Vind ik wel een beetje lafjes van je hoorquote:Op maandag 2 mei 2011 09:45 schreef Ang3l het volgende:
En ik was natuurlijk te druk met hetero's versieren.
Score: 1
Magertjes hoor
Maar deze was wel erg heteroquote:Op maandag 2 mei 2011 09:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vind ik wel een beetje lafjes van je hoorhad beter van je verwacht
En toch versierdquote:Op maandag 2 mei 2011 09:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar deze was wel erg hetero
En niet gezoend!
Dus is de score gewoon 0?quote:Op maandag 2 mei 2011 09:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En niet gezoend!
Wij ook inderdaad! Perfect!quote:Op maandag 2 mei 2011 09:39 schreef rival het volgende:
wij hadden zo'n grote speaker op de boot, waar je een iphone/ipod iets op aan kon sluiten... wij hadden de hele dag lekker onze eigen muziek
Juhquote:Op maandag 2 mei 2011 09:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ah, je zit in de trein, vandaar geen reactie op de DM
Of te wel, je had niksquote:Op maandag 2 mei 2011 09:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En niet gezoend!
ik zie geen reden tot klagen neequote:Op maandag 2 mei 2011 09:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klinkt ook prima ja.
Ik was op de nieuwmarkt, speelden 3 bands, waarvan ik in alle bands wel mensen kende, het publiek was ook over de hele dag door zo'n 50-60 bekende koppen, dus dat was ook leuk.
En de dag eindigde met een redhead met sproetjes en felgroene ogen.
It's been worse.
Oh, dat waren jullie dusquote:Op maandag 2 mei 2011 09:49 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wij ook inderdaad! Perfect!
En twee van die kleine gasstelletjes, maar daarover kregen we op onze flikker van de smeris
Ik ook niet, en er is grote kans dat ik die redhead vaker ga zienquote:
Moet je zoenen om te versieren?quote:
Was echt genieten op het waterquote:Op maandag 2 mei 2011 09:49 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wij ook inderdaad! Perfect!
En twee van die kleine gasstelletjes, maar daarover kregen we op onze flikker van de smeris
quote:Op maandag 2 mei 2011 09:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Moet je zoenen om te versieren?
Je kunt toch ook non-verbaal staan flirten en zo.... en dat ie je dan de volgende dag zoekt op facebook en je een privebericht stuurt waarin ie uitlegt dat ie dit wel erg spannend vindt want de eerste keer, en dat ie getwijfeld heeft of ie wel een berichtje moest sturen... maar hij vond het heel leuk en wilde afspreken
playerquote:Op maandag 2 mei 2011 09:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je kunt toch ook non-verbaal staan flirten en zo.... en dat ie je dan de volgende dag zoekt op facebook en je een privebericht stuurt waarin ie uitlegt dat ie dit wel erg spannend vindt want de eerste keer, en dat ie getwijfeld heeft of ie wel een berichtje moest sturen... maar hij vond het heel leuk en wilde afspreken
hmm, dat is inderdaadl wel een klein succesje. Maar jij ging geen hetero's meer doen enzo?quote:Op maandag 2 mei 2011 09:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wel, true gingersquote:
Goed bezigquote:Op maandag 2 mei 2011 09:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vrouwen af en toe:quote:Op maandag 2 mei 2011 09:54 schreef Mystikvm het volgende:
Niet geneukt. Wel aangesproken door een vrouw van 30 die wel enigszins aanhankelijk was (en ook wel aantrekkelijk), maar op een gegeven moment gaf ze wel toe dat ze alleen maar bevestiging zocht van dat ze er leuk uit zag. Bevestiging gegeven, boot verder afgehouden als het toch niet eindigt in stomende seks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |