Donderdag ga ik naar Bevrijdingspop!quote:Op zondag 1 mei 2011 19:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik wil je best eens meenemen, wat doe je donderdag?(is nog in Haarlem ook waarschijnlijk).
quote:
Hier hangt het er vanaf wanneer ik het gesprek heb.quote:
trek je schoenen met stalen neuzen aan?quote:
nu deed die het ineens welquote:Op zondag 1 mei 2011 19:42 schreef L-E het volgende:
Doet het hier zelden. Ik F5 gewoon nog heel erg 2010.
ik vind het ideaal, had topics toch al op 1 pagina staan. Nu die functie ook nog op mobiel inschakelenquote:
Dat!quote:
whut?quote:
We gaan niet stijldansen hoorquote:
doe toch maar, en scheenbeschermersquote:
klopt, maar ik kan het niet (of nauwelijks)quote:
Hehe, zal ik maar meteen zo'n heel pak aantrekken dan?quote:
speelpakje?quote:Op zondag 1 mei 2011 19:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hehe, zal ik maar meteen zo'n heel pak aantrekken dan?
die gast lijkt heel verstaanbaar maar is het heul niet hequote:Op zondag 1 mei 2011 19:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Boh gek! Vrijdag is Jack Parow in het Patronaat!
ik kijk nu net nietquote:Op zondag 1 mei 2011 19:55 schreef Cue_ het volgende:
Artic spannende wedstrijd he!
Nu eens die black ball kijken
Doe maarquote:Op zondag 1 mei 2011 19:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hehe, zal ik maar meteen zo'n heel pak aantrekken dan?
quote:
Noo! Niet de Carltonquote:
ligt er aan of de dans in kwestie de horizontale lambada isquote:Op zondag 1 mei 2011 19:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ik weet niet of dat echt veel bescherming biedt tegen Artic. Eerder niet
Wel als je uit Zuid-Afrika komtquote:Op zondag 1 mei 2011 19:57 schreef clevy het volgende:
[..]
die gast lijkt heel verstaanbaar maar is het heul niet he
Maar is wel prima voor het uitzichtquote:Op zondag 1 mei 2011 19:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:
Dan werk ik.quote:Op zondag 1 mei 2011 19:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Boh gek! Vrijdag is Jack Parow in het Patronaat!
Zie je! Dat heb ik ookquote:
Kom je bij mij staanquote:Op zondag 1 mei 2011 19:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het gaat hier om mijn veiligheid ja!
missen is een groot woord.. ze ontgaan je maar je mist er vast weinig aan hoorquote:
quote:
Waarom moet je mij vertrouwen?quote:
+1quote:
Mijn veiligheid, remember?quote:
quote:Op zondag 1 mei 2011 20:00 schreef clevy het volgende:
[..]
missen is een groot woord.. ze ontgaan je maar je mist er vast weinig aan hoor
die worden toch vaak genegeerd dus dan krijg ik gelijk door timingquote:
dan kom ik te dichtbij denk ikquote:Op zondag 1 mei 2011 19:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die komt niet in het gedrangquote:
Ik moet twee vingers gebruikenquote:Op zondag 1 mei 2011 20:03 schreef ArTiC het volgende:
gewoon met je luie vingers op F5 drukken mensen, dan mis je niks.
wel... Je reageert niet op mijn postquote:Op zondag 1 mei 2011 20:03 schreef ArTiC het volgende:
Ja godver, automatiseren ze alles, moet ik het nog vervangenquote:Op zondag 1 mei 2011 20:03 schreef ArTiC het volgende:
moet je ook maar een echte computer kopenquote:
quote:
quote:Op zondag 1 mei 2011 19:55 schreef Cue_ het volgende:
Artic spannende wedstrijd he!
Nu eens die black ball kijken
quote:
passen er niet meer in?quote:
Wat voor een foto, van wie en waarom/waarvoor bewerken?quote:Op zondag 1 mei 2011 20:04 schreef clevy het volgende:
ik ben me druk aan t afvragen of ik veel tijd moet steken in de foto die ik aan t bewerken ben.. t kost boel veel tijd om alle huid te vervagen (masker verven) en het enige wat opvalt is de tieten.. mensen kijken vast niet verder
Er is nu ook niks op.. of het is net weer begonnen, heb de laatste 3 frames gezien van de 2e setquote:
Ik had het over de F5 knop op je toetsenbord he...quote:
Hij wil eigenlijk alleen de tieten zien hoorquote:Op zondag 1 mei 2011 20:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat voor een foto, van wie en waarom/waarvoor bewerken?
Die heeft bij mij geen refresh functiequote:Op zondag 1 mei 2011 20:05 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik had het over de F5 knop op je toetsenbord he...
post hem ff, dan beoordelen we welquote:Op zondag 1 mei 2011 20:04 schreef clevy het volgende:
ik ben me druk aan t afvragen of ik veel tijd moet steken in de foto die ik aan t bewerken ben.. t kost boel veel tijd om alle huid te vervagen (masker verven) en het enige wat opvalt is de tieten.. mensen kijken vast niet verder
van een model met 2 industriele nietmachines.. en reclame plakband over d'r voorgevel..quote:Op zondag 1 mei 2011 20:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat voor een foto, van wie en waarom/waarvoor bewerken?
ohja...applequote:
preview?quote:Op zondag 1 mei 2011 20:06 schreef clevy het volgende:
[..]
van een model met 2 industriele nietmachines.. en reclame plakband over d'r voorgevel..
moet er een stel platen netjes verwerken om op te sturen voor een kalender
quote:Op zondag 1 mei 2011 20:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij wil eigenlijk alleen de tieten zien hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
wat was de tussenstand?quote:Op zondag 1 mei 2011 20:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Er is nu ook niks op.. of het is net weer begonnen, heb de laatste 3 frames gezien van de 2e set
4-4quote:Op zondag 1 mei 2011 20:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wat was de tussenstand?
ik kijk morgen de laatste sessie wel
zonder centuries zeker?quote:
Dat zei ik nietquote:
Trump had een centuriequote:Op zondag 1 mei 2011 20:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zonder centuries zeker?
morgen kijken, spannend...hoop op Trump
jummiequote:
quote:
dat ben ik aan t bewerken he..quote:
Er mogen wel wat vollere boobies zichtbaar zijn.quote:
Dat tape heeft ook echt totaal geen functie zo. Je kan er geen flikker van lezenquote:
Het is wel een geil uitzicht, haar persoonlijk vind ik niet aantrekkelijk.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat vind ik dus echt helemaaaaaaaaal niet jummie.
Ik vind boobies echt zo'n kutwoordquote:Op zondag 1 mei 2011 20:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Er mogen wel wat vollere boobies zichtbaar zijn.
te agressief?quote:Op zondag 1 mei 2011 20:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat vind ik dus echt helemaaaaaaaaal niet jummie.
Vind je?quote:Op zondag 1 mei 2011 20:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het is wel een geil uitzicht, haar persoonlijk vind ik niet aantrekkelijk.
eva jinek fobie?quote:
je hebt er zin in vanavond?quote:
Tettenquote:
voor mijn part noem je ze aardbei en kers.. als t maar zacht knuffeltquote:
Dus Peuter was er al vroeg bij qua meisjesquote:
Die is fan!quote:Op zondag 1 mei 2011 20:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dus Peuter was er al vroeg bij qua meisjes
Tetten!quote:
Schaarsgekleede stoere vrouw? Jaquote:
Klopt, maar ik zie liever net niks, dan een gapende wondquote:Op zondag 1 mei 2011 20:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je ziet echt niks
Ik vind het maar niks, maar goed.
ja er zitten 2 slagschaduwen op die ik liever niet er op had.. ga die nu met de clone stamp te lijf in de hoop dat ze dalijk niet meer opvallenquote:Op zondag 1 mei 2011 20:22 schreef L-E het volgende:
Clevy, ik zit op het werk en zie de foto niet supergoed, maar klopt het dat ik allemaal rare schaduwen zie op haar lichaam?
Gulden middenweg!quote:Op zondag 1 mei 2011 20:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Klopt, maar ik zie liever net niks, dan een gapende wond
quote:
Je houdt van me!quote:
Nouja, dr borsten moeten ff wat groter, volgens mij heeft die daar ook lopen shoppen, want het lijkt niet te kloppen. En ze lijk geen string aan te hebben. Eigenlijk moet de pic ook wat groter zodat je alles wat beter ziet,quote:Op zondag 1 mei 2011 20:23 schreef Yuki het volgende:
[..]
Gulden middenweg!
Haar borsten zijn niet zichtbaar, dat tape werkt alleen maar storend en haar armen zitten op niet-sexy wijze overal voor.
Subtielquote:Op zondag 1 mei 2011 20:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nouja, dr borsten moeten ff wat groter, volgens mij heeft die daar ook lopen shoppen, want het lijkt niet te kloppen. En ze lijk geen string aan te hebben. Eigenlijk moet de pic ook wat groter zodat je alles wat beter ziet,
quote:Op zondag 1 mei 2011 20:22 schreef clevy het volgende:
[..]
ja er zitten 2 slagschaduwen op die ik liever niet er op had.. ga die nu met de clone stamp te lijf in de hoop dat ze dalijk niet meer opvallen
Waarom zou ik subtiel zijn?quote:
Doe eens voor hoe t wel moet dan?quote:Op zondag 1 mei 2011 20:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]Vind het sowieso niet zo'n mooie foto, of vrouw
quote:
vergeet je nietmachine nietquote:Op zondag 1 mei 2011 20:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wacht even, dan tape ik mijn tieten even in.
quote:Op zondag 1 mei 2011 20:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Alleen de tepels he en dan ook zo'n gereedschapgordel om doen, met niks er onderquote:Op zondag 1 mei 2011 20:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
lijkt me een goed planquote:
Swingline Stapler!quote:
Ik niet. Als er bij mij tape over m'n meisjes gaat blijft er nog minder over.quote:
quote:
Meat... uhhh... Meet!quote:
een cola met ijs en een scheutje rum wou je?quote:
Dat je die tepels niet in persoon ff hard zuigt.quote:
quote:Op zondag 1 mei 2011 20:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat je die tepels niet in persoon ff hard zuigt.
Jij bent bekend met ArTiC zijn tepelzuigskills?quote:
quote:Op zondag 1 mei 2011 20:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent bekend met ArTiC zijn tepelzuigskills?
ze heeft nu een cup groterquote:Op zondag 1 mei 2011 20:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent bekend met ArTiC zijn tepelzuigskills?
Je reageerde zo enthousiast...quote:
Diep triest dat kind.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:39 schreef ArTiC het volgende:
Er zijn beelden van babs in eindhoven gisteren
http://www.dumpert.nl/med(...)ay_in_eindhoven.html
wa'n herrie.. maar goed dat ik ver weg zat (relatief van de binnenstad)quote:Op zondag 1 mei 2011 20:39 schreef ArTiC het volgende:
Ah, schitterend dat manneke!quote:Op zondag 1 mei 2011 20:39 schreef ArTiC het volgende:
Waar zeg ik dat nou weer?quote:
comments lezen, daar staat dat de ouders er bij waren, t jochie water in t flesje had zitten en oordoppen droegquote:
Nee, dat zie ik ook wel.. maar daar was ik niet zo mee bezig..quote:
Eerlijk gezegd geloof ik er geen drol van.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
comments lezen, daar staat dat de ouders er bij waren, t jochie water in t flesje had zitten en oordoppen droeg
als ik er reageer dat het mijn zoon is en dat er whisky inzit, geloof je het dan ook?quote:Op zondag 1 mei 2011 20:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
comments lezen, daar staat dat de ouders er bij waren, t jochie water in t flesje had zitten en oordoppen droeg
Grote kans dat t z'n ouders zijn die het filmen. T jochie lijkt me niet dronken, hij is zich bewust van de camera en is gewoon aan het dansen. Halverwege vraagt iemand hem ook wat, dat lijkt om z'n bier te gaan (hij ruikt er aan), voor mij reden genoeg om het te geloven.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd geloof ik er geen drol van.
Dan laat je je kind niet zo filmen. Je kan erop wachten dat het op internet komt.
Ach, op dat flesje na is er niks mis mee toch. Ik persoonlijk zou hem dat niet geven, of er nu water in zit of niet. Maar verderquote:Op zondag 1 mei 2011 20:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd geloof ik er geen drol van.
Dan laat je je kind niet zo filmen. Je kan erop wachten dat het op internet komt.
Ja, die man viel mij ook op.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Grote kans dat t z'n ouders zijn die het filmen. T jochie lijkt me niet dronken, hij is zich bewust van de camera en is gewoon aan het dansen. Halverwege vraagt iemand hem ook wat, dat lijkt om z'n bier te gaan (hij ruikt er aan), voor mij reden genoeg om het te geloven.
ik heb alleen mannelijke collega'squote:Op zondag 1 mei 2011 20:49 schreef Cue_ het volgende:
Ik ben op een gegeven moment met een collega gaan mailen (iemand uit utrecht, had ooit een aanvraag gedaan, en daarna beetje in de mail blijven hangen). Wss gaan we ooit eens afspreken om wat te drinken. Grappig!
Hoeveel man tegelijk wil jij daten?quote:Op zondag 1 mei 2011 20:49 schreef Cue_ het volgende:
Ik ben op een gegeven moment met een collega gaan mailen (iemand uit utrecht, had ooit een aanvraag gedaan, en daarna beetje in de mail blijven hangen). Wss gaan we ooit eens afspreken om wat te drinken. Grappig!
Ik ben blij dat ik niet meer op die manier naar collega's kijkquote:Op zondag 1 mei 2011 20:49 schreef Cue_ het volgende:
lastig is dat hequote:
Ik ben geen collega van jequote:Op zondag 1 mei 2011 20:51 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik niet meer op die manier naar collega's kijk
Wel ooit gedaan dus?quote:Op zondag 1 mei 2011 20:51 schreef MNR het volgende:
[..]
Waarom? En niet meer?quote:Op zondag 1 mei 2011 20:51 schreef MNR het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
quote:Op zondag 1 mei 2011 20:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarom? En niet meer?In profiel staat geboortejaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ || Baby catcher in training || ♥
Daarom ook doorgestreept, maar er stonden nog twee vragenquote:
quote:Op zondag 1 mei 2011 20:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarom? En niet meer?Nou, allereerst omdat als minder professioneel wordt gezien.. en om de heel simpele reden dat ik werk en prive graag gescheiden houdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You're never fully dressed until you wear a smile
laat je kuthumeur maar hierquote:
Snap ik, maar date je in het algemeen nog wel? En als je elke maand een andere collega uit neemt misschien, maar een keertje een collega is niet zo erg toch?quote:Op zondag 1 mei 2011 20:56 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou, allereerst omdat als minder professioneel wordt gezien.. en om de heel simpele reden dat ik werk en prive graag gescheiden houd
Kan ie de mijne gezelschap houdenquote:
Je moest iemand z'n niveau opkrikken?quote:Op zondag 1 mei 2011 20:57 schreef missbehavin het volgende:
Oj, nu zit ik met een schaal gevulde eieren... iemand?
Jaquote:Op zondag 1 mei 2011 20:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Snap ik, maar date je in het algemeen nog wel? En als je elke maand een andere collega uit neemt misschien, maar een keertje een collega is niet zo erg toch?
quote:
Dat is wel klote. In wat voor een omgeving werk je?quote:
Een heel harde.. (wat niet meer bij mij past)quote:Op zondag 1 mei 2011 20:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is wel klote. In wat voor een omgeving werk je?
och eentje kan wel..quote:Op zondag 1 mei 2011 20:57 schreef missbehavin het volgende:
Oj, nu zit ik met een schaal gevulde eieren... iemand?
Heel goed, want ik mag ze niet allemaal opeten van mezelf. Dus slikken, krengquote:
Op zoek naar ander werk dus? Veel vrouwen bij elkaar ook zeker?quote:Op zondag 1 mei 2011 20:59 schreef MNR het volgende:
[..]
Een heel harde.. (wat niet meer bij mij past)
mag ik dat ook tegen jou zeggen dan?quote:Op zondag 1 mei 2011 21:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Heel goed, want ik mag ze niet allemaal opeten van mezelf. Dus slikken, kreng
inkoppertjequote:
Dat heb ik inderdaad in het vooruitzichtquote:Op zondag 1 mei 2011 21:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Op zoek naar ander werk dus? Veel vrouwen bij elkaar ook zeker?![]()
Ik heb nooit moeite gehad met collega's daten, maar de afgelopen jaren vooral op projectbasis gezeten, voor maximaal 3 maanden.
Nee, want het zijn mijn eierenquote:
wie zegt dat ik het over eieren had schat?quote:
Ik date niet met iedereen hoorquote:
Als je dat liever niet doet dan moet je het ook zeker niet doenquote:Op zondag 1 mei 2011 20:51 schreef MNR het volgende:
Ah kijk!quote:Op zondag 1 mei 2011 21:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik date niet met iedereen hoor
[..]
Als je dat liever niet doet dan moet je het ook zeker niet doen
Dit is ook niet zo ontstaan, maar ach als je 2 weken op en neer mailt en elkaar wat beter leert kennen vind ik het wel leuk om ook de persoon erachter te leren kennen.
Daarbij is hij vanaf vrijdag mijn collega niet meer
Vrouwen zijn sectretenquote:Op zondag 1 mei 2011 21:02 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat heb ik inderdaad in het vooruitzichtNee, voornamelijk mannen........ maar de vrouwen zijn over het algemeen met degene met de naarste snaren ja... pffff.
Het daten zelf was ook altijd bijzonder leuk
quote:Op zondag 1 mei 2011 21:03 schreef clevy het volgende:
[..]
wie zegt dat ik het over eieren had schat?
Daar kan iets heel leuks uit ontstaan hoorquote:Op zondag 1 mei 2011 21:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik date niet met iedereen hoor
[..]
Als je dat liever niet doet dan moet je het ook zeker niet doen
Dit is ook niet zo ontstaan, maar ach als je 2 weken op en neer mailt en elkaar wat beter leert kennen vind ik het wel leuk om ook de persoon erachter te leren kennen.
Daarbij is hij vanaf vrijdag mijn collega niet meer
Misschien nog eens wat meer mensen van m'n oude werk opscharrelenquote:
We zijn beiden totaal niet (qua uiterlijk dan) de personen waar we op vallen, dus ik ben zeer benieuwdquote:Op zondag 1 mei 2011 21:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Daar kan iets heel leuks uit ontstaan hoor![]()
Oh dat is minder idd.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Misschien nog eens wat meer mensen van m'n oude werk opscharrelen
Nee maar.. ach
daarnaast mail ik ook met een andere collega, zelde manier leren kennen. Alleen hij is 20 jaar ouder en getrouwd. Maar ook gewoon dom ouwehoeren over ijsjes eten en z'n camper enzo.
Alleen begon hij wel op een gegeven moment over 'was ik maar 20 jaar jonger dan hadden we elkaar eens kunnen ontmoeten' etc
Denk dat het heel afhankelijk is van de persoonlijkheden van de personen en hoe ze ermee om kunnen gaan als het mis/fout/over gaat/is.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:06 schreef xFriendx het volgende:
Collega's daten....denk dat het leuk is zolang het goed gaat maar zodra het fout is kan je elkaar niet mijden als je op dezelfde afdeling werkt. Af en toe een 'pleziertje' met een collega, weet niet goed of dat dan weer wel kan aangezien er wat minder gewicht aan hangt.
Whaha!quote:Op zondag 1 mei 2011 21:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Misschien nog eens wat meer mensen van m'n oude werk opscharrelen
Nee maar.. ach
daarnaast mail ik ook met een andere collega, zelde manier leren kennen. Alleen hij is 20 jaar ouder en getrouwd. Maar ook gewoon dom ouwehoeren over ijsjes eten en z'n camper enzo.
Alleen begon hij wel op een gegeven moment over 'was ik maar 20 jaar jonger dan hadden we elkaar eens kunnen ontmoeten' etc
Maar das heul geen probleem heb ik toentertijd gemerktquote:Op zondag 1 mei 2011 21:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
We zijn beiden totaal niet (qua uiterlijk dan) de personen waar we op vallen, dus ik ben zeer benieuwd
Het kan wel.. mits je er hetzelfde tegenaan kijkt. En daar kom je achter door de grens op te zoeken. Ook een leuk fenomeen.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:06 schreef xFriendx het volgende:
Collega's daten....denk dat het leuk is zolang het goed gaat maar zodra het fout is kan je elkaar niet mijden als je op dezelfde afdeling werkt. Af en toe een 'pleziertje' met een collega, weet niet goed of dat dan weer wel kan aangezien er wat minder gewicht aan hangt.
Daten/relatie kan wel of dat laatste? Beetje rommelen met een collega dus.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:08 schreef MNR het volgende:
[..]
Het kan wel.. mits je er hetzelfde tegenaan kijkt. En daar kom je achter door de grens op te zoeken. Ook een leuk fenomeen.
Hehe beetje sneaky dus. Dat is wel geinigquote:Op zondag 1 mei 2011 21:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Maar das heul geen probleem heb ik toentertijd gemerkt![]()
Zelfde manier leren kennen als jij hem nu. En dat heeft een tijdje geduurd.
Erg leuk en spannend (omdat het ook niet mocht van zijn en mijn werk). We waren collega's maar bij verschillende bedrijven
Is het zelfde als met goede vrienden. Kan heel goed gaan.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:06 schreef xFriendx het volgende:
Dan kan je nu in de aanvalquote:Op zondag 1 mei 2011 21:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hehe beetje sneaky dus. Dat is wel geinigMaar het is natuurlijk een leuke manier om nieuwe contacten te maken.
Vanaf gister is mijn contract bij Defensie afgelopen, dus zijn we ook geen collega's meer. Daarbij mocht het anders ook wel.
Ik doe het niet meer... maar praktisch gezien kan het wel. Het laatste.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:09 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Daten/relatie kan wel of dat laatste? Beetje rommelen met een collega dus.
dan voldoe ik aan de verwachtingenquote:
Wij hadden veel zakelijk telefonisch contact. En hij werkte op een soort helpdesk.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hehe beetje sneaky dus. Dat is wel geinigMaar het is natuurlijk een leuke manier om nieuwe contacten te maken.
Vanaf gister is mijn contract bij Defensie afgelopen, dus zijn we ook geen collega's meer. Daarbij mocht het anders ook wel.
quote:Op zondag 1 mei 2011 21:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik zie liever mensen beter presteren dan verwacht
we zitten op fok...we liggen niet in bedquote:Op zondag 1 mei 2011 21:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik zie liever mensen beter presteren dan verwacht
Ja tot het fout gaatquote:Op zondag 1 mei 2011 21:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is het zelfde als met goede vrienden. Kan heel goed gaan.
haha geweldig verhaalquote:Op zondag 1 mei 2011 21:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Wij hadden veel zakelijk telefonisch contact. En hij werkte op een soort helpdesk.
En ik spaarde altijd mijn werk op zodat ik hem een tijdje kon spreken. Daarbij vroeg ik bij moeilijk dingen (die dat bedrijf normaal gesproken niet voor ons zou doen) ook speciaal naar hem want hij deed dat dan wel ff voor me
Op een gegeven moment had ik zijn collega aan de telefoon en daarmee had ik het over koetjes en kalfjes (tijdens het wachten op het aanmaken van een account) en ik kreeg ondertussen een smsje van die ander waarin stond dat hij jaloers was op zijn collega, omdat hij mij wel sprak.
Toen hij voor een tijd naar Spanje ging om te wonen bij zijn Pa en beld hij MIJ vanaf Schiphol i.p.v. naar zijn vriendin dat was toen wel een grote hint dat hij mij wel heel erg leuk vond. En dat terwijl we elkaars type niet waren
Ben met allemaal eigenlijk nog bevriend.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja tot het fout gaatEn okay het gaat niet bij iedereen fout maar bij de meeste wel
Hij zette zijn vriendin aan de kant. Ik wilde toen niet (ik had ook al een relatie). Hij kreeg opnieuw weer wat met zijn ex toen ik niet wilde. En later is het toch weer uit gegaan tussen hen en kreeg hij iets met een oudere vrouw. Nu hebben we alleen nog wat contact met verjaardagen.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
haha geweldig verhaal![]()
Ja dat is toch wel een beetje goede hint over hoe hij over je dacht. Wat is er precies uitgekomen?
deze moest aan mij denken toen zijn vriend een meisje uit hengelo leerde kennen![]()
Dan juist! Daarna zijn we dan alleen geen vrienden meerquote:Op zondag 1 mei 2011 21:18 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dan wil ik geen vrienden met je worden anders kunnen we niet meer rommelen
Dat is jammer, soms is het wel raar voor hun huidige relaties. Ik moet het mijnquote:
Hij wou je dus echtquote:Op zondag 1 mei 2011 21:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Hij zette zijn vriendin aan de kant. Ik wilde toen niet (ik had ook al een relatie). Hij kreeg opnieuw weer wat met zijn ex toen ik niet wilde. En later is het toch weer uit gegaan tussen hen en kreeg hij iets met een oudere vrouw. Nu hebben we alleen nog wat contact met verjaardagen.
"Ja, die 223 Facebookvrienden waar van 189 vrouw zijn? Daar heb ik er zeker 180 van geneukt. Maar het zijn nu alleen nog maar vrienden hoor."quote:Op zondag 1 mei 2011 21:19 schreef PeuRac het volgende:
Dat is jammer, soms is het wel raar voor hun huidige relaties. Ik moet het mijnook nog duidelijk maken zonder haar direct af te schrikken.
Mijn laatste vriendschap ging stuk door zijn net beginnende relatie. Nou ja door hem zelf.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is jammer, soms is het wel raar voor hun huidige relaties. Ik moet het mijnook nog duidelijk maken zonder haar direct af te schrikken.
om te scharrelen?quote:Op zondag 1 mei 2011 21:20 schreef PeuRac het volgende:
Ik werd van de week out of the blue gesmst door een oude scharrel
Je hebt het geld wat je van haar had geleend nog steeds niet teruggegeven?quote:Op zondag 1 mei 2011 21:20 schreef PeuRac het volgende:
Ik werd van de week out of the blue gesmst door een oude scharrel
Ja hij wilde me echt. Ook toen ik zei dat ik mijn relatie niet zou verbreken. Wilde hij het toch nog proberen (er naast).quote:Op zondag 1 mei 2011 21:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij wou je dus echt![]()
Wel leuk dat je hem nog af en toe spreekt.
tsja, daar zit wel wat in, daarom spreek ik ook niet af met een oude scharrel.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:20 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn laatste vriendschap ging stuk door zijn net beginnende relatie. Nou ja door hem zelf.
We hadden toch nog een spanning tussen ons en dat wilde hij zijn vriendin niet aan doen.
En zichzelf niet denk ik.
ik verwacht van wel ja, dat zei ze niet direct.quote:
Wel vleiend natuurlijk.. al heb je er weinig aan.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:21 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja hij wilde me echt. Ook toen ik zei dat ik mijn relatie niet zou verbreken. Wilde hij het toch nog proberen (er naast).
Hij was ontzettend vleiend. Maar ook jaloers.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wel vleiend natuurlijk.. al heb je er weinig aan.
Slaap lekkerquote:Op zondag 1 mei 2011 21:28 schreef missbehavin het volgende:
Oh, de boys hadden al woorden... ik voorzie een lange nacht
quote:
quote:Op zondag 1 mei 2011 21:28 schreef missbehavin het volgende:
Oh, de boys hadden al woorden... ik voorzie een lange nacht
Als je t niet meer trekt, mag je bij mij in bed kruipenquote:
quote:Op zondag 1 mei 2011 21:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je t niet meer trekt, mag je bij mij in bed kruipen
Ja, ruimte genoeg, ik doe er toch niks meequote:
Ahhhh, dat meen je toch niet echt?quote:Op zondag 1 mei 2011 21:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, ruimte genoeg, ik doe er toch niks mee
Is dit een "aaah" als in "wat zielig dat je alleen moet slapen"quote:
beide.. duh..quote:Op zondag 1 mei 2011 21:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is dit een "aaah" als in "wat zielig dat je alleen moet slapen"
of "wat een sneue reactie"??
Zeker na hard werkenquote:
schilderen is klaar en schoonmaken ook grotendeelsquote:
Zelfs met die mooie ruimte in de lift?quote:Op zondag 1 mei 2011 21:43 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
schilderen is klaar en schoonmaken ook grotendeels
woensdag wordt tapijt gelegd
en de bank die ik besteld heb is te groot voor de lift![]()
kosten doen we op de wc!quote:
wa'dist?quote:
Ik kots niet... ik uit mijn frustratie omdat ik mijn tel in DE niet aan had en dus pas net te horen kreeg dat mams in het ziekenhuis ligt.... en bezoekuur voor vandaag is al afgelopenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wanneer ga je verhuizen? Oooohhh je eigen plekjequote:Op zondag 1 mei 2011 21:43 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Hoe ga je dat oplossen?quote:Op zondag 1 mei 2011 21:43 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zondag 1 mei 2011 21:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik kots niet... ik uit mijn frustratie omdat ik mijn tel in DE niet aan had en dus pas net te horen kreeg dat mams in het ziekenhuis ligt.... en bezoekuur voor vandaag is al afgelopenDit dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Ik kots niet... ik uit mijn frustratie omdat ik mijn tel in DE niet aan had en dus pas net te horen kreeg dat mams in het ziekenhuis ligt.... en bezoekuur voor vandaag is al afgelopenooh sorry, wat is er aan de hand? En voor directe familie willen ze nog wel eens een uitzondering makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
[..]
Ik kots niet... ik uit mijn frustratie omdat ik mijn tel in DE niet aan had en dus pas net te horen kreeg dat mams in het ziekenhuis ligt.... en bezoekuur voor vandaag is al afgelopenbah.. klote is! <voeg vriendelijk knuffel emoticon hier in>SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm trying to like people, it's just so hard to weed through the stupid ones
excessive exposure to life may be harmful to your health
bank is 2,28 breed, lift 2,15quote:Op zondag 1 mei 2011 21:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zelfs met die mooie ruimte in de lift?![]()
Het is maar vier hoog, dan lopen ze maar ff hoor![]()
Gaat lekker vlot zo dan.
Driezitter toch? Denk het niet.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:49 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
bank is 2,28 breed, lift 2,15
en 1,02 diepte/0,80 hoogte vs. 0,78 (deuropening) x 1,02 (hoogte nis) werkt ook niet echt. Heb alleen de hoogte van het sta-deel van de lift niet gemeten.
misschien dat het dus rechtopstaand past, maar dat zal ook wel niet...
Weet je hoe duur die schoonmakers tegenwoordig zijnquote:
half mei hoop ik over te kunnen, maar moet dan nog wel op m'n bed en bank wachten.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:47 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Wanneer ga je verhuizen? Oooohhh je eigen plekjePrivacy!!
overleggen met leverancier.quote:
Wat moet er nog meer gebeuren dan? Want als t tapijt er ligt, is het alleen nog wachten op je meubels toch?quote:Op zondag 1 mei 2011 21:51 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
half mei hoop ik over te kunnen, maar moet dan nog wel op m'n bed en bank wachten.
[..]
overleggen met leverancier.
quote:
*knuffel geeft*quote:Op zondag 1 mei 2011 21:51 schreef -Engel- het volgende:
Mams is zaterdagavond van de trap gevallen.... wegens ouderdom gelijk wat ribben gebroken....
Volgens paps niet levensbedreigend, maar ik voel me nu wel K.... daar ik normaal gesproken altijd de tel. aan heb en redelijk mobiel ben.
Jezus mens, waarom sta je daar niet meteen op de stoep? Wonen je ouders zo ver weg? Bezoekuren zouden me echt aan mn reet kunnen roesten hoor!! Hopelijk is ze snel weer opgeknaptquote:Op zondag 1 mei 2011 21:51 schreef -Engel- het volgende:
Mams is zaterdagavond van de trap gevallen.... wegens ouderdom gelijk wat ribben gebroken....
Volgens paps niet levensbedreigend, maar ik voel me nu wel K.... daar ik normaal gesproken altijd de tel. aan heb en redelijk mobiel ben.
Damn, dat is klote. Aan de andere kant, nu heb je wel een ontspannen weekend gehad. Als het inderdaad niet zo erg is als je vader zegt. Morgen extra grote bos bloemen meequote:Op zondag 1 mei 2011 21:51 schreef -Engel- het volgende:
verlichting, mijn spullen moeten over en een ritje Ikeaquote:Op zondag 1 mei 2011 21:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat moet er nog meer gebeuren dan? Want als t tapijt er ligt, is het alleen nog wachten op je meubels toch?
Gewoon tegen de bezorgers zeggen dat in de winkel is gezegd dat het geen probleem zou zijn, en dat ze 'm dan naar boven zouden tillen.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:49 schreef JoeBravo het volgende:
bank is 2,28 breed, lift 2,15
en 1,02 diepte/0,80 hoogte vs. 0,78 (deuropening) x 1,02 (hoogte nis) werkt ook niet echt. Heb alleen de hoogte van het sta-deel van de lift niet gemeten.
misschien dat het dus rechtopstaand past, maar dat zal ook wel niet...
Ai, da's niet pluisquote:Op zondag 1 mei 2011 21:51 schreef -Engel- het volgende:
Nee ... ze wonen niet ver weg... ik kom alleen net uit Duitsland...quote:Op zondag 1 mei 2011 21:52 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jezus mens, waarom sta je daar niet meteen op de stoep? Wonen je ouders zo ver weg? Bezoekuren zouden me echt aan mn reet kunnen roesten hoor!! Hopelijk is ze snel weer opgeknapt
Je had toch vakantie?quote:Op zondag 1 mei 2011 21:53 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
verlichting, mijn spullen moeten over en een ritje Ikea
quote:Op zondag 1 mei 2011 21:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Damn, dat is klote. Aan de andere kant, nu heb je wel een ontspannen weekend gehad. Als het inderdaad niet zo erg is als je vader zegt. Morgen extra grote bos bloemen mee
en dan het risico lopen dat ze hem in de hal laten staan, want Arbo, of dik bij moeten betalenquote:Op zondag 1 mei 2011 21:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon tegen de bezorgers zeggen dat in de winkel is gezegd dat het geen probleem zou zijn, en dat ze 'm dan naar boven zouden tillen.
Is die heel zwaar? Anders kijken of je er iemand van jezelf bij kan regelen, dan moet het wel lukken lijkt me.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:55 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
en dan het risico lopen dat ze hem in de hal laten staan, want Arbo, of dik bij moeten betalen
*zucht*quote:Op zondag 1 mei 2011 21:55 schreef JoeBravo het volgende:
en dan het risico lopen dat ze hem in de hal laten staan, want Arbo, of dik bij moeten betalen
2,28x1,02x0,80, da's meer dan een 1-persoons bed en daarmee 6 of 8 halve trappen op, zie jij het gebeuren? Ik waag er wel even een telefoontje aan. Evt pas ik mijn bestelling wel aan, zodat het wel in de lift past.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is die heel zwaar? Anders kijken of je er iemand van jezelf bij kan regelen, dan moet het wel lukken lijkt me.
Ik heb geen verstand van gebroken ribben...quote:
Echt prettig zal het vast niet zijnquote:Op zondag 1 mei 2011 21:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik heb geen verstand van gebroken ribben...
Dus ik volg hierin gewoon wat mijn paps zojuist aan tel. verteld heeft.
Je bank kleiner maken omdat die anders met de trap moet?quote:Op zondag 1 mei 2011 21:58 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
2,28x1,02x0,80, da's meer dan een 1-persoons bed en daarmee 6 of 8 halve trappen op, zie jij het gebeuren? Ik waag er wel even een telefoontje aan. Evt pas ik mijn bestelling wel aan, zodat het wel in de lift past.
Volgens mij is vooral lachen en diep inademen pijnlijk. Als de ribben op hun plek zitten is er niet zoveel aan de hand. Alleen als er nu iets tegen aan komt, kan een rib haar longen perforeren, maar dan moet iemand haar daar al een klap geven oid.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik heb geen verstand van gebroken ribben...
Dus ik volg hierin gewoon wat mijn paps zojuist aan tel. verteld heeft.
Dat las ik net ook ja....quote:Op zondag 1 mei 2011 22:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Volgens mij is vooral lachen en diep inademen pijnlijk. Als de ribben op hun plek zitten is er niet zoveel aan de hand. Alleen als er nu iets tegen aan komt, kan een rib haar longen perforeren, maar dan moet iemand haar daar al een klap geven oid.
dan kom je wat rood en blauw tekort voor een gezonde kleur.. even goed uitrusten en voldoende drinkenquote:Op zondag 1 mei 2011 22:07 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat las ik net ook ja....Ik ben zo'n heldin op sokken dus ik begin nu een beetje groen en geel te worden
![]()
maak je maar niet druk, je moeder een beetje verwennen en dan komt het wel goed. Het had veel erger kunnen zijn. Ribben klinkt ernstig, maar valt gelukkig reuze mee.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:07 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat las ik net ook ja....Ik ben zo'n heldin op sokken dus ik begin nu een beetje groen en geel te worden
![]()
Ik ga zo lekker slapen... of eerst lezen en dan slapenquote:Op zondag 1 mei 2011 22:09 schreef clevy het volgende:
[..]
dan kom je wat rood en blauw tekort voor een gezonde kleur.. even goed uitrusten en voldoende drinken
Goed planquote:Op zondag 1 mei 2011 22:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
maak je maar niet druk, je moeder een beetje verwennen en dan komt het wel goed. Het had veel erger kunnen zijn. Ribben klinkt ernstig, maar valt gelukkig reuze mee.
ff lekker een kop thee nemen en tot rust komen
snurk zacht en droom rustig!quote:Op zondag 1 mei 2011 22:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik ga zo lekker slapen... of eerst lezen en dan slapen
Want dat was oh zo boeiend?quote:Op zondag 1 mei 2011 22:40 schreef PeuRac het volgende:
waar is trouwens de tijd gebleven dat mensen het hier deelden als ze geil waren?
Nee, maar nu staat het zo awkward als ik het wel ga postenquote:
Gewoon niet posten.. maak je iedereen blijquote:Op zondag 1 mei 2011 22:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, maar nu staat het zo awkward als ik het wel ga posten
Dat is lang geledenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |