ja, sinds ik de vakantie heb geboektquote:
jij oogt echt zoveel slanker dan ikquote:Op zondag 1 mei 2011 23:11 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ook, sinds 3 weken ofzo!! Ik heb mezelf plechtig beloofd de 3 cijfers niet meer aan te tikken
je bent toch niet aan de eetstoornis he?quote:Op zondag 1 mei 2011 23:12 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Voelt zich mager. En toch wil er 5 kilo af.
Ik ben een stukje langer dan jijquote:Op zondag 1 mei 2011 23:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jij oogt echt zoveel slanker dan ikmaar goed bezig
Ach, als er maar een reden is om te lijnen, toch?quote:Op zondag 1 mei 2011 23:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, sinds ik de vakantie heb geboektVoor je gezondheid afvallen is op de een of andere manier veel moeilijker dan voor je looks en de angst voor het terugrollen op het strand
Huh, hoezo?quote:Op zondag 1 mei 2011 23:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je bent toch niet aan de eetstoornis he?
Bwhehehe, ik denk dat ik maar weer eens 'aan de eetstoornis' ga, gaat het er tenminste lekker snel van afquote:Op zondag 1 mei 2011 23:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je bent toch niet aan de eetstoornis he?
quote:Op zondag 1 mei 2011 23:16 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Bwhehehe, ik denk dat ik maar weer eens 'aan de eetstoornis' ga, gaat het er tenminste lekker snel van af
klopt! En je hebt geen vette kop! Hoe lang ben je dan?quote:Op zondag 1 mei 2011 23:15 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ben een stukje langer dan jij
En ik moet zeggen dat het allemaal wel redelijk verdeeld is. Daar ben ik zelf wel blij mee
Ja, maar daarmee bedoelde ik meer: ik kan best een paar kilo missen, maar tegenover mensen die net onder de 100 kilo zitten en er meer af willen lijkt dat zo stom. Voor de duidelijkheid: ik voel me helemaal niet mager.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je zei dat je je mager voelde en toch nog 5 kilo er af wilde
Nee man, ultieme oplossing!quote:
quote:Op zondag 1 mei 2011 23:20 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee man, ultieme oplossing!
Ik kan me er alleen niet meer toe zettenIk geef het na een halve dag niet eten alweer op
ah zo! Ach, ik ken geen een vrouw die niet af wil vallen, of ze nou 65 of 120 wegen eigenlijkquote:Op zondag 1 mei 2011 23:19 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Ja, maar daarmee bedoelde ik meer: ik kan best een paar kilo missen, maar tegenover mensen die net onder de 100 kilo zitten en er meer af willen lijkt dat zo stom. Voor de duidelijkheid: ik voel me helemaal niet mager.
1.71 of 1.72... ik weet het niet eens meerquote:Op zondag 1 mei 2011 23:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
klopt! En je hebt geen vette kop! Hoe lang ben je dan?
Dat is ook weer zo. Het blijft een eeuwige strijd.. En ik behaal m'n doel ook nooit.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ah zo! Ach, ik ken geen een vrouw die niet af wil vallen, of ze nou 65 of 120 wegen eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |