Sorry.quote:
Ik had liever gezien dat ze hem voor een tribunaal gezet hadden. Zelfs de nazi's kregen dat nog (zoals Pechtold vanmorgen terecht opmerkte.).quote:Op maandag 2 mei 2011 11:23 schreef Breekfast het volgende:
Die man heeft duizenden doden op zijn geweten. Terecht dat het zo uitbundig gevierd wordt.
Niet?quote:Op maandag 2 mei 2011 11:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat je vraagt, wat je zegt, heeft geen fuck met mijn opmerking te maken.
Nogmaals vanuit een New Yorker.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je hebt ze allemaal gesproken? Ze wilde hem in een mausoleum hebben?
Of een foto of video goed genoeg? Want dat laatste komt waarschijnlijk nog wel.
We wachten ook nog steeds op die van het lijk van Saddam.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je hebt ze allemaal gesproken? Ze wilde hem in een mausoleum hebben?
Of een foto of video goed genoeg? Want dat laatste komt waarschijnlijk nog wel.
Al-Qaeda is opgezet door de VS dus ja..quote:Op maandag 2 mei 2011 11:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
Al-Qaeda heeft de dood van BIn Laden bevestigd.
Wouden bestaat niet!quote:Op maandag 2 mei 2011 11:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nogmaals vanuit een New Yorker.
De mensen uit Cali kunnen allemaal wel blij zijn maar de New Yorkers wouden toch een lichaam zien.
We?quote:Op maandag 2 mei 2011 11:26 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
We wachten ook nog steeds op die van het lijk van Saddam.
Dit is nog wel het meest treffende.quote:
Lul niet zo domquote:Op maandag 2 mei 2011 11:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Al-Qaeda is opgezet door de VS dus ja..
Qaeda Yemen member admits death of Osama bin Ladenquote:Op maandag 2 mei 2011 11:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
Bron?quote:Op maandag 2 mei 2011 11:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nou, ik heb zijn executie anders gewoon gezien.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:26 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
We wachten ook nog steeds op die van het lijk van Saddam.
Ik zou die laatste zin even veranderen als ik jou was. Nu schrijf je dat Allah de Islam niet waard is.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat wil je hiermee nu bereiken. Hun zijn allemaal honden. Hun zijn de Islam niet waard en Allah ook niet.
En een nog grotere martelaar van hem maken.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:26 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Sorry.
[..]
Ik had liever gezien dat ze hem voor een tribunaal gezet hadden. Zelfs de nazi's kregen dat nog (zoals Pechtold vanmorgen terecht opmerkte.).
AD.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:27 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
Bron?
[..]
Nou, ik heb zijn executie anders gewoon gezien.
Ik denk dat Obama liever het nieuws wilde brengen dan er een verkiezingsstunt van wilde makenquote:Op maandag 2 mei 2011 11:27 schreef SeLang het volgende:
Obama piekt te vroeg hiermee. Wat heeft de overwinning in Irak in 1991 (=top peilingen voor Bush Sr) hem gebracht in de verkiezingen een half jaar later? Zoiets moet je een maand voor de verkiezingen doen.
Neen. Ik zei alleen maar dat alu-hoedjes (dus niet vragenstellers, maar de idioten), nooit zullen geloven, met hoeveel bewijs er ook gekomen wordt. Ik heb zelf helemaal niks gezegd hoe ik over deze situatie denk.quote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 11:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zou die laatste zin even veranderen als ik jou was. Nu schrijf je dat Allah de Islam niet waard is.
quote:Op maandag 2 mei 2011 11:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zou die laatste zin even veranderen als ik jou was. Nu schrijf je dat Allah de Islam niet waard is.
Ik heb een executie gezien gemaakt met een shakende gsm met 1 megapixel.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:27 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
Bron?
[..]
Nou, ik heb zijn executie anders gewoon gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |