quote:Op zondag 1 mei 2011 17:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik deel liefde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat doe je zelf![]()
♥ || Baby catcher in training || ♥
kusjequote:
Niet bepaald, kreeg vrijdag half 7 te horen dat het morgen om 9u af moest zijnquote:
quote:Op zondag 1 mei 2011 17:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet bepaald, kreeg vrijdag half 7 te horen dat het morgen om 9u af moest zijn
5 dagen? 1 avond en een middag/avond. En als ik al op pad ben, ga ik niet eens alles laten vallen voor die opdracht.quote:Op zondag 1 mei 2011 17:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je gaat toch zelf 5 dagen compleet naar de klote?
Je had ook vrijdag kunnen besluiten het rustig aan te doen zodat je gewoon fatsoenlijk die opdracht kon doen.
Oh, verkeerd gelezen.quote:Op zondag 1 mei 2011 17:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
5 dagen? 1 avond en een middag/avond. En als ik al op pad ben, ga ik niet eens alles laten vallen voor die opdracht.
Het komt wel goed, gewoon vanavond ff doorwerken.
Nu heb ik vandaag ook wat te doen, dat scheelt wel weerquote:Op zondag 1 mei 2011 17:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh, verkeerd gelezen.
Maar het punt blijft staan.
Wat is er?quote:
quote:
Foomeisjequote:
quote:Op zondag 1 mei 2011 19:07 schreef L-E het volgende:
Ik ga maar verder solliciteren. Afgelopen week helemaal niets gehoord van de sollicitatie.
quote:Op zondag 1 mei 2011 19:07 schreef L-E het volgende:
Ik ga maar verder solliciteren. Afgelopen week helemaal niets gehoord van de sollicitatie.
De kater is op bezoek?quote:Op zondag 1 mei 2011 19:10 schreef xFriendx het volgende:
Hmmm, volgens mij is de alcohol uitgewerkt.
Ik kreeg mail dat het was doorgestuurd naar desbetreffende vestiging (want alle sollicitaties komen op een centraal punt binnen blijkbaar), dat is nu een volle week geleden.quote:Op zondag 1 mei 2011 19:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]had je zelf al gebeld? Ze zouden toch snel reageren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |