Waar?quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:21 schreef deadly_kiss het volgende:
nog geen onweer.. maar fuck wat een wind
Donker en droog hier.quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:09 schreef Diconnected het volgende:
Zonnetje en strakblauwe lucht hier
*stopt peanutbuttercup in mond*
Wat zij zegt, ik doe dr lekker niet aan mee dit jaarquote:Op zaterdag 30 april 2011 09:10 schreef Diconnected het volgende:
Allemaal een leuke Koninginnedag vandaag, ik ga nu lekker tukken
het was vast gezelligquote:Op zaterdag 30 april 2011 11:17 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben nog dronken en ik kan me niet herinneren dat ik thuis ben gekomen. Volgens bb was het voor 3 uur dat ik in bed kroop
bij ons kennelijk wel, alles al leeggeroofd gisterenquote:Op zaterdag 30 april 2011 11:18 schreef -Bubseltje- het volgende:
Hier hadden ze de Rock You collectie nog niet![]()
Wel een Paradoxal dupe gekocht van Rimmel
Die heb ik verkochtquote:Op zaterdag 30 april 2011 11:21 schreef PriemGirl het volgende:
Bij die rock you van essence zit ook een paradoxal dupe.. Tjah.. Ik heb de echte nu alD'oh...
quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:08 schreef Lindytje het volgende:
Sjaan en SQ: succes met den kater!![]()
Priemke: ik ben trots op jeMooie buit!
Oh, dat is goed hoor!!quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Uiteraard geef ik jou hiervan alle schuld aangezien jij me aan de make-up hebt gezet
![]()
![]()
Is het altijd welquote:Op zaterdag 30 april 2011 12:43 schreef Lindytje het volgende:
Koninginnedag-tv is een beetje saai....
Ik kijk op de een of andere manier ook elk jaar.... heb nu toch niet veel beters te doen op zaterdagochtendquote:Op zaterdag 30 april 2011 12:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Is het altijd welBeetje handjes schudden. Maar op 1 of andere manier wil ik het elk jaar toch wel weer zien
Ik twijfel nog steeds of ik wel of niet naar Eindhoven ga
Straks lekker poetsenquote:
mnohquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:14 schreef Diconnected het volgende:
Oke, wtf. 2 'vriendinnen' van mij in de stad hier verderop hebben blijkbaar ineens een queensnight feestje. En we zouden met z'n 3en koninginnedag vieren. Ze zeiden van de week ineens dat ze niet konden vanavond want ze hadden een afscheidsfeestje van iemand. Prima, dan niet. Maar nu lees ik dus op fucking facebook dat ze dus wel een koninginnedag feestje hebben vanavond?Heb heel erg de neiging om ze even een 'veel plezier' smsje te sturen. Echt lekker achterbaks dit.
Ik zou dat smsje keihard sturen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:14 schreef Diconnected het volgende:
Oke, wtf. 2 'vriendinnen' van mij in de stad hier verderop hebben blijkbaar ineens een queensnight feestje. En we zouden met z'n 3en koninginnedag vieren. Ze zeiden van de week ineens dat ze niet konden vanavond want ze hadden een afscheidsfeestje van iemand. Prima, dan niet. Maar nu lees ik dus op fucking facebook dat ze dus wel een koninginnedag feestje hebben vanavond?Heb heel erg de neiging om ze even een 'veel plezier' smsje te sturen. Echt lekker achterbaks dit.
Ik zeg sturen dat smsje! Laag zegquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:14 schreef Diconnected het volgende:
Gewoon diue sms sturen, of niets meer van je laten horen tot zij contact opnemen...quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:14 schreef Diconnected het volgende:
Bwah, wat naar allemaal. Sterkte meis.quote:
Sterkte!quote:Op zondag 1 mei 2011 13:18 schreef expiratorial het volgende:
hey dames.
denk,zal ff wat laten horen.
vrijdag een begrafenis gehad van schoonvader,hij is de nacht van goede vrijdag overleden in zijn slaap.
hij had in augustus te horen gekregen dat hij longkanker had en is opzich nog een redelijke tijd bij ons geweest.
de dag voor zijn overlijden was vrij turbulent,hij was gevallen en erg kwaad op iedereen. hij kon niet meer thuis verzorgd worden en zou naar een hospice moeten. de dokterswacht kwam en had heem een kalmeringsspuit gegeven voor de benauwdheid en zodat hij wat rustiger zou worden. een paar uur later is hij overleden in zijn slaap.
behoorlijk pittige week achter de rug,veel regelen en veel troosten.
toen vrijdag de begrafenis en we hoopten dat we het e.e.a. nu konden afsluiten en weer verder konden gaan om het zo maar te zeggen.
toen ging gisterochtend de telefoon,mijn vader,hij zei dat dezelfde vrijdag van de begrafenis een neef van mij heeft besloten niet meer verder te willen en heeft zich opgehangen. een jongen van 21 jaar. echt heel afschuwelijk. zijn ouders hebben al eens 2 kinderen verloren die nooit het leven hebben mogen meemaken en nu hun enige zoon.
vanavond gaan we bij hem kijken en de ouders sterkte wensen.
dit is zo'n ander soort verdriet. mijn schoonvader is 78 geworden en heeft nog in de laatste dagen het onderste uit de kan gehaald. proberen de bloemen water te geven en veel praten etc.
mijn neef was gezond en zo ontzettend jong maar ook diep ongelukkig.
als ik me probeer in te denken wat voor verdriet zijn ouders moeten hebben....ik kan het niet.
hun hebben zo ontzettend veel ongeluk in hun leven gehad en ik was altijd een groot gelover in karma,maar voor hun is het tij nooit gekeerd.
hun leven is 1 bak met verdriet.
en waarom? waarom hebben mensen zoveel ongeluk in hun leven?
iedereen verdient toch een gelukkige tijd of periode?
quote:Op zondag 1 mei 2011 13:18 schreef expiratorial het volgende:
hey dames.
denk,zal ff wat laten horen.
vrijdag een begrafenis gehad van schoonvader,hij is de nacht van goede vrijdag overleden in zijn slaap.
hij had in augustus te horen gekregen dat hij longkanker had en is opzich nog een redelijke tijd bij ons geweest.
de dag voor zijn overlijden was vrij turbulent,hij was gevallen en erg kwaad op iedereen. hij kon niet meer thuis verzorgd worden en zou naar een hospice moeten. de dokterswacht kwam en had heem een kalmeringsspuit gegeven voor de benauwdheid en zodat hij wat rustiger zou worden. een paar uur later is hij overleden in zijn slaap.
behoorlijk pittige week achter de rug,veel regelen en veel troosten.
toen vrijdag de begrafenis en we hoopten dat we het e.e.a. nu konden afsluiten en weer verder konden gaan om het zo maar te zeggen.
toen ging gisterochtend de telefoon,mijn vader,hij zei dat dezelfde vrijdag van de begrafenis een neef van mij heeft besloten niet meer verder te willen en heeft zich opgehangen. een jongen van 21 jaar. echt heel afschuwelijk. zijn ouders hebben al eens 2 kinderen verloren die nooit het leven hebben mogen meemaken en nu hun enige zoon.
vanavond gaan we bij hem kijken en de ouders sterkte wensen.
dit is zo'n ander soort verdriet. mijn schoonvader is 78 geworden en heeft nog in de laatste dagen het onderste uit de kan gehaald. proberen de bloemen water te geven en veel praten etc.
mijn neef was gezond en zo ontzettend jong maar ook diep ongelukkig.
als ik me probeer in te denken wat voor verdriet zijn ouders moeten hebben....ik kan het niet.
hun hebben zo ontzettend veel ongeluk in hun leven gehad en ik was altijd een groot gelover in karma,maar voor hun is het tij nooit gekeerd.
hun leven is 1 bak met verdriet.
en waarom? waarom hebben mensen zoveel ongeluk in hun leven?
iedereen verdient toch een gelukkige tijd of periode?
Ik wil keigraag die Essence confettiquote:Op zondag 1 mei 2011 13:57 schreef Lindytje het volgende:
Het handige is ook dat ikmoest roepen om dat knijn uit mijn nek te vissen
Maar nu hupst ie gezellig over de bank!
@Debs: Fijn is dat ja....
Gelukkig was ik vroeg op donderdagochtend, toen stond alles er gelukkig nog
Echt, waar haal jij die dingen toch altijd vandaan?? Ik kom ze echt nooit ergens tegen!quote:Op zondag 1 mei 2011 14:05 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik wil keigraag die Essence confettimaar helaas. Wel nog een Holographic gescoord voor de swap met iemand uit Canada
.
Hier in E'hoven hebben ze een hele batch verkeerd gelabelde gehad, en nu stond er toevallig nog een tussen. Silver heettie danquote:Op zondag 1 mei 2011 14:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Echt, waar haal jij die dingen toch altijd vandaan?? Ik kom ze echt nooit ergens tegen!
Als ik dat geweten had, die heb ik wel zien staanquote:Op zondag 1 mei 2011 14:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hier in E'hoven hebben ze een hele batch verkeerd gelabelde gehad, en nu stond er toevallig nog een tussen. Silver heettie dan.
Ik vergeet dat wel eensquote:Op zondag 1 mei 2011 14:29 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Als ik dat geweten had, die heb ik wel zien staan
Nice!!quote:Op zondag 1 mei 2011 14:26 schreef Debsterr het volgende:
En hij was maar 1,75, want de 2 voor 10 had ze niet gebruikt voor Gosh (1 holo, 2 golden dragon en 1 fx base) maar alles behalve de basecoat was 3,50.
Weet je Expi...hoe naar alles ook is, die rugzak wordt alleen maar groter.quote:
quote:
Gefeliciteerdquote:Op zondag 1 mei 2011 19:49 schreef Puckzzz het volgende:
Whehe ik heb al heel de dag verzwegen dat ik jarig ben
Gefeliciteerd dan tochquote:Op zondag 1 mei 2011 19:49 schreef Puckzzz het volgende:
ze zijn er nog niet allemaalquote:Op zondag 1 mei 2011 19:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil heel die godverdomse collectie hebben
Oh KAK, je had het van de week nog gezegd en nou was ik het toch vergetenquote:Op zondag 1 mei 2011 19:49 schreef Puckzzz het volgende:
Ik bedoelde dat 4 van de 6 kleurtjes er zijnquote:Op zondag 1 mei 2011 19:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]ik heb nog 5 plekjes over al iemand mee wilt bestellen!
[..]
Gefeliciteerd
Ik welquote:Op zondag 1 mei 2011 19:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ga niet falen, ik ga niet falen
LALALALALALALALLALALALA
Ik wil die ook nog!quote:Op zondag 1 mei 2011 19:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat 4 van de 6 kleurtjes er zijn. En ik wil juist die er nog niet zijn
.
geen idee, k neem het risico nietquote:Op zondag 1 mei 2011 20:04 schreef Debsterr het volgende:
Maar denken jullie dat deze wel snel uitverkoopt? Tenslotte is van Shrek ook nog steeds te krijgen.. ik mag namelijk eigenlijk helemaal niet falen.
Buhuh, ik wil ook vakantie..quote:Op zondag 1 mei 2011 22:19 schreef milka82 het volgende:
Lindy,joe sjikkun! Bang voor onweer!
@ Puckzz,ik had het al gezien op Hyves maar bij dees,gefeli!
@ expi,gecondoleerd en veel sterkte.
Heb lekker een weekje vakantie,tijd om volop te lakken dus. Even mijn untrieds proberen,moet er nog een stuk of dertig (van de 160).
Ah, dat is ook een lekkere timingquote:Op zondag 1 mei 2011 22:24 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb over 3 weken vakantieAls alle keinders weer op school zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |