Ja, donderdag ben je altijd vrijquote:
Gewoon zelf betaald uit mijn vakaniedagenvoorraadquote:Op maandag 2 mei 2011 09:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
Mietjes die donderdags vrij zijn.. Stelletje halve uitkeringstrekkers hier.
Goedenoukquote:
Jaquote:Op maandag 2 mei 2011 09:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ah right, sucks
Maar donderdag wel vrij?
Ja. dus, dat is het hele idee van dance, repetatief zijnquote:
hier, dubstep voor je:quote:Op maandag 2 mei 2011 09:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja. dus, dat is het hele idee van dance, repetatief zijn.
Ik ga gewoon keihard werken hoor Snuit. Net als Pasen en het Koninginnedagweekend.quote:Op maandag 2 mei 2011 09:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
Mietjes die donderdags vrij zijn.. Stelletje halve uitkeringstrekkers hier.
Ik hou vooral van je reactiesquote:
Dat is 1 van de redenen waarom ik van je houquote:Op maandag 2 mei 2011 09:28 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ga gewoon keihard werken hoor Snuit. Net als Pasen en het Koninginnedagweekend.
Ook al zou ik vrijdag moet werken, het gaat me dan echt niet lukken om om 6:00 wakker te zijnquote:Op maandag 2 mei 2011 09:29 schreef Nouk84 het volgende:
Ik ben donderdag vrij (gratis) maar ik moet vrijdag wel gewoon werken. Wel thuis, dus dat scheelt wel.
Ah, je zit in de trein, vandaar geen reactie op de DMquote:Op maandag 2 mei 2011 09:35 schreef Samzz het volgende:
Oh, jottem. Twee luidruchtige mongolen in de trein
wij hadden zo'n grote speaker op de boot, waar je een iphone/ipod iets op aan kon sluiten... wij hadden de hele dag lekker onze eigen muziekquote:Op maandag 2 mei 2011 09:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Correct.
Ik heb geen kansloze DJ-rukker gehoord de hele dag gelukkig, ik had echte muziek, live gespeeld, door echte mensen.
Klinkt ook prima jaquote:Op maandag 2 mei 2011 09:39 schreef rival het volgende:
[..]
wij hadden zo'n grote speaker op de boot, waar je een iphone/ipod iets op aan kon sluiten... wij hadden de hele dag lekker onze eigen muziek
Jah, die ja. Die draaide ei'k best lekker.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |