Het was natuurlijk geen toeval dat de aankondiging tijdens The Apprentice was.quote:Op maandag 2 mei 2011 07:08 schreef Nielsch het volgende:
Haha, wat een sad clown is Donald Trump dus ook he. Terwijl hij bezig was met trots zijn op hetgeen wat hij bereikt heeft (geboorteakte van Obama), was Obama zelf inderdaad met veel belangrijkere zaken bezig.
ik schat groot, als je naar het opgefoktheid kijkt in het middenoostenquote:Op maandag 2 mei 2011 07:16 schreef De_Nuance het volgende:
Hoe groot is de kans op een 'wraak-aanslag' ?
vrijwel 100% denk ik. maar het is de vraag hoe groot aanslagen zullen worden.quote:Op maandag 2 mei 2011 07:16 schreef De_Nuance het volgende:
quote:Op maandag 2 mei 2011 07:06 schreef starla het volgende:
Kan maar 1 ding betekenen. Op de linker foto was hij al dood!
Tjah, hadden ze het ooit niet over een verstopte atoombom in Europa die ze tot ontploffing willen brengen op het moment dat Osama gevangen of gedood zou worden?quote:Op maandag 2 mei 2011 07:17 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
vrijwel 100% denk ik. maar het is de vraag hoe groot aanslagen zullen worden.
Die was vandaag, als het goed is staan ze nu weer quitte.quote:Op maandag 2 mei 2011 07:16 schreef De_Nuance het volgende:
wedden!quote:Op maandag 2 mei 2011 07:23 schreef Arcee het volgende:
[..]
Die was vandaag, als het goed is staan ze nu weer quitte.
Als je nou nog is de goede foto van Osama had Oke, maar kom dan niet aanzetten met een look a like.quote:
Wat is de inzet ?quote:Op maandag 2 mei 2011 07:25 schreef 129383 het volgende:
[..]
wedden!
volgende week hangt er weer een boeing
747 in een kantoorgebouw!
Bronnen vertellen dat al een hele tijd idd.quote:Op maandag 2 mei 2011 07:33 schreef Ajacied422 het volgende:
bronnen vertellen dat Osama's zoon ook dood is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |