*proest*quote:Op zondag 1 mei 2011 23:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou, als je alle kroketten en Magnums en biertjes optelt kom je aardig in de buurt hoor
quote:Op zondag 1 mei 2011 23:36 schreef Lindytje het volgende:
Ladies, ik ga slapen! Morgen vroeg op om een paper te schrijven waarvan ik al 6 weken weet dat ik m moet schrijven en die morgen uiteraard ingeleverd moet worden
Nighty!!!![]()
Truste!quote:Op zondag 1 mei 2011 23:36 schreef Lindytje het volgende:
Ladies, ik ga slapen! Morgen vroeg op om een paper te schrijven waarvan ik al 6 weken weet dat ik m moet schrijven en die morgen uiteraard ingeleverd moet worden
Nighty!!!![]()
Als je ooit de oplossing vind laat het please weten want vezels helpt bij mij ook nietquote:Op zondag 1 mei 2011 23:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, hoe meer vezels ik vrit, hoe erger het wordt juist
Hmm, da's wel vreemd. Je zou juist zeggen dat het spuitgebeuren dan minder zou worden...quote:Op zondag 1 mei 2011 23:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, hoe meer vezels ik vrit, hoe erger het wordt juist
ga rokenquote:Op zondag 1 mei 2011 23:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Als je ooit de oplossing vind laat het please weten want vezels helpt bij mij ook niet
nee, sorry, misverstand! Geen spuitpoep! Ik doelde op zo'n bakkersspuitzak waar je toefjes deeg mee op een plaat spuit...quote:Op zondag 1 mei 2011 23:38 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Hmm, da's wel vreemd. Je zou juist zeggen dat het spuitgebeuren dan minder zou worden...
quote:
oh hier hard of zacht allebei hellquote:Op zondag 1 mei 2011 23:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, sorry, misverstand! Geen spuitpoep! Ik doelde op zo'n bakkersspuitzak waar je toefjes deeg mee op een plaat spuit...
Euhw, op die fiets. Nou ja, minder eten dan. Minder eten, minder poep. Toch?quote:Op zondag 1 mei 2011 23:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, sorry, misverstand! Geen spuitpoep! Ik doelde op zo'n bakkersspuitzak waar je toefjes deeg mee op een plaat spuit...
dat is zooo kut! Diarreebuien komen altijd op zulke momenten opzetten hequote:Op zondag 1 mei 2011 23:40 schreef AmyGrace het volgende:
Oh ja, zo min mogelijk stress wil ook helpen. Toen ik nog rijles had, had ik altijd voor de les een diarreeaanval. Fantastisch.
En elke keer hoopte ik weer dat ik alles onder controle had. Maar nee hoor.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat is zooo kut! Diarreebuien komen altijd op zulke momenten opzetten he
mja ik laat alle lekkers al liggen, dus ik eis mijn pondje groenten gewoon elke dagquote:Op zondag 1 mei 2011 23:40 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Euhw, op die fiets. Nou ja, minder eten dan. Minder eten, minder poep. Toch?
quote:Op zondag 1 mei 2011 23:44 schreef Stormqueen het volgende:
dan ben ik niet meer van de pot te rukken.
Dan zou ik die laten staan.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:44 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb gewoon actieve darmen denk ik. Ik reageer ook heel heftig op koolsoorten en aardappelen
ik heb een collega die niet kan poepen, die neemt elke zaterdagochtend een klysma, echt te kut lijkt me dat!quote:Op zondag 1 mei 2011 23:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
[..]
oh hier hard of zacht allebei hell
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |