Zo dat is heel coulantquote:Op zondag 1 mei 2011 15:06 schreef MNR het volgende:
Okay... ik zal iets coulanter zijn.. ze mogen scoren, opdat H'veen er altijd eentje meer scoort.
Ajax 2 keer verliezen van Ajax?? Of lees ik het nu verkeerd?quote:Op zondag 1 mei 2011 15:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo dat is heel coulantik verheug mij op het feit dat Ajax niets gaat krijgen hopelijk. Geen landskampioen en beker. En als bonus 2 keer verliezen van Ajax
Laatste competitiewedstrijd en bekerfinalequote:Op zondag 1 mei 2011 15:13 schreef MNR het volgende:
[..]
Ajax 2 keer verliezen van Ajax?? Of lees ik het nu verkeerd?
Seks is veel leukerquote:
Ik begrijp je niet....quote:Op zondag 1 mei 2011 15:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Laatste competitiewedstrijd en bekerfinale
Jij kiest liever een potje voetbal dan een potje seks?quote:
Hahahaha!quote:Op zondag 1 mei 2011 15:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij kiest liever een potje voetbal dan een potje seks?
Ajax verliest van Twente 2 keer achter elkaar. En verliest de beker en wordt geen landskampioen.quote:Op zondag 1 mei 2011 15:20 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik begrijp je niet....
Je verheugt je op het feit dat Ajax niets gaat krijgen [...] en als bonus 2 keer verliezen van Ajax. Iemand kan toch niet van zichzelf verliezen?? (is dat duidelijker)
Geen idee, voetbal vind ik niets aan dus seks is dan sowieso al leukerquote:
Now we're talkingquote:Op zondag 1 mei 2011 15:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ajax verliest van Twente 2 keer achter elkaar. En verliest de beker en wordt geen landskampioen.
Bekerfinale: Ajax-Twente
laatste competitiewedstrijd: Ajax-Twente
Ajax gaat beide wedstrijden verliezen![]()
Althans dat hoop ik
Inderdaadquote:Op zondag 1 mei 2011 15:22 schreef MNR het volgende:
Tweede randvoorwaarde: PSV mag scoren opdat Vitesse er ook minstens 1 meer scoort
(prio 2)
Het kwam meer omdat jij het zeiquote:Op zondag 1 mei 2011 15:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij kiest liever een potje voetbal dan een potje seks?
Waarom?quote:
quote:
quote:
That's whyquote:Op zondag 1 mei 2011 15:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee, voetbal vind ik niets aan dus seks is dan sowieso al leuker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |