quote:Op zondag 1 mei 2011 19:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik kreeg mail dat het was doorgestuurd naar desbetreffende vestiging (want alle sollicitaties komen op een centraal punt binnen blijkbaar), dat is nu een volle week geleden.
quote:Op zondag 1 mei 2011 19:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik kreeg mail dat het was doorgestuurd naar desbetreffende vestiging (want alle sollicitaties komen op een centraal punt binnen blijkbaar), dat is nu een volle week geleden.
Hey, hoe was jouw koninginnennacht/dag?quote:
Drink dan ook door!quote:Op zondag 1 mei 2011 19:10 schreef xFriendx het volgende:
Hmmm, volgens mij is de alcohol uitgewerkt.
quote:
Waar heb ik dat aan verdiendquote:
Niet jij, de dag!quote:
ooh, gelukkig. Hoe kwam t?quote:
Ja, hoewel het wel mee viel. Wel flink gezopen op Koninginnedag, maar die hoeveelheden wegwerken verleer je niet zomaar dus vanochtend na douchen en ontbijten alweer bij. Alleen nu het gevoel dat een biertje er wel weer in zou gaanquote:
quote:
Feestje, als in: om uit te gaan? Wat voor een muziek wil je, welke omgeving, etc?quote:Op zondag 1 mei 2011 19:14 schreef L-E het volgende:
Wie van jullie kan me een leuk feestje aanraden, binnenkort?
Ik heb dit weekend weinig gedronken, maar was wel helemaal gebroken.quote:Op zondag 1 mei 2011 19:13 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja, hoewel het wel mee viel. Wel flink gezopen op Koninginnedag, maar die hoeveelheden wegwerken verleer je niet zomaar dus vanochtend na douchen en ontbijten alweer bij. Alleen nu het gevoel dat een biertje er wel weer in zou gaan
Beetje zomers idee zou leuk zijn. Geen voorkeur voor muziek. Als het maar dansbaar is.quote:Op zondag 1 mei 2011 19:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Feestje, als in: om uit te gaan? Wat voor een muziek wil je, welke omgeving, etc?
Awakeningsquote:Op zondag 1 mei 2011 19:18 schreef L-E het volgende:
[..]
Beetje zomers idee zou leuk zijn. Geen voorkeur voor muziek. Als het maar dansbaar is.
Wat een kuttip dan.quote:Op zondag 1 mei 2011 19:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
AwakeningsMaar pas eind juni.. en uitverkocht
quote:
Maak het even nog pijnlijker.quote:Op zondag 1 mei 2011 19:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja. Maar alleen omdat ik het zo leuk zou vinden om daar met je te dansen
Hou in de gaten wat er bij strandtenten gebeurt.quote:Op zondag 1 mei 2011 19:18 schreef L-E het volgende:
[..]
Beetje zomers idee zou leuk zijn. Geen voorkeur voor muziek. Als het maar dansbaar is.
Dat is het voor mij toch ook! Gedeelde smart enzoquote:
Klinkt goed, is ook mijn plan, maar dan niet in NL. Probeer mensen te verzamelen met het zelfde idee, dan loop je voor je t weet van feest naar feest (nouja, in jou geval misschien niet zo letterlijk gezien Peuter).quote:
Ik ken geen mensen.quote:Op zondag 1 mei 2011 19:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Klinkt goed, is ook mijn plan, maar dan niet in NL. Probeer mensen te verzamelen met het zelfde idee, dan loop je voor je t weet van feest naar feest (nouja, in jou geval misschien niet zo letterlijk gezien Peuter).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |