"Ja, die 223 Facebookvrienden waar van 189 vrouw zijn? Daar heb ik er zeker 180 van geneukt. Maar het zijn nu alleen nog maar vrienden hoor."quote:Op zondag 1 mei 2011 21:19 schreef PeuRac het volgende:
Dat is jammer, soms is het wel raar voor hun huidige relaties. Ik moet het mijnook nog duidelijk maken zonder haar direct af te schrikken.
Mijn laatste vriendschap ging stuk door zijn net beginnende relatie. Nou ja door hem zelf.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is jammer, soms is het wel raar voor hun huidige relaties. Ik moet het mijnook nog duidelijk maken zonder haar direct af te schrikken.
om te scharrelen?quote:Op zondag 1 mei 2011 21:20 schreef PeuRac het volgende:
Ik werd van de week out of the blue gesmst door een oude scharrel
Je hebt het geld wat je van haar had geleend nog steeds niet teruggegeven?quote:Op zondag 1 mei 2011 21:20 schreef PeuRac het volgende:
Ik werd van de week out of the blue gesmst door een oude scharrel
Ja hij wilde me echt. Ook toen ik zei dat ik mijn relatie niet zou verbreken. Wilde hij het toch nog proberen (er naast).quote:Op zondag 1 mei 2011 21:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij wou je dus echt![]()
Wel leuk dat je hem nog af en toe spreekt.
tsja, daar zit wel wat in, daarom spreek ik ook niet af met een oude scharrel.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:20 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn laatste vriendschap ging stuk door zijn net beginnende relatie. Nou ja door hem zelf.
We hadden toch nog een spanning tussen ons en dat wilde hij zijn vriendin niet aan doen.
En zichzelf niet denk ik.
ik verwacht van wel ja, dat zei ze niet direct.quote:
Wel vleiend natuurlijk.. al heb je er weinig aan.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:21 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja hij wilde me echt. Ook toen ik zei dat ik mijn relatie niet zou verbreken. Wilde hij het toch nog proberen (er naast).
Hij was ontzettend vleiend. Maar ook jaloers.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wel vleiend natuurlijk.. al heb je er weinig aan.
Slaap lekkerquote:Op zondag 1 mei 2011 21:28 schreef missbehavin het volgende:
Oh, de boys hadden al woorden... ik voorzie een lange nacht
quote:
quote:Op zondag 1 mei 2011 21:28 schreef missbehavin het volgende:
Oh, de boys hadden al woorden... ik voorzie een lange nacht
Als je t niet meer trekt, mag je bij mij in bed kruipenquote:
quote:Op zondag 1 mei 2011 21:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je t niet meer trekt, mag je bij mij in bed kruipen
Ja, ruimte genoeg, ik doe er toch niks meequote:
Ahhhh, dat meen je toch niet echt?quote:Op zondag 1 mei 2011 21:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, ruimte genoeg, ik doe er toch niks mee
Is dit een "aaah" als in "wat zielig dat je alleen moet slapen"quote:
beide.. duh..quote:Op zondag 1 mei 2011 21:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is dit een "aaah" als in "wat zielig dat je alleen moet slapen"
of "wat een sneue reactie"??
Zeker na hard werkenquote:
schilderen is klaar en schoonmaken ook grotendeelsquote:
Zelfs met die mooie ruimte in de lift?quote:Op zondag 1 mei 2011 21:43 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
schilderen is klaar en schoonmaken ook grotendeels
woensdag wordt tapijt gelegd
en de bank die ik besteld heb is te groot voor de lift![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |