pro amerikanenquote:Op maandag 2 mei 2011 07:44 schreef Evertjan het volgende:
USA USA USA USA GOD BLESS THE USA!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
OBAMA YES WE CAN!!!!
De Amerikanen hebben nooit gezegd dat ze het lichaam van Hitler hadden.quote:
waar kan ik donerenquote:Op maandag 2 mei 2011 07:45 schreef raptorix het volgende:
[..]
Al Qaida is al een tijdje blut, en zo een operatie kost miljoenen om goed voor te bereiden.
volgende week zit alles alweer in de doofpotquote:Op maandag 2 mei 2011 07:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Achja ik geloof er ook niks van. Osama lijkt op de meest recente foto's ineens 20 jaar jonger..
Nee maar de Russen wel, oftewel ze zeggen het zodat het geloofwaardiger klinkt.quote:Op maandag 2 mei 2011 07:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De Amerikanen hebben nooit gezegd dat ze het lichaam van Hitler hadden.
Misschien zijn ze nu thee aan het drinken met hemquote:Op maandag 2 mei 2011 07:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
hoe de fuck kunnen zij weten dat hij niet dood is?
ja, verrassendquote:Op maandag 2 mei 2011 07:35 schreef Pino112 het volgende:
Zo. Onverwacht nieuws om mee wakker te worden.
dat laatste hoeft om mij niet zo nodigquote:Op maandag 2 mei 2011 07:53 schreef JackHerrer het volgende:
Ik neem aan dat er wel even een dna-test tussendoor is gedaan. Ik vraag me wel af of we het lijk nog krijgen te zien.
Ja maar, dat is anders.quote:Op maandag 2 mei 2011 07:59 schreef Sapstengel het volgende:
Juichende Amerikanen op straat. En dan helemaal verontwaardigd toen ze in Afghanistan etc de straat op gingen na 9/11.
Tuurlijk niet.. Ze gaan vrolijk doorquote:Op maandag 2 mei 2011 07:59 schreef 129383 het volgende:
[..]
is dit dus het einde van de oorlog op het terrorisme ?
Onschuldige burgers vs. Een terrorist. Enorm verschil he.quote:Op maandag 2 mei 2011 07:59 schreef Sapstengel het volgende:
Juichende Amerikanen op straat. En dan helemaal verontwaardigd toen ze in Afghanistan etc de straat op gingen na 9/11.
Ja, want die mensen in de twin towers hadden onschuldige moslims gedood.:')quote:Op maandag 2 mei 2011 07:59 schreef Sapstengel het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |