!!!quote:0729: A BBC reporter in Pakistan says the compound where Bin Laden was killed is 800 yards from the premises of the PMA - Pakistan Military Academy - Pakistan's equivalent of British Army officer training centre at Sandhurst.
Feestende Marokkanenquote:
Zelfde niveau iddquote:
Het boterde al lange tijd niet tussen Pakistan en de VS, niet geheel ondanks de Amerikanen zelf.quote:
Ik heb ook de neiging een Amerikaanse vlag te kopen en uit te hangen.quote:
Kan ik begrijpenquote:Op maandag 2 mei 2011 08:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb ook de neiging een Amerikaanse vlag te kopen en uit te hangen.
Waarom hebben ze dan nog geen zaak tegen hem? Als hij zich had gemeld op een Amerikaans politiebureau had dat een juridisch probleem gehad met hem vasthouden.quote:Op maandag 2 mei 2011 08:34 schreef du_ke het volgende:
[..]
Daar zit wat in maar volgens mij is daar wel over heen te komen. Dat bewijs of anders voor andere zaken is nog wel te vinden. Maar goed, ik zal niet bepaald om hem rouwen.
Mwa, je bent wat anoniemer in een grote stad dan als een van de weinigen op het platteland. Pakistan heeft erg veel last van de Taliban die steeds sterker beginnen te worden, ze hebben daarom ook aardig wat hulp vanuit het Westen.quote:Op maandag 2 mei 2011 08:43 schreef DDDDDaaf het volgende:
Hoorde ik het zojuist goed op het NOS-journaal op de radio? Hij bevond zich in een villa in Pakistan? Eigenlijk is het al langer duidelijk, maar Pakistan mag wat mij betreft inmiddels ook linea recta op het lijstje van "schurkenstaten" gesodemieterd worden...
Benieuwd hoeveel van die Pakistaanse skooiers gewoon wisten dat Bin Laden daar zat.quote:Uncle in Atd: Heli was hovering over a militant hideout, heard 3 minor blasts + fire exchange before the heli went down. @kaalakawaa
"Better than sex" gevoel.quote:
Dat komt allemaal nog wel. Lichaam is meegenomen voor DNA tests etc. Er komt gegarandeerd nog een hele show.quote:Op maandag 2 mei 2011 08:47 schreef boem-dikkie het volgende:
Nou 'White house', even met je camera een paar officiële foto's het web op gooien en dan hoeven we ook niet met zijn allen te speculeren over die hoax foto's en photoshops.
Vergeet ook niet dat de Amerikanen lange tijd dachten dat Bin Laden op het platteland zat, in het bergachtige grensgebied of in ieder geval niet in dichtbevolkte gebieden.quote:Op maandag 2 mei 2011 08:45 schreef Zith het volgende:
[..]
Mwa, je bent wat anoniemer in een grote stad dan als een van de weinigen op het platteland. Pakistan heeft erg veel last van de Taliban die steeds sterker beginnen te worden, ze hebben daarom ook aardig wat hulp vanuit het Westen.
Lol, oh ja. Oldschool 'head-on-a-pike' action!quote:Op maandag 2 mei 2011 08:49 schreef Voorschrift het volgende:
En z'n lijk publiekelijk opstellen op Ground Zero.
For all to see and enjoy.
Inderdaad.quote:Op maandag 2 mei 2011 08:51 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Lol, oh ja. Oldschool 'head-on-a-pike' action!
Het blijven amerikanen, dat kun je wel aan ze overlaten idd, zijn hoofd op een spies lijkt me wel heerlijk retro.quote:
GMTAquote:Op maandag 2 mei 2011 08:51 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Lol, oh ja. Oldschool 'head-on-a-pike' action!
Ja, waarom de schijn ophouden dat het westen niet even primitief is als in die zandbakken aan de andere kant van de wereld.quote:Op maandag 2 mei 2011 08:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Inderdaad.
Als een trofee laten zien die klootzak.
Zolang de VS daarna niet meer beweert moreel superieur te zijn, vind ik het best.quote:Op maandag 2 mei 2011 08:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Inderdaad.
Vlad Tepes is mijn persoonlijke held.quote:Op maandag 2 mei 2011 08:52 schreef Boze_Appel het volgende:
Ja, waarom de schijn ophouden dat het westen niet even primitief is als in die zandbakken aan de andere kant van de wereld.
Inderdaad. Het zijn primitieve tribale gevoelens die tellen. Of het ook daadwerkelijk veiliger is geworden op de wereld is een tweede.quote:Op maandag 2 mei 2011 08:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Inderdaad.
http://blogs.abcnews.com/(...)a-officials-say.htmlquote:ABC News' Jonathan Karl (@jonkarl) reports: Now that bin Laden has been killed and his body has been positively identified, what is to be done with his remains?
U.S. officials tell me the last thing they want is for his burial place to become a terrorist shrine.
To avoid that, an informed source tells me, the intention is the bury his body at sea -- leaving no definitive location for the final resting place of his body.
A senior administration official tells my colleague Jake Tapper this about the body: "We are ensuring it is handled in accordance with Islamic practice and tradition. It's something we take seriously and therefore it's being handled in an appropriate manner."
Under Islamic tradition, ABC's Zunaira Zaki reports, the body would be washed by Muslim men and buried as soon as possible, usually by the next prayer (Muslims pray five times a day), although there may be delays under certain circumstances (for autopsies, for example). The body is usually buried in a simple white sheet -- whether buried in the ground, or at sea.
Al Bundy's New Yorkse collega's zullen hun winkels binnen no-time uitverkocht zien raken. Shoe-throwing-spree!quote:Op maandag 2 mei 2011 08:49 schreef Voorschrift het volgende:
Maakt dat uit?quote:Op maandag 2 mei 2011 08:53 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Inderdaad. Het zijn primitieve tribale gevoelens die tellen. Of het ook daadwerkelijk veiliger is geworden op de wereld is een tweede.
Dat lijkt me ook de Taliban blijven beweren dat hij helemaal niet dood isquote:Op maandag 2 mei 2011 08:49 schreef SeLang het volgende:
[..]
Dat komt allemaal nog wel. Lichaam is meegenomen voor DNA tests etc. Er komt gegarandeerd nog een hele show.
Oh, Obama is alsboluut een terrorist en heeft zeker een en ander op zn kerfstok. Over zn betrokkenheid bij 9/11 bestaat echter geen zekerheid.quote:Op maandag 2 mei 2011 08:37 schreef meth77 het volgende:
[..]
jij denkt dat ze hem vrij moeten spreken koos??
Bij het NOS journaal noemde ze hem ook Obama ipv Osamaquote:
En daarnaast ook die nepfoto van een dode Osama laten zienquote:Op maandag 2 mei 2011 08:56 schreef Repelsteeltju het volgende:
Haha, die NOS nieuwslezeres die zei dat Obama dood was faalt.
Eigenlijk ben je ook gewoon net zo zielig als die moslim fundi'squote:Op maandag 2 mei 2011 08:49 schreef Voorschrift het volgende:
Maar het maakt geen bal uit. Al Qaida is een franchise waar iedereen zich bij kan aansluiten. Bin Laden is nu een martelaar. Zijn dood insprireert gewoon weer nieuwe terroristen.quote:Op maandag 2 mei 2011 08:55 schreef meth77 het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook de Taliban blijven beweren dat hij helemaal niet dood is
alles foto's, DNA, vingerafdrukken, fysiek opzetten naast Ground Zero
Had je die nog niet dan?quote:Op maandag 2 mei 2011 08:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb ook de neiging een Amerikaanse vlag te kopen en uit te hangen.
quote:Op maandag 2 mei 2011 08:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kijk aub naar filmpjes op youtube over hoe er een neppe osama is neergezet om de 9/11 is door moslims uitgevoerd gedachte te behouden.
Ja jezus, het scheelt maar 1 letterquote:Op maandag 2 mei 2011 08:57 schreef Olga het volgende:
[..]
Bij het NOS journaal noemde ze hem ook Obama ipv Osama
quote:Op maandag 2 mei 2011 08:57 schreef Olga het volgende:
[..]
Bij het NOS journaal noemde ze hem ook Obama ipv Osama
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |