Jij durft heel niet in de buurt van der punani te komen.quote:Op maandag 2 mei 2011 08:22 schreef Ang3l het volgende:
Zeg snuit.... ik ben gister naar Scream4 geweest met Sil en heb haar daarna bruut uit elkaar geneukt. Lekker puh
Ja, deed ik goed he?quote:Op maandag 2 mei 2011 08:25 schreef stbabylon het volgende:
Ang3l, tof feestje had je geregeld zaterdag
quote:Zou je nog even op zoek kunnen gaan naar mijn stem? Ws. ergens bij de TU. Daar had ik hem nog, later bij Extrema was hij weg.
Dat wij elkaar niet zijn tegengekomen... Vanaf een uur of negen van Extrema, naar de Effenaar en eindigen op het stadhuisplein. Waar overigens van mij best een Amerikaans team langs mocht komen om de DJ's (Sunnery James & Ryan Marciano) af te knallen. Echt serieus, dat die hun geld kunnen verdienen met platen draaienquote:Op maandag 2 mei 2011 08:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, deed ik goed he?
[..]De mijne ligt slechts voor de helft daar. Stukje bij de effenaar, stukje extrema op stationsplein en stuklje op stadhuisplein.
Vind jijquote:Op maandag 2 mei 2011 09:10 schreef HeatWave het volgende:
DJ's beschuldigen van kutmuziek draaien, dat is het aard van het beestje
Correctquote:Op maandag 2 mei 2011 09:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vind jij
Ik heb daarvoor ook een hele gave gehoord bij Decibel.fm of zo, ergens in Eindhoven. Die kon het wel
Aangezien ik donderdag en vrijdag vrij ben... is het idd bijna weekendquote:Op maandag 2 mei 2011 09:16 schreef Samzz het volgende:
Ik heb lekker bier gedronken, Afrikaans... Goed te doen, wel.
Oh en mensen die op maandag ochtend vrolijk komen melden dat 't bijna weekend kunnen de tering krijgen
Helaas niet, vrijdag genoeg kansen, maar gezien de hoeveelheid ethanol in mijn bloed en het effect op jaapie beneden, ben ik er maar niet op in gegaanquote:Op maandag 2 mei 2011 09:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
Wat is het super relaxed om op maandag morgen pas om 10 uur van huis te hoeven vertrekken
Is er nog geneukt van het weekend?
Krijg de teringquote:Op maandag 2 mei 2011 09:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Aangezien ik donderdag en vrijdag vrij ben... is het idd bijna weekend![]()
Moet jij de hele week werken?quote:
Ik moet vrijdag wel gewoon naar stagequote:Op maandag 2 mei 2011 09:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij was toch ook vrij 5-5? Je wilde toch naar Zwolle gaan?
Nee.quote:Op maandag 2 mei 2011 09:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Moet jij de hele week werken?wat een pech.
Dat is wel genaaidquote:
Ja, donderdag ben je altijd vrijquote:
Gewoon zelf betaald uit mijn vakaniedagenvoorraadquote:Op maandag 2 mei 2011 09:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
Mietjes die donderdags vrij zijn.. Stelletje halve uitkeringstrekkers hier.
Goedenoukquote:
Jaquote:Op maandag 2 mei 2011 09:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ah right, sucks
Maar donderdag wel vrij?
Ja. dus, dat is het hele idee van dance, repetatief zijnquote:
hier, dubstep voor je:quote:Op maandag 2 mei 2011 09:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja. dus, dat is het hele idee van dance, repetatief zijn.
Ik ga gewoon keihard werken hoor Snuit. Net als Pasen en het Koninginnedagweekend.quote:Op maandag 2 mei 2011 09:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
Mietjes die donderdags vrij zijn.. Stelletje halve uitkeringstrekkers hier.
Ik hou vooral van je reactiesquote:
Dat is 1 van de redenen waarom ik van je houquote:Op maandag 2 mei 2011 09:28 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ga gewoon keihard werken hoor Snuit. Net als Pasen en het Koninginnedagweekend.
Ook al zou ik vrijdag moet werken, het gaat me dan echt niet lukken om om 6:00 wakker te zijnquote:Op maandag 2 mei 2011 09:29 schreef Nouk84 het volgende:
Ik ben donderdag vrij (gratis) maar ik moet vrijdag wel gewoon werken. Wel thuis, dus dat scheelt wel.
Ah, je zit in de trein, vandaar geen reactie op de DMquote:Op maandag 2 mei 2011 09:35 schreef Samzz het volgende:
Oh, jottem. Twee luidruchtige mongolen in de trein
wij hadden zo'n grote speaker op de boot, waar je een iphone/ipod iets op aan kon sluiten... wij hadden de hele dag lekker onze eigen muziekquote:Op maandag 2 mei 2011 09:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Correct.
Ik heb geen kansloze DJ-rukker gehoord de hele dag gelukkig, ik had echte muziek, live gespeeld, door echte mensen.
Klinkt ook prima jaquote:Op maandag 2 mei 2011 09:39 schreef rival het volgende:
[..]
wij hadden zo'n grote speaker op de boot, waar je een iphone/ipod iets op aan kon sluiten... wij hadden de hele dag lekker onze eigen muziek
Jah, die ja. Die draaide ei'k best lekker.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |