Waar?quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:21 schreef deadly_kiss het volgende:
nog geen onweer.. maar fuck wat een wind
Donker en droog hier.quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:09 schreef Diconnected het volgende:
Zonnetje en strakblauwe lucht hier
*stopt peanutbuttercup in mond*
Wat zij zegt, ik doe dr lekker niet aan mee dit jaarquote:Op zaterdag 30 april 2011 09:10 schreef Diconnected het volgende:
Allemaal een leuke Koninginnedag vandaag, ik ga nu lekker tukken
het was vast gezelligquote:Op zaterdag 30 april 2011 11:17 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben nog dronken en ik kan me niet herinneren dat ik thuis ben gekomen. Volgens bb was het voor 3 uur dat ik in bed kroop
bij ons kennelijk wel, alles al leeggeroofd gisterenquote:Op zaterdag 30 april 2011 11:18 schreef -Bubseltje- het volgende:
Hier hadden ze de Rock You collectie nog niet![]()
Wel een Paradoxal dupe gekocht van Rimmel
Die heb ik verkochtquote:Op zaterdag 30 april 2011 11:21 schreef PriemGirl het volgende:
Bij die rock you van essence zit ook een paradoxal dupe.. Tjah.. Ik heb de echte nu alD'oh...
quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:08 schreef Lindytje het volgende:
Sjaan en SQ: succes met den kater!![]()
Priemke: ik ben trots op jeMooie buit!
Oh, dat is goed hoor!!quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Uiteraard geef ik jou hiervan alle schuld aangezien jij me aan de make-up hebt gezet
![]()
![]()
Is het altijd welquote:Op zaterdag 30 april 2011 12:43 schreef Lindytje het volgende:
Koninginnedag-tv is een beetje saai....
Ik kijk op de een of andere manier ook elk jaar.... heb nu toch niet veel beters te doen op zaterdagochtendquote:Op zaterdag 30 april 2011 12:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Is het altijd welBeetje handjes schudden. Maar op 1 of andere manier wil ik het elk jaar toch wel weer zien
Ik twijfel nog steeds of ik wel of niet naar Eindhoven ga
Straks lekker poetsenquote:
mnohquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:14 schreef Diconnected het volgende:
Oke, wtf. 2 'vriendinnen' van mij in de stad hier verderop hebben blijkbaar ineens een queensnight feestje. En we zouden met z'n 3en koninginnedag vieren. Ze zeiden van de week ineens dat ze niet konden vanavond want ze hadden een afscheidsfeestje van iemand. Prima, dan niet. Maar nu lees ik dus op fucking facebook dat ze dus wel een koninginnedag feestje hebben vanavond?Heb heel erg de neiging om ze even een 'veel plezier' smsje te sturen. Echt lekker achterbaks dit.
Ik zou dat smsje keihard sturen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:14 schreef Diconnected het volgende:
Oke, wtf. 2 'vriendinnen' van mij in de stad hier verderop hebben blijkbaar ineens een queensnight feestje. En we zouden met z'n 3en koninginnedag vieren. Ze zeiden van de week ineens dat ze niet konden vanavond want ze hadden een afscheidsfeestje van iemand. Prima, dan niet. Maar nu lees ik dus op fucking facebook dat ze dus wel een koninginnedag feestje hebben vanavond?Heb heel erg de neiging om ze even een 'veel plezier' smsje te sturen. Echt lekker achterbaks dit.
Ik zeg sturen dat smsje! Laag zegquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:14 schreef Diconnected het volgende:
Gewoon diue sms sturen, of niets meer van je laten horen tot zij contact opnemen...quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:14 schreef Diconnected het volgende:
Bwah, wat naar allemaal. Sterkte meis.quote:
Sterkte!quote:Op zondag 1 mei 2011 13:18 schreef expiratorial het volgende:
hey dames.
denk,zal ff wat laten horen.
vrijdag een begrafenis gehad van schoonvader,hij is de nacht van goede vrijdag overleden in zijn slaap.
hij had in augustus te horen gekregen dat hij longkanker had en is opzich nog een redelijke tijd bij ons geweest.
de dag voor zijn overlijden was vrij turbulent,hij was gevallen en erg kwaad op iedereen. hij kon niet meer thuis verzorgd worden en zou naar een hospice moeten. de dokterswacht kwam en had heem een kalmeringsspuit gegeven voor de benauwdheid en zodat hij wat rustiger zou worden. een paar uur later is hij overleden in zijn slaap.
behoorlijk pittige week achter de rug,veel regelen en veel troosten.
toen vrijdag de begrafenis en we hoopten dat we het e.e.a. nu konden afsluiten en weer verder konden gaan om het zo maar te zeggen.
toen ging gisterochtend de telefoon,mijn vader,hij zei dat dezelfde vrijdag van de begrafenis een neef van mij heeft besloten niet meer verder te willen en heeft zich opgehangen. een jongen van 21 jaar. echt heel afschuwelijk. zijn ouders hebben al eens 2 kinderen verloren die nooit het leven hebben mogen meemaken en nu hun enige zoon.
vanavond gaan we bij hem kijken en de ouders sterkte wensen.
dit is zo'n ander soort verdriet. mijn schoonvader is 78 geworden en heeft nog in de laatste dagen het onderste uit de kan gehaald. proberen de bloemen water te geven en veel praten etc.
mijn neef was gezond en zo ontzettend jong maar ook diep ongelukkig.
als ik me probeer in te denken wat voor verdriet zijn ouders moeten hebben....ik kan het niet.
hun hebben zo ontzettend veel ongeluk in hun leven gehad en ik was altijd een groot gelover in karma,maar voor hun is het tij nooit gekeerd.
hun leven is 1 bak met verdriet.
en waarom? waarom hebben mensen zoveel ongeluk in hun leven?
iedereen verdient toch een gelukkige tijd of periode?
quote:Op zondag 1 mei 2011 13:18 schreef expiratorial het volgende:
hey dames.
denk,zal ff wat laten horen.
vrijdag een begrafenis gehad van schoonvader,hij is de nacht van goede vrijdag overleden in zijn slaap.
hij had in augustus te horen gekregen dat hij longkanker had en is opzich nog een redelijke tijd bij ons geweest.
de dag voor zijn overlijden was vrij turbulent,hij was gevallen en erg kwaad op iedereen. hij kon niet meer thuis verzorgd worden en zou naar een hospice moeten. de dokterswacht kwam en had heem een kalmeringsspuit gegeven voor de benauwdheid en zodat hij wat rustiger zou worden. een paar uur later is hij overleden in zijn slaap.
behoorlijk pittige week achter de rug,veel regelen en veel troosten.
toen vrijdag de begrafenis en we hoopten dat we het e.e.a. nu konden afsluiten en weer verder konden gaan om het zo maar te zeggen.
toen ging gisterochtend de telefoon,mijn vader,hij zei dat dezelfde vrijdag van de begrafenis een neef van mij heeft besloten niet meer verder te willen en heeft zich opgehangen. een jongen van 21 jaar. echt heel afschuwelijk. zijn ouders hebben al eens 2 kinderen verloren die nooit het leven hebben mogen meemaken en nu hun enige zoon.
vanavond gaan we bij hem kijken en de ouders sterkte wensen.
dit is zo'n ander soort verdriet. mijn schoonvader is 78 geworden en heeft nog in de laatste dagen het onderste uit de kan gehaald. proberen de bloemen water te geven en veel praten etc.
mijn neef was gezond en zo ontzettend jong maar ook diep ongelukkig.
als ik me probeer in te denken wat voor verdriet zijn ouders moeten hebben....ik kan het niet.
hun hebben zo ontzettend veel ongeluk in hun leven gehad en ik was altijd een groot gelover in karma,maar voor hun is het tij nooit gekeerd.
hun leven is 1 bak met verdriet.
en waarom? waarom hebben mensen zoveel ongeluk in hun leven?
iedereen verdient toch een gelukkige tijd of periode?
Ik wil keigraag die Essence confettiquote:Op zondag 1 mei 2011 13:57 schreef Lindytje het volgende:
Het handige is ook dat ikmoest roepen om dat knijn uit mijn nek te vissen
Maar nu hupst ie gezellig over de bank!
@Debs: Fijn is dat ja....
Gelukkig was ik vroeg op donderdagochtend, toen stond alles er gelukkig nog
Echt, waar haal jij die dingen toch altijd vandaan?? Ik kom ze echt nooit ergens tegen!quote:Op zondag 1 mei 2011 14:05 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik wil keigraag die Essence confettimaar helaas. Wel nog een Holographic gescoord voor de swap met iemand uit Canada
.
Hier in E'hoven hebben ze een hele batch verkeerd gelabelde gehad, en nu stond er toevallig nog een tussen. Silver heettie danquote:Op zondag 1 mei 2011 14:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Echt, waar haal jij die dingen toch altijd vandaan?? Ik kom ze echt nooit ergens tegen!
Als ik dat geweten had, die heb ik wel zien staanquote:Op zondag 1 mei 2011 14:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hier in E'hoven hebben ze een hele batch verkeerd gelabelde gehad, en nu stond er toevallig nog een tussen. Silver heettie dan.
Ik vergeet dat wel eensquote:Op zondag 1 mei 2011 14:29 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Als ik dat geweten had, die heb ik wel zien staan
Nice!!quote:Op zondag 1 mei 2011 14:26 schreef Debsterr het volgende:
En hij was maar 1,75, want de 2 voor 10 had ze niet gebruikt voor Gosh (1 holo, 2 golden dragon en 1 fx base) maar alles behalve de basecoat was 3,50.
Weet je Expi...hoe naar alles ook is, die rugzak wordt alleen maar groter.quote:
quote:
Gefeliciteerdquote:Op zondag 1 mei 2011 19:49 schreef Puckzzz het volgende:
Whehe ik heb al heel de dag verzwegen dat ik jarig ben
Gefeliciteerd dan tochquote:Op zondag 1 mei 2011 19:49 schreef Puckzzz het volgende:
ze zijn er nog niet allemaalquote:Op zondag 1 mei 2011 19:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil heel die godverdomse collectie hebben
Oh KAK, je had het van de week nog gezegd en nou was ik het toch vergetenquote:Op zondag 1 mei 2011 19:49 schreef Puckzzz het volgende:
Ik bedoelde dat 4 van de 6 kleurtjes er zijnquote:Op zondag 1 mei 2011 19:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]ik heb nog 5 plekjes over al iemand mee wilt bestellen!
[..]
Gefeliciteerd
Ik welquote:Op zondag 1 mei 2011 19:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ga niet falen, ik ga niet falen
LALALALALALALALLALALALA
Ik wil die ook nog!quote:Op zondag 1 mei 2011 19:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat 4 van de 6 kleurtjes er zijn. En ik wil juist die er nog niet zijn
.
geen idee, k neem het risico nietquote:Op zondag 1 mei 2011 20:04 schreef Debsterr het volgende:
Maar denken jullie dat deze wel snel uitverkoopt? Tenslotte is van Shrek ook nog steeds te krijgen.. ik mag namelijk eigenlijk helemaal niet falen.
Buhuh, ik wil ook vakantie..quote:Op zondag 1 mei 2011 22:19 schreef milka82 het volgende:
Lindy,joe sjikkun! Bang voor onweer!
@ Puckzz,ik had het al gezien op Hyves maar bij dees,gefeli!
@ expi,gecondoleerd en veel sterkte.
Heb lekker een weekje vakantie,tijd om volop te lakken dus. Even mijn untrieds proberen,moet er nog een stuk of dertig (van de 160).
Ah, dat is ook een lekkere timingquote:Op zondag 1 mei 2011 22:24 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb over 3 weken vakantieAls alle keinders weer op school zitten
Lekker!quote:Op zondag 1 mei 2011 22:24 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb over 3 weken vakantieAls alle keinders weer op school zitten
Joh, ik heb sinds juli vorig jaar geen vakantie gehad!quote:Op zondag 1 mei 2011 22:32 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
Ah, dat is ook een lekkere timing
Ik heb na kerst geen vakantie meer gehad, over twee maanden pas weer. =(
Oh, dat ken ik. Irritant is dat!!quote:Op zondag 1 mei 2011 22:52 schreef AmyGrace het volgende:
Ik ben zķ moe vandaag dat ik er moe van word.
Ik ben nog even wakker jaquote:Op zondag 1 mei 2011 22:58 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Oh, er is nog iemand, hai!Ja, het is zeker irritant.
idd! Ik heb sinds mei vorig jaar 2 weken gehad geloof ik, een week in september en een week met de kerst, voor de rest gewoon fulltimen all the way!quote:Op zondag 1 mei 2011 22:57 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Joh, ik heb sinds juli vorig jaar geen vakantie gehad!
(ja, wel een stinkend lui studentenleven, maar ik moet toch elke week 2 dagen werken en dat heb ik sinds juli elke week gedaan. In augustus pas weer vakantie.)
Dan ben je wel weer aan vakantie toe ook!quote:Op zondag 1 mei 2011 23:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
idd! Ik heb sinds mei vorig jaar 2 weken gehad geloof ik, een week in september en een week met de kerst, voor de rest gewoon fulltimen all the way!
Ik niet eens een weekquote:Op zondag 1 mei 2011 23:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
idd! Ik heb sinds mei vorig jaar 2 weken gehad geloof ik, een week in september en een week met de kerst, voor de rest gewoon fulltimen all the way!
daarom juist! Als ie 's avonds al lief is, is ie 's morgens na een kaksessie nog veul lieverderder!quote:Op zondag 1 mei 2011 23:07 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Niet 's avonds wegen man.'s Ochtends is ie nog veel genadiger.
Tapas, bier en chips.... ik sla morgen een dagje overquote:Op zondag 1 mei 2011 23:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
daarom juist! Als ie 's avonds al lief is, is ie 's morgens na een kaksessie nog veul lieverderder!
Jamaar, jamaar.. uit zelfbescherming ga ik echt niet 's avonds op dat ding staan. Als ie niet genadig is ga ik retechagrijnig slapen.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
daarom juist! Als ie 's avonds al lief is, is ie 's morgens na een kaksessie nog veul lieverderder!
Ben je actief aan het lijnen?quote:Op zondag 1 mei 2011 23:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ben al bijna weer op 2 cijfers voor de komma
quote:Op zondag 1 mei 2011 23:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ben al bijna weer op 2 cijfers voor de komma
Voelt zich mager. En toch wil er 5 kilo af.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:11 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ook, sinds 3 weken ofzo!! Ik heb mezelf plechtig beloofd de 3 cijfers niet meer aan te tikken
Lekker toch!!quote:Op zondag 1 mei 2011 23:08 schreef Stormqueen het volgende:
en na de zomervakantieperiode nog 2 weken Griekenland
ik moet een beetje compenseren voor de anderhalve keer dat ik in de voorgaande 5 jaar weg ben geweest
Voelt zich vet en wil er 25 kilo afquote:Op zondag 1 mei 2011 23:12 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Voelt zich mager. En toch wil er 5 kilo af.
ja, sinds ik de vakantie heb geboektquote:
jij oogt echt zoveel slanker dan ikquote:Op zondag 1 mei 2011 23:11 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ook, sinds 3 weken ofzo!! Ik heb mezelf plechtig beloofd de 3 cijfers niet meer aan te tikken
je bent toch niet aan de eetstoornis he?quote:Op zondag 1 mei 2011 23:12 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Voelt zich mager. En toch wil er 5 kilo af.
Ik ben een stukje langer dan jijquote:Op zondag 1 mei 2011 23:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jij oogt echt zoveel slanker dan ikmaar goed bezig
Ach, als er maar een reden is om te lijnen, toch?quote:Op zondag 1 mei 2011 23:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, sinds ik de vakantie heb geboektVoor je gezondheid afvallen is op de een of andere manier veel moeilijker dan voor je looks en de angst voor het terugrollen op het strand
Huh, hoezo?quote:Op zondag 1 mei 2011 23:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je bent toch niet aan de eetstoornis he?
Bwhehehe, ik denk dat ik maar weer eens 'aan de eetstoornis' ga, gaat het er tenminste lekker snel van afquote:Op zondag 1 mei 2011 23:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je bent toch niet aan de eetstoornis he?
quote:Op zondag 1 mei 2011 23:16 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Bwhehehe, ik denk dat ik maar weer eens 'aan de eetstoornis' ga, gaat het er tenminste lekker snel van af
klopt! En je hebt geen vette kop! Hoe lang ben je dan?quote:Op zondag 1 mei 2011 23:15 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ben een stukje langer dan jij
En ik moet zeggen dat het allemaal wel redelijk verdeeld is. Daar ben ik zelf wel blij mee
Ja, maar daarmee bedoelde ik meer: ik kan best een paar kilo missen, maar tegenover mensen die net onder de 100 kilo zitten en er meer af willen lijkt dat zo stom. Voor de duidelijkheid: ik voel me helemaal niet mager.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je zei dat je je mager voelde en toch nog 5 kilo er af wilde
Nee man, ultieme oplossing!quote:
quote:Op zondag 1 mei 2011 23:20 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee man, ultieme oplossing!
Ik kan me er alleen niet meer toe zettenIk geef het na een halve dag niet eten alweer op
ah zo! Ach, ik ken geen een vrouw die niet af wil vallen, of ze nou 65 of 120 wegen eigenlijkquote:Op zondag 1 mei 2011 23:19 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Ja, maar daarmee bedoelde ik meer: ik kan best een paar kilo missen, maar tegenover mensen die net onder de 100 kilo zitten en er meer af willen lijkt dat zo stom. Voor de duidelijkheid: ik voel me helemaal niet mager.
1.71 of 1.72... ik weet het niet eens meerquote:Op zondag 1 mei 2011 23:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
klopt! En je hebt geen vette kop! Hoe lang ben je dan?
Dat is ook weer zo. Het blijft een eeuwige strijd.. En ik behaal m'n doel ook nooit.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ah zo! Ach, ik ken geen een vrouw die niet af wil vallen, of ze nou 65 of 120 wegen eigenlijk
dat scheelt ook 3 centimeterquote:Op zondag 1 mei 2011 23:21 schreef Lindytje het volgende:
[..]
1.71 of 1.72... ik weet het niet eens meerZoiets in elk geval!
Oh, maar ik ben wel in het gelukkige bezit van een onderkin hoor
Als er íets is dat ik haat.... sporten!! Bleh! Zwetenquote:Op zondag 1 mei 2011 23:22 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Dat. Ik hou echt te veel van eten. Dus ik moet meer sporten. Bluh.
High heels dan maar hč?quote:Op zondag 1 mei 2011 23:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat scheelt ook 3 centimeter
ik lijk kleiner dan ik ben vanwege mijn stomme korte pootjes
dit dus!quote:Op zondag 1 mei 2011 23:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ah zo! Ach, ik ken geen een vrouw die niet af wil vallen, of ze nou 65 of 120 wegen eigenlijk
Hmm.... dan weet ik ook niet zo waar het verschil hem in zitquote:Op zondag 1 mei 2011 23:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat scheelt ook 3 centimeter
ik lijk kleiner dan ik ben vanwege mijn stomme korte pootjes
Ja, ik krijg er altijd ook een heerlijke rode plofkop bij. Behalve als ik ga zwemmen, maar dat is dan weer zoveel gedoe. #failquote:Op zondag 1 mei 2011 23:23 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Als er íets is dat ik haat.... sporten!! Bleh! Zweten
sportenquote:Op zondag 1 mei 2011 23:22 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Dat. Ik hou echt te veel van eten. Dus ik moet meer sporten. Bluh.
Haha, de plofkop!! Die herken ik ook! Na 5 minuten alquote:Op zondag 1 mei 2011 23:24 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Ja, ik krijg er altijd ook een heerlijke rode plofkop bij. Behalve als ik ga zwemmen, maar dat is dan weer zoveel gedoe. #fail
Ik zal mijn nagels goed knippen en vijlen voordat ik mijn vingers in mijn keel steek, oke? Maak ik geen wondjesquote:
laten we het er maar op houden dat vrouwen nooit tevreden zijnquote:Op zondag 1 mei 2011 23:25 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Op wat ik me van foto's van jou herinner kan ik alleen maar jaloers zijn.
quote:Op zondag 1 mei 2011 23:26 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik zal mijn nagels goed knippen en vijlen voordat ik mijn vingers in mijn keel steek, oke? Maak ik geen wondjes
Dat is wel heel slim ja! En veeeeeel beter dan sporten!quote:Op zondag 1 mei 2011 23:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
sporten
bleiblei en ik gaan tegenwoordig haast elke dag een uur lopen buiten, of fietsen. Veel leuker! Baby kwakers kijken in het park enzo
En ik ben dan ook erg gevoelig voor starende blikken van de medemens als ik een rondje hardloop. Genoeg reden om die hardloopschoenen voor de rest van hun leven in de kast te mikken en er nooit meer uit te halen.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:25 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Haha, de plofkop!! Die herken ik ook! Na 5 minuten al
jij ook! En denk het, bij mij zit het vooral op mijn pens en in m'n jopen, mijn heupen zijn relatief erg smalquote:Op zondag 1 mei 2011 23:24 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hmm.... dan weet ik ook niet zo waar het verschil hem in zitVerdeling dan toch ofzo?
Anyhoe, ik vind je n lekker ding
Je voorvoeten gaan na 20 minuten verschrikkelijk veel pijn doen door al het gewichtquote:Op zondag 1 mei 2011 23:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
high heels als je honderd kilo weegt is helaas ook niet erg aan te raden
Ja, bij mij zijn er ook genoeg kilo's die zich op mijn reet en heupen ophoudenquote:Op zondag 1 mei 2011 23:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jij ook! En denk het, bij mij zit het vooral op mijn pens en in m'n jopen, mijn heupen zijn relatief erg smal
Plateauzolen dan?quote:Op zondag 1 mei 2011 23:28 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Je voorvoeten gaan na 20 minuten verschrikkelijk veel pijn doen door al het gewicht![]()
ik ren niet, ik hobbel. En dat gevoel herken ik. Mijn hardloopschoenen zien er dan ook onberispelijk uitquote:Op zondag 1 mei 2011 23:27 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
En ik ben dan ook erg gevoelig voor starende blikken van de medemens als ik een rondje hardloop. Genoeg reden om die hardloopschoenen voor de rest van hun leven in de kast te mikken en er nooit meer uit te halen.
In en in wit.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ren niet, ik hobbel. En dat gevoel herken ik. Mijn hardloopschoenen zien er dan ook onberispelijk uit
OMG, ik word al misselijk als ik er aan denk....quote:
Jeetje, echt? Daar ben ik dan weer veel te schijterig voor.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:30 schreef Lindytje het volgende:
[..]
OMG, ik word al misselijk als ik er aan denk....
Dat ik die dingen er vroeger met doosjes tegelijk doorheen vrat![]()
(en dat was dan ook zo ongeveer het enige dat ik vrat en niet uitkotste)
omfgquote:Op zondag 1 mei 2011 23:30 schreef Lindytje het volgende:
[..]
OMG, ik word al misselijk als ik er aan denk....
Dat ik die dingen er vroeger met doosjes tegelijk doorheen vrat![]()
(en dat was dan ook zo ongeveer het enige dat ik vrat en niet uitkotste)
grapje miep!quote:
Gelukkig maarquote:Op zondag 1 mei 2011 23:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
grapje miep!
Ik poep zonder hulp al vijf keer per dag, ik moet er niet aan denken
ik eet gewoon heeeeel bewust nu... Echt kiezen wat je in je lijf stoptappel ipv chips, smeerkaas ipv volvette kaas, gewone muesli ipv krokante volgesuikerde cruesli, 100 gram vlees ipv 300, etc
Schijterig was ik altijd de ochtend er na rond een uur of 5quote:Op zondag 1 mei 2011 23:31 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Jeetje, echt? Daar ben ik dan weer veel te schijterig voor.
Ik wist dat dat niet de beste woordkeuze was.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:32 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Schijterig was ik altijd de ochtend er na rond een uur of 5
Ja maar die van jou hebben geen 4000 gekostquote:Op zondag 1 mei 2011 23:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die van jou zijn anders ook niet te missen hoor
Hahahahah!quote:Op zondag 1 mei 2011 23:33 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Ik wist dat dat niet de beste woordkeuze was.
Eet je wel genoeg vezeltjes?quote:Op zondag 1 mei 2011 23:35 schreef Stormqueen het volgende:
vroeger kon ik nooit poepen en nu ben ik een soort ongelimiteerde strontspuitzak. Waar kan dat door komen? Af en toe is het echt pijnlijk gewoon
Ik kan het ook niet en als het wel kan dan doet het echt extreem pijn soms, kan zelfs flauwvallen van de pijn danquote:Op zondag 1 mei 2011 23:35 schreef Stormqueen het volgende:
vroeger kon ik nooit poepen en nu ben ik een soort ongelimiteerde strontspuitzak. Waar kan dat door komen? Af en toe is het echt pijnlijk gewoon
nou, als je alle kroketten en Magnums en biertjes optelt kom je aardig in de buurt hoorquote:Op zondag 1 mei 2011 23:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja maar die van jou hebben geen 4000 gekost
quote:Op zondag 1 mei 2011 23:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou, als je alle kroketten en Magnums en biertjes optelt kom je aardig in de buurt hoor
*proest*quote:Op zondag 1 mei 2011 23:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou, als je alle kroketten en Magnums en biertjes optelt kom je aardig in de buurt hoor
quote:Op zondag 1 mei 2011 23:36 schreef Lindytje het volgende:
Ladies, ik ga slapen! Morgen vroeg op om een paper te schrijven waarvan ik al 6 weken weet dat ik m moet schrijven en die morgen uiteraard ingeleverd moet worden
Nighty!!!![]()
Truste!quote:Op zondag 1 mei 2011 23:36 schreef Lindytje het volgende:
Ladies, ik ga slapen! Morgen vroeg op om een paper te schrijven waarvan ik al 6 weken weet dat ik m moet schrijven en die morgen uiteraard ingeleverd moet worden
Nighty!!!![]()
Als je ooit de oplossing vind laat het please weten want vezels helpt bij mij ook nietquote:Op zondag 1 mei 2011 23:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, hoe meer vezels ik vrit, hoe erger het wordt juist
Hmm, da's wel vreemd. Je zou juist zeggen dat het spuitgebeuren dan minder zou worden...quote:Op zondag 1 mei 2011 23:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, hoe meer vezels ik vrit, hoe erger het wordt juist
ga rokenquote:Op zondag 1 mei 2011 23:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Als je ooit de oplossing vind laat het please weten want vezels helpt bij mij ook niet
nee, sorry, misverstand! Geen spuitpoep! Ik doelde op zo'n bakkersspuitzak waar je toefjes deeg mee op een plaat spuit...quote:Op zondag 1 mei 2011 23:38 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Hmm, da's wel vreemd. Je zou juist zeggen dat het spuitgebeuren dan minder zou worden...
quote:
oh hier hard of zacht allebei hellquote:Op zondag 1 mei 2011 23:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, sorry, misverstand! Geen spuitpoep! Ik doelde op zo'n bakkersspuitzak waar je toefjes deeg mee op een plaat spuit...
Euhw, op die fiets. Nou ja, minder eten dan. Minder eten, minder poep. Toch?quote:Op zondag 1 mei 2011 23:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, sorry, misverstand! Geen spuitpoep! Ik doelde op zo'n bakkersspuitzak waar je toefjes deeg mee op een plaat spuit...
dat is zooo kut! Diarreebuien komen altijd op zulke momenten opzetten hequote:Op zondag 1 mei 2011 23:40 schreef AmyGrace het volgende:
Oh ja, zo min mogelijk stress wil ook helpen. Toen ik nog rijles had, had ik altijd voor de les een diarreeaanval. Fantastisch.
En elke keer hoopte ik weer dat ik alles onder controle had. Maar nee hoor.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat is zooo kut! Diarreebuien komen altijd op zulke momenten opzetten he
mja ik laat alle lekkers al liggen, dus ik eis mijn pondje groenten gewoon elke dagquote:Op zondag 1 mei 2011 23:40 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Euhw, op die fiets. Nou ja, minder eten dan. Minder eten, minder poep. Toch?
quote:Op zondag 1 mei 2011 23:44 schreef Stormqueen het volgende:
dan ben ik niet meer van de pot te rukken.
Dan zou ik die laten staan.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:44 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb gewoon actieve darmen denk ik. Ik reageer ook heel heftig op koolsoorten en aardappelen
ik heb een collega die niet kan poepen, die neemt elke zaterdagochtend een klysma, echt te kut lijkt me dat!quote:Op zondag 1 mei 2011 23:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
[..]
oh hier hard of zacht allebei hell
Ja ik vind het opzich niet zo erg maar omdat het achter blijft gaat t pijn doen en soms kan ik opeens dan steken krijgen en stort ik inquote:Op zondag 1 mei 2011 23:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb een collega die niet kan poepen, die neemt elke zaterdagochtend een klysma, echt te kut lijkt me dat!
Dat lijkt me heel akelig.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja ik vind het opzich niet zo erg maar omdat het achter blijft gaat t pijn doen en soms kan ik opeens dan steken krijgen en stort ik inniet handig als t 2 keer al op t station gebeurd .. ik kn ongeveer 2x per week
pas 2 kilo, ben ook pas een week bezig en heb het er goed van genomen qua pilskes vrijdagquote:Op zondag 1 mei 2011 23:46 schreef AmyGrace het volgende:
Maar SQ, hoeveel ben je al afgevallen? *heulemaal niet nieuwsgerig is*
Aah, pilskes zijn je vijand. Ik ben wel blij dat ik nooit bier drink. Helemaal geen alcohol eigenlijk. Suffe muts ben ik ook.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
pas 2 kilo, ben ook pas een week bezig en heb het er goed van genomen qua pilskes vrijdag
pilskesquote:Op zondag 1 mei 2011 23:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
pas 2 kilo, ben ook pas een week bezig en heb het er goed van genomen qua pilskes vrijdag
bier is echt mijn vijand en ook mijn maatjequote:Op zondag 1 mei 2011 23:48 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Aah, pilskes zijn je vijand. Ik ben wel blij dat ik nooit bier drink. Helemaal geen alcohol eigenlijk. Suffe muts ben ik ook.
Wat is dat nou weer voor onzin?quote:Op zondag 1 mei 2011 23:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bier is echt mijn vijand en ook mijn maatje
maar jij bent getrouwd dus dan mag je suf zijn
Jij ook al bijna!quote:Op zondag 1 mei 2011 23:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bier is echt mijn vijand en ook mijn maatje
maar jij bent getrouwd dus dan mag je suf zijn
getrouwde mensen versuffen, dat is algemeen bekendquote:
Nou, bedankt.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
getrouwde mensen versuffen, dat is algemeen bekend
ik kan geen pi plaatsen op de mobiel
wij versuffen niet!quote:Op zondag 1 mei 2011 23:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
getrouwde mensen versuffen, dat is algemeen bekend
ik kan geen pi plaatsen op de mobiel
ergens waar ze bier hebben, ik ben heel makkelijkquote:Op zondag 1 mei 2011 23:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
wij versuffen niet!
waar gaan we volgende keer stappen?
jij bent de gids hehquote:Op zondag 1 mei 2011 23:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ergens waar ze bier hebben, ik ben heel makkelijk
Hoho, het gaan intussen over getrouwd zijn.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:54 schreef Mss het volgende:
Ah, leuk onderwerp. Ik houd ook van bier
Weten jullie trouwens of het mogelijk is om koortsuitslag aan de binnenkant van je mond te krijgen?
wat is koortsuitslag?quote:Op zondag 1 mei 2011 23:54 schreef Mss het volgende:
Ah, leuk onderwerp. Ik houd ook van bier
Weten jullie trouwens of het mogelijk is om koortsuitslag aan de binnenkant van je mond te krijgen?
Dat ja, maar het zit dus niet op mijn lip. Ik heb het ook wel eens aan mijn neus. Maar nu zit het boven mijn hoektand in die plooi waar je huid bij je kaak komt. Het lijkt op blaasjes en het doet verrekte pijn als ik lachquote:
Weet je hoe gezellig maastricht isquote:Op zondag 1 mei 2011 23:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
in dat geval wordt het och eindhoven, ik ben niet zo'n feestglobetrotter
heb je niet gewoon iets te heet gegeten en dat je blaartjes hebt? of zeg ik nou wat stomsquote:Op zondag 1 mei 2011 23:56 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat ja, maar het zit dus niet op mijn lip. Ik heb het ook wel eens aan mijn neus. Maar nu zit het boven mijn hoektand in die plooi waar je huid bij je kaak komt. Het lijkt op blaasjes en het doet verrekte pijn als ik lach
Hmm, ik heb nog nooit een koortslip gehad dus ik weet het niet. Even googlen?quote:Op zondag 1 mei 2011 23:56 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat ja, maar het zit dus niet op mijn lip. Ik heb het ook wel eens aan mijn neus. Maar nu zit het boven mijn hoektand in die plooi waar je huid bij je kaak komt. Het lijkt op blaasjes en het doet verrekte pijn als ik lach
Maastricht is super leuk om te stappen!quote:
en t koekje niet vergeten!quote:Op zondag 1 mei 2011 23:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ga nog een kan rooibosthee zetten, getrouwde!
Ik ging er 3 jaar lang elk weekend stappenquote:Op zondag 1 mei 2011 23:57 schreef Mss het volgende:
[..]
Maastricht is super leuk om te stappen!Mestreech. Heb wel tips voor jullie als jullie gaan!
Nee, geen thee 's avonds. Dan plas ik in m'n bed en dat vindt de echtgenoot niet zo prettig.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ga nog een kan rooibosthee zetten, getrouwde!
ik welquote:Op zondag 1 mei 2011 23:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, maar daar kan ik niet gidsen bedoel ik
Zou best kunnen, maar zo hoog, en aan de buitenkant van de kaak? Daar komt normaal toch geen eten lijkt mequote:Op zondag 1 mei 2011 23:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
heb je niet gewoon iets te heet gegeten en dat je blaartjes hebt? of zeg ik nou wat stoms
nee getrouwden sex is vaak saai. daar valt geen plassex onder nee!quote:Op zondag 1 mei 2011 23:58 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Nee, geen thee 's avonds. Dan plas ik in m'n bed en dat vindt de echtgenoot niet zo prettig.
quote:Op zondag 1 mei 2011 23:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nee getrouwden sex is vaak saai. daar valt geen plassex onder nee!
getrouwdensex. Wat een paradoxquote:Op zondag 1 mei 2011 23:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nee getrouwden sex is vaak saai. daar valt geen plassex onder nee!
quote:Op maandag 2 mei 2011 00:00 schreef Mss het volgende:
Ah, bij lage weerstand kan een aft komen opzetten. Dat zal best met al dat gezuip van afgelopen weken
ik trouw volgende keer stappen wel met sq dan kunnen iwj t ook hebben!quote:Op maandag 2 mei 2011 00:01 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Daar weten jullie helemaal niets van, ha!
Je weet niet wat je meemaakt.quote:Op maandag 2 mei 2011 00:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik trouw volgende keer stappen wel met sq dan kunnen iwj t ook hebben!
quote:Op maandag 2 mei 2011 00:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik trouw volgende keer stappen wel met sq dan kunnen iwj t ook hebben!
quote:
slaap lekkerquote:Op maandag 2 mei 2011 00:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ga ook de lamp uit doen, morgen om 9 uur een presentatie geven. In het Engels
Getsie, heel veel succes! Maar eerst lekker slapen...quote:Op maandag 2 mei 2011 00:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ga ook de lamp uit doen, morgen om 9 uur een presentatie geven. In het Engels
trustequote:Op maandag 2 mei 2011 00:04 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Getsie, heel veel succes! Maar eerst lekker slapen...
Ik ga ook, trusten!
net ff alles teruggelezen...quote:Op zondag 1 mei 2011 23:28 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Je voorvoeten gaan na 20 minuten verschrikkelijk veel pijn doen door al het gewicht![]()
beeeh succes meiske!quote:Op maandag 2 mei 2011 08:45 schreef Lindytje het volgende:
Morning!
Ik ga eens fijn een paper schrijven
()
... naja zegquote:Op maandag 2 mei 2011 10:08 schreef Stormqueen het volgende:
godsamme, ik moest dus om 9 uur een introductiepresentatie geven voor alle nieuwe engelstalige medewerkers. Kwam er maar 1 opdagendus die man geeft me een 9 op het evaluatieformulier vanwege mijn communication style! Ik dat heel trots aan de baas vertellen, is het enige wat ze zegt: ik moet eerst nog maar zien hoe je het voor een groep doet.
Lekker danquote:Op maandag 2 mei 2011 10:08 schreef Stormqueen het volgende:
godsamme, ik moest dus om 9 uur een introductiepresentatie geven voor alle nieuwe engelstalige medewerkers. Kwam er maar 1 opdagendus die man geeft me een 9 op het evaluatieformulier vanwege mijn communication style! Ik dat heel trots aan de baas vertellen, is het enige wat ze zegt: ik moet eerst nog maar zien hoe je het voor een groep doet.
Wat een wijf ook...quote:Op maandag 2 mei 2011 10:08 schreef Stormqueen het volgende:
Senks honeyquote:
Ja, mijn postgeschiedenis!quote:Op maandag 2 mei 2011 10:45 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Senks honey
Ik ben nog niet op de helft
Iemand toevallig nog een goed stuk liggen over emoties op de werkvloer?
Bwheheheh, dan kom ik wel vertellen hoe het niet moet, tegen die baas van jequote:Op maandag 2 mei 2011 10:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, mijn postgeschiedenis!
je mag wel ff een ochtendje komen kijken hier
Keigoed!! Ik ben ook trots op jequote:Op maandag 2 mei 2011 10:47 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben lekker wel trots op mezelf
En mijn collega die er als backup bij zat heeft me ook keihard gepraised voor mijn Engels-skillz
vraagje, want dat zou een hoop dingen verklaren:quote:Op maandag 2 mei 2011 11:07 schreef Stormqueen het volgende:
Ah, de aap komt uit de mouw, ze was kwaad op me omdat ik vrijdag een stuk vlaai had gepakt op HTC.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |