dat scheelt ook 3 centimeterquote:Op zondag 1 mei 2011 23:21 schreef Lindytje het volgende:
[..]
1.71 of 1.72... ik weet het niet eens meerZoiets in elk geval!
Oh, maar ik ben wel in het gelukkige bezit van een onderkin hoor
Als er íets is dat ik haat.... sporten!! Bleh! Zwetenquote:Op zondag 1 mei 2011 23:22 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Dat. Ik hou echt te veel van eten. Dus ik moet meer sporten. Bluh.
High heels dan maar hè?quote:Op zondag 1 mei 2011 23:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat scheelt ook 3 centimeter
ik lijk kleiner dan ik ben vanwege mijn stomme korte pootjes
dit dus!quote:Op zondag 1 mei 2011 23:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ah zo! Ach, ik ken geen een vrouw die niet af wil vallen, of ze nou 65 of 120 wegen eigenlijk
Hmm.... dan weet ik ook niet zo waar het verschil hem in zitquote:Op zondag 1 mei 2011 23:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat scheelt ook 3 centimeter
ik lijk kleiner dan ik ben vanwege mijn stomme korte pootjes
Ja, ik krijg er altijd ook een heerlijke rode plofkop bij. Behalve als ik ga zwemmen, maar dat is dan weer zoveel gedoe. #failquote:Op zondag 1 mei 2011 23:23 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Als er íets is dat ik haat.... sporten!! Bleh! Zweten
sportenquote:Op zondag 1 mei 2011 23:22 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Dat. Ik hou echt te veel van eten. Dus ik moet meer sporten. Bluh.
Haha, de plofkop!! Die herken ik ook! Na 5 minuten alquote:Op zondag 1 mei 2011 23:24 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Ja, ik krijg er altijd ook een heerlijke rode plofkop bij. Behalve als ik ga zwemmen, maar dat is dan weer zoveel gedoe. #fail
Ik zal mijn nagels goed knippen en vijlen voordat ik mijn vingers in mijn keel steek, oke? Maak ik geen wondjesquote:
laten we het er maar op houden dat vrouwen nooit tevreden zijnquote:Op zondag 1 mei 2011 23:25 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Op wat ik me van foto's van jou herinner kan ik alleen maar jaloers zijn.
quote:Op zondag 1 mei 2011 23:26 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik zal mijn nagels goed knippen en vijlen voordat ik mijn vingers in mijn keel steek, oke? Maak ik geen wondjes
Dat is wel heel slim ja! En veeeeeel beter dan sporten!quote:Op zondag 1 mei 2011 23:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
sporten
bleiblei en ik gaan tegenwoordig haast elke dag een uur lopen buiten, of fietsen. Veel leuker! Baby kwakers kijken in het park enzo
En ik ben dan ook erg gevoelig voor starende blikken van de medemens als ik een rondje hardloop. Genoeg reden om die hardloopschoenen voor de rest van hun leven in de kast te mikken en er nooit meer uit te halen.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:25 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Haha, de plofkop!! Die herken ik ook! Na 5 minuten al
jij ook! En denk het, bij mij zit het vooral op mijn pens en in m'n jopen, mijn heupen zijn relatief erg smalquote:Op zondag 1 mei 2011 23:24 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hmm.... dan weet ik ook niet zo waar het verschil hem in zitVerdeling dan toch ofzo?
Anyhoe, ik vind je n lekker ding
Je voorvoeten gaan na 20 minuten verschrikkelijk veel pijn doen door al het gewichtquote:Op zondag 1 mei 2011 23:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
high heels als je honderd kilo weegt is helaas ook niet erg aan te raden
Ja, bij mij zijn er ook genoeg kilo's die zich op mijn reet en heupen ophoudenquote:Op zondag 1 mei 2011 23:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jij ook! En denk het, bij mij zit het vooral op mijn pens en in m'n jopen, mijn heupen zijn relatief erg smal
Plateauzolen dan?quote:Op zondag 1 mei 2011 23:28 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Je voorvoeten gaan na 20 minuten verschrikkelijk veel pijn doen door al het gewicht![]()
ik ren niet, ik hobbel. En dat gevoel herken ik. Mijn hardloopschoenen zien er dan ook onberispelijk uitquote:Op zondag 1 mei 2011 23:27 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
En ik ben dan ook erg gevoelig voor starende blikken van de medemens als ik een rondje hardloop. Genoeg reden om die hardloopschoenen voor de rest van hun leven in de kast te mikken en er nooit meer uit te halen.
In en in wit.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ren niet, ik hobbel. En dat gevoel herken ik. Mijn hardloopschoenen zien er dan ook onberispelijk uit
OMG, ik word al misselijk als ik er aan denk....quote:
Jeetje, echt? Daar ben ik dan weer veel te schijterig voor.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:30 schreef Lindytje het volgende:
[..]
OMG, ik word al misselijk als ik er aan denk....
Dat ik die dingen er vroeger met doosjes tegelijk doorheen vrat![]()
(en dat was dan ook zo ongeveer het enige dat ik vrat en niet uitkotste)
omfgquote:Op zondag 1 mei 2011 23:30 schreef Lindytje het volgende:
[..]
OMG, ik word al misselijk als ik er aan denk....
Dat ik die dingen er vroeger met doosjes tegelijk doorheen vrat![]()
(en dat was dan ook zo ongeveer het enige dat ik vrat en niet uitkotste)
grapje miep!quote:
Gelukkig maarquote:Op zondag 1 mei 2011 23:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
grapje miep!
Ik poep zonder hulp al vijf keer per dag, ik moet er niet aan denken
ik eet gewoon heeeeel bewust nu... Echt kiezen wat je in je lijf stoptappel ipv chips, smeerkaas ipv volvette kaas, gewone muesli ipv krokante volgesuikerde cruesli, 100 gram vlees ipv 300, etc
Schijterig was ik altijd de ochtend er na rond een uur of 5quote:Op zondag 1 mei 2011 23:31 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Jeetje, echt? Daar ben ik dan weer veel te schijterig voor.
Ik wist dat dat niet de beste woordkeuze was.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:32 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Schijterig was ik altijd de ochtend er na rond een uur of 5
Ja maar die van jou hebben geen 4000 gekostquote:Op zondag 1 mei 2011 23:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die van jou zijn anders ook niet te missen hoor
Hahahahah!quote:Op zondag 1 mei 2011 23:33 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Ik wist dat dat niet de beste woordkeuze was.
Eet je wel genoeg vezeltjes?quote:Op zondag 1 mei 2011 23:35 schreef Stormqueen het volgende:
vroeger kon ik nooit poepen en nu ben ik een soort ongelimiteerde strontspuitzak. Waar kan dat door komen? Af en toe is het echt pijnlijk gewoon
Ik kan het ook niet en als het wel kan dan doet het echt extreem pijn soms, kan zelfs flauwvallen van de pijn danquote:Op zondag 1 mei 2011 23:35 schreef Stormqueen het volgende:
vroeger kon ik nooit poepen en nu ben ik een soort ongelimiteerde strontspuitzak. Waar kan dat door komen? Af en toe is het echt pijnlijk gewoon
nou, als je alle kroketten en Magnums en biertjes optelt kom je aardig in de buurt hoorquote:Op zondag 1 mei 2011 23:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja maar die van jou hebben geen 4000 gekost
quote:Op zondag 1 mei 2011 23:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou, als je alle kroketten en Magnums en biertjes optelt kom je aardig in de buurt hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |