Ja ik vind het opzich niet zo erg maar omdat het achter blijft gaat t pijn doen en soms kan ik opeens dan steken krijgen en stort ik inquote:Op zondag 1 mei 2011 23:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb een collega die niet kan poepen, die neemt elke zaterdagochtend een klysma, echt te kut lijkt me dat!
Dat lijkt me heel akelig.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja ik vind het opzich niet zo erg maar omdat het achter blijft gaat t pijn doen en soms kan ik opeens dan steken krijgen en stort ik inniet handig als t 2 keer al op t station gebeurd .. ik kn ongeveer 2x per week
pas 2 kilo, ben ook pas een week bezig en heb het er goed van genomen qua pilskes vrijdagquote:Op zondag 1 mei 2011 23:46 schreef AmyGrace het volgende:
Maar SQ, hoeveel ben je al afgevallen? *heulemaal niet nieuwsgerig is*
Aah, pilskes zijn je vijand. Ik ben wel blij dat ik nooit bier drink. Helemaal geen alcohol eigenlijk. Suffe muts ben ik ook.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
pas 2 kilo, ben ook pas een week bezig en heb het er goed van genomen qua pilskes vrijdag
pilskesquote:Op zondag 1 mei 2011 23:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
pas 2 kilo, ben ook pas een week bezig en heb het er goed van genomen qua pilskes vrijdag
bier is echt mijn vijand en ook mijn maatjequote:Op zondag 1 mei 2011 23:48 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Aah, pilskes zijn je vijand. Ik ben wel blij dat ik nooit bier drink. Helemaal geen alcohol eigenlijk. Suffe muts ben ik ook.
Wat is dat nou weer voor onzin?quote:Op zondag 1 mei 2011 23:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bier is echt mijn vijand en ook mijn maatje
maar jij bent getrouwd dus dan mag je suf zijn
Jij ook al bijna!quote:Op zondag 1 mei 2011 23:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bier is echt mijn vijand en ook mijn maatje
maar jij bent getrouwd dus dan mag je suf zijn
getrouwde mensen versuffen, dat is algemeen bekendquote:
Nou, bedankt.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
getrouwde mensen versuffen, dat is algemeen bekend
ik kan geen pi plaatsen op de mobiel
wij versuffen niet!quote:Op zondag 1 mei 2011 23:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
getrouwde mensen versuffen, dat is algemeen bekend
ik kan geen pi plaatsen op de mobiel
ergens waar ze bier hebben, ik ben heel makkelijkquote:Op zondag 1 mei 2011 23:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
wij versuffen niet!
waar gaan we volgende keer stappen?
jij bent de gids hehquote:Op zondag 1 mei 2011 23:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ergens waar ze bier hebben, ik ben heel makkelijk
Hoho, het gaan intussen over getrouwd zijn.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:54 schreef Mss het volgende:
Ah, leuk onderwerp. Ik houd ook van bier
Weten jullie trouwens of het mogelijk is om koortsuitslag aan de binnenkant van je mond te krijgen?
wat is koortsuitslag?quote:Op zondag 1 mei 2011 23:54 schreef Mss het volgende:
Ah, leuk onderwerp. Ik houd ook van bier
Weten jullie trouwens of het mogelijk is om koortsuitslag aan de binnenkant van je mond te krijgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |