Voor de gemiddelde amerikaan is BOOM! HEADSHOT! veel mooier, natuurlijkquote:Op maandag 2 mei 2011 08:27 schreef du_ke het volgende:
Maar ik vraag me toch wel af waarom ze hem niet 'gewoon' hebben opgepakt? Ze wisten immers al sinds augustus waar hij verblijft en hem via een mooi groot showproces tot de dood veroordelen levert nog veel meer prestige op.
'Geen gewonden' -> Maar wel een helicopter neergestort?quote:Op maandag 2 mei 2011 08:25 schreef Sheepcidus het volgende:
Deze man tweetde per ongeluk de aanval.
http://eu.techcrunch.com/(...)e-raid-on-bin-laden/
En de halve wereld over je heen dat het geen eerlijk proces is etc etc. Daarna nog ladingen gedoe dat ze hem niet op de stoel mogen zetten. Neh, veel te onhandig. Gewoon, bam, klaar.quote:Op maandag 2 mei 2011 08:27 schreef du_ke het volgende:
Maar ik vraag me toch wel af waarom ze hem niet 'gewoon' hebben opgepakt? Ze wisten immers al sinds augustus waar hij verblijft en hem via een mooi groot showproces tot de dood veroordelen levert nog veel meer prestige op.
2004 was Bush juist heel gemakkelijk herkozenquote:Op maandag 2 mei 2011 08:29 schreef Monidique het volgende:
[..]
Die kans acht ik sowieso al groot, maar vergeet niet, Bush-I verloor na de overwinning op Irak.
Hij heeft het over papa Bush.quote:Op maandag 2 mei 2011 08:30 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
2004 was Bush juist heel gemakkelijk herkozen
Nou, ik heb het over zijn vader en hij is niet heel gemakkelijk herkozen, het was een van de krapste herverkiezingen.quote:Op maandag 2 mei 2011 08:30 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
2004 was Bush juist heel gemakkelijk herkozen
Ze hebben het over een mogelijke Drone.quote:Op maandag 2 mei 2011 08:30 schreef Zith het volgende:
[..]
'Geen gewonden' -> Maar wel een helicopter neergestort?
Twee problemen: In een strafproces gaat het altijd om waarheidsvinding. En Bin Laden is nooit ergens officieel van in staat van beschuldiging gesteld. Het bewijs van zijn betrokkenheid is, laten we zeggen, aan de magere kant.quote:Op maandag 2 mei 2011 08:27 schreef du_ke het volgende:
Er was ook een drone bij betrokken.quote:Op maandag 2 mei 2011 08:30 schreef Zith het volgende:
[..]
'Geen gewonden' -> Maar wel een helicopter neergestort?
Hij is in een vuurgevecht gedood.quote:Op maandag 2 mei 2011 08:27 schreef du_ke het volgende:
Of beter gezegd; er is simpelweg geen hard bewijs.quote:Op maandag 2 mei 2011 08:31 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Twee problemen: In een strafproces gaat het altijd om waarheidsvinding. En Bin Laden is nooit ergens officieel van in staat van beschuldiging gesteld. Het bewijs van zijn betrokkenheid is, laten we zeggen, aan de magere kant.
Daar zit wat in maar volgens mij is daar wel over heen te komen. Dat bewijs of anders voor andere zaken is nog wel te vinden. Maar goed, ik zal niet bepaald om hem rouwen.quote:Op maandag 2 mei 2011 08:31 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Twee problemen: In een strafproces gaat het altijd om waarheidsvinding. En Bin Laden is nooit ergens officieel van in staat van beschuldiging gesteld. Het bewijs van zijn betrokkenheid is, laten we zeggen, aan de magere kant.
Op de filmpjes waarin hij zegt, Look mommy, ik heb amerikanen opgeblazen! no hands! naquote:Op maandag 2 mei 2011 08:31 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
jij denkt dat ze hem vrij moeten spreken koos??quote:Op maandag 2 mei 2011 08:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Of beter gezegd; er is simpelweg geen hard bewijs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |