Hahahaha!!!!!!!quote:Op zondag 1 mei 2011 15:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zou je het ook zo lang volhouden?2 keer 45 minuten
met eventuele verlenging
Ja. Je kan er ook echt véééél te veel achter zoekenquote:Op zondag 1 mei 2011 15:55 schreef MNR het volgende:
[..]
Aha "hoe weet jij dat nu weer?"
Wel.. ik kan me voorstellen dat dat geen leuke reactie is. But listen to me... and listen to me carefully.. de beste in bed, zijn toch echt de stille waters... en dat kan ik je uit heel betrouwbare bron vertellen. En anders onthoud dit: als mensen over je praten, weet je in ieder geval dat je 2 stappen voorloopt
Gewoon, met een stok wat ballen in gaten knotsenquote:Op zondag 1 mei 2011 15:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is goedmoet je wel even uit leggen hoe snooker werkt
Dat doe ik wel vakerquote:Op zondag 1 mei 2011 15:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja. Je kan er ook echt véééél te veel achter zoeken_!
Daar heb je zeker veel voor getraind?quote:
Dat weet ik ook wel.quote:Op zondag 1 mei 2011 15:55 schreef MNR het volgende:
[..]
Aha "hoe weet jij dat nu weer?"
Wel.. ik kan me voorstellen dat dat geen leuke reactie is. But listen to me... and listen to me carefully.. de beste in bed, zijn toch echt de stille waters... en dat kan ik je uit heel betrouwbare bron vertellen. En anders onthoud dit: als mensen over je praten, weet je in ieder geval dat je 2 stappen voorloopt
Donald?quote:Op zondag 1 mei 2011 15:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Gewoon, met een stok wat ballen in gaten knotsen
Jezus...wat is Trump goed bezig nu
Ik train wel veel (sport dan) en of het helpt weet ik niet, maar fijn lang door gaan is goed te doen.quote:
Bikinipics!quote:
Nee douchequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:Op zondag 1 mei 2011 16:07 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee doucheIk kom wel kijken danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
Als ze volgende week maar winnen.quote:
Denk het welquote:Op zondag 1 mei 2011 16:01 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik train wel veel (sport dan) en of het helpt weet ik niet, maar fijn lang door gaan is goed te doen.
Sowieso als die ander erg appetijtelijk is dan blijf je er graag mee bezigquote:Op zondag 1 mei 2011 16:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Denk het welen een goeie partner helpt ook mee
Voor sommigen wel. Voor anderen een leuke bezigheid.quote:
quote:Op zondag 1 mei 2011 16:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ventje
Heeft ventje zijn nieuwe thuis al gezien?
Wat een geweldig kindquote:Op zondag 1 mei 2011 16:39 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
En hij heeft als eerste de buren ontmoet: *steekt hoofd langs schutting
"ik ben W. En ben 4 jaar"
Hoofd terug trekt*![]()
hij wil pas een oordeel vellen als het af is, nu is het nog te kaalquote:Op zondag 1 mei 2011 16:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wat een geweldig kind
Hoe vindt hij de muren?
Kind van z'n vaderquote:Op zondag 1 mei 2011 16:41 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
hij wil pas een oordeel vellen als het af is, nu is het nog te kaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |