Past prima bij een stad als Utrecht.quote:Op zondag 1 mei 2011 10:41 schreef Yuki het volgende:
Nee sorry. Ik had dit gisteren al bedacht.
Breezer TT
Het bestaansrecht van dit topic.quote:
Als je 15 jaar of jonger bent.quote:
Die post van Cue mis ik dus.quote:
Zat leuke winkels aan de Oudegrachtquote:Op zondag 1 mei 2011 10:43 schreef L-E het volgende:
Is het leuk winkelen in Utrecht, qua zomerjurkjes?
In Utrecht is alles tof.quote:Op zondag 1 mei 2011 10:43 schreef L-E het volgende:
Is het leuk winkelen in Utrecht, qua zomerjurkjes?
Ik mis ook regelmatig posts. Dan wordt er iets gequote wat ik helemaal niet zie staan. Ik F5 wat af.quote:Op zondag 1 mei 2011 10:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Die post van Cue mis ik dus.
Net ook al. Mijn Singles-topic ging op slot bij post 296
Als ie op slot is.. even F5én. Misschien dat dat de truc isquote:Op zondag 1 mei 2011 10:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Die post van Cue mis ik dus.
Net ook al. Mijn Singles-topic ging op slot bij post 296
Dat dus.quote:Op zondag 1 mei 2011 10:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik mis ook regelmatig posts. Dan wordt er iets gequote wat ik helemaal niet zie staan. Ik F5 wat af.
Ik hou van Thom. Met heel mijn hart.quote:Op zondag 1 mei 2011 10:43 schreef MissMSX het volgende:
Ben ik nou echt de enige bij wie dat kattengejank van Thom pijn doet aan de oren? Zijn jullie doof ofzo?
Wat is dat toch met koninginnedag? Waarom moet iedereen straalbezopen worden?quote:Op zondag 1 mei 2011 10:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En gewoon toch weer totaal kachel geworden gisteren. Al weet ik wel nog waar ik mijn fiets neergezet had!
Wij wonen er immers.quote:Op zondag 1 mei 2011 10:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat is een op waarheid gebaseerde post Q.
Lekker gek doen!quote:Op zondag 1 mei 2011 10:47 schreef Yuki het volgende:
Wat is dat toch met koninginnedag? Waarom moet iedereen straalbezopen worden?
Ik snap het echt niet
Dat moet niet alleen met koninginnedag, dat moet altijdquote:Op zondag 1 mei 2011 10:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik snap het echt niet
Het gebeurde gewoon! Ik wilde het nog rustig aan doen!quote:Op zondag 1 mei 2011 10:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik snap het echt niet
Dat zeg ik ook altijd bij de abortus kliniekquote:Op zondag 1 mei 2011 10:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het gebeurde gewoon! Ik wilde het nog rustig aan doen!
Hilarische grap.quote:Op zondag 1 mei 2011 10:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
Dat zeg ik ook altijd bij de abortus kliniek
Lekker kotsen in de trein en een ander het op laten ruimenquote:
Die zurige lucht blijft altijd wel ff hangen.quote:Op zondag 1 mei 2011 10:53 schreef CherryLips het volgende:
ik hoop wel dat ze de trein hebben opgeruimd dan
Ik haat hem. Met heel mijn hartquote:
Dat is prima. Maar laat ons liefhebben.quote:Op zondag 1 mei 2011 10:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik haat hem. Met heel mijn hart
Of eigenlijk voornamelijk met mijn oren
Het was een groepje van 4 mensen. 2 jongens (waarvan 1 kotser) en 2 meiden. Die meiden gingen op een gegeven moment de coupe uit, omdat ze zich ergerden aan de dronken jongens. Ik hoopte dat ze de conducteur gingen halen.quote:Op zondag 1 mei 2011 10:53 schreef CherryLips het volgende:
ik hoop wel dat ze de trein hebben opgeruimd dan
Q-day. Bedank hem maar!quote:Op zondag 1 mei 2011 11:08 schreef Yuki het volgende:
Ik heb gisteren alleen maar overlast gehad van dronken mensen. Luidruchtig, handtastelijk, troep achterlaten en dat voorval in de trein.
Feest in Nederland!
Nou!quote:
Was gezellig Q. Volgend jaar weer?quote:
Voor!quote:Op zondag 1 mei 2011 11:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Laten we er een jaarlijkse traditie van maken!
Welke vraag? Ik heb in Singapore gewoond.quote:Op zondag 1 mei 2011 11:12 schreef Yuki het volgende:
Nou!
Trouwens, jij beantwoordde mijn vraag niet. Of ik heb de post gemist door falend fok
Waar heb jij in het buitenland gewoond?
Dat is op een gemiddelde uitgaansavond niet anders, vind ik.quote:Op zondag 1 mei 2011 11:08 schreef Yuki het volgende:
Ik heb gisteren alleen maar overlast gehad van dronken mensen. Luidruchtig, handtastelijk, troep achterlaten en dat voorval in de trein.
Feest in Nederland!
Vorige topic, toen je zei dat je concert van Radiohead in Ahoy gemist hadquote:Op zondag 1 mei 2011 11:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welke vraag? Ik heb in Singapore gewoond.
Ah, overheen gelezen.quote:Op zondag 1 mei 2011 11:17 schreef Yuki het volgende:
Vorige topic, toen je zei dat je concert van Radiohead in Ahoy gemist had
Stage (studie dus) en om lekker rond te reizen.quote:
Nicequote:Op zondag 1 mei 2011 11:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Stage (studie dus) en om lekker rond te reizen.
Absoluut, was een mooie en leerzame tijd.quote:
Lekkerquote:Op zondag 1 mei 2011 11:23 schreef L-E het volgende:
Nog drie weken en dan ga ik op vakantie! Ik ga een aftelkalender maken.
Tof!quote:Op zondag 1 mei 2011 11:23 schreef L-E het volgende:
Gaaf! Waar ga je heen?quote:Op zondag 1 mei 2011 11:23 schreef L-E het volgende:
quote:
Wil je niet meer in haar handtas?quote:
Wat goed!!quote:Op zondag 1 mei 2011 11:32 schreef L-E het volgende:
Een weekje naar Portugal. Niet zo exotisch als vier maanden naar Azie, maar ik ben drie jaar niet op vakantie geweest en heb er zo'n zin in.
Dus dit is ook Peuters eerste vakantie?quote:Op zondag 1 mei 2011 11:32 schreef L-E het volgende:
Een weekje naar Portugal. Niet zo exotisch als vier maanden naar Azie, maar ik ben drie jaar niet op vakantie geweest en heb er zo'n zin in.
Je weet dat Qnight de nacht vóór Qday is he?quote:
Jij niet iedereen heeft te weinig cellen in hun kop. Ik weet waar ik het over heb.quote:Op zondag 1 mei 2011 12:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je weet dat Qnight de nacht vóór Qday is he?
Luie mensen tegenwoordigquote:Op zondag 1 mei 2011 12:13 schreef ArTiC het volgende:
Vroeger zeiden we nog gewoon koninginnedag en koninginnenacht
Je praat wazigquote:Op zondag 1 mei 2011 12:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jij niet iedereen heeft te weinig cellen in hun kop. Ik weet waar ik het over heb.
Ja...of mensen die in slaap vallen als je wakker blijft voor zequote:
Vroeger zaten we ook met het hele land aan de buis gekluisterd om het bezoek van de koningin te zien..Tegenwoordig staat het halve land in Amsterdam te luisteren naar Frans Duijts.quote:Op zondag 1 mei 2011 12:13 schreef ArTiC het volgende:
Vroeger zeiden we nog gewoon koninginnedag en koninginnenacht
*kuch*quote:Op zondag 1 mei 2011 12:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ja...of mensen die in slaap vallen als je wakker blijft voor ze
Was Frans Duits er?quote:Op zondag 1 mei 2011 12:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vroeger zaten we ook met het hele land aan de buis gekluisterd om het bezoek van de koningin te zien..Tegenwoordig staat het halve land in Amsterdam te luisteren naar Frans Duijts.
Dat heeft toch niets met Nederland(s) te makenquote:Op zondag 1 mei 2011 12:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vroeger zaten we ook met het hele land aan de buis gekluisterd om het bezoek van de koningin te zien..Tegenwoordig staat het halve land in Amsterdam te luisteren naar Frans Duijts.
Daar zou Geert Wilders wat aan moeten doenquote:Op zondag 1 mei 2011 12:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe ga je dat goedmaken?quote:
Het kan erger, in Ede hing vorige week een poster voor een feest gisteren waar een Frans Duijts immitator zou komenquote:Op zondag 1 mei 2011 12:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar wil ik naar toe!quote:Op zondag 1 mei 2011 12:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het kan erger, in Ede hing vorige week een poster voor een feest gisteren waar een Frans Duijts immitator zou komen![]()
Een immitator joh?quote:Op zondag 1 mei 2011 12:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het kan erger, in Ede hing vorige week een poster voor een feest gisteren waar een Frans Duijts immitator zou komen![]()
Mwah deze brakke ochtend even niet.quote:Op zondag 1 mei 2011 12:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nog spannende/leuke verhalen over je reis die je wilt delen?
Dat gaan Henk en Ingrid niet leuk vinden.quote:
Een mooi moment om uit bed te komenquote:
Sterker nog hij zal het verplicht maken dat stukje Nederlandse "cultuur"quote:Op zondag 1 mei 2011 12:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat gaan Henk en Ingrid niet leuk vinden.
quote:Op zondag 1 mei 2011 12:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sterker nog hij zal het verplicht maken dat stukje Nederlandse "cultuur"
quote:Op zondag 1 mei 2011 12:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat heeft toch niets met Nederland(s) te maken
Waar dan wel mee?quote:
Ik heb niks gemist merk ik al.quote:Op zondag 1 mei 2011 12:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik ookquote:Op zondag 1 mei 2011 12:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dadelijk maar eens gaan kijken of de treinen weer schoon zijn.
Gisteren weinig gemerkt van vieze treinenquote:
Hoiquote:
Hahaquote:Op zondag 1 mei 2011 13:18 schreef cafpow het volgende:
ook wel. Alleen een beetje verveeld..en hetgene dat ik nog moet doen heb ik niet veel zin in
ik hoef niet schoon te maken. Heeft geen nut als je hele straat vol zand zit...en ze nog aan het werk zijnquote:Op zondag 1 mei 2011 13:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hahaik ook, moet nog schoonmaken maar heb geen zin
Neequote:Op zondag 1 mei 2011 13:27 schreef MNR het volgende:
Valt hier nog iets te beleven? (whatever that may be..)
Hetzelfdequote:
Twent wordt kampioen niets dat Ajax daar nog aan kan doen.quote:
Uhmm winnen. Dat kunnen ze er aan doen.quote:Op zondag 1 mei 2011 14:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Twent wordt kampioen niets dat Ajax daar nog aan kan doen.Of gaat het niet om voetbal?
Zo dat is heel coulantquote:Op zondag 1 mei 2011 15:06 schreef MNR het volgende:
Okay... ik zal iets coulanter zijn.. ze mogen scoren, opdat H'veen er altijd eentje meer scoort.
Ajax 2 keer verliezen van Ajax?? Of lees ik het nu verkeerd?quote:Op zondag 1 mei 2011 15:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo dat is heel coulantik verheug mij op het feit dat Ajax niets gaat krijgen hopelijk. Geen landskampioen en beker. En als bonus 2 keer verliezen van Ajax
Laatste competitiewedstrijd en bekerfinalequote:Op zondag 1 mei 2011 15:13 schreef MNR het volgende:
[..]
Ajax 2 keer verliezen van Ajax?? Of lees ik het nu verkeerd?
Seks is veel leukerquote:
Ik begrijp je niet....quote:Op zondag 1 mei 2011 15:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Laatste competitiewedstrijd en bekerfinale
Jij kiest liever een potje voetbal dan een potje seks?quote:
Hahahaha!quote:Op zondag 1 mei 2011 15:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij kiest liever een potje voetbal dan een potje seks?
Ajax verliest van Twente 2 keer achter elkaar. En verliest de beker en wordt geen landskampioen.quote:Op zondag 1 mei 2011 15:20 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik begrijp je niet....
Je verheugt je op het feit dat Ajax niets gaat krijgen [...] en als bonus 2 keer verliezen van Ajax. Iemand kan toch niet van zichzelf verliezen?? (is dat duidelijker)
Geen idee, voetbal vind ik niets aan dus seks is dan sowieso al leukerquote:
Now we're talkingquote:Op zondag 1 mei 2011 15:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ajax verliest van Twente 2 keer achter elkaar. En verliest de beker en wordt geen landskampioen.
Bekerfinale: Ajax-Twente
laatste competitiewedstrijd: Ajax-Twente
Ajax gaat beide wedstrijden verliezen![]()
Althans dat hoop ik
Inderdaadquote:Op zondag 1 mei 2011 15:22 schreef MNR het volgende:
Tweede randvoorwaarde: PSV mag scoren opdat Vitesse er ook minstens 1 meer scoort
(prio 2)
Het kwam meer omdat jij het zeiquote:Op zondag 1 mei 2011 15:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij kiest liever een potje voetbal dan een potje seks?
Waarom?quote:
quote:
quote:
That's whyquote:Op zondag 1 mei 2011 15:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee, voetbal vind ik niets aan dus seks is dan sowieso al leuker
Correctie, 2quote:Op zondag 1 mei 2011 15:35 schreef xFriendx het volgende:
Ik zie een dame die mee praat over voetbal? tof!
Ben jij gek!?quote:
AZ scoort net.. 3-0quote:Op zondag 1 mei 2011 15:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
Doet AZ nog iets?
Er staat een plusje bij AZ op teletekst.
AZ 3-0quote:Op zondag 1 mei 2011 15:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
Doet AZ nog iets?
3-0quote:Op zondag 1 mei 2011 15:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
Doet AZ nog iets?
Ik voel me nu niet echt gewenst hierquote:Op zondag 1 mei 2011 15:39 schreef MNR het volgende:
[..]
Ben jij gek!?
Dacht het niet. Praat vooral verder!
quote:
Ja, dat kan ik ook lezenquote:
Ach schat, er zijn meer hemels om je op te richtenquote:
Nee.quote:Op zondag 1 mei 2011 15:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
[..]
Ja, dat kan ik ook lezen
Doen ze nog iets voor het kampioenschap?
datquote:
Ik heb liever dat PSV kampioen wordt dan Ajax.quote:
Pcies, met een hele andere cup in je handen staan en zo.quote:Op zondag 1 mei 2011 15:41 schreef MNR het volgende:
[..]
Ach schat, er zijn meer hemels om je op te richten
nee, nu wordt dit jaar niet meer relaxxquote:Op zondag 1 mei 2011 15:41 schreef MNR het volgende:
[..]
Ach schat, er zijn meer hemels om je op te richten
Ik waardeer je gezelschap! Enne.. wat maakt dat je je niet gewenst voelt?quote:Op zondag 1 mei 2011 15:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik voel me nu niet echt gewenst hier![]()
En wat doet Feyenoord
Weet ik niet, houd ik me niet zo mee bezig... (in het geval van AZ)quote:Op zondag 1 mei 2011 15:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
[..]
Ja, dat kan ik ook lezen
Doen ze nog iets voor het kampioenschap?
Snookerquote:
Juist!quote:Op zondag 1 mei 2011 15:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb liever dat PSV kampioen wordt dan Ajax.
Ow... you poor thingquote:Op zondag 1 mei 2011 15:43 schreef dawg het volgende:
[..]
nee, nu wordt dit jaar niet meer relaxx
godverdomme
Opmerking van Cue en yuki.quote:Op zondag 1 mei 2011 15:43 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik waardeer je gezelschap! Enne.. wat maakt dat je je niet gewenst voelt?
Past bij mequote:
Tease me tease mequote:Op zondag 1 mei 2011 15:48 schreef Yuki het volgende:
[..]
Tijn, kom op. We weten allemaal dat dat gewoon plagen is
Waar geen bal aan isquote:
Het voelt eerder als een steek in de rug.quote:Op zondag 1 mei 2011 15:48 schreef Yuki het volgende:
[..]
Tijn, kom op. We weten allemaal dat dat gewoon plagen is
de reactie op seks is leuker dan voetbalquote:
Zo is het echt niet bedoeld hoor.quote:Op zondag 1 mei 2011 15:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het voelt eerder als een steek in de rug.
Mooiquote:
quote:
Voetbal boeit me niet.quote:Op zondag 1 mei 2011 15:53 schreef xFriendx het volgende:
Overigens zijn voetbal en seks allebei prima vormen van je vrije tijd invulling
Zou je het ook zo lang volhouden?quote:Op zondag 1 mei 2011 15:53 schreef xFriendx het volgende:
Overigens zijn voetbal en seks allebei prima vormen van je vrije tijd invulling
Is goedquote:Op zondag 1 mei 2011 15:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik voel me hier niet gewenst
Kom tijn we gaan snooker kijken en bier drinken, laat die vrouwen maar over voetbal lullen.
Dat lukt wel hoor.quote:Op zondag 1 mei 2011 15:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zou je het ook zo lang volhouden?2 keer 45 minuten
met eventuele verlenging
Aha "hoe weet jij dat nu weer?"quote:Op zondag 1 mei 2011 15:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waar geen bal aan isen ik geen bal van snap. Ik snap die hele buitenspelregel niet
![]()
[..]Ach, ik ook niet helemaalWho cares?? As long as there is fun!
Besides... als je echt wilt, hoeven ze je dat jou maar 1 keer uit te leggen, dan begrijp jij het ook. Dat weet ik zeker!
Het voelt eerder als een steek in de rug.
[..]
de reactie op seks is leuker dan voetbal
Hahahaha!!!!!!!quote:Op zondag 1 mei 2011 15:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zou je het ook zo lang volhouden?2 keer 45 minuten
met eventuele verlenging
Ja. Je kan er ook echt véééél te veel achter zoekenquote:Op zondag 1 mei 2011 15:55 schreef MNR het volgende:
[..]
Aha "hoe weet jij dat nu weer?"
Wel.. ik kan me voorstellen dat dat geen leuke reactie is. But listen to me... and listen to me carefully.. de beste in bed, zijn toch echt de stille waters... en dat kan ik je uit heel betrouwbare bron vertellen. En anders onthoud dit: als mensen over je praten, weet je in ieder geval dat je 2 stappen voorloopt
Gewoon, met een stok wat ballen in gaten knotsenquote:Op zondag 1 mei 2011 15:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is goedmoet je wel even uit leggen hoe snooker werkt
Dat doe ik wel vakerquote:Op zondag 1 mei 2011 15:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja. Je kan er ook echt véééél te veel achter zoeken_!
Daar heb je zeker veel voor getraind?quote:
Dat weet ik ook wel.quote:Op zondag 1 mei 2011 15:55 schreef MNR het volgende:
[..]
Aha "hoe weet jij dat nu weer?"
Wel.. ik kan me voorstellen dat dat geen leuke reactie is. But listen to me... and listen to me carefully.. de beste in bed, zijn toch echt de stille waters... en dat kan ik je uit heel betrouwbare bron vertellen. En anders onthoud dit: als mensen over je praten, weet je in ieder geval dat je 2 stappen voorloopt
Donald?quote:Op zondag 1 mei 2011 15:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Gewoon, met een stok wat ballen in gaten knotsen
Jezus...wat is Trump goed bezig nu
Ik train wel veel (sport dan) en of het helpt weet ik niet, maar fijn lang door gaan is goed te doen.quote:
Bikinipics!quote:
Nee douchequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:Op zondag 1 mei 2011 16:07 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee doucheIk kom wel kijken danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
Als ze volgende week maar winnen.quote:
Denk het welquote:Op zondag 1 mei 2011 16:01 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik train wel veel (sport dan) en of het helpt weet ik niet, maar fijn lang door gaan is goed te doen.
Sowieso als die ander erg appetijtelijk is dan blijf je er graag mee bezigquote:Op zondag 1 mei 2011 16:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Denk het welen een goeie partner helpt ook mee
Voor sommigen wel. Voor anderen een leuke bezigheid.quote:
quote:Op zondag 1 mei 2011 16:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ventje
Heeft ventje zijn nieuwe thuis al gezien?
Wat een geweldig kindquote:Op zondag 1 mei 2011 16:39 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
En hij heeft als eerste de buren ontmoet: *steekt hoofd langs schutting
"ik ben W. En ben 4 jaar"
Hoofd terug trekt*![]()
hij wil pas een oordeel vellen als het af is, nu is het nog te kaalquote:Op zondag 1 mei 2011 16:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wat een geweldig kind
Hoe vindt hij de muren?
Kind van z'n vaderquote:Op zondag 1 mei 2011 16:41 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
hij wil pas een oordeel vellen als het af is, nu is het nog te kaal
op m'n luie gat zittenquote:
en fokkenquote:
vervelenquote:
He, wat een leuke UI opeens zomaar.quote:
Wat is het nou? Hunter S. Thompson of Ralph Steadman?quote:Op zondag 1 mei 2011 17:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
He, wat een leuke UI opeens zomaar.
Alhoewel ik je Ralph Steadmanachtige van hiervoor denk ik nog wat leuker vond.
Ralph Steadman. De tekenaar van het boek van het boek Fear and Loathing is Las Vegas, geschreven door Hunter S. Thompson. En aangezien het gaat om de tekenstijl moet ik daarvoor toch Ralph Steadman de credits geven.quote:Op zondag 1 mei 2011 17:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wat is het nou? Hunter S. Thompson of Ralph Steadman?
quote:Op zondag 1 mei 2011 17:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ralph Steadman. De tekenaar van het boek van het boek Fear and Loathing is Las Vegas, geschreven door Hunter S. Thompson. En aangezien het gaat om de tekenstijl moet ik daarvoor toch Ralph Steadman de credits geven.
[ afbeelding ]
Ik vind ze weinig overeenkomstig in stijl.quote:
Oei, wat een wanhoop nu.quote:Op zondag 1 mei 2011 17:22 schreef Yuki het volgende:
[..]
[..]
Ik vind ze weinig overeenkomstig in stijl.
Que?quote:Op zondag 1 mei 2011 17:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jeps, er zitten zelfs experts in.Zie je ook niet vaak meer.
Nop.quote:Op zondag 1 mei 2011 17:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Had ik jou John Grant al laten horen trouwens?
Ik deel liefdequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
quote:Op zondag 1 mei 2011 17:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik deel liefde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat doe je zelf![]()
♥ || Baby catcher in training || ♥
kusjequote:
Niet bepaald, kreeg vrijdag half 7 te horen dat het morgen om 9u af moest zijnquote:
quote:Op zondag 1 mei 2011 17:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet bepaald, kreeg vrijdag half 7 te horen dat het morgen om 9u af moest zijn
5 dagen? 1 avond en een middag/avond. En als ik al op pad ben, ga ik niet eens alles laten vallen voor die opdracht.quote:Op zondag 1 mei 2011 17:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je gaat toch zelf 5 dagen compleet naar de klote?
Je had ook vrijdag kunnen besluiten het rustig aan te doen zodat je gewoon fatsoenlijk die opdracht kon doen.
Oh, verkeerd gelezen.quote:Op zondag 1 mei 2011 17:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
5 dagen? 1 avond en een middag/avond. En als ik al op pad ben, ga ik niet eens alles laten vallen voor die opdracht.
Het komt wel goed, gewoon vanavond ff doorwerken.
Nu heb ik vandaag ook wat te doen, dat scheelt wel weerquote:Op zondag 1 mei 2011 17:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh, verkeerd gelezen.
Maar het punt blijft staan.
Wat is er?quote:
quote:
Foomeisjequote:
quote:Op zondag 1 mei 2011 19:07 schreef L-E het volgende:
Ik ga maar verder solliciteren. Afgelopen week helemaal niets gehoord van de sollicitatie.
quote:Op zondag 1 mei 2011 19:07 schreef L-E het volgende:
Ik ga maar verder solliciteren. Afgelopen week helemaal niets gehoord van de sollicitatie.
De kater is op bezoek?quote:Op zondag 1 mei 2011 19:10 schreef xFriendx het volgende:
Hmmm, volgens mij is de alcohol uitgewerkt.
Ik kreeg mail dat het was doorgestuurd naar desbetreffende vestiging (want alle sollicitaties komen op een centraal punt binnen blijkbaar), dat is nu een volle week geleden.quote:Op zondag 1 mei 2011 19:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]had je zelf al gebeld? Ze zouden toch snel reageren?
quote:Op zondag 1 mei 2011 19:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik kreeg mail dat het was doorgestuurd naar desbetreffende vestiging (want alle sollicitaties komen op een centraal punt binnen blijkbaar), dat is nu een volle week geleden.
quote:Op zondag 1 mei 2011 19:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik kreeg mail dat het was doorgestuurd naar desbetreffende vestiging (want alle sollicitaties komen op een centraal punt binnen blijkbaar), dat is nu een volle week geleden.
Hey, hoe was jouw koninginnennacht/dag?quote:
Drink dan ook door!quote:Op zondag 1 mei 2011 19:10 schreef xFriendx het volgende:
Hmmm, volgens mij is de alcohol uitgewerkt.
quote:
Waar heb ik dat aan verdiendquote:
Niet jij, de dag!quote:
ooh, gelukkig. Hoe kwam t?quote:
Ja, hoewel het wel mee viel. Wel flink gezopen op Koninginnedag, maar die hoeveelheden wegwerken verleer je niet zomaar dus vanochtend na douchen en ontbijten alweer bij. Alleen nu het gevoel dat een biertje er wel weer in zou gaanquote:
quote:
Feestje, als in: om uit te gaan? Wat voor een muziek wil je, welke omgeving, etc?quote:Op zondag 1 mei 2011 19:14 schreef L-E het volgende:
Wie van jullie kan me een leuk feestje aanraden, binnenkort?
Ik heb dit weekend weinig gedronken, maar was wel helemaal gebroken.quote:Op zondag 1 mei 2011 19:13 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja, hoewel het wel mee viel. Wel flink gezopen op Koninginnedag, maar die hoeveelheden wegwerken verleer je niet zomaar dus vanochtend na douchen en ontbijten alweer bij. Alleen nu het gevoel dat een biertje er wel weer in zou gaan
Beetje zomers idee zou leuk zijn. Geen voorkeur voor muziek. Als het maar dansbaar is.quote:Op zondag 1 mei 2011 19:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Feestje, als in: om uit te gaan? Wat voor een muziek wil je, welke omgeving, etc?
Awakeningsquote:Op zondag 1 mei 2011 19:18 schreef L-E het volgende:
[..]
Beetje zomers idee zou leuk zijn. Geen voorkeur voor muziek. Als het maar dansbaar is.
Wat een kuttip dan.quote:Op zondag 1 mei 2011 19:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
AwakeningsMaar pas eind juni.. en uitverkocht
quote:
Maak het even nog pijnlijker.quote:Op zondag 1 mei 2011 19:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja. Maar alleen omdat ik het zo leuk zou vinden om daar met je te dansen
Hou in de gaten wat er bij strandtenten gebeurt.quote:Op zondag 1 mei 2011 19:18 schreef L-E het volgende:
[..]
Beetje zomers idee zou leuk zijn. Geen voorkeur voor muziek. Als het maar dansbaar is.
Dat is het voor mij toch ook! Gedeelde smart enzoquote:
Klinkt goed, is ook mijn plan, maar dan niet in NL. Probeer mensen te verzamelen met het zelfde idee, dan loop je voor je t weet van feest naar feest (nouja, in jou geval misschien niet zo letterlijk gezien Peuter).quote:
Ik ken geen mensen.quote:Op zondag 1 mei 2011 19:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Klinkt goed, is ook mijn plan, maar dan niet in NL. Probeer mensen te verzamelen met het zelfde idee, dan loop je voor je t weet van feest naar feest (nouja, in jou geval misschien niet zo letterlijk gezien Peuter).
Ik wil je best eens meenemen, wat doe je donderdag?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |