Jawel, maar niet meegenomen naar Nederland.quote:
Boeit mij dat, ik zou met plezier hem tegen z'n harses pissen. Het enige jammer aan deze actie is dat ik er niet bij was om hem een paar kogels in z'n lijf te schieten.quote:Op maandag 2 mei 2011 08:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Eigenlijk ben je ook gewoon net zo zielig als die moslim fundi's
Natuurlijk niet. Je kunt jezelf zelfs afvragen of er überhaupt iets anders wordt nu.quote:Op maandag 2 mei 2011 08:53 schreef Klaudias het volgende:
Of het ook daadwerkelijk veiliger is geworden op de wereld is een tweede.
Die kan morgen een andere baan gaan zoekenquote:
Kan mij eerlijk gezegd weinig voorstellen bij alle blijdschap. Maar he, dat ben ik. Bin Laden was weliswaar een klootzak, maar er verandert geen ene reet.quote:Op maandag 2 mei 2011 08:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Boeit mij dat, ik zou met plezier hem tegen z'n harses pissen. Het enige jammer aan deze actie is dat ik er niet bij was om hem een paar kogels in z'n lijf te schieten.
Wraakgevoel is voldaan, nu de rest van z'n vriendjes nog.quote:Op maandag 2 mei 2011 09:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kan mij eerlijk gezegd weinig voorstellen bij alle blijdschap. Maar he, dat ben ik. Bin Laden was weliswaar een klootzak, maar er verandert geen ene reet.
Ik heb hetzelfde hoor.quote:Op maandag 2 mei 2011 09:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kan mij eerlijk gezegd weinig voorstellen bij alle blijdschap. Maar he, dat ben ik. Bin Laden was weliswaar een klootzak, maar er verandert geen ene reet.
Enige positieve is dat dit goed is voor Obama's populariteit.quote:Op maandag 2 mei 2011 09:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wraakgevoel is voldaan, nu de rest van z'n vriendjes nog.
Mess with the West, and die.
Posten?quote:Op maandag 2 mei 2011 09:03 schreef DeeCruise het volgende:
Eerst echte pics, nu is het lastig om een mening te vormen.
Indien echt: mooi voor USA, al levert het in werkelijkheid natuurlijk geen zak op behalve een symbolische overwinning.
Dat is dan weer minder.quote:Op maandag 2 mei 2011 09:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Enige positieve is dat dit goed is voor Obama's populariteit.
http://i53.tinypic.com/k550uw.jpgquote:Op maandag 2 mei 2011 08:22 schreef raptorix het volgende:
Nog even bewijs dat foto nep is:
[ afbeelding ]
Wat een verrassing.quote:Op maandag 2 mei 2011 09:04 schreef ArnosL het volgende:
Telegraaf laat de nepfoto nu ook zien op de website
Zo, lekker op de hoogte. Hoezo brein achter 9/11?quote:Op maandag 2 mei 2011 08:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Maakt dat uit?
Het is een geweldig gevoel dat de dader van 9/11 of in ieder geval "het brein" erachter een kogel door z'n hoofd heeft gekregen.
Klopt nog een zak van, kijk dit filmpje maar hoe die eruit ziet.quote:
Ook goed, hij was de koffiejuffrouw van de terroristen.quote:Op maandag 2 mei 2011 09:05 schreef Verbal het volgende:
[..]
Zo, lekker op de hoogte. Hoezo brein achter 9/11?
V.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |