Ik heb niks gemist merk ik al.quote:Op zondag 1 mei 2011 12:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het kan erger, in Ede hing vorige week een poster voor een feest gisteren waar een Frans Duijts immitator zou komen![]()
ik ookquote:Op zondag 1 mei 2011 12:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dadelijk maar eens gaan kijken of de treinen weer schoon zijn.
Gisteren weinig gemerkt van vieze treinenquote:
Hoiquote:
Hahaquote:Op zondag 1 mei 2011 13:18 schreef cafpow het volgende:
ook wel. Alleen een beetje verveeld..en hetgene dat ik nog moet doen heb ik niet veel zin in
ik hoef niet schoon te maken. Heeft geen nut als je hele straat vol zand zit...en ze nog aan het werk zijnquote:Op zondag 1 mei 2011 13:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hahaik ook, moet nog schoonmaken maar heb geen zin
Neequote:Op zondag 1 mei 2011 13:27 schreef MNR het volgende:
Valt hier nog iets te beleven? (whatever that may be..)
Hetzelfdequote:
Twent wordt kampioen niets dat Ajax daar nog aan kan doen.quote:
Uhmm winnen. Dat kunnen ze er aan doen.quote:Op zondag 1 mei 2011 14:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Twent wordt kampioen niets dat Ajax daar nog aan kan doen.Of gaat het niet om voetbal?
Zo dat is heel coulantquote:Op zondag 1 mei 2011 15:06 schreef MNR het volgende:
Okay... ik zal iets coulanter zijn.. ze mogen scoren, opdat H'veen er altijd eentje meer scoort.
Ajax 2 keer verliezen van Ajax?? Of lees ik het nu verkeerd?quote:Op zondag 1 mei 2011 15:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo dat is heel coulantik verheug mij op het feit dat Ajax niets gaat krijgen hopelijk. Geen landskampioen en beker. En als bonus 2 keer verliezen van Ajax
Laatste competitiewedstrijd en bekerfinalequote:Op zondag 1 mei 2011 15:13 schreef MNR het volgende:
[..]
Ajax 2 keer verliezen van Ajax?? Of lees ik het nu verkeerd?
Seks is veel leukerquote:
Ik begrijp je niet....quote:Op zondag 1 mei 2011 15:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Laatste competitiewedstrijd en bekerfinale
Jij kiest liever een potje voetbal dan een potje seks?quote:
Hahahaha!quote:Op zondag 1 mei 2011 15:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij kiest liever een potje voetbal dan een potje seks?
Ajax verliest van Twente 2 keer achter elkaar. En verliest de beker en wordt geen landskampioen.quote:Op zondag 1 mei 2011 15:20 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik begrijp je niet....
Je verheugt je op het feit dat Ajax niets gaat krijgen [...] en als bonus 2 keer verliezen van Ajax. Iemand kan toch niet van zichzelf verliezen?? (is dat duidelijker)
Geen idee, voetbal vind ik niets aan dus seks is dan sowieso al leukerquote:
Now we're talkingquote:Op zondag 1 mei 2011 15:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ajax verliest van Twente 2 keer achter elkaar. En verliest de beker en wordt geen landskampioen.
Bekerfinale: Ajax-Twente
laatste competitiewedstrijd: Ajax-Twente
Ajax gaat beide wedstrijden verliezen![]()
Althans dat hoop ik
Inderdaadquote:Op zondag 1 mei 2011 15:22 schreef MNR het volgende:
Tweede randvoorwaarde: PSV mag scoren opdat Vitesse er ook minstens 1 meer scoort
(prio 2)
Het kwam meer omdat jij het zeiquote:Op zondag 1 mei 2011 15:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij kiest liever een potje voetbal dan een potje seks?
Waarom?quote:
quote:
quote:
That's whyquote:Op zondag 1 mei 2011 15:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee, voetbal vind ik niets aan dus seks is dan sowieso al leuker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |