Denk dat het heel afhankelijk is van de persoonlijkheden van de personen en hoe ze ermee om kunnen gaan als het mis/fout/over gaat/is.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:06 schreef xFriendx het volgende:
Collega's daten....denk dat het leuk is zolang het goed gaat maar zodra het fout is kan je elkaar niet mijden als je op dezelfde afdeling werkt. Af en toe een 'pleziertje' met een collega, weet niet goed of dat dan weer wel kan aangezien er wat minder gewicht aan hangt.
Whaha!quote:Op zondag 1 mei 2011 21:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Misschien nog eens wat meer mensen van m'n oude werk opscharrelen
Nee maar.. ach
daarnaast mail ik ook met een andere collega, zelde manier leren kennen. Alleen hij is 20 jaar ouder en getrouwd. Maar ook gewoon dom ouwehoeren over ijsjes eten en z'n camper enzo.
Alleen begon hij wel op een gegeven moment over 'was ik maar 20 jaar jonger dan hadden we elkaar eens kunnen ontmoeten' etc
Maar das heul geen probleem heb ik toentertijd gemerktquote:Op zondag 1 mei 2011 21:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
We zijn beiden totaal niet (qua uiterlijk dan) de personen waar we op vallen, dus ik ben zeer benieuwd
Het kan wel.. mits je er hetzelfde tegenaan kijkt. En daar kom je achter door de grens op te zoeken. Ook een leuk fenomeen.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:06 schreef xFriendx het volgende:
Collega's daten....denk dat het leuk is zolang het goed gaat maar zodra het fout is kan je elkaar niet mijden als je op dezelfde afdeling werkt. Af en toe een 'pleziertje' met een collega, weet niet goed of dat dan weer wel kan aangezien er wat minder gewicht aan hangt.
Daten/relatie kan wel of dat laatste? Beetje rommelen met een collega dus.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:08 schreef MNR het volgende:
[..]
Het kan wel.. mits je er hetzelfde tegenaan kijkt. En daar kom je achter door de grens op te zoeken. Ook een leuk fenomeen.
Hehe beetje sneaky dus. Dat is wel geinigquote:Op zondag 1 mei 2011 21:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Maar das heul geen probleem heb ik toentertijd gemerkt![]()
Zelfde manier leren kennen als jij hem nu. En dat heeft een tijdje geduurd.
Erg leuk en spannend (omdat het ook niet mocht van zijn en mijn werk). We waren collega's maar bij verschillende bedrijven
Is het zelfde als met goede vrienden. Kan heel goed gaan.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:06 schreef xFriendx het volgende:
Dan kan je nu in de aanvalquote:Op zondag 1 mei 2011 21:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hehe beetje sneaky dus. Dat is wel geinigMaar het is natuurlijk een leuke manier om nieuwe contacten te maken.
Vanaf gister is mijn contract bij Defensie afgelopen, dus zijn we ook geen collega's meer. Daarbij mocht het anders ook wel.
Ik doe het niet meer... maar praktisch gezien kan het wel. Het laatste.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:09 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Daten/relatie kan wel of dat laatste? Beetje rommelen met een collega dus.
dan voldoe ik aan de verwachtingenquote:
Wij hadden veel zakelijk telefonisch contact. En hij werkte op een soort helpdesk.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hehe beetje sneaky dus. Dat is wel geinigMaar het is natuurlijk een leuke manier om nieuwe contacten te maken.
Vanaf gister is mijn contract bij Defensie afgelopen, dus zijn we ook geen collega's meer. Daarbij mocht het anders ook wel.
quote:Op zondag 1 mei 2011 21:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik zie liever mensen beter presteren dan verwacht
we zitten op fok...we liggen niet in bedquote:Op zondag 1 mei 2011 21:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik zie liever mensen beter presteren dan verwacht
Ja tot het fout gaatquote:Op zondag 1 mei 2011 21:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is het zelfde als met goede vrienden. Kan heel goed gaan.
haha geweldig verhaalquote:Op zondag 1 mei 2011 21:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Wij hadden veel zakelijk telefonisch contact. En hij werkte op een soort helpdesk.
En ik spaarde altijd mijn werk op zodat ik hem een tijdje kon spreken. Daarbij vroeg ik bij moeilijk dingen (die dat bedrijf normaal gesproken niet voor ons zou doen) ook speciaal naar hem want hij deed dat dan wel ff voor me
Op een gegeven moment had ik zijn collega aan de telefoon en daarmee had ik het over koetjes en kalfjes (tijdens het wachten op het aanmaken van een account) en ik kreeg ondertussen een smsje van die ander waarin stond dat hij jaloers was op zijn collega, omdat hij mij wel sprak.
Toen hij voor een tijd naar Spanje ging om te wonen bij zijn Pa en beld hij MIJ vanaf Schiphol i.p.v. naar zijn vriendin dat was toen wel een grote hint dat hij mij wel heel erg leuk vond. En dat terwijl we elkaars type niet waren
Ben met allemaal eigenlijk nog bevriend.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja tot het fout gaatEn okay het gaat niet bij iedereen fout maar bij de meeste wel
Hij zette zijn vriendin aan de kant. Ik wilde toen niet (ik had ook al een relatie). Hij kreeg opnieuw weer wat met zijn ex toen ik niet wilde. En later is het toch weer uit gegaan tussen hen en kreeg hij iets met een oudere vrouw. Nu hebben we alleen nog wat contact met verjaardagen.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
haha geweldig verhaal![]()
Ja dat is toch wel een beetje goede hint over hoe hij over je dacht. Wat is er precies uitgekomen?
deze moest aan mij denken toen zijn vriend een meisje uit hengelo leerde kennen![]()
Dan juist! Daarna zijn we dan alleen geen vrienden meerquote:Op zondag 1 mei 2011 21:18 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dan wil ik geen vrienden met je worden anders kunnen we niet meer rommelen
Dat is jammer, soms is het wel raar voor hun huidige relaties. Ik moet het mijnquote:
Hij wou je dus echtquote:Op zondag 1 mei 2011 21:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Hij zette zijn vriendin aan de kant. Ik wilde toen niet (ik had ook al een relatie). Hij kreeg opnieuw weer wat met zijn ex toen ik niet wilde. En later is het toch weer uit gegaan tussen hen en kreeg hij iets met een oudere vrouw. Nu hebben we alleen nog wat contact met verjaardagen.
"Ja, die 223 Facebookvrienden waar van 189 vrouw zijn? Daar heb ik er zeker 180 van geneukt. Maar het zijn nu alleen nog maar vrienden hoor."quote:Op zondag 1 mei 2011 21:19 schreef PeuRac het volgende:
Dat is jammer, soms is het wel raar voor hun huidige relaties. Ik moet het mijnook nog duidelijk maken zonder haar direct af te schrikken.
Mijn laatste vriendschap ging stuk door zijn net beginnende relatie. Nou ja door hem zelf.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is jammer, soms is het wel raar voor hun huidige relaties. Ik moet het mijnook nog duidelijk maken zonder haar direct af te schrikken.
om te scharrelen?quote:Op zondag 1 mei 2011 21:20 schreef PeuRac het volgende:
Ik werd van de week out of the blue gesmst door een oude scharrel
Je hebt het geld wat je van haar had geleend nog steeds niet teruggegeven?quote:Op zondag 1 mei 2011 21:20 schreef PeuRac het volgende:
Ik werd van de week out of the blue gesmst door een oude scharrel
Ja hij wilde me echt. Ook toen ik zei dat ik mijn relatie niet zou verbreken. Wilde hij het toch nog proberen (er naast).quote:Op zondag 1 mei 2011 21:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij wou je dus echt![]()
Wel leuk dat je hem nog af en toe spreekt.
tsja, daar zit wel wat in, daarom spreek ik ook niet af met een oude scharrel.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:20 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn laatste vriendschap ging stuk door zijn net beginnende relatie. Nou ja door hem zelf.
We hadden toch nog een spanning tussen ons en dat wilde hij zijn vriendin niet aan doen.
En zichzelf niet denk ik.
ik verwacht van wel ja, dat zei ze niet direct.quote:
Wel vleiend natuurlijk.. al heb je er weinig aan.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:21 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja hij wilde me echt. Ook toen ik zei dat ik mijn relatie niet zou verbreken. Wilde hij het toch nog proberen (er naast).
Hij was ontzettend vleiend. Maar ook jaloers.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wel vleiend natuurlijk.. al heb je er weinig aan.
Slaap lekkerquote:Op zondag 1 mei 2011 21:28 schreef missbehavin het volgende:
Oh, de boys hadden al woorden... ik voorzie een lange nacht
quote:
quote:Op zondag 1 mei 2011 21:28 schreef missbehavin het volgende:
Oh, de boys hadden al woorden... ik voorzie een lange nacht
Als je t niet meer trekt, mag je bij mij in bed kruipenquote:
quote:Op zondag 1 mei 2011 21:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je t niet meer trekt, mag je bij mij in bed kruipen
Ja, ruimte genoeg, ik doe er toch niks meequote:
Ahhhh, dat meen je toch niet echt?quote:Op zondag 1 mei 2011 21:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, ruimte genoeg, ik doe er toch niks mee
Is dit een "aaah" als in "wat zielig dat je alleen moet slapen"quote:
beide.. duh..quote:Op zondag 1 mei 2011 21:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is dit een "aaah" als in "wat zielig dat je alleen moet slapen"
of "wat een sneue reactie"??
Zeker na hard werkenquote:
schilderen is klaar en schoonmaken ook grotendeelsquote:
Zelfs met die mooie ruimte in de lift?quote:Op zondag 1 mei 2011 21:43 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
schilderen is klaar en schoonmaken ook grotendeels
woensdag wordt tapijt gelegd
en de bank die ik besteld heb is te groot voor de lift![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |