Sorry.quote:
Ik had liever gezien dat ze hem voor een tribunaal gezet hadden. Zelfs de nazi's kregen dat nog (zoals Pechtold vanmorgen terecht opmerkte.).quote:Op maandag 2 mei 2011 11:23 schreef Breekfast het volgende:
Die man heeft duizenden doden op zijn geweten. Terecht dat het zo uitbundig gevierd wordt.
Niet?quote:Op maandag 2 mei 2011 11:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat je vraagt, wat je zegt, heeft geen fuck met mijn opmerking te maken.
Nogmaals vanuit een New Yorker.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je hebt ze allemaal gesproken? Ze wilde hem in een mausoleum hebben?
Of een foto of video goed genoeg? Want dat laatste komt waarschijnlijk nog wel.
We wachten ook nog steeds op die van het lijk van Saddam.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je hebt ze allemaal gesproken? Ze wilde hem in een mausoleum hebben?
Of een foto of video goed genoeg? Want dat laatste komt waarschijnlijk nog wel.
Al-Qaeda is opgezet door de VS dus ja..quote:Op maandag 2 mei 2011 11:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
Al-Qaeda heeft de dood van BIn Laden bevestigd.
Wouden bestaat niet!quote:Op maandag 2 mei 2011 11:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nogmaals vanuit een New Yorker.
De mensen uit Cali kunnen allemaal wel blij zijn maar de New Yorkers wouden toch een lichaam zien.
We?quote:Op maandag 2 mei 2011 11:26 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
We wachten ook nog steeds op die van het lijk van Saddam.
Dit is nog wel het meest treffende.quote:
Lul niet zo domquote:Op maandag 2 mei 2011 11:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Al-Qaeda is opgezet door de VS dus ja..
Qaeda Yemen member admits death of Osama bin Ladenquote:Op maandag 2 mei 2011 11:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
Bron?quote:Op maandag 2 mei 2011 11:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nou, ik heb zijn executie anders gewoon gezien.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:26 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
We wachten ook nog steeds op die van het lijk van Saddam.
Ik zou die laatste zin even veranderen als ik jou was. Nu schrijf je dat Allah de Islam niet waard is.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat wil je hiermee nu bereiken. Hun zijn allemaal honden. Hun zijn de Islam niet waard en Allah ook niet.
En een nog grotere martelaar van hem maken.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:26 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Sorry.
[..]
Ik had liever gezien dat ze hem voor een tribunaal gezet hadden. Zelfs de nazi's kregen dat nog (zoals Pechtold vanmorgen terecht opmerkte.).
AD.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:27 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
Bron?
[..]
Nou, ik heb zijn executie anders gewoon gezien.
Ik denk dat Obama liever het nieuws wilde brengen dan er een verkiezingsstunt van wilde makenquote:Op maandag 2 mei 2011 11:27 schreef SeLang het volgende:
Obama piekt te vroeg hiermee. Wat heeft de overwinning in Irak in 1991 (=top peilingen voor Bush Sr) hem gebracht in de verkiezingen een half jaar later? Zoiets moet je een maand voor de verkiezingen doen.
Neen. Ik zei alleen maar dat alu-hoedjes (dus niet vragenstellers, maar de idioten), nooit zullen geloven, met hoeveel bewijs er ook gekomen wordt. Ik heb zelf helemaal niks gezegd hoe ik over deze situatie denk.quote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 11:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zou die laatste zin even veranderen als ik jou was. Nu schrijf je dat Allah de Islam niet waard is.
quote:Op maandag 2 mei 2011 11:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zou die laatste zin even veranderen als ik jou was. Nu schrijf je dat Allah de Islam niet waard is.
Ik heb een executie gezien gemaakt met een shakende gsm met 1 megapixel.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:27 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
Bron?
[..]
Nou, ik heb zijn executie anders gewoon gezien.
Verdiep je maar is in de geschiedenis van Afghanistan met samenwerking van de VS.quote:
Daar zit wel een politieke moeilijkheid ja en Amerika erkend geen internationaal strafhof en zo'n rechtszaak zou jaren kunnen duren tegenwoordig en het zou miljoenen (jarden?) kosten om te beveiligen en het zou alleen maar meer reden geven tot extra aanslagen en...quote:Op maandag 2 mei 2011 11:27 schreef Godtje het volgende:
En een nog grotere martelaar van hem maken.
Osama heb jij.....
Ja! En ik ben er trots op!
Nou dan gaan we je nu dood maken.
Maar waarom is het smakeloos?quote:Op maandag 2 mei 2011 11:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
En een nog grotere martelaar van hem maken.
Osama heb jij.....
Ja! En ik ben er trots op!
Nou dan gaan we je nu dood maken.
Wat betreft dat feesten... het zou mijn ding ook niet zijn. Smakeloos? Een beetje wel ja.
Oh dus je hebt het toch wel gezien. Je bent al aan het draaien?quote:Op maandag 2 mei 2011 11:29 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Ik heb een executie gezien gemaakt met een shakende gsm met 1 megapixel.
Een terror-groep financieel steunen is iets anders dan hem opzetten. Dat heb je wel door hoop ik?quote:Op maandag 2 mei 2011 11:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Verdiep je maar is in de geschiedenis van Afghanistan met samenwerking van de VS.
Toen de Russen Afghanistan binnenvalden heeft de VS Al-Qauda opgezet met als hoofd Osama (taliban), Osama stond ook op de loonlijst van de CIA.
Dit om zodoende de Russen uit Afghanistan te verdrijven wat gelukt is, Osama heeft hiervoor geld en wapens gekregen.
Waarom zouden ze dat gedaan hebben, om vervolgens aantal jaren later zelf binnen te vallen.
Discussie over dat groene biljet is in elk geval even verstomd...quote:Op maandag 2 mei 2011 11:27 schreef SeLang het volgende:
Obama piekt te vroeg hiermee. Wat heeft de overwinning in Irak in 1991 (=top peilingen voor Bush Sr) hem gebracht in de verkiezingen een half jaar later? Zoiets moet je een maand voor de verkiezingen doen.
Je laat zien dat je geen haar beter bent dan die zogenaamde barbaarse woestijnvolken die feestvieren bij elk slachtoffer aan 'onze' zijde.quote:
Ja, de VS heeft de Mujahideen opgezet. Hmhmquote:Op maandag 2 mei 2011 11:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Verdiep je maar is in de geschiedenis van Afghanistan met samenwerking van de VS.
Toen de Russen Afghanistan binnenvalden heeft de VS Al-Qauda opgezet met als hoofd Osama (taliban), Osama stond ook op de loonlijst van de CIA.
Dit om zodoende de Russen uit Afghanistan te verdrijven wat gelukt is, Osama heeft hiervoor geld en wapens gekregen.
Waarom zouden ze dat gedaan hebben, om vervolgens aantal jaren later zelf binnen te vallen.
AQ is voornamelijk door de VS gesticht en kon nooit zo groot worden zonder de VS.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:30 schreef andre347 het volgende:
[..]
Een terror-groep financieel steunen is iets anders dan hem opzetten. Dat heb je wel door hoop ik?
Pfew! Twee dagen na de Royal Wedding...quote:The British Foreign and Commonwealth Office has issued this travel advice: "Following death of Osama Bin Laden we advise UK nationals overseas to monitor the media for local reactions and remain vigilant. UK nationals should exercise caution in all public places and avoid demonstrations, large crowds of people and public events."
Bron:BBC
Altijd triest zulke mensen die zo reageren terwijl de feiten gewoon op tafel liggen.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:31 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ja, de VS heeft de Mujahideen opgezet. Hmhm
Ja, dat zat ik ook al te denken. Ik denk dat de impact hiervan op de verkiezingsuitslag minimaal zal zijn, omdat er veel te veel tijd overheen gaat.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:27 schreef SeLang het volgende:
Ben je inmiddels al SLA?quote:Op maandag 2 mei 2011 11:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Altijd triest zulke mensen die zo reageren terwijl de feiten gewoon op tafel liggen.
Ik (persoonlijke mening) vind het eerder een moment van bezinning. Om stil te staan te staan bij de verschrikkelijke daden die deze man op zijn geweten heeft. Het roept bij mij geen feestsfeer op want bij mij komen de beelden van de daden weer binnen.quote:
Niet direct opgezet, maar wel gefinancierd en bewapend. De vraag is dan ook een beetje of het wel zo verstandig is om de Libische rebellen nu wel van wapens te voorzien.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:31 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ja, de VS heeft de Mujahideen opgezet. Hmhm
Als je het gaat vertellen doe het dan goed. Er bestond helemaal niets zoals al Qaida toen de VS strijders in Afghanistan financierde om tegen de Sovjets te vechten. Dat is daarna ontstaan, en betekent op geen enkele manier dat de VS dat voor ogen hadden toen ze die strijders geld en wapens gaven. Onvoorziene gevolgen, kortzichtig beleid. Noem het wat je wilt maar het is geen kwade opzet zoals aluhoedjes graag willen denken. En uiteraard verschilt de Amerikaanse regering wat dat betreft totaal niet van andere regeringen.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Toen de Russen Afghanistan binnenvielen heeft de VS Al-Qauda opgezet met als hoofd Osama (taliban), Osama stond ook op de loonlijst van de CIA.
Een hoop amerikanen op Twitter, facebook, etc denken daar nu in elk geval nog anders over.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:32 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, dat zat ik ook al te denken. Ik denk dat de impact hiervan op de verkiezingsuitslag minimaal zal zijn, omdat er veel te veel tijd overheen gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |