Hahahaha!!!!!!!quote:Op zondag 1 mei 2011 15:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zou je het ook zo lang volhouden?2 keer 45 minuten
met eventuele verlenging
Ja. Je kan er ook echt véééél te veel achter zoekenquote:Op zondag 1 mei 2011 15:55 schreef MNR het volgende:
[..]
Aha "hoe weet jij dat nu weer?"
Wel.. ik kan me voorstellen dat dat geen leuke reactie is. But listen to me... and listen to me carefully.. de beste in bed, zijn toch echt de stille waters... en dat kan ik je uit heel betrouwbare bron vertellen. En anders onthoud dit: als mensen over je praten, weet je in ieder geval dat je 2 stappen voorloopt
Gewoon, met een stok wat ballen in gaten knotsenquote:Op zondag 1 mei 2011 15:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is goedmoet je wel even uit leggen hoe snooker werkt
Dat doe ik wel vakerquote:Op zondag 1 mei 2011 15:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja. Je kan er ook echt véééél te veel achter zoeken_!
Daar heb je zeker veel voor getraind?quote:
Dat weet ik ook wel.quote:Op zondag 1 mei 2011 15:55 schreef MNR het volgende:
[..]
Aha "hoe weet jij dat nu weer?"
Wel.. ik kan me voorstellen dat dat geen leuke reactie is. But listen to me... and listen to me carefully.. de beste in bed, zijn toch echt de stille waters... en dat kan ik je uit heel betrouwbare bron vertellen. En anders onthoud dit: als mensen over je praten, weet je in ieder geval dat je 2 stappen voorloopt
Donald?quote:Op zondag 1 mei 2011 15:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Gewoon, met een stok wat ballen in gaten knotsen
Jezus...wat is Trump goed bezig nu
Ik train wel veel (sport dan) en of het helpt weet ik niet, maar fijn lang door gaan is goed te doen.quote:
Bikinipics!quote:
Nee douchequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:Op zondag 1 mei 2011 16:07 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee doucheIk kom wel kijken danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
Als ze volgende week maar winnen.quote:
Denk het welquote:Op zondag 1 mei 2011 16:01 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik train wel veel (sport dan) en of het helpt weet ik niet, maar fijn lang door gaan is goed te doen.
Sowieso als die ander erg appetijtelijk is dan blijf je er graag mee bezigquote:Op zondag 1 mei 2011 16:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Denk het welen een goeie partner helpt ook mee
Voor sommigen wel. Voor anderen een leuke bezigheid.quote:
quote:Op zondag 1 mei 2011 16:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ventje
Heeft ventje zijn nieuwe thuis al gezien?
Wat een geweldig kindquote:Op zondag 1 mei 2011 16:39 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
En hij heeft als eerste de buren ontmoet: *steekt hoofd langs schutting
"ik ben W. En ben 4 jaar"
Hoofd terug trekt*![]()
hij wil pas een oordeel vellen als het af is, nu is het nog te kaalquote:Op zondag 1 mei 2011 16:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wat een geweldig kind
Hoe vindt hij de muren?
Kind van z'n vaderquote:Op zondag 1 mei 2011 16:41 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
hij wil pas een oordeel vellen als het af is, nu is het nog te kaal
op m'n luie gat zittenquote:
en fokkenquote:
vervelenquote:
He, wat een leuke UI opeens zomaar.quote:
Wat is het nou? Hunter S. Thompson of Ralph Steadman?quote:Op zondag 1 mei 2011 17:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
He, wat een leuke UI opeens zomaar.
Alhoewel ik je Ralph Steadmanachtige van hiervoor denk ik nog wat leuker vond.
Ralph Steadman. De tekenaar van het boek van het boek Fear and Loathing is Las Vegas, geschreven door Hunter S. Thompson. En aangezien het gaat om de tekenstijl moet ik daarvoor toch Ralph Steadman de credits geven.quote:Op zondag 1 mei 2011 17:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wat is het nou? Hunter S. Thompson of Ralph Steadman?
quote:Op zondag 1 mei 2011 17:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ralph Steadman. De tekenaar van het boek van het boek Fear and Loathing is Las Vegas, geschreven door Hunter S. Thompson. En aangezien het gaat om de tekenstijl moet ik daarvoor toch Ralph Steadman de credits geven.
[ afbeelding ]
Ik vind ze weinig overeenkomstig in stijl.quote:
Oei, wat een wanhoop nu.quote:Op zondag 1 mei 2011 17:22 schreef Yuki het volgende:
[..]
[..]
Ik vind ze weinig overeenkomstig in stijl.
Que?quote:Op zondag 1 mei 2011 17:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jeps, er zitten zelfs experts in.Zie je ook niet vaak meer.
Nop.quote:Op zondag 1 mei 2011 17:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Had ik jou John Grant al laten horen trouwens?
Ik deel liefdequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
quote:Op zondag 1 mei 2011 17:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik deel liefde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat doe je zelf![]()
♥ || Baby catcher in training || ♥
kusjequote:
Niet bepaald, kreeg vrijdag half 7 te horen dat het morgen om 9u af moest zijnquote:
quote:Op zondag 1 mei 2011 17:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet bepaald, kreeg vrijdag half 7 te horen dat het morgen om 9u af moest zijn
5 dagen? 1 avond en een middag/avond. En als ik al op pad ben, ga ik niet eens alles laten vallen voor die opdracht.quote:Op zondag 1 mei 2011 17:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je gaat toch zelf 5 dagen compleet naar de klote?
Je had ook vrijdag kunnen besluiten het rustig aan te doen zodat je gewoon fatsoenlijk die opdracht kon doen.
Oh, verkeerd gelezen.quote:Op zondag 1 mei 2011 17:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
5 dagen? 1 avond en een middag/avond. En als ik al op pad ben, ga ik niet eens alles laten vallen voor die opdracht.
Het komt wel goed, gewoon vanavond ff doorwerken.
Nu heb ik vandaag ook wat te doen, dat scheelt wel weerquote:Op zondag 1 mei 2011 17:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh, verkeerd gelezen.
Maar het punt blijft staan.
Wat is er?quote:
quote:
Foomeisjequote:
quote:Op zondag 1 mei 2011 19:07 schreef L-E het volgende:
Ik ga maar verder solliciteren. Afgelopen week helemaal niets gehoord van de sollicitatie.
quote:Op zondag 1 mei 2011 19:07 schreef L-E het volgende:
Ik ga maar verder solliciteren. Afgelopen week helemaal niets gehoord van de sollicitatie.
De kater is op bezoek?quote:Op zondag 1 mei 2011 19:10 schreef xFriendx het volgende:
Hmmm, volgens mij is de alcohol uitgewerkt.
Ik kreeg mail dat het was doorgestuurd naar desbetreffende vestiging (want alle sollicitaties komen op een centraal punt binnen blijkbaar), dat is nu een volle week geleden.quote:Op zondag 1 mei 2011 19:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]had je zelf al gebeld? Ze zouden toch snel reageren?
quote:Op zondag 1 mei 2011 19:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik kreeg mail dat het was doorgestuurd naar desbetreffende vestiging (want alle sollicitaties komen op een centraal punt binnen blijkbaar), dat is nu een volle week geleden.
quote:Op zondag 1 mei 2011 19:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik kreeg mail dat het was doorgestuurd naar desbetreffende vestiging (want alle sollicitaties komen op een centraal punt binnen blijkbaar), dat is nu een volle week geleden.
Hey, hoe was jouw koninginnennacht/dag?quote:
Drink dan ook door!quote:Op zondag 1 mei 2011 19:10 schreef xFriendx het volgende:
Hmmm, volgens mij is de alcohol uitgewerkt.
quote:
Waar heb ik dat aan verdiendquote:
Niet jij, de dag!quote:
ooh, gelukkig. Hoe kwam t?quote:
Ja, hoewel het wel mee viel. Wel flink gezopen op Koninginnedag, maar die hoeveelheden wegwerken verleer je niet zomaar dus vanochtend na douchen en ontbijten alweer bij. Alleen nu het gevoel dat een biertje er wel weer in zou gaanquote:
quote:
Feestje, als in: om uit te gaan? Wat voor een muziek wil je, welke omgeving, etc?quote:Op zondag 1 mei 2011 19:14 schreef L-E het volgende:
Wie van jullie kan me een leuk feestje aanraden, binnenkort?
Ik heb dit weekend weinig gedronken, maar was wel helemaal gebroken.quote:Op zondag 1 mei 2011 19:13 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja, hoewel het wel mee viel. Wel flink gezopen op Koninginnedag, maar die hoeveelheden wegwerken verleer je niet zomaar dus vanochtend na douchen en ontbijten alweer bij. Alleen nu het gevoel dat een biertje er wel weer in zou gaan
Beetje zomers idee zou leuk zijn. Geen voorkeur voor muziek. Als het maar dansbaar is.quote:Op zondag 1 mei 2011 19:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Feestje, als in: om uit te gaan? Wat voor een muziek wil je, welke omgeving, etc?
Awakeningsquote:Op zondag 1 mei 2011 19:18 schreef L-E het volgende:
[..]
Beetje zomers idee zou leuk zijn. Geen voorkeur voor muziek. Als het maar dansbaar is.
Wat een kuttip dan.quote:Op zondag 1 mei 2011 19:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
AwakeningsMaar pas eind juni.. en uitverkocht
quote:
Maak het even nog pijnlijker.quote:Op zondag 1 mei 2011 19:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja. Maar alleen omdat ik het zo leuk zou vinden om daar met je te dansen
Hou in de gaten wat er bij strandtenten gebeurt.quote:Op zondag 1 mei 2011 19:18 schreef L-E het volgende:
[..]
Beetje zomers idee zou leuk zijn. Geen voorkeur voor muziek. Als het maar dansbaar is.
Dat is het voor mij toch ook! Gedeelde smart enzoquote:
Klinkt goed, is ook mijn plan, maar dan niet in NL. Probeer mensen te verzamelen met het zelfde idee, dan loop je voor je t weet van feest naar feest (nouja, in jou geval misschien niet zo letterlijk gezien Peuter).quote:
Ik ken geen mensen.quote:Op zondag 1 mei 2011 19:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Klinkt goed, is ook mijn plan, maar dan niet in NL. Probeer mensen te verzamelen met het zelfde idee, dan loop je voor je t weet van feest naar feest (nouja, in jou geval misschien niet zo letterlijk gezien Peuter).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |