quote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 06:32 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Lachwekkend hoor, op CNN al die toonaangevende tards voor The White House.
En dan nog zul je ws. zeggen: photoshopquote:Op maandag 2 mei 2011 06:32 schreef ForumPimp het volgende:
Ik geloof het pas als ik een foto zie met een lachende Amerikaan boven z'n lijk.
Wat?quote:Op maandag 2 mei 2011 06:35 schreef Misan het volgende:
Ronduit bizar deze propagandamachinezou het door dat gedoe met Trump komen dat ze het nu naar buiten brengen?
Dat zal best ja, maar het komt Obama ook wel verdomd goed uit nuquote:Op maandag 2 mei 2011 06:36 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Wat?
Je weet toch wel dat dit is gebeurd in de afgelopen 24 uur?
Als je wil meedoen in een nieuws-topic, zorg er dan wel voor dat je dat nieuws eerst even leest.quote:Op maandag 2 mei 2011 06:35 schreef Misan het volgende:
Ronduit bizar deze propagandamachinezou het door dat gedoe met Trump komen dat ze het nu naar buiten brengen?
Had ik al gedaan, viel me gewoon opquote:Op maandag 2 mei 2011 06:39 schreef maartena het volgende:
[..]
Als je wil meedoen in een nieuws-topic, zorg er dan wel voor dat je dat nieuws eerst even leest.
quote:Op maandag 2 mei 2011 06:39 schreef Misan het volgende:
[..]
Dat zal best ja, maar het komt Obama ook wel verdomd goed uit nu
Juichen om de dood van een persoon, die een aantal duizend doden op zijn geweten heeft, terwijl Amerika de dood van tien (misschien wel honderd, weet ik het) duizend onschuldige mensen op haar geweten heeft.quote:
Ik geef niemand de schuld. Voor het gemak negeer jij de burgerdoden in het midden-oosten maar even?quote:Op maandag 2 mei 2011 06:56 schreef starla het volgende:
Geef het volk maar de schuld. Daarnaast is er een verschil tussen burgerdoden bij aanvallen op terroristen en aanvallen op burgers.
Hoe erg je het ook "fuckt", het blijft hypocritisch.quote:Op maandag 2 mei 2011 06:53 schreef clumsy_clown het volgende:
Fuck dat, als ik New Yorker zou zijn, zou ik er ook gaan staan.
Ik kan het wel begrijpen. Ik zeg alleen dat het tekenend en hypocritisch is.quote:Op maandag 2 mei 2011 07:02 schreef clumsy_clown het volgende:
Er is gewoon een verschil tussen de politiek die hierachter zit, en de emoties die erbij vrijkomen. En ik kan de emoties bij de Amerikanen begrijpen. Net als dat ik de emoties in het MO best begrijp als zij vlaggen staan te verbranden.
Het ermee eens zijn is iets anders.
Is ie daarvan wel officieel in staat van beschuldiging gesteld?quote:Op maandag 2 mei 2011 06:57 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
geen inkomstenbelasting betaald net als Al Capone
Het was natuurlijk geen toeval dat de aankondiging tijdens The Apprentice was.quote:Op maandag 2 mei 2011 07:08 schreef Nielsch het volgende:
Haha, wat een sad clown is Donald Trump dus ook he. Terwijl hij bezig was met trots zijn op hetgeen wat hij bereikt heeft (geboorteakte van Obama), was Obama zelf inderdaad met veel belangrijkere zaken bezig.
ik schat groot, als je naar het opgefoktheid kijkt in het middenoostenquote:Op maandag 2 mei 2011 07:16 schreef De_Nuance het volgende:
Hoe groot is de kans op een 'wraak-aanslag' ?
vrijwel 100% denk ik. maar het is de vraag hoe groot aanslagen zullen worden.quote:Op maandag 2 mei 2011 07:16 schreef De_Nuance het volgende:
quote:Op maandag 2 mei 2011 07:06 schreef starla het volgende:
Kan maar 1 ding betekenen. Op de linker foto was hij al dood!
Tjah, hadden ze het ooit niet over een verstopte atoombom in Europa die ze tot ontploffing willen brengen op het moment dat Osama gevangen of gedood zou worden?quote:Op maandag 2 mei 2011 07:17 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
vrijwel 100% denk ik. maar het is de vraag hoe groot aanslagen zullen worden.
Die was vandaag, als het goed is staan ze nu weer quitte.quote:Op maandag 2 mei 2011 07:16 schreef De_Nuance het volgende:
wedden!quote:Op maandag 2 mei 2011 07:23 schreef Arcee het volgende:
[..]
Die was vandaag, als het goed is staan ze nu weer quitte.
Als je nou nog is de goede foto van Osama had Oke, maar kom dan niet aanzetten met een look a like.quote:
Wat is de inzet ?quote:Op maandag 2 mei 2011 07:25 schreef 129383 het volgende:
[..]
wedden!
volgende week hangt er weer een boeing
747 in een kantoorgebouw!
Bronnen vertellen dat al een hele tijd idd.quote:Op maandag 2 mei 2011 07:33 schreef Ajacied422 het volgende:
bronnen vertellen dat Osama's zoon ook dood is
ze hebben het lijk hoor.quote:Op maandag 2 mei 2011 07:34 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik geloof er geen barst van. "De Amerikaanse overheid zegt dat zus en zo, zo is". Kom op mensen alsjeblieft..
quote:
gefeliciteerdquote:Op maandag 2 mei 2011 07:35 schreef Pino112 het volgende:
Zo. Onverwacht nieuws om mee wakker te worden.
Ze konden het niet maken al die jaren met lege handen voor het publiek te komen. En nu ze Libie ed erbij hebben dachten ze vast "laten we 9/11 maar afsluiten dan is het gepeupel weer wat tevredener". Nogmaals ik geloof niks meer van wat de US overheid te zeggen heeft.quote:Op maandag 2 mei 2011 07:34 schreef DustPuppy het volgende:
Symbolische overwinning voor de VS, dat zeker.
Of het veel uitmaakt op de lange termijn?
Bron: Michiel Veenstra.quote:Op maandag 2 mei 2011 07:38 schreef Ajacied422 het volgende:
En daar fiets je dan als krantenjongen met stapels papier zonder Osama nieuws. De vis kan er direct in.
Jij hebt Veenstra op Twitterquote:Op maandag 2 mei 2011 07:38 schreef Ajacied422 het volgende:
En daar fiets je dan als krantenjongen met stapels papier zonder Osama nieuws. De vis kan er direct in.
De SP is weer vroeg op vandaag.quote:Op maandag 2 mei 2011 06:52 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Juichen om de dood van een persoon, die een aantal duizend doden op zijn geweten heeft, terwijl Amerika de dood van tien (misschien wel honderd, weet ik het) duizend onschuldige mensen op haar geweten heeft.
Al Qaida is al een tijdje blut, en zo een operatie kost miljoenen om goed voor te bereiden.quote:Op maandag 2 mei 2011 07:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik verwacht dit jaar zeker nog een aanslag. zeker vanwege 9/11
pro amerikanenquote:Op maandag 2 mei 2011 07:44 schreef Evertjan het volgende:
USA USA USA USA GOD BLESS THE USA!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
OBAMA YES WE CAN!!!!
De Amerikanen hebben nooit gezegd dat ze het lichaam van Hitler hadden.quote:
waar kan ik donerenquote:Op maandag 2 mei 2011 07:45 schreef raptorix het volgende:
[..]
Al Qaida is al een tijdje blut, en zo een operatie kost miljoenen om goed voor te bereiden.
volgende week zit alles alweer in de doofpotquote:Op maandag 2 mei 2011 07:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Achja ik geloof er ook niks van. Osama lijkt op de meest recente foto's ineens 20 jaar jonger..
Nee maar de Russen wel, oftewel ze zeggen het zodat het geloofwaardiger klinkt.quote:Op maandag 2 mei 2011 07:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De Amerikanen hebben nooit gezegd dat ze het lichaam van Hitler hadden.
Misschien zijn ze nu thee aan het drinken met hemquote:Op maandag 2 mei 2011 07:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
hoe de fuck kunnen zij weten dat hij niet dood is?
ja, verrassendquote:Op maandag 2 mei 2011 07:35 schreef Pino112 het volgende:
Zo. Onverwacht nieuws om mee wakker te worden.
dat laatste hoeft om mij niet zo nodigquote:Op maandag 2 mei 2011 07:53 schreef JackHerrer het volgende:
Ik neem aan dat er wel even een dna-test tussendoor is gedaan. Ik vraag me wel af of we het lijk nog krijgen te zien.
Ja maar, dat is anders.quote:Op maandag 2 mei 2011 07:59 schreef Sapstengel het volgende:
Juichende Amerikanen op straat. En dan helemaal verontwaardigd toen ze in Afghanistan etc de straat op gingen na 9/11.
Tuurlijk niet.. Ze gaan vrolijk doorquote:Op maandag 2 mei 2011 07:59 schreef 129383 het volgende:
[..]
is dit dus het einde van de oorlog op het terrorisme ?
Onschuldige burgers vs. Een terrorist. Enorm verschil he.quote:Op maandag 2 mei 2011 07:59 schreef Sapstengel het volgende:
Juichende Amerikanen op straat. En dan helemaal verontwaardigd toen ze in Afghanistan etc de straat op gingen na 9/11.
Ja, want die mensen in de twin towers hadden onschuldige moslims gedood.:')quote:Op maandag 2 mei 2011 07:59 schreef Sapstengel het volgende:
Ja want tijdens die hele war on terrorism zijn er nooit onschuldige burgers omgekomen.quote:Op maandag 2 mei 2011 08:00 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Onschuldige burgers vs. Een terrorist. Enorm verschil he.
Headshotquote:Op maandag 2 mei 2011 08:00 schreef beantherio het volgende:
De eerste foto van het lijk: http://plixi.com/p/97976975
Die age-enhancement foto's van de FBI zaten er wel dik naast. Die hadden allemaal grijs haar voorspeld.quote:Op maandag 2 mei 2011 08:00 schreef beantherio het volgende:
Die is dus duidelijk nepquote:Op maandag 2 mei 2011 08:00 schreef beantherio het volgende:
Ja, inderdaad.quote:Op maandag 2 mei 2011 08:00 schreef QBay het volgende:
Ze hebben hun eigen man vermoord? Wat een actie. Eerst hem trainen en opleiden en dan een aantal jaren later een mes in zijn rug steken.
Idd, of bin Laden moet z´n baard hebben bijgekleurd.quote:
Nee, er is al bevestigd dat het tot een vuurgevecht is gekomen waarbij Osama zich verzette, en hij door z'n hoofd is geschoten.quote:Op maandag 2 mei 2011 08:02 schreef raptorix het volgende:
Aan de verwondingen te zien hebben ze kennelijk of een raket, of een zware granaat op hem gegooid. Ik gok het eerste.
ik had gelijk! HEADSHOT!!!quote:Op maandag 2 mei 2011 08:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee, er is al bevestigd dat het tot een vuurgevecht is gekomen waarbij Osama zich verzette, en hij door z'n hoofd is geschoten.
Dan heeft de NOS een fout gemaakt.quote:Op maandag 2 mei 2011 08:05 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Werd ook op het nos journaal getoond.
QFTquote:Op maandag 2 mei 2011 08:07 schreef DeRakker. het volgende:
De VS... je doet mee... of je bent een fucking terrorist!!!
Gaat ook al rond op Twitterquote:Op maandag 2 mei 2011 08:05 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Werd ook op het nos journaal getoond.
quote:Op maandag 2 mei 2011 08:07 schreef beantherio het volgende:
[..]
We zullen zien. Ik ben deze in ieder geval nog niet eerder tegen gekomen.
Ja dat snap ik, een beetje journalist zou gelijk moeten zien, of uitzoeken, dat het een photoshop is.quote:Op maandag 2 mei 2011 08:08 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Dan heeft de NOS een fout gemaakt.
Er is nog niks officieel kwa foto/videomateriaal.
Aha, ok. De mond gaf het eigenlijk al weg ja.quote:Op maandag 2 mei 2011 08:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een paar pagina's terug al.
quote:@RTLNieuwsnl
RTL Nieuws
Foto lichaam Osama bin Laden: http://tinyurl.com/696j5b2 en hier een directe link: http://tinyurl.com/6f864e5 (let op! SCHOKKEND) #osama
Zie mijn post hierboven, foto stond al in 2010 op een weblog.quote:Op maandag 2 mei 2011 08:13 schreef Pek het volgende:
Jezus mensen, natuurlijk is die foto nep. Denken jullie nou echt dat er iemand gaat lekken van het kleine groepje elite dat hierbij betrokken is geweest?![]()
quote:Op maandag 2 mei 2011 08:10 schreef raptorix het volgende:
Bewijs dat foto nep is:
http://windowintopalestin(...)nly-accepts-bin.html
Iedereen weet dat dat een marginaal deel van de Nederlandse moslims was en dat de overgrote meerderheid net zo geschokt was als jij en ik en niet om de eerste plaats omdat ze als moslimminderheid in een westers land leven.quote:Op maandag 2 mei 2011 08:16 schreef Kugari-Ken het volgende:
moeten er nu geen toeterende autochtonen door de ghetto's van rotterdam en amsterdam rijden?
Ik zeg niet dat ie niet dood is, ik geef alleen maar aan dat de foto die nu rond gaat dus al meer dan een jaar terug op internet stond.quote:Op maandag 2 mei 2011 08:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]"bewijs"
Dit is NWS, niet BNW, als je dat soms dacht.
Herstructurering van al-Qā‘idah.quote:
ok, dan is goed.quote:Op maandag 2 mei 2011 08:24 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ie niet dood is, ik geef alleen maar aan dat de foto die nu rond gaat dus al meer dan een jaar terug op internet stond.
Sinds een paar dagen/weken pas de exacte locatie.quote:Op maandag 2 mei 2011 08:27 schreef du_ke het volgende:
Maar ik vraag me toch wel af waarom ze hem niet 'gewoon' hebben opgepakt? Ze wisten immers al sinds augustus waar hij verblijft en hem via een mooi groot showproces tot de dood veroordelen levert nog veel meer prestige op.
Osama zou zich echt niet zo maar opgeven. Als je hem levend te pakken wilt krijgen loop je een veel groter risico dat iemand aan Amerikaanse zijde sneuvelt.quote:Op maandag 2 mei 2011 08:27 schreef du_ke het volgende:
Maar ik vraag me toch wel af waarom ze hem niet 'gewoon' hebben opgepakt? Ze wisten immers al sinds augustus waar hij verblijft en hem via een mooi groot showproces tot de dood veroordelen levert nog veel meer prestige op.
Die kans acht ik sowieso al groot, maar vergeet niet, Bush-I verloor na de overwinning op Irak.quote:Op maandag 2 mei 2011 08:24 schreef waht het volgende:
Verder heeft Obama nu meer kans om een extra termijn als president te winnen.
BNW is een deur verder.quote:Op maandag 2 mei 2011 08:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kijk aub naar filmpjes op youtube over hoe er een neppe osama is neergezet om de 9/11 is door moslims uitgevoerd gedachte te behouden.
Voor de gemiddelde amerikaan is BOOM! HEADSHOT! veel mooier, natuurlijkquote:Op maandag 2 mei 2011 08:27 schreef du_ke het volgende:
'Geen gewonden' -> Maar wel een helicopter neergestort?quote:Op maandag 2 mei 2011 08:25 schreef Sheepcidus het volgende:
Deze man tweetde per ongeluk de aanval.
http://eu.techcrunch.com/(...)e-raid-on-bin-laden/
En de halve wereld over je heen dat het geen eerlijk proces is etc etc. Daarna nog ladingen gedoe dat ze hem niet op de stoel mogen zetten. Neh, veel te onhandig. Gewoon, bam, klaar.quote:Op maandag 2 mei 2011 08:27 schreef du_ke het volgende:
2004 was Bush juist heel gemakkelijk herkozenquote:Op maandag 2 mei 2011 08:29 schreef Monidique het volgende:
[..]
Die kans acht ik sowieso al groot, maar vergeet niet, Bush-I verloor na de overwinning op Irak.
Hij heeft het over papa Bush.quote:Op maandag 2 mei 2011 08:30 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
2004 was Bush juist heel gemakkelijk herkozen
Nou, ik heb het over zijn vader en hij is niet heel gemakkelijk herkozen, het was een van de krapste herverkiezingen.quote:Op maandag 2 mei 2011 08:30 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
2004 was Bush juist heel gemakkelijk herkozen
Ze hebben het over een mogelijke Drone.quote:Op maandag 2 mei 2011 08:30 schreef Zith het volgende:
[..]
'Geen gewonden' -> Maar wel een helicopter neergestort?
Twee problemen: In een strafproces gaat het altijd om waarheidsvinding. En Bin Laden is nooit ergens officieel van in staat van beschuldiging gesteld. Het bewijs van zijn betrokkenheid is, laten we zeggen, aan de magere kant.quote:Op maandag 2 mei 2011 08:27 schreef du_ke het volgende:
Er was ook een drone bij betrokken.quote:Op maandag 2 mei 2011 08:30 schreef Zith het volgende:
[..]
'Geen gewonden' -> Maar wel een helicopter neergestort?
Hij is in een vuurgevecht gedood.quote:Op maandag 2 mei 2011 08:27 schreef du_ke het volgende:
Of beter gezegd; er is simpelweg geen hard bewijs.quote:Op maandag 2 mei 2011 08:31 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Twee problemen: In een strafproces gaat het altijd om waarheidsvinding. En Bin Laden is nooit ergens officieel van in staat van beschuldiging gesteld. Het bewijs van zijn betrokkenheid is, laten we zeggen, aan de magere kant.
Daar zit wat in maar volgens mij is daar wel over heen te komen. Dat bewijs of anders voor andere zaken is nog wel te vinden. Maar goed, ik zal niet bepaald om hem rouwen.quote:Op maandag 2 mei 2011 08:31 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Twee problemen: In een strafproces gaat het altijd om waarheidsvinding. En Bin Laden is nooit ergens officieel van in staat van beschuldiging gesteld. Het bewijs van zijn betrokkenheid is, laten we zeggen, aan de magere kant.
Op de filmpjes waarin hij zegt, Look mommy, ik heb amerikanen opgeblazen! no hands! naquote:Op maandag 2 mei 2011 08:31 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
jij denkt dat ze hem vrij moeten spreken koos??quote:Op maandag 2 mei 2011 08:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Of beter gezegd; er is simpelweg geen hard bewijs.
!!!quote:0729: A BBC reporter in Pakistan says the compound where Bin Laden was killed is 800 yards from the premises of the PMA - Pakistan Military Academy - Pakistan's equivalent of British Army officer training centre at Sandhurst.
Feestende Marokkanenquote:
Zelfde niveau iddquote:
Het boterde al lange tijd niet tussen Pakistan en de VS, niet geheel ondanks de Amerikanen zelf.quote:
Ik heb ook de neiging een Amerikaanse vlag te kopen en uit te hangen.quote:
Kan ik begrijpenquote:Op maandag 2 mei 2011 08:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb ook de neiging een Amerikaanse vlag te kopen en uit te hangen.
Waarom hebben ze dan nog geen zaak tegen hem? Als hij zich had gemeld op een Amerikaans politiebureau had dat een juridisch probleem gehad met hem vasthouden.quote:Op maandag 2 mei 2011 08:34 schreef du_ke het volgende:
[..]
Daar zit wat in maar volgens mij is daar wel over heen te komen. Dat bewijs of anders voor andere zaken is nog wel te vinden. Maar goed, ik zal niet bepaald om hem rouwen.
Mwa, je bent wat anoniemer in een grote stad dan als een van de weinigen op het platteland. Pakistan heeft erg veel last van de Taliban die steeds sterker beginnen te worden, ze hebben daarom ook aardig wat hulp vanuit het Westen.quote:Op maandag 2 mei 2011 08:43 schreef DDDDDaaf het volgende:
Hoorde ik het zojuist goed op het NOS-journaal op de radio? Hij bevond zich in een villa in Pakistan? Eigenlijk is het al langer duidelijk, maar Pakistan mag wat mij betreft inmiddels ook linea recta op het lijstje van "schurkenstaten" gesodemieterd worden...
Benieuwd hoeveel van die Pakistaanse skooiers gewoon wisten dat Bin Laden daar zat.quote:Uncle in Atd: Heli was hovering over a militant hideout, heard 3 minor blasts + fire exchange before the heli went down. @kaalakawaa
"Better than sex" gevoel.quote:
Dat komt allemaal nog wel. Lichaam is meegenomen voor DNA tests etc. Er komt gegarandeerd nog een hele show.quote:Op maandag 2 mei 2011 08:47 schreef boem-dikkie het volgende:
Nou 'White house', even met je camera een paar officiële foto's het web op gooien en dan hoeven we ook niet met zijn allen te speculeren over die hoax foto's en photoshops.
Vergeet ook niet dat de Amerikanen lange tijd dachten dat Bin Laden op het platteland zat, in het bergachtige grensgebied of in ieder geval niet in dichtbevolkte gebieden.quote:Op maandag 2 mei 2011 08:45 schreef Zith het volgende:
[..]
Mwa, je bent wat anoniemer in een grote stad dan als een van de weinigen op het platteland. Pakistan heeft erg veel last van de Taliban die steeds sterker beginnen te worden, ze hebben daarom ook aardig wat hulp vanuit het Westen.
Lol, oh ja. Oldschool 'head-on-a-pike' action!quote:Op maandag 2 mei 2011 08:49 schreef Voorschrift het volgende:
En z'n lijk publiekelijk opstellen op Ground Zero.
For all to see and enjoy.
Inderdaad.quote:Op maandag 2 mei 2011 08:51 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Lol, oh ja. Oldschool 'head-on-a-pike' action!
Het blijven amerikanen, dat kun je wel aan ze overlaten idd, zijn hoofd op een spies lijkt me wel heerlijk retro.quote:
GMTAquote:Op maandag 2 mei 2011 08:51 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Lol, oh ja. Oldschool 'head-on-a-pike' action!
Ja, waarom de schijn ophouden dat het westen niet even primitief is als in die zandbakken aan de andere kant van de wereld.quote:Op maandag 2 mei 2011 08:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Inderdaad.
Als een trofee laten zien die klootzak.
Zolang de VS daarna niet meer beweert moreel superieur te zijn, vind ik het best.quote:Op maandag 2 mei 2011 08:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Inderdaad.
Vlad Tepes is mijn persoonlijke held.quote:Op maandag 2 mei 2011 08:52 schreef Boze_Appel het volgende:
Ja, waarom de schijn ophouden dat het westen niet even primitief is als in die zandbakken aan de andere kant van de wereld.
Inderdaad. Het zijn primitieve tribale gevoelens die tellen. Of het ook daadwerkelijk veiliger is geworden op de wereld is een tweede.quote:Op maandag 2 mei 2011 08:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Inderdaad.
http://blogs.abcnews.com/(...)a-officials-say.htmlquote:ABC News' Jonathan Karl (@jonkarl) reports: Now that bin Laden has been killed and his body has been positively identified, what is to be done with his remains?
U.S. officials tell me the last thing they want is for his burial place to become a terrorist shrine.
To avoid that, an informed source tells me, the intention is the bury his body at sea -- leaving no definitive location for the final resting place of his body.
A senior administration official tells my colleague Jake Tapper this about the body: "We are ensuring it is handled in accordance with Islamic practice and tradition. It's something we take seriously and therefore it's being handled in an appropriate manner."
Under Islamic tradition, ABC's Zunaira Zaki reports, the body would be washed by Muslim men and buried as soon as possible, usually by the next prayer (Muslims pray five times a day), although there may be delays under certain circumstances (for autopsies, for example). The body is usually buried in a simple white sheet -- whether buried in the ground, or at sea.
Al Bundy's New Yorkse collega's zullen hun winkels binnen no-time uitverkocht zien raken. Shoe-throwing-spree!quote:Op maandag 2 mei 2011 08:49 schreef Voorschrift het volgende:
Maakt dat uit?quote:Op maandag 2 mei 2011 08:53 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Inderdaad. Het zijn primitieve tribale gevoelens die tellen. Of het ook daadwerkelijk veiliger is geworden op de wereld is een tweede.
Dat lijkt me ook de Taliban blijven beweren dat hij helemaal niet dood isquote:Op maandag 2 mei 2011 08:49 schreef SeLang het volgende:
[..]
Dat komt allemaal nog wel. Lichaam is meegenomen voor DNA tests etc. Er komt gegarandeerd nog een hele show.
Oh, Obama is alsboluut een terrorist en heeft zeker een en ander op zn kerfstok. Over zn betrokkenheid bij 9/11 bestaat echter geen zekerheid.quote:Op maandag 2 mei 2011 08:37 schreef meth77 het volgende:
[..]
jij denkt dat ze hem vrij moeten spreken koos??
Bij het NOS journaal noemde ze hem ook Obama ipv Osamaquote:
En daarnaast ook die nepfoto van een dode Osama laten zienquote:Op maandag 2 mei 2011 08:56 schreef Repelsteeltju het volgende:
Haha, die NOS nieuwslezeres die zei dat Obama dood was faalt.
Eigenlijk ben je ook gewoon net zo zielig als die moslim fundi'squote:Op maandag 2 mei 2011 08:49 schreef Voorschrift het volgende:
Maar het maakt geen bal uit. Al Qaida is een franchise waar iedereen zich bij kan aansluiten. Bin Laden is nu een martelaar. Zijn dood insprireert gewoon weer nieuwe terroristen.quote:Op maandag 2 mei 2011 08:55 schreef meth77 het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook de Taliban blijven beweren dat hij helemaal niet dood is
alles foto's, DNA, vingerafdrukken, fysiek opzetten naast Ground Zero
Had je die nog niet dan?quote:Op maandag 2 mei 2011 08:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb ook de neiging een Amerikaanse vlag te kopen en uit te hangen.
quote:Op maandag 2 mei 2011 08:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kijk aub naar filmpjes op youtube over hoe er een neppe osama is neergezet om de 9/11 is door moslims uitgevoerd gedachte te behouden.
Ja jezus, het scheelt maar 1 letterquote:Op maandag 2 mei 2011 08:57 schreef Olga het volgende:
[..]
Bij het NOS journaal noemde ze hem ook Obama ipv Osama
quote:Op maandag 2 mei 2011 08:57 schreef Olga het volgende:
[..]
Bij het NOS journaal noemde ze hem ook Obama ipv Osama
Jawel, maar niet meegenomen naar Nederland.quote:
Boeit mij dat, ik zou met plezier hem tegen z'n harses pissen. Het enige jammer aan deze actie is dat ik er niet bij was om hem een paar kogels in z'n lijf te schieten.quote:Op maandag 2 mei 2011 08:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Eigenlijk ben je ook gewoon net zo zielig als die moslim fundi's
Natuurlijk niet. Je kunt jezelf zelfs afvragen of er überhaupt iets anders wordt nu.quote:Op maandag 2 mei 2011 08:53 schreef Klaudias het volgende:
Of het ook daadwerkelijk veiliger is geworden op de wereld is een tweede.
Die kan morgen een andere baan gaan zoekenquote:
Kan mij eerlijk gezegd weinig voorstellen bij alle blijdschap. Maar he, dat ben ik. Bin Laden was weliswaar een klootzak, maar er verandert geen ene reet.quote:Op maandag 2 mei 2011 08:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Boeit mij dat, ik zou met plezier hem tegen z'n harses pissen. Het enige jammer aan deze actie is dat ik er niet bij was om hem een paar kogels in z'n lijf te schieten.
Wraakgevoel is voldaan, nu de rest van z'n vriendjes nog.quote:Op maandag 2 mei 2011 09:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kan mij eerlijk gezegd weinig voorstellen bij alle blijdschap. Maar he, dat ben ik. Bin Laden was weliswaar een klootzak, maar er verandert geen ene reet.
Ik heb hetzelfde hoor.quote:Op maandag 2 mei 2011 09:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kan mij eerlijk gezegd weinig voorstellen bij alle blijdschap. Maar he, dat ben ik. Bin Laden was weliswaar een klootzak, maar er verandert geen ene reet.
Enige positieve is dat dit goed is voor Obama's populariteit.quote:Op maandag 2 mei 2011 09:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wraakgevoel is voldaan, nu de rest van z'n vriendjes nog.
Mess with the West, and die.
Posten?quote:Op maandag 2 mei 2011 09:03 schreef DeeCruise het volgende:
Eerst echte pics, nu is het lastig om een mening te vormen.
Indien echt: mooi voor USA, al levert het in werkelijkheid natuurlijk geen zak op behalve een symbolische overwinning.
Dat is dan weer minder.quote:Op maandag 2 mei 2011 09:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Enige positieve is dat dit goed is voor Obama's populariteit.
http://i53.tinypic.com/k550uw.jpgquote:Op maandag 2 mei 2011 08:22 schreef raptorix het volgende:
Nog even bewijs dat foto nep is:
[ afbeelding ]
Wat een verrassing.quote:Op maandag 2 mei 2011 09:04 schreef ArnosL het volgende:
Telegraaf laat de nepfoto nu ook zien op de website
Zo, lekker op de hoogte. Hoezo brein achter 9/11?quote:Op maandag 2 mei 2011 08:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Maakt dat uit?
Het is een geweldig gevoel dat de dader van 9/11 of in ieder geval "het brein" erachter een kogel door z'n hoofd heeft gekregen.
Klopt nog een zak van, kijk dit filmpje maar hoe die eruit ziet.quote:
Ook goed, hij was de koffiejuffrouw van de terroristen.quote:Op maandag 2 mei 2011 09:05 schreef Verbal het volgende:
[..]
Zo, lekker op de hoogte. Hoezo brein achter 9/11?
V.
Ik vind het een beetje raar dat de vrouwen en kinderen opgepakt kunnen worden terwijl de aanwezige mannen allemaal vermoord zijn.quote:Op maandag 2 mei 2011 09:02 schreef Cobra4 het volgende:
“@BreakingNews: Two of bin Laden's wives, 4 of his kids captured during operation - Al Arabiya via NBC News”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is George Cloony!quote:
Nee, serieus. Hij stond op de most wanted-list van de FBI vanwege Kenia en Tanzania. Omdat "er geen bewijs was dat hij achter 9/11 zat" (bij monde van een FBI-agent).quote:Op maandag 2 mei 2011 09:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ook goed, hij was de koffiejuffrouw van de terroristen.
Was ie niet.quote:Op maandag 2 mei 2011 09:09 schreef Onnoman het volgende:
eigenlijk vind ik het nog best knap dat je 9 jaar onzichtbaar kan blijven voor amerika..
Hij zegt het ook voluitquote:
"Shit, het is 'm niet. Dumpen die handel!"quote:Op maandag 2 mei 2011 09:10 schreef Tijn het volgende:
Hmm... het lichaam is al gedumpt in zee, zeggen ze net bij de NOS.
Dan nog is hij natuurlijk wel de hoofdverdachte van 9/11.quote:Op maandag 2 mei 2011 09:09 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nee, serieus. Hij stond op de most wanted-list van de FBI vanwege Kenia en Tanzania. Omdat "er geen bewijs was dat hij achter 9/11 zat" (bij monde van een FBI-agent).
Dus het zou leuk zijn als de nieuwsmedia hun werk zouden doen.
V.
Serieus? Dan zou het nog best wel eens dikke onzin kunnen zijn en dat de VS de zoektocht naar Bin Laden gaat staken omwille van geld, maar dat ze dat niet konden maken dus dat daarom verkondigd wordt dat 'ie gedood is.quote:Op maandag 2 mei 2011 09:10 schreef Tijn het volgende:
Hmm... het lichaam is al gedumpt in zee, zeggen ze net bij de NOS.
En zo sluipt een kleine fout erin bij journalisten.quote:Op maandag 2 mei 2011 08:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oh, Obama is alsboluut een terrorist en heeft zeker een en ander op zn kerfstok. Over zn betrokkenheid bij 9/11 bestaat echter geen zekerheid.
quote:Op maandag 2 mei 2011 09:11 schreef johnnylove het volgende:
Hij ligt al ergens te dobberen.
A U.S. official tells CNN that Osama bin Laden has been buried at sea.
The official said his body was handled in the Islamic tradition.
The official did not elaborate.
O ja?quote:Op maandag 2 mei 2011 09:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dan nog is hij natuurlijk wel de hoofdverdachte van 9/11.
quote:Op maandag 2 mei 2011 09:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Er is geen hoofdverdachte van 9/11, het kan net zo goed Amerika of de Mossad zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |