Waar?quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:21 schreef deadly_kiss het volgende:
nog geen onweer.. maar fuck wat een wind
Donker en droog hier.quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:09 schreef Diconnected het volgende:
Zonnetje en strakblauwe lucht hier
*stopt peanutbuttercup in mond*
Wat zij zegt, ik doe dr lekker niet aan mee dit jaarquote:Op zaterdag 30 april 2011 09:10 schreef Diconnected het volgende:
Allemaal een leuke Koninginnedag vandaag, ik ga nu lekker tukken
het was vast gezelligquote:Op zaterdag 30 april 2011 11:17 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben nog dronken en ik kan me niet herinneren dat ik thuis ben gekomen. Volgens bb was het voor 3 uur dat ik in bed kroop
bij ons kennelijk wel, alles al leeggeroofd gisterenquote:Op zaterdag 30 april 2011 11:18 schreef -Bubseltje- het volgende:
Hier hadden ze de Rock You collectie nog niet![]()
Wel een Paradoxal dupe gekocht van Rimmel
Die heb ik verkochtquote:Op zaterdag 30 april 2011 11:21 schreef PriemGirl het volgende:
Bij die rock you van essence zit ook een paradoxal dupe.. Tjah.. Ik heb de echte nu alD'oh...
quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:08 schreef Lindytje het volgende:
Sjaan en SQ: succes met den kater!![]()
Priemke: ik ben trots op jeMooie buit!
Oh, dat is goed hoor!!quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Uiteraard geef ik jou hiervan alle schuld aangezien jij me aan de make-up hebt gezet
![]()
![]()
Is het altijd welquote:Op zaterdag 30 april 2011 12:43 schreef Lindytje het volgende:
Koninginnedag-tv is een beetje saai....
Ik kijk op de een of andere manier ook elk jaar.... heb nu toch niet veel beters te doen op zaterdagochtendquote:Op zaterdag 30 april 2011 12:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Is het altijd welBeetje handjes schudden. Maar op 1 of andere manier wil ik het elk jaar toch wel weer zien
Ik twijfel nog steeds of ik wel of niet naar Eindhoven ga
Straks lekker poetsenquote:
mnohquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:14 schreef Diconnected het volgende:
Oke, wtf. 2 'vriendinnen' van mij in de stad hier verderop hebben blijkbaar ineens een queensnight feestje. En we zouden met z'n 3en koninginnedag vieren. Ze zeiden van de week ineens dat ze niet konden vanavond want ze hadden een afscheidsfeestje van iemand. Prima, dan niet. Maar nu lees ik dus op fucking facebook dat ze dus wel een koninginnedag feestje hebben vanavond?Heb heel erg de neiging om ze even een 'veel plezier' smsje te sturen. Echt lekker achterbaks dit.
Ik zou dat smsje keihard sturen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:14 schreef Diconnected het volgende:
Oke, wtf. 2 'vriendinnen' van mij in de stad hier verderop hebben blijkbaar ineens een queensnight feestje. En we zouden met z'n 3en koninginnedag vieren. Ze zeiden van de week ineens dat ze niet konden vanavond want ze hadden een afscheidsfeestje van iemand. Prima, dan niet. Maar nu lees ik dus op fucking facebook dat ze dus wel een koninginnedag feestje hebben vanavond?Heb heel erg de neiging om ze even een 'veel plezier' smsje te sturen. Echt lekker achterbaks dit.
Ik zeg sturen dat smsje! Laag zegquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:14 schreef Diconnected het volgende:
Gewoon diue sms sturen, of niets meer van je laten horen tot zij contact opnemen...quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:14 schreef Diconnected het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |