voor mijn part noem je ze aardbei en kers.. als t maar zacht knuffeltquote:
Dus Peuter was er al vroeg bij qua meisjesquote:
Die is fan!quote:Op zondag 1 mei 2011 20:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dus Peuter was er al vroeg bij qua meisjes
Tetten!quote:
Schaarsgekleede stoere vrouw? Jaquote:
Klopt, maar ik zie liever net niks, dan een gapende wondquote:Op zondag 1 mei 2011 20:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je ziet echt niks
Ik vind het maar niks, maar goed.
ja er zitten 2 slagschaduwen op die ik liever niet er op had.. ga die nu met de clone stamp te lijf in de hoop dat ze dalijk niet meer opvallenquote:Op zondag 1 mei 2011 20:22 schreef L-E het volgende:
Clevy, ik zit op het werk en zie de foto niet supergoed, maar klopt het dat ik allemaal rare schaduwen zie op haar lichaam?
Gulden middenweg!quote:Op zondag 1 mei 2011 20:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Klopt, maar ik zie liever net niks, dan een gapende wond
quote:
Je houdt van me!quote:
Nouja, dr borsten moeten ff wat groter, volgens mij heeft die daar ook lopen shoppen, want het lijkt niet te kloppen. En ze lijk geen string aan te hebben. Eigenlijk moet de pic ook wat groter zodat je alles wat beter ziet,quote:Op zondag 1 mei 2011 20:23 schreef Yuki het volgende:
[..]
Gulden middenweg!
Haar borsten zijn niet zichtbaar, dat tape werkt alleen maar storend en haar armen zitten op niet-sexy wijze overal voor.
Subtielquote:Op zondag 1 mei 2011 20:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nouja, dr borsten moeten ff wat groter, volgens mij heeft die daar ook lopen shoppen, want het lijkt niet te kloppen. En ze lijk geen string aan te hebben. Eigenlijk moet de pic ook wat groter zodat je alles wat beter ziet,
quote:Op zondag 1 mei 2011 20:22 schreef clevy het volgende:
[..]
ja er zitten 2 slagschaduwen op die ik liever niet er op had.. ga die nu met de clone stamp te lijf in de hoop dat ze dalijk niet meer opvallen
Waarom zou ik subtiel zijn?quote:
Doe eens voor hoe t wel moet dan?quote:Op zondag 1 mei 2011 20:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]Vind het sowieso niet zo'n mooie foto, of vrouw
quote:
vergeet je nietmachine nietquote:Op zondag 1 mei 2011 20:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wacht even, dan tape ik mijn tieten even in.
quote:Op zondag 1 mei 2011 20:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Alleen de tepels he en dan ook zo'n gereedschapgordel om doen, met niks er onderquote:Op zondag 1 mei 2011 20:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
lijkt me een goed planquote:
Swingline Stapler!quote:
Ik niet. Als er bij mij tape over m'n meisjes gaat blijft er nog minder over.quote:
quote:
Meat... uhhh... Meet!quote:
een cola met ijs en een scheutje rum wou je?quote:
Dat je die tepels niet in persoon ff hard zuigt.quote:
quote:Op zondag 1 mei 2011 20:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat je die tepels niet in persoon ff hard zuigt.
Jij bent bekend met ArTiC zijn tepelzuigskills?quote:
quote:Op zondag 1 mei 2011 20:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent bekend met ArTiC zijn tepelzuigskills?
ze heeft nu een cup groterquote:Op zondag 1 mei 2011 20:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent bekend met ArTiC zijn tepelzuigskills?
Je reageerde zo enthousiast...quote:
Diep triest dat kind.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:39 schreef ArTiC het volgende:
Er zijn beelden van babs in eindhoven gisteren
http://www.dumpert.nl/med(...)ay_in_eindhoven.html
wa'n herrie.. maar goed dat ik ver weg zat (relatief van de binnenstad)quote:Op zondag 1 mei 2011 20:39 schreef ArTiC het volgende:
Ah, schitterend dat manneke!quote:Op zondag 1 mei 2011 20:39 schreef ArTiC het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |