Ik heb een eer laag te houdenquote:
huh wat?quote:
Doe ik zó veel moeite het niet over haar te hebben, begin jij er overquote:
nieuwe software op mijn foon...nu nog alle apps weer installerenquote:
quote:Op zondag 1 mei 2011 23:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Doe ik zó veel moeite het niet over haar te hebben, begin jij er overhet lukte me al ruim 24u
quote:Op zondag 1 mei 2011 21:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is jammer, soms is het wel raar voor hun huidige relaties. Ik moet het mijnook nog duidelijk maken zonder haar direct af te schrikken.
Heerlijkquote:Op zondag 1 mei 2011 23:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
nieuwe software op mijn foon...nu nog alle apps weer installeren
ohja, die post was ik vergetenquote:
Android + Contacten importeren = Failquote:Op zondag 1 mei 2011 23:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
nieuwe software op mijn foon...nu nog alle apps weer installeren
nee hoor, gewoon via google contacts.quote:
Ja en dan 3dubbel alles erin hebben staan door facebook/telefoon/simquote:Op zondag 1 mei 2011 23:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
nee hoor, gewoon via google contacts.
No problemo
Prutser alert!quote:Op zondag 1 mei 2011 23:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja en dan 3dubbel alles erin hebben staan door facebook/telefoon/sim
nope, er staan geen contacts op mijn foon/sim en facebook voegt geen dubbele contact toe.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
KOmt bekend voorquote:Op zondag 1 mei 2011 23:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
quote:
Damn, sterkte.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:33 schreef ArTiC het volgende:
Genoeg gespeeld, bedtijd
half 6 mag ik weer op
quote:Op zondag 1 mei 2011 23:33 schreef ArTiC het volgende:
Genoeg gespeeld, bedtijd
half 6 mag ik weer op
Dan draai ik me nog een keer omquote:Op zondag 1 mei 2011 23:33 schreef ArTiC het volgende:
Genoeg gespeeld, bedtijd
half 6 mag ik weer op
Peuter verkeerd afgerichtquote:Op zondag 1 mei 2011 23:36 schreef L-E het volgende:
Als morgen net zoals vandaag begint mag ik om half 7 op.
Niet voor werk nee.
knuppelquote:Op zondag 1 mei 2011 23:37 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb 2 nog steeds niet slapende jongens boven liggen, ik bereid me voor op het ergste
heyquote:
Ze zijn in de meerderheid!quote:
8 uur mogen ze weer eruit tochquote:Op zondag 1 mei 2011 23:37 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb 2 nog steeds niet slapende jongens boven liggen, ik bereid me voor op het ergste
Eentje neer tikken, dimt die andere zeker wel.quote:
quote:Op zondag 1 mei 2011 23:39 schreef missbehavin het volgende:
De één wil slapen met licht, de ander zonder
Ik ook! Met B.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
heyik was gisteren op een feestje, dat jij zéker had kunnen waarderen.
Boze Buren feestje en jij? Had je nog willen sms'n over t feestje, maar had je nummer niet bij de handquote:
quote:
Ik heb 2 nachten achter elkaar gefeest (eigenlijk 5, als je de alcoholnachtjes meerekentquote:Op zondag 1 mei 2011 23:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Boze Buren feestje en jij? Had je nog willen sms'n over t feestje, maar had je nummer niet bij de hand
Ervaring?quote:
Neuh, sadistische martelingenquote:
quote:Op zondag 1 mei 2011 23:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ervaring?zal ik Royco ff de sleutel van z'n kelder vragen?
ehm, nachtmerries...?quote:
Doe je heel netjes ja. Waar was je in Utrecht, Poema?quote:Op zondag 1 mei 2011 23:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb 2 nachten achter elkaar gefeest (eigenlijk 5, als je de alcoholnachtjes meerekent). Vrijdag in Utreg (lekker minimallen en chillen en knuffelen
) en gisteren uit m'n dak en knuffelend in de Westergasfabriek
Egbert
Score:
4 bier
6 blokjes kaas
1 lachgasballonnetje
3 halfjes oranje kers
Best netjes, vind ik zelf.
Heb al gezapt! Hm, Bob de Bouwer... die heeft gereedschapquote:
quote:Op zondag 1 mei 2011 23:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Heb al gezapt! Hm, Bob de Bouwer... die heeft gereedschap
Ja, het gevaar ligt overal op de loerquote:
Dat had ik ook ooit, was de router kaduuk aan het gaan.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:52 schreef cafpow het volgende:
irritante internetverbinding, ik word er soms gewoon afgegooid
Ik gisterenquote:Op zondag 1 mei 2011 23:55 schreef L-E het volgende:
Ik kan me niet eens herinneren wanneer ik voor het laatst alcohol heb gedronken.
Bij mij deed de router het wel, maar werd ik van het UPC netwerk gegooid..voor 5 minutenquote:Op zondag 1 mei 2011 23:56 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat had ik ook ooit, was de router kaduuk aan het gaan.
op Mata's feestje?quote:Op zondag 1 mei 2011 23:55 schreef L-E het volgende:
Ik kan me niet eens herinneren wanneer ik voor het laatst alcohol heb gedronken.
UPCquote:Op zondag 1 mei 2011 23:57 schreef cafpow het volgende:
[..]
Bij mij deed de router het wel, maar werd ik van het UPC netwerk gegooid..voor 5 minutenen nu werkt het weer
Yup.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Doe je heel netjes ja. Waar was je in Utrecht, Poema?
Vrijdag ging ik van kroeg naar kroeg, zaterdag op verschillende locaties, zelfde feestjeErg goede setting trouwens, groep om in de gaten te houden.
oh, zo goed had ik er ook niet op gelet wie/wat nam.quote:
Ik combineer niets.quote:Op maandag 2 mei 2011 00:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
oh, zo goed had ik er ook niet op gelet wie/wat nam.
Helemaal mee eens, hele mooie mensen ontmoet.quote:Op maandag 2 mei 2011 00:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Yup.
Ha lachen. Leuk om lekker veel mensen te spreken die dagen
Koninginnenacht en -dag zijn echt![]()
![]()
logisch ook wel, ik wil vooraf nog wel een drankje oid nemen.quote:
Gisteren nagenoeg nuchter gebleven, moest nog met de trein naar huis tussen allemaal dronken mongolen, geen zin om dan nogquote:Op maandag 2 mei 2011 00:10 schreef El_Matador het volgende:
X is zoveel beter zonder alcohol
XTC Vragen & Antwoorden #155: Kristallnacht
Qquote:Op maandag 2 mei 2011 00:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
Wie heeft ervoor gezorgd dat het weekend al voorbij is?!
JA WIE???
Als Q. het heeft gedaan accepteer ik het en ga ik morgen braaf naar mijn werk..quote:
Wanneer ga jij op zoek naar ander werk? Of maak je niet meer zulke belachelijke dagen?quote:Op maandag 2 mei 2011 00:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als Q. het heeft gedaan accepteer ik het en ga ik morgen braaf naar mijn werk..
Over werk gesproken.. ik moet eens gaan werken aan mijn schoonheid en mijn schoonheidsslaapje instarten
Het is belachelijk dat ik niet meer kan werken!quote:Op maandag 2 mei 2011 00:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wanneer ga jij op zoek naar ander werk? Of maak je niet meer zulke belachelijke dagen?
Dat wilde ik ook zeggen. Zie het nu pas van ome Bin...quote:
Thanx!quote:
Niet alleen van mij hoor, krijg je van heel Singles!quote:Op maandag 2 mei 2011 06:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Thanx!
Mooi cadeautje van je, het hoofd van die reli-hoofddoek-gek op een bordje.
Onze handtekeningen en gelukwensen staan er ook op!quote:Op maandag 2 mei 2011 06:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet alleen van mij hoor, krijg je van heel Singles!
Jij durft heel niet in de buurt van der punani te komen.quote:Op maandag 2 mei 2011 08:22 schreef Ang3l het volgende:
Zeg snuit.... ik ben gister naar Scream4 geweest met Sil en heb haar daarna bruut uit elkaar geneukt. Lekker puh
Ja, deed ik goed he?quote:Op maandag 2 mei 2011 08:25 schreef stbabylon het volgende:
Ang3l, tof feestje had je geregeld zaterdag
quote:Zou je nog even op zoek kunnen gaan naar mijn stem? Ws. ergens bij de TU. Daar had ik hem nog, later bij Extrema was hij weg.
Dat wij elkaar niet zijn tegengekomen... Vanaf een uur of negen van Extrema, naar de Effenaar en eindigen op het stadhuisplein. Waar overigens van mij best een Amerikaans team langs mocht komen om de DJ's (Sunnery James & Ryan Marciano) af te knallen. Echt serieus, dat die hun geld kunnen verdienen met platen draaienquote:Op maandag 2 mei 2011 08:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, deed ik goed he?
[..]De mijne ligt slechts voor de helft daar. Stukje bij de effenaar, stukje extrema op stationsplein en stuklje op stadhuisplein.
Vind jijquote:Op maandag 2 mei 2011 09:10 schreef HeatWave het volgende:
DJ's beschuldigen van kutmuziek draaien, dat is het aard van het beestje
Correctquote:Op maandag 2 mei 2011 09:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vind jij
Ik heb daarvoor ook een hele gave gehoord bij Decibel.fm of zo, ergens in Eindhoven. Die kon het wel
Aangezien ik donderdag en vrijdag vrij ben... is het idd bijna weekendquote:Op maandag 2 mei 2011 09:16 schreef Samzz het volgende:
Ik heb lekker bier gedronken, Afrikaans... Goed te doen, wel.
Oh en mensen die op maandag ochtend vrolijk komen melden dat 't bijna weekend kunnen de tering krijgen
Helaas niet, vrijdag genoeg kansen, maar gezien de hoeveelheid ethanol in mijn bloed en het effect op jaapie beneden, ben ik er maar niet op in gegaanquote:Op maandag 2 mei 2011 09:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
Wat is het super relaxed om op maandag morgen pas om 10 uur van huis te hoeven vertrekken
Is er nog geneukt van het weekend?
Krijg de teringquote:Op maandag 2 mei 2011 09:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Aangezien ik donderdag en vrijdag vrij ben... is het idd bijna weekend![]()
Moet jij de hele week werken?quote:
Ik moet vrijdag wel gewoon naar stagequote:Op maandag 2 mei 2011 09:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij was toch ook vrij 5-5? Je wilde toch naar Zwolle gaan?
Nee.quote:Op maandag 2 mei 2011 09:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Moet jij de hele week werken?wat een pech.
Dat is wel genaaidquote:
Ja, donderdag ben je altijd vrijquote:
Gewoon zelf betaald uit mijn vakaniedagenvoorraadquote:Op maandag 2 mei 2011 09:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
Mietjes die donderdags vrij zijn.. Stelletje halve uitkeringstrekkers hier.
Goedenoukquote:
Jaquote:Op maandag 2 mei 2011 09:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ah right, sucks
Maar donderdag wel vrij?
Ja. dus, dat is het hele idee van dance, repetatief zijnquote:
hier, dubstep voor je:quote:Op maandag 2 mei 2011 09:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja. dus, dat is het hele idee van dance, repetatief zijn.
Ik ga gewoon keihard werken hoor Snuit. Net als Pasen en het Koninginnedagweekend.quote:Op maandag 2 mei 2011 09:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
Mietjes die donderdags vrij zijn.. Stelletje halve uitkeringstrekkers hier.
Ik hou vooral van je reactiesquote:
Dat is 1 van de redenen waarom ik van je houquote:Op maandag 2 mei 2011 09:28 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ga gewoon keihard werken hoor Snuit. Net als Pasen en het Koninginnedagweekend.
Ook al zou ik vrijdag moet werken, het gaat me dan echt niet lukken om om 6:00 wakker te zijnquote:Op maandag 2 mei 2011 09:29 schreef Nouk84 het volgende:
Ik ben donderdag vrij (gratis) maar ik moet vrijdag wel gewoon werken. Wel thuis, dus dat scheelt wel.
Ah, je zit in de trein, vandaar geen reactie op de DMquote:Op maandag 2 mei 2011 09:35 schreef Samzz het volgende:
Oh, jottem. Twee luidruchtige mongolen in de trein
wij hadden zo'n grote speaker op de boot, waar je een iphone/ipod iets op aan kon sluiten... wij hadden de hele dag lekker onze eigen muziekquote:Op maandag 2 mei 2011 09:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Correct.
Ik heb geen kansloze DJ-rukker gehoord de hele dag gelukkig, ik had echte muziek, live gespeeld, door echte mensen.
Klinkt ook prima jaquote:Op maandag 2 mei 2011 09:39 schreef rival het volgende:
[..]
wij hadden zo'n grote speaker op de boot, waar je een iphone/ipod iets op aan kon sluiten... wij hadden de hele dag lekker onze eigen muziek
Jah, die ja. Die draaide ei'k best lekker.quote:
Vind ik wel een beetje lafjes van je hoorquote:Op maandag 2 mei 2011 09:45 schreef Ang3l het volgende:
En ik was natuurlijk te druk met hetero's versieren.
Score: 1
Magertjes hoor
Maar deze was wel erg heteroquote:Op maandag 2 mei 2011 09:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vind ik wel een beetje lafjes van je hoorhad beter van je verwacht
En toch versierdquote:Op maandag 2 mei 2011 09:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar deze was wel erg hetero
En niet gezoend!
Dus is de score gewoon 0?quote:Op maandag 2 mei 2011 09:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En niet gezoend!
Wij ook inderdaad! Perfect!quote:Op maandag 2 mei 2011 09:39 schreef rival het volgende:
wij hadden zo'n grote speaker op de boot, waar je een iphone/ipod iets op aan kon sluiten... wij hadden de hele dag lekker onze eigen muziek
Juhquote:Op maandag 2 mei 2011 09:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ah, je zit in de trein, vandaar geen reactie op de DM
Of te wel, je had niksquote:Op maandag 2 mei 2011 09:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En niet gezoend!
ik zie geen reden tot klagen neequote:Op maandag 2 mei 2011 09:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klinkt ook prima ja.
Ik was op de nieuwmarkt, speelden 3 bands, waarvan ik in alle bands wel mensen kende, het publiek was ook over de hele dag door zo'n 50-60 bekende koppen, dus dat was ook leuk.
En de dag eindigde met een redhead met sproetjes en felgroene ogen.
It's been worse.
Oh, dat waren jullie dusquote:Op maandag 2 mei 2011 09:49 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wij ook inderdaad! Perfect!
En twee van die kleine gasstelletjes, maar daarover kregen we op onze flikker van de smeris
Ik ook niet, en er is grote kans dat ik die redhead vaker ga zienquote:
Moet je zoenen om te versieren?quote:
Was echt genieten op het waterquote:Op maandag 2 mei 2011 09:49 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wij ook inderdaad! Perfect!
En twee van die kleine gasstelletjes, maar daarover kregen we op onze flikker van de smeris
quote:Op maandag 2 mei 2011 09:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Moet je zoenen om te versieren?
Je kunt toch ook non-verbaal staan flirten en zo.... en dat ie je dan de volgende dag zoekt op facebook en je een privebericht stuurt waarin ie uitlegt dat ie dit wel erg spannend vindt want de eerste keer, en dat ie getwijfeld heeft of ie wel een berichtje moest sturen... maar hij vond het heel leuk en wilde afspreken
playerquote:Op maandag 2 mei 2011 09:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je kunt toch ook non-verbaal staan flirten en zo.... en dat ie je dan de volgende dag zoekt op facebook en je een privebericht stuurt waarin ie uitlegt dat ie dit wel erg spannend vindt want de eerste keer, en dat ie getwijfeld heeft of ie wel een berichtje moest sturen... maar hij vond het heel leuk en wilde afspreken
hmm, dat is inderdaadl wel een klein succesje. Maar jij ging geen hetero's meer doen enzo?quote:Op maandag 2 mei 2011 09:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wel, true gingersquote:
Goed bezigquote:Op maandag 2 mei 2011 09:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vrouwen af en toe:quote:Op maandag 2 mei 2011 09:54 schreef Mystikvm het volgende:
Niet geneukt. Wel aangesproken door een vrouw van 30 die wel enigszins aanhankelijk was (en ook wel aantrekkelijk), maar op een gegeven moment gaf ze wel toe dat ze alleen maar bevestiging zocht van dat ze er leuk uit zag. Bevestiging gegeven, boot verder afgehouden als het toch niet eindigt in stomende seks.
Nee klopt. maar ja... flirten mag toch wel?quote:Op maandag 2 mei 2011 09:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hmm, dat is inderdaadl wel een klein succesje. Maar jij ging geen hetero's meer doen enzo?
Echtquote:
Ze voldeed overigens ook aan het stereotype desperate for attention. Ze ging naast me zitten en direct met 'r haar spelen en met haar borsten tegen mij aanleunenquote:
Ja zo help ik jullie beetje bij beetje.quote:Op maandag 2 mei 2011 09:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Goed bezig![]()
* ArTiC streept weer een concurrent weg bij de vrouwen
Soms ook niets mis mee hoorquote:Op maandag 2 mei 2011 09:58 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ze voldeed overigens ook aan het stereotype desperate for attention. Ze ging naast me zitten en direct met 'r haar spelen en met haar borsten tegen mij aanleunen
quote:Op maandag 2 mei 2011 09:58 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ze voldeed overigens ook aan het stereotype desperate for attention. Ze ging naast me zitten en direct met 'r haar spelen en met haar borsten tegen mij aanleunen
Hoezo wist je dat het niet ging eindigen in stomende sex? Een betere bevestiging had je dr niet kunnen gevenquote:Op maandag 2 mei 2011 09:54 schreef Mystikvm het volgende:
Niet geneukt. Wel aangesproken door een vrouw van 30 die wel enigszins aanhankelijk was (en ook wel aantrekkelijk), maar op een gegeven moment gaf ze wel toe dat ze alleen maar bevestiging zocht van dat ze er leuk uit zag. Bevestiging gegeven, boot verder afgehouden als het toch niet eindigt in stomende seks.
Ook nog een oud-collegaatje gezien en gesproken die wel héél easy is, zoals altijd was er weer een grandioos uitzicht op haar Dolomieten. Alleen haar vriend van 16 jaar ouder stond ernaast, dus ik ben beschaafd gebleven.
[..]
[..]
Gut feeling. Opportunist en smooth talker die ik ben heb ik natuurlijk wel geprobeerd om haar te versieren maar ik zag geen opening. Pun intended.quote:Op maandag 2 mei 2011 09:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoezo wist je dat het niet ging eindigen in stomende sex? Een betere bevestiging had je dr niet kunnen geven
Nu voor jou:quote:Op maandag 2 mei 2011 10:01 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Gut feeling. Opportunist en smooth talker die ik ben heb ik natuurlijk wel geprobeerd om haar te versieren maar ik zag geen opening. Pun intended.
Dat is dan wel jammer ja.quote:Op maandag 2 mei 2011 10:01 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Gut feeling. Opportunist en smooth talker die ik ben heb ik natuurlijk wel geprobeerd om haar te versieren maar ik zag geen opening. Pun intended.
ja er stond een goed windje 's ochtends.... maar, ik ga nooit meer zonder bootquote:Op maandag 2 mei 2011 09:57 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
EchtDit was zeker voor herhaling vatbaar
Op de heenweg was het wel enorm koud, maar dat werd snel beter toen we in de stad waren.
Je zag geen opening? .... .... .. MIquote:Op maandag 2 mei 2011 10:01 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wanneer is die housewarming van jou?quote:Op maandag 2 mei 2011 10:02 schreef rival het volgende:
[..]
ja er stond een goed windje 's ochtends.... maar, ik ga nooit meer zonder boot
En dan zeggen ze dat mijn soort makkelijk is!quote:Op maandag 2 mei 2011 09:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoezo wist je dat het niet ging eindigen in stomende sex? Een betere bevestiging had je dr niet kunnen geven
Ik wilde een reactie posten, maar bedacht me op tijd dat ik die echt niet kan postenquote:Op maandag 2 mei 2011 10:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan zeggen ze dat mijn soort makkelijk is!
Ik ben ook eigenlijk niet echt lam geweest, had de dag erna wel een enorme kater. Maar ja, wat wil je dan ook:quote:Op maandag 2 mei 2011 10:03 schreef HeatWave het volgende:
Heb van de wind niet zoveel meegemaakt eigenlijk. En nee, ik was niet te lam om het te merken
.
Niets is makkelijker te scoren dan een onzekere vrouw. De dingen die vrouwen doen voor een beetje bevestiging..quote:Op maandag 2 mei 2011 10:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 mei 2011 10:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
in de stad zelf was het prima. maar we zijn ook op het IJ geweestquote:Op maandag 2 mei 2011 10:03 schreef HeatWave het volgende:
Heb van de wind niet zoveel meegemaakt eigenlijk. En nee, ik was niet te lam om het te merken
.
Heineken de hele dag eigenlijk, omdat de lokale Ierse pub blijkbaar geen zin had in extra omzet, die was dichtquote:Op maandag 2 mei 2011 10:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben ook eigenlijk niet echt lam geweest, had de dag erna wel een enorme kater. Maar ja, wat wil je dan ook:
Grolsch
Amstel
Dommelsch
Heineken
Bavaria
Kronenburg
Alles lekker door elkaar, en wel veel (maar over een lange tijd).
Tsja, we bleven niet op 1 plek hangen, dus dan pas je je maar aanquote:Op maandag 2 mei 2011 10:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heineken de hele dag eigenlijk, omdat de lokale Ierse pub blijkbaar geen zin had in extra omzet, die was dicht.
Ook heineken over het algemeen... toen ben ik aan de drugs gegaan, en overgestapt op frisdrank!quote:Op maandag 2 mei 2011 10:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heineken de hele dag eigenlijk, omdat de lokale Ierse pub blijkbaar geen zin had in extra omzet, die was dicht.
ib4 alcohol is ook een drugs!quote:Op maandag 2 mei 2011 10:08 schreef rival het volgende:
[..]
Ook heineken over het algemeen... toen ben ik aan de drugs gegaan, en overgestapt op frisdrank!
Wrom nie?quote:Op maandag 2 mei 2011 10:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik wilde een reactie posten, maar bedacht me op tijd dat ik die echt niet kan posten
Spreid je winstkansen?quote:
Ik was eigenlijk bijna beschamend nuchter voor een k'dagquote:Op maandag 2 mei 2011 10:08 schreef rival het volgende:
[..]
Ook heineken over het algemeen... toen ben ik aan de drugs gegaan, en overgestapt op frisdrank!
Dat was ook echt vooral op het water. Eenmaal op de grachten was het heerlijk. Maar op het kanaal en op de Nieuwe Meer: brrrrrrrquote:Op maandag 2 mei 2011 10:03 schreef HeatWave het volgende:
.
Ik was juist voor het eerst in tiiiiiijden in de irish pub (o'sheas) en daar was dus die heteroquote:Op maandag 2 mei 2011 10:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mja, zelf vind ik het wel een groot verschil, maar goed, dat hoor je altijd na zulke opmerkingenquote:
GODdamnit! Daar wilde ik dus heen, maar vrienden wilden naar Thomasquote:Op maandag 2 mei 2011 10:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik was juist voor het eerst in tiiiiiijden in de irish pub (o'sheas) en daar was dus die hetero
Die hetero, hoe je het ook brengtquote:Op maandag 2 mei 2011 10:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik was juist voor het eerst in tiiiiiijden in de irish pub (o'sheas) en daar was dus die hetero
Was 't druk bij het TUE terrein?quote:Op maandag 2 mei 2011 10:09 schreef stbabylon het volgende:
Zouden de 2 pakjes sigaretten vrijdagavond (plus bijna 1 overdag) en de 3 pakjes zaterdag trouwens een reden kunnen zijn waarom ik mijn stem kwijt ben?
Of dat iig in combinatie met mijn eindeloze gelul de hele tijd, maar nu hard vanwege de muziek?
#dingenomovernatedenken
Ja zo gaat dat bij onsquote:Op maandag 2 mei 2011 10:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die hetero, hoe je het ook brengt.
Kijk daar!!!!! Een hetero!!!! pak em!!!!!!
Je buiten/binnen stem bedoel jequote:Op maandag 2 mei 2011 10:09 schreef stbabylon het volgende:
Zouden de 2 pakjes sigaretten vrijdagavond (plus bijna 1 overdag) en de 3 pakjes zaterdag trouwens een reden kunnen zijn waarom ik mijn stem kwijt ben?
Of dat iig in combinatie met mijn eindeloze gelul de hele tijd, maar nu hard vanwege de muziek?
#dingenomovernatedenken
Dit was Koninginnenacht, niet dag.quote:Op maandag 2 mei 2011 10:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
GODdamnit! Daar wilde ik dus heen, maar vrienden wilden naar Thomas
Ik snap het wel hoor, vond het gewoon grappigquote:Op maandag 2 mei 2011 10:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja zo gaat dat bij ons
Het is voor "ons" gewoon een makkelijke aanduiding. Net zoals jullie ook vast wel zeggen "die homo" als er maar 1 in de groep was. Of je een collega wil aanduiden of wat dan ook. Tis gewoon net als "die ginger zonder ziel" (pleonasme) een kenmerk om ff die ene aan te duiden
O jullie roepen gewoon "Daar, die kut op poten!"quote:Op maandag 2 mei 2011 10:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik snap het wel hoor, vond het gewoon grappig.
En wat kan mij het verder schelen of ze een ziel heeft, daar kan je toch niet aanzitten.
Alsof de tieten en kont niet belangrijk zijnquote:Op maandag 2 mei 2011 10:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O jullie roepen gewoon "Daar, die kut op poten!"
Niet hardopquote:Op maandag 2 mei 2011 10:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O jullie roepen gewoon "Daar, die kut op poten!"
Het was heel groot, dus er waren wel heel veel mensen, maar nog niet volquote:Op maandag 2 mei 2011 10:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Was 't druk bij het TUE terrein?
Ik zag overal borden dat alle pleinen vol waren, behalve TUE en Strijp S
Toen was ik..... net richting de Effenaar aan 't lopen. The Heavy treedde op, en om 18u wilde we naar Junkie XL en dat was in de buurt.quote:Op maandag 2 mei 2011 10:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het was heel groot, dus er waren wel heel veel mensen, maar nog niet vol
Dat was tussen 4 en 5.
Daar ben ik niet geweest. Lag net iets te ver buiten de route vond ik om ff te gaan kijken. Mijn barman was daar welquote:Strijp S ben ik tussen 12 en 1 geweest, toen was er bijna niemand
Nou was een meisje, die middelste. EN ze hurkte meer dan dat ze buktequote:Op maandag 2 mei 2011 10:43 schreef HeatWave het volgende:
Dus het lijkt nu net alsof die gast de vriend in het midden van achteren neemt?. Ik zou me er niet zo snel voor lenen
.
Toch een beetje een vage actie, met k;dag loop je toch gewoon naar die gast toe? Boeiend verderquote:Op maandag 2 mei 2011 10:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou was een meisje, die middelste. EN ze hurkte meer dan dat ze bukte
quote:Op maandag 2 mei 2011 10:45 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
De foto doet hem geen recht, maar hij was echt heel mooi
Makkelijk gezegd voor hetero'squote:Op maandag 2 mei 2011 10:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Toch een beetje een vage actie, met k;dag loop je toch gewoon naar die gast toe? Boeiend verder.
Drempeltjes?quote:Op maandag 2 mei 2011 10:44 schreef Samzz het volgende:
Zo. Kotsmisselijk op kantoorThanks, herr Buschauffeur
Die dude met dat grijze shirt op de achtergrond geniet er ook van zo te zienquote:Op maandag 2 mei 2011 10:45 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
De foto doet hem geen recht, maar hij was echt heel mooi
Want?quote:
Drempels, lijken op een scootmobiel, krappe bochten en remactiesquote:
Jawel, maar hij kan t toch altijd proberen.quote:
Makkelijk gezegd als hetero.quote:Op maandag 2 mei 2011 10:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jawel, maar hij kan t toch altijd proberen.
Je hoeft hem toch niet meteen te versieren?quote:
Ik had een hoedje op, dus als je naar blonde krullen hebt gezocht.....quote:Op maandag 2 mei 2011 10:46 schreef stbabylon het volgende:
Oh gelukkig maar Ang3l.
Heb nog wel de hele dag naar je uit gekeken hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Dan nog! Niet iedereen kan het waarderen hoorquote:Op maandag 2 mei 2011 10:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je hoeft hem toch niet meteen te versieren?.
Ja dat was dus de meneer waar de hele foto om gingquote:Op maandag 2 mei 2011 10:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die dude met dat grijze shirt op de achtergrond geniet er ook van zo te zien
quote:Op maandag 2 mei 2011 10:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had een hoedje op, dus als je naar blonde krullen hebt gezocht.....Ik zie geen hoedje...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wacht nog even kijken...
Oh daar! Sorry, ik werd afgeleid![]()
Dat was jouw hetero?quote:Op maandag 2 mei 2011 10:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat was dus de meneer waar de hele foto om ging
maar met Koninginnennacht/dag kan je het toch wel proberen?quote:Op maandag 2 mei 2011 10:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan nog! Niet iedereen kan het waarderen hoor
Waardoor? Maar een mooie man op de foto hoorquote:Op maandag 2 mei 2011 10:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zie geen hoedje...
Wacht nog even kijken...
Oh daar! Sorry, ik werd afgeleid
Was dat maar waar!quote:
Niet naar de tieten van Nadia staren!!!!!!quote:Op maandag 2 mei 2011 10:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zie geen hoedje...
Wacht nog even kijken...
Oh daar! Sorry, ik werd afgeleid
Te laat.quote:Op maandag 2 mei 2011 10:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet naar de tieten van Nadia staren!!!!!!
Nou nee. Beetje oppassen bij wie en waar je dat doetquote:Op maandag 2 mei 2011 10:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
maar met Koninginnennacht/dag kan je het toch wel proberen?
Jij bent duidelijk heteroquote:Op maandag 2 mei 2011 10:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waardoor? Maar een mooie man op de foto hoor
quote:Op maandag 2 mei 2011 10:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet naar de tieten van Nadia staren!!!!!!
Ze is veel te jong voor jullie!quote:
oke, nooit bij nagedacht eigenlijk. Maar dat is bij hetero's net zo trouwens, kan ook niet altijd zomaar.quote:Op maandag 2 mei 2011 10:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou nee. Beetje oppassen bij wie en waar je dat doet
Hoe jong is veel te jong?quote:
Wat je in Thailand neukt, telt nietquote:Op maandag 2 mei 2011 11:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat lijkt me heel sterk. Ik denk dat ik wel jonger heb gehad.
Hij was echt heel mooiquote:
Gelukkig telt jouw mening echt nergens. Waarom neem je nog de moeite om hem te ventileren.quote:
Perfect, ben 26quote:
Nee oke, dat is ook wel zo. Niet iedere dame vindt aandacht altijd leuk, en soms kan er een agressief vriendje naast staan natuurlijkquote:Op maandag 2 mei 2011 11:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
oke, nooit bij nagedacht eigenlijk. Maar dat is bij hetero's net zo trouwens, kan ook niet altijd zomaar.
Omdat ze in September pas 21 wordtquote:Op maandag 2 mei 2011 11:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Edit je nu van 21 naar 20? Gaat ze terug in de tijd?
Oh, ik durf dat niet eensquote:Op maandag 2 mei 2011 11:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee oke, dat is ook wel zo. Niet iedere dame vindt aandacht altijd leuk, en soms kan er een agressief vriendje naast staan natuurlijk
Maar ik zou echt nooit zomaar op een wildvreemde vent afstappen als ik niet een vermoeden zou hebben dat hij 't kon waarderen. Nou ja, ligt er aan in welke kroeg.
Dat dus, in bepaalde kroegen/clubs zou ik zonder meer op een vrouw afstappen en in anderen absoluut niet.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee oke, dat is ook wel zo. Niet iedere dame vindt aandacht altijd leuk, en soms kan er een agressief vriendje naast staan natuurlijk
Maar ik zou echt nooit zomaar op een wildvreemde vent afstappen als ik niet een vermoeden zou hebben dat hij 't kon waarderen. Nou ja, ligt er aan in welke kroeg.
Ja ik heb in de donkere hardrock kroeg op stratum zelfs wel eens met een jongen staan zoenen. Daar heb ik er iets minder moeite meequote:Op maandag 2 mei 2011 11:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat dus, in bepaalde kroegen/clubs zou ik zonder meer op een vrouw afstappen en in anderen absoluut niet.
Maar wel veeeeeeeeeeel vaker. Aangezien 90% hetero/bi is (of doet alsof).quote:Op maandag 2 mei 2011 11:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
oke, nooit bij nagedacht eigenlijk. Maar dat is bij hetero's net zo trouwens, kan ook niet altijd zomaar.
Ze is 20 jaquote:
Stratum, ik had er nog nooit van gehoord, maar ik ben voorquote:Op maandag 2 mei 2011 11:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik heb in de donkere hardrock kroeg op stratum zelfs wel eens met een jongen staan zoenen. Daar heb ik er iets minder moeite meeMaar zo op een plein tussen tig mensen? ... Neuh. Ik pas wel ff op. Wil geen dreun
Gewoon een keertje lenen kan toch wel?quote:Op maandag 2 mei 2011 11:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze is 20 ja
Dus dan is het wel legaal.
Maar als ze al van iemand is, dan is ze van mij
jij doet er toch niks meequote:Op maandag 2 mei 2011 11:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze is 20 ja
Dus dan is het wel legaal.
Maar als ze al van iemand is, dan is ze van mij
Langste kroegenstraat van Europa, schijnt.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Stratum, ik had er nog nooit van gehoord, maar ik ben voor
Hmmz. Als je me wat geld toeschuift valt er over te praten.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gewoon een keertje lenen kan toch wel?
Lijkt me een goed plan, welquote:Op maandag 2 mei 2011 11:08 schreef Ang3l het volgende:
Sammz... zullen jij, de tetters en ik gewoon op assertiviteitscursus gaan?
Kan ik niet in natura betalen?quote:Op maandag 2 mei 2011 11:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hmmz. Als je me wat geld toeschuift valt er over te praten.
quote:Op maandag 2 mei 2011 11:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kan ik niet in natura betalen?
een homo die een bi in natura laat betalen zodat hij kan seksen met een vriendin
That's a turn-on for her.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:34 schreef Ang3l het volgende:
Eerst met mij naar bed om met haar naar bed te mogen?
Zoiets ja, ultieme koehandelquote:Op maandag 2 mei 2011 11:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eerst met mij naar bed om met haar naar bed te mogen?
hup, ga je zwager shoppenquote:Op maandag 2 mei 2011 11:45 schreef CherryLips het volgende:
onbeveiligde netwerken
zwagers die het netwerk thuis aanpassen en ik er dus niet meer op kom
Zo'n zwager die 'iets met computers doet'?quote:Op maandag 2 mei 2011 11:45 schreef CherryLips het volgende:
onbeveiligde netwerken
zwagers die het netwerk thuis aanpassen en ik er dus niet meer op kom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |