quote:Op maandag 2 mei 2011 08:10 schreef raptorix het volgende:
Bewijs dat foto nep is:
http://windowintopalestin(...)nly-accepts-bin.html
Iedereen weet dat dat een marginaal deel van de Nederlandse moslims was en dat de overgrote meerderheid net zo geschokt was als jij en ik en niet om de eerste plaats omdat ze als moslimminderheid in een westers land leven.quote:Op maandag 2 mei 2011 08:16 schreef Kugari-Ken het volgende:
moeten er nu geen toeterende autochtonen door de ghetto's van rotterdam en amsterdam rijden?
Ik zeg niet dat ie niet dood is, ik geef alleen maar aan dat de foto die nu rond gaat dus al meer dan een jaar terug op internet stond.quote:Op maandag 2 mei 2011 08:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]"bewijs"
Dit is NWS, niet BNW, als je dat soms dacht.
Herstructurering van al-Qā‘idah.quote:
ok, dan is goed.quote:Op maandag 2 mei 2011 08:24 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ie niet dood is, ik geef alleen maar aan dat de foto die nu rond gaat dus al meer dan een jaar terug op internet stond.
Sinds een paar dagen/weken pas de exacte locatie.quote:Op maandag 2 mei 2011 08:27 schreef du_ke het volgende:
Maar ik vraag me toch wel af waarom ze hem niet 'gewoon' hebben opgepakt? Ze wisten immers al sinds augustus waar hij verblijft en hem via een mooi groot showproces tot de dood veroordelen levert nog veel meer prestige op.
Osama zou zich echt niet zo maar opgeven. Als je hem levend te pakken wilt krijgen loop je een veel groter risico dat iemand aan Amerikaanse zijde sneuvelt.quote:Op maandag 2 mei 2011 08:27 schreef du_ke het volgende:
Maar ik vraag me toch wel af waarom ze hem niet 'gewoon' hebben opgepakt? Ze wisten immers al sinds augustus waar hij verblijft en hem via een mooi groot showproces tot de dood veroordelen levert nog veel meer prestige op.
Die kans acht ik sowieso al groot, maar vergeet niet, Bush-I verloor na de overwinning op Irak.quote:Op maandag 2 mei 2011 08:24 schreef waht het volgende:
Verder heeft Obama nu meer kans om een extra termijn als president te winnen.
BNW is een deur verder.quote:Op maandag 2 mei 2011 08:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kijk aub naar filmpjes op youtube over hoe er een neppe osama is neergezet om de 9/11 is door moslims uitgevoerd gedachte te behouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |