Past prima bij een stad als Utrecht.quote:Op zondag 1 mei 2011 10:41 schreef Yuki het volgende:
Nee sorry. Ik had dit gisteren al bedacht.
Breezer TT
Het bestaansrecht van dit topic.quote:
Als je 15 jaar of jonger bent.quote:
Die post van Cue mis ik dus.quote:
Zat leuke winkels aan de Oudegrachtquote:Op zondag 1 mei 2011 10:43 schreef L-E het volgende:
Is het leuk winkelen in Utrecht, qua zomerjurkjes?
In Utrecht is alles tof.quote:Op zondag 1 mei 2011 10:43 schreef L-E het volgende:
Is het leuk winkelen in Utrecht, qua zomerjurkjes?
Ik mis ook regelmatig posts. Dan wordt er iets gequote wat ik helemaal niet zie staan. Ik F5 wat af.quote:Op zondag 1 mei 2011 10:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Die post van Cue mis ik dus.
Net ook al. Mijn Singles-topic ging op slot bij post 296
Als ie op slot is.. even F5én. Misschien dat dat de truc isquote:Op zondag 1 mei 2011 10:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Die post van Cue mis ik dus.
Net ook al. Mijn Singles-topic ging op slot bij post 296
Dat dus.quote:Op zondag 1 mei 2011 10:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik mis ook regelmatig posts. Dan wordt er iets gequote wat ik helemaal niet zie staan. Ik F5 wat af.
Ik hou van Thom. Met heel mijn hart.quote:Op zondag 1 mei 2011 10:43 schreef MissMSX het volgende:
Ben ik nou echt de enige bij wie dat kattengejank van Thom pijn doet aan de oren? Zijn jullie doof ofzo?
Wat is dat toch met koninginnedag? Waarom moet iedereen straalbezopen worden?quote:Op zondag 1 mei 2011 10:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En gewoon toch weer totaal kachel geworden gisteren. Al weet ik wel nog waar ik mijn fiets neergezet had!
Wij wonen er immers.quote:Op zondag 1 mei 2011 10:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat is een op waarheid gebaseerde post Q.
Lekker gek doen!quote:Op zondag 1 mei 2011 10:47 schreef Yuki het volgende:
Wat is dat toch met koninginnedag? Waarom moet iedereen straalbezopen worden?
Ik snap het echt niet
Dat moet niet alleen met koninginnedag, dat moet altijdquote:Op zondag 1 mei 2011 10:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik snap het echt niet
Het gebeurde gewoon! Ik wilde het nog rustig aan doen!quote:Op zondag 1 mei 2011 10:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik snap het echt niet
Dat zeg ik ook altijd bij de abortus kliniekquote:Op zondag 1 mei 2011 10:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het gebeurde gewoon! Ik wilde het nog rustig aan doen!
Hilarische grap.quote:Op zondag 1 mei 2011 10:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
Dat zeg ik ook altijd bij de abortus kliniek
Lekker kotsen in de trein en een ander het op laten ruimenquote:
Die zurige lucht blijft altijd wel ff hangen.quote:Op zondag 1 mei 2011 10:53 schreef CherryLips het volgende:
ik hoop wel dat ze de trein hebben opgeruimd dan
Ik haat hem. Met heel mijn hartquote:
Dat is prima. Maar laat ons liefhebben.quote:Op zondag 1 mei 2011 10:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik haat hem. Met heel mijn hart
Of eigenlijk voornamelijk met mijn oren
Het was een groepje van 4 mensen. 2 jongens (waarvan 1 kotser) en 2 meiden. Die meiden gingen op een gegeven moment de coupe uit, omdat ze zich ergerden aan de dronken jongens. Ik hoopte dat ze de conducteur gingen halen.quote:Op zondag 1 mei 2011 10:53 schreef CherryLips het volgende:
ik hoop wel dat ze de trein hebben opgeruimd dan
Q-day. Bedank hem maar!quote:Op zondag 1 mei 2011 11:08 schreef Yuki het volgende:
Ik heb gisteren alleen maar overlast gehad van dronken mensen. Luidruchtig, handtastelijk, troep achterlaten en dat voorval in de trein.
Feest in Nederland!
Nou!quote:
Was gezellig Q. Volgend jaar weer?quote:
Voor!quote:Op zondag 1 mei 2011 11:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Laten we er een jaarlijkse traditie van maken!
Welke vraag? Ik heb in Singapore gewoond.quote:Op zondag 1 mei 2011 11:12 schreef Yuki het volgende:
Nou!
Trouwens, jij beantwoordde mijn vraag niet. Of ik heb de post gemist door falend fok
Waar heb jij in het buitenland gewoond?
Dat is op een gemiddelde uitgaansavond niet anders, vind ik.quote:Op zondag 1 mei 2011 11:08 schreef Yuki het volgende:
Ik heb gisteren alleen maar overlast gehad van dronken mensen. Luidruchtig, handtastelijk, troep achterlaten en dat voorval in de trein.
Feest in Nederland!
Vorige topic, toen je zei dat je concert van Radiohead in Ahoy gemist hadquote:Op zondag 1 mei 2011 11:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welke vraag? Ik heb in Singapore gewoond.
Ah, overheen gelezen.quote:Op zondag 1 mei 2011 11:17 schreef Yuki het volgende:
Vorige topic, toen je zei dat je concert van Radiohead in Ahoy gemist had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |