ik trouw volgende keer stappen wel met sq dan kunnen iwj t ook hebben!quote:Op maandag 2 mei 2011 00:01 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Daar weten jullie helemaal niets van, ha!
Je weet niet wat je meemaakt.quote:Op maandag 2 mei 2011 00:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik trouw volgende keer stappen wel met sq dan kunnen iwj t ook hebben!
quote:Op maandag 2 mei 2011 00:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik trouw volgende keer stappen wel met sq dan kunnen iwj t ook hebben!
quote:
slaap lekkerquote:Op maandag 2 mei 2011 00:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ga ook de lamp uit doen, morgen om 9 uur een presentatie geven. In het Engels
Getsie, heel veel succes! Maar eerst lekker slapen...quote:Op maandag 2 mei 2011 00:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ga ook de lamp uit doen, morgen om 9 uur een presentatie geven. In het Engels
trustequote:Op maandag 2 mei 2011 00:04 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Getsie, heel veel succes! Maar eerst lekker slapen...
Ik ga ook, trusten!
net ff alles teruggelezen...quote:Op zondag 1 mei 2011 23:28 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Je voorvoeten gaan na 20 minuten verschrikkelijk veel pijn doen door al het gewicht![]()
beeeh succes meiske!quote:Op maandag 2 mei 2011 08:45 schreef Lindytje het volgende:
Morning!
Ik ga eens fijn een paper schrijven
()
... naja zegquote:Op maandag 2 mei 2011 10:08 schreef Stormqueen het volgende:
godsamme, ik moest dus om 9 uur een introductiepresentatie geven voor alle nieuwe engelstalige medewerkers. Kwam er maar 1 opdagendus die man geeft me een 9 op het evaluatieformulier vanwege mijn communication style! Ik dat heel trots aan de baas vertellen, is het enige wat ze zegt: ik moet eerst nog maar zien hoe je het voor een groep doet.
Lekker danquote:Op maandag 2 mei 2011 10:08 schreef Stormqueen het volgende:
godsamme, ik moest dus om 9 uur een introductiepresentatie geven voor alle nieuwe engelstalige medewerkers. Kwam er maar 1 opdagendus die man geeft me een 9 op het evaluatieformulier vanwege mijn communication style! Ik dat heel trots aan de baas vertellen, is het enige wat ze zegt: ik moet eerst nog maar zien hoe je het voor een groep doet.
Wat een wijf ook...quote:Op maandag 2 mei 2011 10:08 schreef Stormqueen het volgende:
Senks honeyquote:
Ja, mijn postgeschiedenis!quote:Op maandag 2 mei 2011 10:45 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Senks honey
Ik ben nog niet op de helft
Iemand toevallig nog een goed stuk liggen over emoties op de werkvloer?
Bwheheheh, dan kom ik wel vertellen hoe het niet moet, tegen die baas van jequote:Op maandag 2 mei 2011 10:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, mijn postgeschiedenis!
je mag wel ff een ochtendje komen kijken hier
Keigoed!! Ik ben ook trots op jequote:Op maandag 2 mei 2011 10:47 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben lekker wel trots op mezelf
En mijn collega die er als backup bij zat heeft me ook keihard gepraised voor mijn Engels-skillz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |