comments lezen, daar staat dat de ouders er bij waren, t jochie water in t flesje had zitten en oordoppen droegquote:
Nee, dat zie ik ook wel.. maar daar was ik niet zo mee bezig..quote:
Eerlijk gezegd geloof ik er geen drol van.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
comments lezen, daar staat dat de ouders er bij waren, t jochie water in t flesje had zitten en oordoppen droeg
als ik er reageer dat het mijn zoon is en dat er whisky inzit, geloof je het dan ook?quote:Op zondag 1 mei 2011 20:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
comments lezen, daar staat dat de ouders er bij waren, t jochie water in t flesje had zitten en oordoppen droeg
Grote kans dat t z'n ouders zijn die het filmen. T jochie lijkt me niet dronken, hij is zich bewust van de camera en is gewoon aan het dansen. Halverwege vraagt iemand hem ook wat, dat lijkt om z'n bier te gaan (hij ruikt er aan), voor mij reden genoeg om het te geloven.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd geloof ik er geen drol van.
Dan laat je je kind niet zo filmen. Je kan erop wachten dat het op internet komt.
Ach, op dat flesje na is er niks mis mee toch. Ik persoonlijk zou hem dat niet geven, of er nu water in zit of niet. Maar verderquote:Op zondag 1 mei 2011 20:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd geloof ik er geen drol van.
Dan laat je je kind niet zo filmen. Je kan erop wachten dat het op internet komt.
Ja, die man viel mij ook op.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Grote kans dat t z'n ouders zijn die het filmen. T jochie lijkt me niet dronken, hij is zich bewust van de camera en is gewoon aan het dansen. Halverwege vraagt iemand hem ook wat, dat lijkt om z'n bier te gaan (hij ruikt er aan), voor mij reden genoeg om het te geloven.
ik heb alleen mannelijke collega'squote:Op zondag 1 mei 2011 20:49 schreef Cue_ het volgende:
Ik ben op een gegeven moment met een collega gaan mailen (iemand uit utrecht, had ooit een aanvraag gedaan, en daarna beetje in de mail blijven hangen). Wss gaan we ooit eens afspreken om wat te drinken. Grappig!
Hoeveel man tegelijk wil jij daten?quote:Op zondag 1 mei 2011 20:49 schreef Cue_ het volgende:
Ik ben op een gegeven moment met een collega gaan mailen (iemand uit utrecht, had ooit een aanvraag gedaan, en daarna beetje in de mail blijven hangen). Wss gaan we ooit eens afspreken om wat te drinken. Grappig!
Ik ben blij dat ik niet meer op die manier naar collega's kijkquote:Op zondag 1 mei 2011 20:49 schreef Cue_ het volgende:
lastig is dat hequote:
Ik ben geen collega van jequote:Op zondag 1 mei 2011 20:51 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik niet meer op die manier naar collega's kijk
Wel ooit gedaan dus?quote:Op zondag 1 mei 2011 20:51 schreef MNR het volgende:
[..]
Waarom? En niet meer?quote:Op zondag 1 mei 2011 20:51 schreef MNR het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
quote:Op zondag 1 mei 2011 20:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarom? En niet meer?In profiel staat geboortejaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ || Baby catcher in training || ♥
Daarom ook doorgestreept, maar er stonden nog twee vragenquote:
quote:Op zondag 1 mei 2011 20:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarom? En niet meer?Nou, allereerst omdat als minder professioneel wordt gezien.. en om de heel simpele reden dat ik werk en prive graag gescheiden houdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You're never fully dressed until you wear a smile
laat je kuthumeur maar hierquote:
Snap ik, maar date je in het algemeen nog wel? En als je elke maand een andere collega uit neemt misschien, maar een keertje een collega is niet zo erg toch?quote:Op zondag 1 mei 2011 20:56 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou, allereerst omdat als minder professioneel wordt gezien.. en om de heel simpele reden dat ik werk en prive graag gescheiden houd
Kan ie de mijne gezelschap houdenquote:
Je moest iemand z'n niveau opkrikken?quote:Op zondag 1 mei 2011 20:57 schreef missbehavin het volgende:
Oj, nu zit ik met een schaal gevulde eieren... iemand?
Jaquote:Op zondag 1 mei 2011 20:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Snap ik, maar date je in het algemeen nog wel? En als je elke maand een andere collega uit neemt misschien, maar een keertje een collega is niet zo erg toch?
quote:
Dat is wel klote. In wat voor een omgeving werk je?quote:
Een heel harde.. (wat niet meer bij mij past)quote:Op zondag 1 mei 2011 20:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is wel klote. In wat voor een omgeving werk je?
och eentje kan wel..quote:Op zondag 1 mei 2011 20:57 schreef missbehavin het volgende:
Oj, nu zit ik met een schaal gevulde eieren... iemand?
Heel goed, want ik mag ze niet allemaal opeten van mezelf. Dus slikken, krengquote:
Op zoek naar ander werk dus? Veel vrouwen bij elkaar ook zeker?quote:Op zondag 1 mei 2011 20:59 schreef MNR het volgende:
[..]
Een heel harde.. (wat niet meer bij mij past)
mag ik dat ook tegen jou zeggen dan?quote:Op zondag 1 mei 2011 21:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Heel goed, want ik mag ze niet allemaal opeten van mezelf. Dus slikken, kreng
inkoppertjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Dat heb ik inderdaad in het vooruitzichtquote:Op zondag 1 mei 2011 21:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Op zoek naar ander werk dus? Veel vrouwen bij elkaar ook zeker?![]()
Ik heb nooit moeite gehad met collega's daten, maar de afgelopen jaren vooral op projectbasis gezeten, voor maximaal 3 maanden.
Nee, want het zijn mijn eierenquote:
wie zegt dat ik het over eieren had schat?quote:
Ik date niet met iedereen hoorquote:
Als je dat liever niet doet dan moet je het ook zeker niet doenquote:Op zondag 1 mei 2011 20:51 schreef MNR het volgende:
Ah kijk!quote:Op zondag 1 mei 2011 21:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik date niet met iedereen hoor
[..]
Als je dat liever niet doet dan moet je het ook zeker niet doen
Dit is ook niet zo ontstaan, maar ach als je 2 weken op en neer mailt en elkaar wat beter leert kennen vind ik het wel leuk om ook de persoon erachter te leren kennen.
Daarbij is hij vanaf vrijdag mijn collega niet meer
Vrouwen zijn sectretenquote:Op zondag 1 mei 2011 21:02 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat heb ik inderdaad in het vooruitzichtNee, voornamelijk mannen........ maar de vrouwen zijn over het algemeen met degene met de naarste snaren ja... pffff.
Het daten zelf was ook altijd bijzonder leuk
quote:Op zondag 1 mei 2011 21:03 schreef clevy het volgende:
[..]
wie zegt dat ik het over eieren had schat?
Daar kan iets heel leuks uit ontstaan hoorquote:Op zondag 1 mei 2011 21:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik date niet met iedereen hoor
[..]
Als je dat liever niet doet dan moet je het ook zeker niet doen
Dit is ook niet zo ontstaan, maar ach als je 2 weken op en neer mailt en elkaar wat beter leert kennen vind ik het wel leuk om ook de persoon erachter te leren kennen.
Daarbij is hij vanaf vrijdag mijn collega niet meer
Misschien nog eens wat meer mensen van m'n oude werk opscharrelenquote:
We zijn beiden totaal niet (qua uiterlijk dan) de personen waar we op vallen, dus ik ben zeer benieuwdquote:Op zondag 1 mei 2011 21:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Daar kan iets heel leuks uit ontstaan hoor![]()
Oh dat is minder idd.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Misschien nog eens wat meer mensen van m'n oude werk opscharrelen
Nee maar.. ach
daarnaast mail ik ook met een andere collega, zelde manier leren kennen. Alleen hij is 20 jaar ouder en getrouwd. Maar ook gewoon dom ouwehoeren over ijsjes eten en z'n camper enzo.
Alleen begon hij wel op een gegeven moment over 'was ik maar 20 jaar jonger dan hadden we elkaar eens kunnen ontmoeten' etc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |