgende:
[..]
Als je het gaat vertellen doe het dan goed. Er bestond helemaal niets zoals al Qaida toen de VS strijders in Afghanistan financierde om tegen de Sovjets te vechten. Dat is daarna ontstaan, en betekent op geen enkele manier dat de VS dat voor ogen hadden toen ze die strijders geld en wapens gaven. Onvoorziene gevolgen, kortzichtig beleid. Noem het wat je wilt maar het is geen kwade opzet zoals aluhoedjes graag willen denken. En uiteraard verschilt de Amerikaanse regering wat dat betreft totaal niet van andere regeringen.
Klopt ze hebben hem met al 't bewijs, beeldmateriaal e.d. in zee geflikkerd...quote:
In Amerika is het nacht. Ze zullen de eerstkomende vijf uur geen beelden tonen lijkt me zo..quote:
Jij weet net zo goed als ik dat AQ alleen gesteund werd vanwege de strijd tegen de Russen.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Altijd triest zulke mensen die zo reageren terwijl de feiten gewoon op tafel liggen.
Inet photoshop voor de 100893297 keer.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:36 schreef vanhal het volgende:
de originele foto van 'het lijk'
nsfw: http://www.geenstijl.nl/archives/images/ombamafake.jpg
Inderdaad. Zeker zo vlak voor 4 mei is het wrang. Maar goed, daar hebben de Amerikanen natuurlijk lak aan.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik (persoonlijke mening) vind het eerder een moment van bezinning. Om stil te staan te staan bij de verschrikkelijke daden die deze man op zijn geweten heeft. Het roept bij mij geen feestsfeer op want bij mij komen de beelden van de daden weer binnen.
En ik snap ergens wel dat sommige mensen dat gevoel hebben. Ik kan me een heel klein beetje inleven. Maar het gevoel dat het feesten over doden niet lekker is blijft overheersen.
Oftewel een perfecte afsluiting van 9/11.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dit wordt een lang, lang verhaal met een raadselachtige oplossing.
En zo is het maar net.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:36 schreef Klaudias het volgende:
Er bestaat nauwelijks iets zoals Al Qaeda. Ja, er zijn moslim-radicalen. Ja, er zijn terroristen. Maar er is geen Al-Qaeda als in een wereldwijde organisatie met sleeper cells in iedere stad en een Bin-Laden-figuur aan het hoofd die achter een bureau enkel op wat knopjes hoeft te drukken om aanslagen te plegen.
Niemand nog, USgov heeft nog niks vrijgegeven.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:37 schreef vanhal het volgende:
jaja, maar had jij de originele 'lijk'-foto gezien?
Ik vind het anders maar een domme postquote:
Dat 'ie in zee ligt of dat 'ie echt dood is?quote:Op maandag 2 mei 2011 11:36 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Hmmm, ik lees het ja, dat vind ik wel een beetje ongeloofwaardig.
Nee, ik bedoel de bron-foto die is gebruikt voor de shop-foto van het lijk van bin laden......quote:Op maandag 2 mei 2011 11:38 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
Niemand nog, USgov heeft nog niks vrijgegeven.
Oh zeker wel. Snelle resultaten gegarandeerd. Wat over 10 jaar gebeurt kan niemand voorspellen.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Amerika kon wel degelijk deze perspectieven voorspellen. rebellen financieren heeft sowieso geen positieve effecten.
We hebben het lichaam van een man waar 10 jaar lang naar gezocht is. Alsnog publiceren we geen foto van zijn lichaam, maar geven we hem een nette begravenis op zee, maar vrees niet, hij is dood hoor!quote:Op maandag 2 mei 2011 11:34 schreef -tape- het volgende:
Als Osama Bin Laden niet dood zou zijn, zou hij binnen nu en een week van zich laten horen. Waarom zou een leider van een terroristische organisatie willen dat iedereen denkt dat hij dood is?
Het is in de VS nog midden in de nacht. Ik denk dat men wacht tot het gros van de Amerikanen wakker is/quote:Op maandag 2 mei 2011 11:38 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
Niemand nog, USgov heeft nog niks vrijgegeven.
"Jongens, die Hollanders hingen net aan de lijn of we even willen kappen want over 3 dagen is het zolang geleden dat wij ze bevrijd hebbben"...quote:Op maandag 2 mei 2011 11:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
Inderdaad. Zeker zo vlak voor 4 mei is het wrang. Maar goed, daar hebben de Amerikanen natuurlijk lak aan.
Zie je Rutte daar al over bellen?quote:Op maandag 2 mei 2011 11:39 schreef Bolter het volgende:
[..]
"Jongens, die Hollanders hingen net aan de lijn of we even willen kappen want over 3 dagen is het zolang geleden dat wij ze bevrijd hebbben"...
quote:Op maandag 2 mei 2011 11:39 schreef Bolter het volgende:
[..]
"Jongens, die Hollanders hingen net aan de lijn of we even willen kappen want over 3 dagen is het zolang geleden dat wij ze bevrijd hebbben"...
quote:Op maandag 2 mei 2011 11:34 schreef waht het volgende:
Er bestond helemaal niets zoals al Qaida toen de VS strijders in Afghanistan financierde om tegen de Sovjets te vechten. Dat is daarna ontstaan, en betekent op geen enkele manier dat de VS dat voor ogen hadden toen ze die strijders geld en wapens gaven.
quote:Al-Qaida, literally "the database", was originally the computer file of the thousands of mujahideen who were recruited and trained with help from the CIA to defeat the Russians.
Bron
quote:Op maandag 2 mei 2011 11:39 schreef Bolter het volgende:
[..]
"Jongens, die Hollanders hingen net aan de lijn of we even willen kappen want over 3 dagen is het zolang geleden dat wij de Canadezen ze bevrijd hebbben"...
En terechtquote:Op maandag 2 mei 2011 11:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zie je Rutte daar al over bellen?
Enige wat hij zegt is: "Meneer Obama, u bent mijn held" *fapfapfap*
De Amerikanen richten zich vooral op Irak en daarna Afghanistan.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:37 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Jij weet net zo goed als ik dat AQ alleen gesteund werd vanwege de strijd tegen de Russen.
En dat het doel van AQ vooral was om alle ongelovigen, inclusief de VS, uit Afghanistan te verdrijven. Dat ze een financiele band hadden met de VS was alleen omdat het hun goed uitkwam om de Russen te kunnen verdrijven.
Toen de Russen weg waren was er geen reden meer om samen te werken en richtten ze hun visier op de VS. Met aanslagen op Amerikaanse ambassades en 9/11.
"We can kill Osama!"quote:Op maandag 2 mei 2011 11:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
Inderdaad. Zeker zo vlak voor 4 mei is het wrang. Maar goed, daar hebben de Amerikanen natuurlijk lak aan.
Let him walk...quote:Op maandag 2 mei 2011 11:44 schreef Scorpie het volgende:
"We can kill Osama!"
"Nah, in the Netherlands it`s almost 4 mei joo know!"
"Oke lets not do it then!"
Als die echt is. Leuke username.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:43 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Twitteraar in Abbottabad: http://twitter.com/#!/ReallyVirtual
That this can in the Netherlands Pakistan!!!!!!quote:Op maandag 2 mei 2011 11:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
"We can kill Osama!"
"Nah, in the Netherlands it`s almost 4 mei joo know!"
"Oke lets not do it then!"
Dat filmpje zit stampensvol met fouten. Al Qaeda is niet een term die Bin Laden pas na 9/11 aan zijn groep gaf. Deze term is ontstaan vanuit de financiële steun in hun gevecht tegen Soviet.quote:
Wat een toeval.....quote:
En op dezelfde dag dat Bush 8 jaar geleden zijn mission accomplished speech hield.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:39 schreef Revolution-NL het volgende:
Wat een toeval
"Osama Killed on Same Day as Hitler-William Married on Hitlers Wedding Day"
Je bent de eerste.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:46 schreef Godtje het volgende:
Als Obama (wat lijken die namen op elkaar! Is niemand dat ooit opgevallen?!?!) de press conference had gegeven op 4 mei 20.00 onze tijd hadden we pas een aparte herdenking gehad.
Dat waren de doden dames en heren! We schakelen nu live over naar President Obama.
Hoe geniaal hequote:Op maandag 2 mei 2011 11:48 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Die Twitteraar heeft live de aanval op Osama Bin Laden geliveblogt zonder het door te hebben
SOP in dit soort gevallen. Je wilt geen bekende grafplaats voor dit soort mensen.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:36 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Hmmm, ik lees het ja, dat vind ik wel een beetje ongeloofwaardig.
quote:Op maandag 2 mei 2011 11:47 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
En op dezelfde dag dat Bush 8 jaar geleden zijn mission accomplished speech hield.
SOP?quote:Op maandag 2 mei 2011 11:49 schreef Zith het volgende:
[..]
SOP in dit soort gevallen. Je wilt geen bekende grafplaats voor dit soort mensen.
Tof.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Is echt. Heeft de aanval live getwitterd.
En de dag waarop Joseph Goebels, minister van propaganda, zelfmoord pleegde in 1945.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:47 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
En op dezelfde dag dat Bush 8 jaar geleden zijn mission accomplished speech hield.
hij zegt dat OBL daar niet leeft.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
And the big question is - now that OBL does not live in Abbottabad, is it open to terrorist attacks too?
Die snap ik niet.
standard operating procedurequote:
Ah, dank. Eentje om te onthoudenquote:Op maandag 2 mei 2011 11:51 schreef Bolter het volgende:
[..]
standard operating procedureAlle internetsoldaten verzamelen!
Ik zou het niet blindelings geloven aangezien de VS ook Twitteraars in dienst heeftquote:Op maandag 2 mei 2011 11:48 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Die Twitteraar heeft live de aanval op Osama Bin Laden geliveblogt zonder het door te hebben
Held.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jullie mensen hadden een eigen topic in BNW toch?quote:Op maandag 2 mei 2011 11:52 schreef goofy_goober het volgende:
Walgelijk om te zien hoe bijna iedereen zich als een schaap gedraagt zonder ook maar een greintje bewijs te hebben gezien. Niks geleerd van Bush - WMD - Irak?
Uiteraard wel. Maar kritisch zijn betekent niet dat je gelijk maar alles nep moet noemen.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:52 schreef goofy_goober het volgende:
Walgelijk om te zien hoe bijna iedereen zich als een schaap gedraagt zonder ook maar een greintje bewijs te hebben gezien. Niks geleerd van Bush - WMD - Irak?
Als Ossie niet dood zou zijn dan liet hij wel van zich horenquote:Op maandag 2 mei 2011 11:52 schreef goofy_goober het volgende:
Tja... men is nu eenmaal goedgelovigquote:Op maandag 2 mei 2011 11:52 schreef goofy_goober het volgende:
Er wordt ook niet aan getwijfeld of de aanval echt was. Damn, er zijn zoveel aanvallen daar.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Kunnen we niks aan doen. Is wetenschappelijk bewezen. Helaas!quote:Op maandag 2 mei 2011 11:52 schreef goofy_goober het volgende:
En het komt Ossie niet beter uit dat mensen geloven dat hij dood is?quote:Op maandag 2 mei 2011 11:53 schreef Zith het volgende:
[..]
Als Ossie niet dood zou zijn dan liet hij wel van zich horen
Maar jou houden ze niet voor de gek hè! Jij bent veel slimmer.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:52 schreef goofy_goober het volgende:
lol, wij als schapen moeten volgens jou niks zomaar aannemen van de media, maar jou zouden we zomaar even op je woord moeten geloven?quote:Op maandag 2 mei 2011 11:54 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Er wordt ook niet aan getwijfeld of de aanval echt was. Damn, er zijn zoveel aanvallen daar.
quote:Op maandag 2 mei 2011 11:54 schreef Aloulou het volgende:
Wat een verschrikkelijke mooi omgeving daar in Abbottabad, wat de schuilplaats zou zijn van Osama. Hij weet zijn locaties wel uit te zoeken, nog een mooie villa erbij en klaar is kees.
http://heavenlybeautypaki(...)abadin-progress.html
Amerika laten winnen? Niet bepaald.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:54 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
En het komt Ossie niet beter uit dat mensen geloven dat hij dood is?
Shiiiitt, is hier iemand wel eens in Pakistan geweest of geloven we de media maar weer dat dat land bestaat?quote:Op maandag 2 mei 2011 11:54 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Er wordt ook niet aan getwijfeld of de aanval echt was. Damn, er zijn zoveel aanvallen daar.
Vergeet niet dat Twitter ook gebruikt wordt om de publieke opinie te bespelen.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:54 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Dat klopt volgens CNN niet dan? Hij zou het bovendien moeten weten.quote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 11:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, ik denk dat ik mijn vakantiebestemming zojuist bepaald heb.
quote:Op maandag 2 mei 2011 11:56 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Vergeet niet dat Twitter ook gebruikt wordt om de publieke opinie te bespelen.
SOP in dit soort gevallen, je wilt dit soort mensne geen bekende begraafplaats geven.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:54 schreef Darklight het volgende:
Hij zal wel dood zijn, alleen raar dat ze hem door het hoofd schieten tijdens zn verzet en hem een paar uur later in zee dumpen
Regiomarketing is nog niet overal even goed doorgedrongenquote:Op maandag 2 mei 2011 11:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, ik denk dat ik mijn vakantiebestemming zojuist bepaald heb.
Het is dan ook 1 groot toneelstuk voor ons! Ze hebben alles ingehuurd.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:51 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik zou het niet blindelings geloven aangezien de VS ook Twitteraars in dienst heeft
inderdaad, het ruime sopquote:Op maandag 2 mei 2011 11:56 schreef Zith het volgende:
[..]
SOP in dit soort gevallen, je wilt dit soort mensne geen bekende begraafplaats geven.
Rot nou eens op uit dit topic.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:56 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Vergeet niet dat Twitter ook gebruikt wordt om de publieke opinie te bespelen.
Inderdaad, maar; Hurr durr, Hitler hebben ze ook nooit begraven, er lebt noch!quote:Op maandag 2 mei 2011 11:56 schreef Zith het volgende:
[..]
SOP in dit soort gevallen, je wilt dit soort mensne geen bekende begraafplaats geven.
Dat snap ik, maar ze hadden toch ook zn knieschijven kapot kunnen schietenquote:Op maandag 2 mei 2011 11:56 schreef Zith het volgende:
[..]
Ik wacht denk ik op de Michael Bay-versie.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is dan ook 1 groot toneelstuk voor ons! Ze hebben alles ingehuurd.
1: Een terrorist die even kwaad bloed zet. Er moeten eerst altijd even onschuldige dood. Zoals in Braveheart waar zijn vrouw gelijk in het begin dood gaat. Of als de godfather dood gaat en zijn zoon wraak gaat nemen.
2: Eerst de boze kwade president die met bommen gaat gooien. Vol met woede en wraak gevoelens. Zo blind door zijn eigen wraak dat hij de controle gaat verliezen.
3: Ze kopen twee landen om. Ze hadden een beetje leuke setting nodig. De jungle was al gedaan en de laatste oorlog in Europa was een beetje laf. Niet echt de box office hit waar je op zit te wachten. Kut Balkan.
4: Een leger! Figuranten. Kanonnenvoer. Ze kosten bijna niks dus je zet er veel van in.
5: Explosies! Explosies doen het altijd goed in een film. Met de meest moderne snufjes zoals camera's op de kogels. Over twee dagen vliegen we mee op de kogel die zo tussen Osama zijn ogen verdwijnt. Harry Potter eat your heart out.
6: De goede vertrouwde president. Opgegroeid in een arm gezien uit een sociaal achter gestelde omgeving. Van Zero naar hero door de boef te pakken.
Aftiteling!
Tja ik word altijd een beetje moe van Denzel maar be my guest.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:58 schreef Orbis het volgende:
[..]
Ik wacht denk ik op de Michael Bay-versie.
Hier posten/rellen/trollen (doorhalen wat niet van toepassing is) is natuurlijk leuker voor ze dan posten in een sub-forum waar iedereen het met ze eens is.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:53 schreef Bolter het volgende:
[..]
Jullie mensen hadden een eigen topic in BNW toch?
Ik dacht dat de BNW consensus was dan Al Quaida helemaal niet bestond?quote:
Laatste rol voor Morgan Freeman, dan?quote:Op maandag 2 mei 2011 11:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Tja ik word altijd een beetje moe van Denzel maar be my guest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is a tragedy for those who feel, but a comedy to those who think.
- Horace Walpole
De gelegenheid maakt de dief, toch?quote:Op maandag 2 mei 2011 12:01 schreef Nibb-it het volgende:
De luchtalarmgrapjes zijn nog steeds in na al die jaren, blijkbaar
Dan nog moeten we hopen dat de foto niet geshopt is wat Amerika ook nog wel is vaak doet voor dingen die we niet mogen zien.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:59 schreef Dynd het volgende:
Al was zijn halve gezicht eraf geschoten, Amerika zou echt wel een foto vrijgeven hoor.
quote:Op maandag 2 mei 2011 12:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Twee keer een winnaar van de nobelprijs spelen?! Denk je niet dat mensen in de war raken.
Dan zullen er vast nog wel mensen zijn die zeuren dat het nep is omdat de beelden niet in full HD zijnquote:Op maandag 2 mei 2011 12:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dan nog moeten we hopen dat de foto niet geshopt is wat Amerika ook nog wel is vaak doet voor dingen die we niet mogen zien.
Ik hoop op een filmpje, het liefst van de gehele operatie..
*proest!*quote:
We hadden het over bloggers in dienst van het Amerikaanse legerquote:Op maandag 2 mei 2011 11:59 schreef Zith het volgende:
[..]
Ik dacht dat de BNW consensus was dan Al Quaida helemaal niet bestond?
Want films zijn wel altijd waar!quote:Op maandag 2 mei 2011 12:02 schreef Stefan het volgende:
Mensen die dit klakkeloos geloven moeten de films Fair Game en Wag the Dog nog eens zien.
Juist.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:02 schreef Stefan het volgende:
Mensen die dit klakkeloos geloven moeten de films Fair Game en Wag the Dog nog eens zien.
Ik ben het met je eens, maar twee films zijn nou niet de beste bronnen om dit te bewijzen imo.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:02 schreef Stefan het volgende:
wat een argument zeg, vooral Wag the Dog noemen.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:02 schreef Stefan het volgende:
Haha inderdaad.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:04 schreef Darklight het volgende:
Zal wel een expansion uitkomen van Modern Warfare2
Hoe weet jij het 100% zeker dan vraag ik me af? Omdat ze op het nieuws vertellen?quote:Op maandag 2 mei 2011 12:03 schreef Wesleybrabant het volgende:
Ik erger mij zo aan al die mensen die eerst 10.000 bewijsstukken willen zien voordat ze MISSCHIEN gaan overwegen om te geloven dat Osama dood is. Of gooi er nog wat complottheorien bij ja. Kom op zeg Osama is gedood, das 100 procent zeker.
Nee, maar ze geven wel degelijk een perspectief beeld.quote:
Weten we gelijk waarom het PSN netwerk al twee weken down is. Ze hadden het grid nodig om zijn locatie te berekenen!quote:Op maandag 2 mei 2011 12:04 schreef Darklight het volgende:
Zal wel een expansion uitkomen van Modern Warfare2
Inderdaad. De docu PsyWar is ook een aanradertje.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:02 schreef Stefan het volgende:
Een linkse graaiende babyboomer dusquote:In 2010 kwamen de Amerikanen te weten dat hij in Abbottabad woonde. En niet in een grot, maar in een luxe, ommuurde villa. Dit bleek de villa te zijn waar Bin Laden zich schuilhield.
quote:Een koerier bracht de Amerikanen uiteindelijk op het spoor van Bin Laden. In 2007 kwamen ze achter de naam van de koerier.
In augustus 2010 kwamen de Amerikanen te weten dat hij in Abbottabad woonde. En niet in een grot, maar in een luxe, ommuurde villa. Dit bleek de villa te zijn waar Bin Laden zich schuilhield
Ja Harry Potter en Star wars ook. Het is maar welk standpunt je wilt innemen.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hoe weet jij het 100% zeker dan vraag ik me af? Omdat ze op het nieuws vertellen?
[..]
Nee, maar ze geven wel degelijk een perspectief beeld.
Independence Day was ook vet. Over hoe een alien invasie de hele wereld verbroederd. Ik kan niet wachten!quote:Op maandag 2 mei 2011 12:05 schreef J0kkebr0k het volgende:
Inderdaad. De docu PsyWar is ook een aanradertje.
Meneer Van de Sande krijgt de oetlul van de maand awardquote:Massapsycholoog Hans van de Sande van de Rijksuniversiteit Groningen analyseert de gebeurtenissen van vanochtend. 'Voor de moslims is dit een bittere nederlaag. De dood van Osama bin Laden gaat gewroken worden. Dat is zo helder als wat', zegt hij.
Fair Game is sowieso echt gebeurd.quote:
Wat een debiel inderdaad. Alsof de gemiddelde moslim blij was met Osama Bin Ladenquote:Op maandag 2 mei 2011 12:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Meneer Van de Sande krijgt de oetlul van de maand award
Hoezo? Omdat Obama nu ontkent een Keniaan te zijn?quote:Kenya's Internal Security Permanent Secretary Francis Kimemia says that security there is being stepped up in case of reprisal attacks.
Vanuit 1 standpunt. Die van haar.quote:
En is vergelijkbaar met de dood van Osama faken omdat?quote:
Hoezo, wat moet dit (behalve bin laden) voorstellen dan?quote:Op maandag 2 mei 2011 12:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[ afbeelding ]
Ook een rare foto, totaal niet geloofwaardig.
Buiten dat is het gewoon een feit dat het Amerikaanse leger een Psychological Operations division heeft. Ook is het een feit dat dergelijke divisies nauw samenwerken met bijvoorbeeld CNN.quote:
Iets met een aanslag in Kenia...quote:Op maandag 2 mei 2011 12:08 schreef SeLang het volgende:
[..]
Hoezo? Omdat Obama nu ontkent een Keniaan te zijn?
Zou me niets verbazen dat een journalist het zo heeft opgeschreven maar dat hij het met veel meer nuance heeft gezegd.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Want jij weet zeker dat dat niet gebeurt? De wereld is groter dan alleen dat Veluwse kerkdorp van je.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een feit? Feiten kan je bewijzen dus je zal het linkje wel even vergeten zijn.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Buiten dat is het gewoon een feit dat het Amerikaanse leger een Psychological Operations division heeft. Ook is het een feit dat dergelijke divisies nauw samenwerken met bijvoorbeeld CNN.
quote:Wow erg. Hij was niet altijd super goed bezig,maar tochh hij blijft een moslimbroeder..
Bij hem vallen we vanavond wel binnen.quote:
Die Amerikanen hebben geen respect weet jequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |