*proest*quote:Op zondag 1 mei 2011 23:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou, als je alle kroketten en Magnums en biertjes optelt kom je aardig in de buurt hoor
quote:Op zondag 1 mei 2011 23:36 schreef Lindytje het volgende:
Ladies, ik ga slapen! Morgen vroeg op om een paper te schrijven waarvan ik al 6 weken weet dat ik m moet schrijven en die morgen uiteraard ingeleverd moet worden
Nighty!!!![]()
Truste!quote:Op zondag 1 mei 2011 23:36 schreef Lindytje het volgende:
Ladies, ik ga slapen! Morgen vroeg op om een paper te schrijven waarvan ik al 6 weken weet dat ik m moet schrijven en die morgen uiteraard ingeleverd moet worden
Nighty!!!![]()
Als je ooit de oplossing vind laat het please weten want vezels helpt bij mij ook nietquote:Op zondag 1 mei 2011 23:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, hoe meer vezels ik vrit, hoe erger het wordt juist
Hmm, da's wel vreemd. Je zou juist zeggen dat het spuitgebeuren dan minder zou worden...quote:Op zondag 1 mei 2011 23:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, hoe meer vezels ik vrit, hoe erger het wordt juist
ga rokenquote:Op zondag 1 mei 2011 23:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Als je ooit de oplossing vind laat het please weten want vezels helpt bij mij ook niet
nee, sorry, misverstand! Geen spuitpoep! Ik doelde op zo'n bakkersspuitzak waar je toefjes deeg mee op een plaat spuit...quote:Op zondag 1 mei 2011 23:38 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Hmm, da's wel vreemd. Je zou juist zeggen dat het spuitgebeuren dan minder zou worden...
quote:
oh hier hard of zacht allebei hellquote:Op zondag 1 mei 2011 23:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, sorry, misverstand! Geen spuitpoep! Ik doelde op zo'n bakkersspuitzak waar je toefjes deeg mee op een plaat spuit...
Euhw, op die fiets. Nou ja, minder eten dan. Minder eten, minder poep. Toch?quote:Op zondag 1 mei 2011 23:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, sorry, misverstand! Geen spuitpoep! Ik doelde op zo'n bakkersspuitzak waar je toefjes deeg mee op een plaat spuit...
dat is zooo kut! Diarreebuien komen altijd op zulke momenten opzetten hequote:Op zondag 1 mei 2011 23:40 schreef AmyGrace het volgende:
Oh ja, zo min mogelijk stress wil ook helpen. Toen ik nog rijles had, had ik altijd voor de les een diarreeaanval. Fantastisch.
En elke keer hoopte ik weer dat ik alles onder controle had. Maar nee hoor.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat is zooo kut! Diarreebuien komen altijd op zulke momenten opzetten he
mja ik laat alle lekkers al liggen, dus ik eis mijn pondje groenten gewoon elke dagquote:Op zondag 1 mei 2011 23:40 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Euhw, op die fiets. Nou ja, minder eten dan. Minder eten, minder poep. Toch?
quote:Op zondag 1 mei 2011 23:44 schreef Stormqueen het volgende:
dan ben ik niet meer van de pot te rukken.
Dan zou ik die laten staan.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:44 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb gewoon actieve darmen denk ik. Ik reageer ook heel heftig op koolsoorten en aardappelen
ik heb een collega die niet kan poepen, die neemt elke zaterdagochtend een klysma, echt te kut lijkt me dat!quote:Op zondag 1 mei 2011 23:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
[..]
oh hier hard of zacht allebei hell
Ja ik vind het opzich niet zo erg maar omdat het achter blijft gaat t pijn doen en soms kan ik opeens dan steken krijgen en stort ik inquote:Op zondag 1 mei 2011 23:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb een collega die niet kan poepen, die neemt elke zaterdagochtend een klysma, echt te kut lijkt me dat!
Dat lijkt me heel akelig.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja ik vind het opzich niet zo erg maar omdat het achter blijft gaat t pijn doen en soms kan ik opeens dan steken krijgen en stort ik inniet handig als t 2 keer al op t station gebeurd .. ik kn ongeveer 2x per week
pas 2 kilo, ben ook pas een week bezig en heb het er goed van genomen qua pilskes vrijdagquote:Op zondag 1 mei 2011 23:46 schreef AmyGrace het volgende:
Maar SQ, hoeveel ben je al afgevallen? *heulemaal niet nieuwsgerig is*
Aah, pilskes zijn je vijand. Ik ben wel blij dat ik nooit bier drink. Helemaal geen alcohol eigenlijk. Suffe muts ben ik ook.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
pas 2 kilo, ben ook pas een week bezig en heb het er goed van genomen qua pilskes vrijdag
pilskesquote:Op zondag 1 mei 2011 23:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
pas 2 kilo, ben ook pas een week bezig en heb het er goed van genomen qua pilskes vrijdag
bier is echt mijn vijand en ook mijn maatjequote:Op zondag 1 mei 2011 23:48 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Aah, pilskes zijn je vijand. Ik ben wel blij dat ik nooit bier drink. Helemaal geen alcohol eigenlijk. Suffe muts ben ik ook.
Wat is dat nou weer voor onzin?quote:Op zondag 1 mei 2011 23:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bier is echt mijn vijand en ook mijn maatje
maar jij bent getrouwd dus dan mag je suf zijn
Jij ook al bijna!quote:Op zondag 1 mei 2011 23:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bier is echt mijn vijand en ook mijn maatje
maar jij bent getrouwd dus dan mag je suf zijn
getrouwde mensen versuffen, dat is algemeen bekendquote:
Nou, bedankt.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
getrouwde mensen versuffen, dat is algemeen bekend
ik kan geen pi plaatsen op de mobiel
wij versuffen niet!quote:Op zondag 1 mei 2011 23:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
getrouwde mensen versuffen, dat is algemeen bekend
ik kan geen pi plaatsen op de mobiel
ergens waar ze bier hebben, ik ben heel makkelijkquote:Op zondag 1 mei 2011 23:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
wij versuffen niet!
waar gaan we volgende keer stappen?
jij bent de gids hehquote:Op zondag 1 mei 2011 23:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ergens waar ze bier hebben, ik ben heel makkelijk
Hoho, het gaan intussen over getrouwd zijn.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:54 schreef Mss het volgende:
Ah, leuk onderwerp. Ik houd ook van bier
Weten jullie trouwens of het mogelijk is om koortsuitslag aan de binnenkant van je mond te krijgen?
wat is koortsuitslag?quote:Op zondag 1 mei 2011 23:54 schreef Mss het volgende:
Ah, leuk onderwerp. Ik houd ook van bier
Weten jullie trouwens of het mogelijk is om koortsuitslag aan de binnenkant van je mond te krijgen?
Dat ja, maar het zit dus niet op mijn lip. Ik heb het ook wel eens aan mijn neus. Maar nu zit het boven mijn hoektand in die plooi waar je huid bij je kaak komt. Het lijkt op blaasjes en het doet verrekte pijn als ik lachquote:
Weet je hoe gezellig maastricht isquote:Op zondag 1 mei 2011 23:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
in dat geval wordt het och eindhoven, ik ben niet zo'n feestglobetrotter
heb je niet gewoon iets te heet gegeten en dat je blaartjes hebt? of zeg ik nou wat stomsquote:Op zondag 1 mei 2011 23:56 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat ja, maar het zit dus niet op mijn lip. Ik heb het ook wel eens aan mijn neus. Maar nu zit het boven mijn hoektand in die plooi waar je huid bij je kaak komt. Het lijkt op blaasjes en het doet verrekte pijn als ik lach
Hmm, ik heb nog nooit een koortslip gehad dus ik weet het niet. Even googlen?quote:Op zondag 1 mei 2011 23:56 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat ja, maar het zit dus niet op mijn lip. Ik heb het ook wel eens aan mijn neus. Maar nu zit het boven mijn hoektand in die plooi waar je huid bij je kaak komt. Het lijkt op blaasjes en het doet verrekte pijn als ik lach
Maastricht is super leuk om te stappen!quote:
en t koekje niet vergeten!quote:Op zondag 1 mei 2011 23:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ga nog een kan rooibosthee zetten, getrouwde!
Ik ging er 3 jaar lang elk weekend stappenquote:Op zondag 1 mei 2011 23:57 schreef Mss het volgende:
[..]
Maastricht is super leuk om te stappen!Mestreech. Heb wel tips voor jullie als jullie gaan!
Nee, geen thee 's avonds. Dan plas ik in m'n bed en dat vindt de echtgenoot niet zo prettig.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ga nog een kan rooibosthee zetten, getrouwde!
ik welquote:Op zondag 1 mei 2011 23:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, maar daar kan ik niet gidsen bedoel ik
Zou best kunnen, maar zo hoog, en aan de buitenkant van de kaak? Daar komt normaal toch geen eten lijkt mequote:Op zondag 1 mei 2011 23:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
heb je niet gewoon iets te heet gegeten en dat je blaartjes hebt? of zeg ik nou wat stoms
nee getrouwden sex is vaak saai. daar valt geen plassex onder nee!quote:Op zondag 1 mei 2011 23:58 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Nee, geen thee 's avonds. Dan plas ik in m'n bed en dat vindt de echtgenoot niet zo prettig.
quote:Op zondag 1 mei 2011 23:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nee getrouwden sex is vaak saai. daar valt geen plassex onder nee!
getrouwdensex. Wat een paradoxquote:Op zondag 1 mei 2011 23:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nee getrouwden sex is vaak saai. daar valt geen plassex onder nee!
quote:Op maandag 2 mei 2011 00:00 schreef Mss het volgende:
Ah, bij lage weerstand kan een aft komen opzetten. Dat zal best met al dat gezuip van afgelopen weken
ik trouw volgende keer stappen wel met sq dan kunnen iwj t ook hebben!quote:Op maandag 2 mei 2011 00:01 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Daar weten jullie helemaal niets van, ha!
Je weet niet wat je meemaakt.quote:Op maandag 2 mei 2011 00:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik trouw volgende keer stappen wel met sq dan kunnen iwj t ook hebben!
quote:Op maandag 2 mei 2011 00:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik trouw volgende keer stappen wel met sq dan kunnen iwj t ook hebben!
quote:
slaap lekkerquote:Op maandag 2 mei 2011 00:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ga ook de lamp uit doen, morgen om 9 uur een presentatie geven. In het Engels
Getsie, heel veel succes! Maar eerst lekker slapen...quote:Op maandag 2 mei 2011 00:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ga ook de lamp uit doen, morgen om 9 uur een presentatie geven. In het Engels
trustequote:Op maandag 2 mei 2011 00:04 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Getsie, heel veel succes! Maar eerst lekker slapen...
Ik ga ook, trusten!
net ff alles teruggelezen...quote:Op zondag 1 mei 2011 23:28 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Je voorvoeten gaan na 20 minuten verschrikkelijk veel pijn doen door al het gewicht![]()
beeeh succes meiske!quote:Op maandag 2 mei 2011 08:45 schreef Lindytje het volgende:
Morning!
Ik ga eens fijn een paper schrijven
()
... naja zegquote:Op maandag 2 mei 2011 10:08 schreef Stormqueen het volgende:
godsamme, ik moest dus om 9 uur een introductiepresentatie geven voor alle nieuwe engelstalige medewerkers. Kwam er maar 1 opdagendus die man geeft me een 9 op het evaluatieformulier vanwege mijn communication style! Ik dat heel trots aan de baas vertellen, is het enige wat ze zegt: ik moet eerst nog maar zien hoe je het voor een groep doet.
Lekker danquote:Op maandag 2 mei 2011 10:08 schreef Stormqueen het volgende:
godsamme, ik moest dus om 9 uur een introductiepresentatie geven voor alle nieuwe engelstalige medewerkers. Kwam er maar 1 opdagendus die man geeft me een 9 op het evaluatieformulier vanwege mijn communication style! Ik dat heel trots aan de baas vertellen, is het enige wat ze zegt: ik moet eerst nog maar zien hoe je het voor een groep doet.
Wat een wijf ook...quote:Op maandag 2 mei 2011 10:08 schreef Stormqueen het volgende:
Senks honeyquote:
Ja, mijn postgeschiedenis!quote:Op maandag 2 mei 2011 10:45 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Senks honey
Ik ben nog niet op de helft
Iemand toevallig nog een goed stuk liggen over emoties op de werkvloer?
Bwheheheh, dan kom ik wel vertellen hoe het niet moet, tegen die baas van jequote:Op maandag 2 mei 2011 10:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, mijn postgeschiedenis!
je mag wel ff een ochtendje komen kijken hier
Keigoed!! Ik ben ook trots op jequote:Op maandag 2 mei 2011 10:47 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben lekker wel trots op mezelf
En mijn collega die er als backup bij zat heeft me ook keihard gepraised voor mijn Engels-skillz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |