Misschien ging het om wie het dichtste bij zat?quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:02 schreef mcspicy het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe de puntentelling ging gister in de liveshow met het fotospel?Ik heb alle jaren en maanden bij elkaar opgeteld en kom dan uit op 21jaar en 7 maanden,Gerard had in totaal 26,9 geraden,Karim 23,6 en Flip 22,4
Knap speurwerk van je.quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:17 schreef Freule het volgende:
Voor een saaie dag heb ik een mooie foto gevonden van Mo.![]()
![]()
![]()
ik dacht zal jullie even opvrolijken.![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
of beter verbergen!quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:21 schreef Tamaartje het volgende:
Sharon je moet die ophang bandjes uit je shirt knippen..
daarom kijk ik ook al niet meer, overal waar dat kreng zit, ligt, loopt en staat wordt de camera er op gezetquote:Op vrijdag 29 april 2011 15:18 schreef danilel het volgende:
kan er gewoon geen Segrodo-cam zijn.....ipv Jo-cam
Iemand die kan terugspoelen en filmpje heeft?quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:21 schreef Vikingsmeisje het volgende:
15.19 uur, stream 3: Joanna roept dat "mijn moeder sponsort Secret Story".
sssorry, jullie hebben gelijk
Ze praten zelfs sloom. (al is dat gekrijs is ook niet fijn)quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:23 schreef Tamaartje het volgende:
Iedereen ligt daar voor dood op bed.. kom op mensen!
Flashboxquote:Op vrijdag 29 april 2011 15:23 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Iemand die kan terugspoelen en filmpje heeft?
Dan zat Gerard er niet het dichtste bijquote:Op vrijdag 29 april 2011 15:17 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Misschien ging het om wie het dichtste bij zat?
Oke, ik ben niet mee getelt dus ik weet het dan ook nietquote:Op vrijdag 29 april 2011 15:27 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Dan zat Gerard er niet het dichtste bij
ahum, denk dat je beter op een ander forum dit comment kan zetten......hier zitten nl. geen verblinde fans..quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:23 schreef patrick37 het volgende:
Kijk alle verblinde fans,Jullie Jootje zegt het nu zelf
als we iets willen vraag ik het wel,mijn moeder sponsort het programma!!!!!!!!!
heb je het ooit zo zout gegeten
een spel waarbij het publiek(jaja geloof je dat nu nog echt) beslist wie er wint hahhahahahahahhahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahahhahahahahahahahhahahahahahhahahahahahahahhahahahahahahahhahahahhaahhahahahahahahahahahhahahahahhahahahahhahahahahahahhahahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahhahahahahahhahahahahahhahahah
quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:28 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Oke, ik ben niet mee getelt dus ik weet het dan ook niet
kijk je ook?quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:34 schreef suzi1 het volgende:
sharon wil de hond slaan???
wat is dat voor hoerewijf
is je dat net overkomen???quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:36 schreef suzi1 het volgende:
OT: als je erge kiespijn hebt een kop koffie over je voeten laten vallen
je bent tijdelijk van je bekpijn af!
ik luister alleen en hoorde ze zeggen als je dat nog een keer doet sla ik jequote:Op vrijdag 29 april 2011 15:35 schreef danilel het volgende:
[..]
kijk je ook?
dan zie je hoe ze het bedoelt...........
ja de hele net gezette kom viel leeg over mequote:Op vrijdag 29 april 2011 15:36 schreef danilel het volgende:
[..]
is je dat net overkomen???
(lijkt me zeer pijnlijk...)
vroeg ik me ook af. volgens mij zat hij gister iemand het verhaal te vertellen. ving amper iets op, wel iets van een week bij zn ma blabla. maar dat zal ik wel misverstaan hebbenquote:
Omdat ze een leuke meid is, en erg populair blijkbaarquote:Op vrijdag 29 april 2011 15:38 schreef schommelstoel het volgende:
Hmz, Gerard weg dus.
Hoe kan die Joanna nou door zijn?
aiiiii, goed koelen hoor!quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:37 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja de hele net gezette kom viel leeg over me
Yupquote:Op vrijdag 29 april 2011 15:38 schreef Poezewoes het volgende:
Dus als Jo wint hebben ze het sponsor geld er weer uit??
Is blijkbaar net gezegd door haar dat haar ma sponsor is van het programmaquote:Op vrijdag 29 april 2011 15:38 schreef schommelstoel het volgende:
Hmz, Gerard weg dus.
Hoe kan die Joanna nou door zijn?
ja heb er koel nat doekje opliggen nu, maar zo naar de tandarts dus..quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:39 schreef danilel het volgende:
[..]
aiiiii, goed koelen hoor!
en on-topic, je weet toch hoe de stem van Sharon overkomt
neej kende hem nog nietquote:Op vrijdag 29 april 2011 15:40 schreef bollokus het volgende:
lol, kwam deze tegen op het internet misschien kennen jullie hem al maar vind hem wel gaaf!
[ afbeelding ]
moeder in ieder gevalquote:Op vrijdag 29 april 2011 15:41 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
Die ouders zijn gescheiden en hertrouwd?
Ook niet als je 3 punten geeft voor het dichtst bij, 2 voor de 2de en 1 voor de derde. Dat per foto en dan bij elkaar opgeteld?quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:28 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Oke, ik ben niet mee getelt dus ik weet het dan ook niet
Oooh, dus die echte vader stond gisteren achter het glas.quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:41 schreef danilel het volgende:
[..]
moeder in ieder geval
zijn bio vader trekt met een camper over de hele wereld, deze was gisteren ook in Portugal aanwezig.
liefdesbrieven van Dennis.....quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:42 schreef beequeen het volgende:
Djoon komt terug uit de KvdW met medicijnen en 3 of 4 enveloppen. Ze stopt ze snel in een lade.
Alsof een hond dat begrijpt!!quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:36 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik luister alleen en hoorde ze zeggen als je dat nog een keer doet sla ik je
Nou, dat denk ik nietquote:
Ik dacht dat hij misschien was voortgekomen uit een trio ofzo.quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:42 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
Oooh, dus die echte vader stond gisteren achter het glas.
Gescheiden ouders, moeder hertrouwd of zo?????quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:39 schreef suzi1 het volgende:
[..]
vroeg ik me ook af. volgens mij zat hij gister iemand het verhaal te vertellen. ving amper iets op, wel iets van een week bij zn ma blabla. maar dat zal ik wel misverstaan hebben
Sharon vroeg: zoveel brieven?quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:42 schreef beequeen het volgende:
Djoon komt terug uit de KvdW met medicijnen en 3 of 4 enveloppen. Ze stopt ze snel in een lade.
ga je lekker?quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:44 schreef Gia het volgende:
[..]
Gescheiden ouders, moeder hertrouwd of zo?????
Kan toch!
quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:40 schreef bollokus het volgende:
lol, kwam deze tegen op het internet misschien kennen jullie hem al maar vind hem wel gaaf!
[ afbeelding ]
Precies en bijsluiters voor de medicijnen zullen het niet geweest zijn.quote:
misschien de aanklacht van net5 voor de uitspraak van netquote:Op vrijdag 29 april 2011 15:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Precies en bijsluiters voor de medicijnen zullen het niet geweest zijn.
Ik heb Flashbox al een DM gestuurd.quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:47 schreef mcspicy het volgende:
Ik wacht met smart op het filmpje van wat Jo net zei over dat haar ma sponsor is van het programma
Heb je ergens een probleem mee of zo? Ik reageer gewoon op iemands post!quote:
zijn klachtenbrieven van klanten die hun bestelde kleding niet hebben ontvangenquote:Op vrijdag 29 april 2011 15:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Precies en bijsluiters voor de medicijnen zullen het niet geweest zijn.
LOL, ik denk gewoon brieven van Iantje en MamaDjoon.quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:48 schreef danilel het volgende:
zijn klachtenbrieven van klanten die hun bestelde kleding niet hebben ontvangen
Juist, bij Sharon is het gewoon een bijsluiter van medicijnen, maar bij Jo is het verdacht.quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:49 schreef livvie het volgende:
Sharon komt ook uit de kvdw met een roze enveloppe.
Volgens mij zit er gewoon een bijsluiter in van haar medicijn
Karim is zijn maatje kwijt en is nu erg stil. Dat scheelt al enorm.quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:50 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
Weet niet of dat specifiek door Gerard komt of doordat er gewoon 1 persoon minder in huis is.
Een bijsluiter zit gewoon in de verpakking. En Djoon had minimaal 4 enveloppen. Dream on.quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:49 schreef livvie het volgende:
Sharon komt ook uit de kvdw met een roze enveloppe.
Volgens mij zit er gewoon een bijsluiter in van haar medicijn
en als Sharon verbaast er iets over vraagt en geen antwoord krijgt weet je ook dat er iets niet pluis is!quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Een bijsluiter zit gewoon in de verpakking. En Djoon had minimaal 4 enveloppen. Dream on.
Ja dat snap ik dus ook niet, zo gelijk verhaal gaan halen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:25 schreef suzi1 het volgende:
en waarom is de rest van de bedliggers niet verbaasd en/of springen ze niet op en zeggen er wat van?!??!?
Sharon leest ze gewoon, Djoon stopte ze direct in een lade.quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:52 schreef danilel het volgende:
en als Sharon verbaast er iets over vraagt en geen antwoord krijgt weet je ook dat er iets niet pluis is!
Is echt vreselijk daar doen mijn oren zo een pijn van.quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:39 schreef danilel het volgende:
[..]
aiiiii, goed koelen hoor!
en on-topic, je weet toch hoe de stem van Sharon overkomt
Heb het te doen met hemquote:Op vrijdag 29 april 2011 15:56 schreef beequeen het volgende:
Arme Karim kijkt vol weemoed naar het bed van Geer. Die gast verveelt zich echt kapot.
quote:
Hij doet het ook nogquote:Op vrijdag 29 april 2011 15:58 schreef shomila het volgende:
Jo wil je zoenen ga ff je tanden poetsen 10 keer.
Vreemd dat geen 1 bewoner er op ingaat wat Jo hier zegt?quote:
heb je niet goed geluisterdquote:Op vrijdag 29 april 2011 16:00 schreef Freule het volgende:
Nou ze zegt het wel wat anders.
Ze zegt ...................als we nou mijn moeder bellen die sponsort dat dan wel.
Schrijf de rest er ook even bij wat ze zegt, en niet alleen wat jij wilt horenquote:Op vrijdag 29 april 2011 16:00 schreef Freule het volgende:
Ze zegt ...................als we nou mijn moeder bellen die sponsort dat dan wel.
even verder luisterenquote:Op vrijdag 29 april 2011 16:00 schreef Freule het volgende:
quote:Ja maar als we nou gewoon me moeder bellen, die sponsort dat gewoon, Tofs sponsort Secret story dus bel nou effe
Beter luisteren. Ze zegt letterlijk: Tofs, mamaDoojn sponsort SST.quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:01 schreef ToughLove het volgende:
Ik hoor nergens op dat filmpje dat ze toegeeft dat Tofs ss sponsort? Als ze haar moeder bellen en het vragen dan sponsort tofs de kleding wel, zo komt het meer op mij over.
Hij had zijn tanden niet goed gepoetstquote:Op vrijdag 29 april 2011 16:05 schreef livvie het volgende:
En Flip strijkt zich neer op het volgende bed, wat een spanning
Ja zo hoor ik het ook , dat moeten bellen en dan wordt het gesponsordquote:Op vrijdag 29 april 2011 16:01 schreef ToughLove het volgende:
Ik hoor nergens op dat filmpje dat ze toegeeft dat Tofs ss sponsort? Als ze haar moeder bellen en het vragen dan sponsort tofs de kleding wel, zo komt het meer op mij over.
Zou ze dan niet gezegt hebben "Dan sponsored mijn moeder het wel" ipv "Tofs sponsored SST" ?quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:08 schreef Freule het volgende:
[..]
Ja zo hoor ik het ook , dat moeten bellen en dan wordt het gesponsord
Dat weet ikquote:Op vrijdag 29 april 2011 16:11 schreef Gia het volgende:
[..]
Het gaat over kleding sponsoren. Niet over geld!!
Luisteren is moeilijk hè? Ze zegt letterlijk: TOFS sponsort SST.quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:08 schreef Freule het volgende:
Ja zo hoor ik het ook , dat moeten bellen en dan wordt het gesponsord
Precies!!quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:11 schreef Gia het volgende:
[..]
Ze zegt het allebei. Eerst: dat sponsort mijn moeder wel. En daarna: Tofs sponsort sst.quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:10 schreef livvie het volgende:
[..]
Zou ze dan niet gezegt hebben "Dan sponsored mijn moeder het wel" ipv "Tofs sponsored SST" ?
Dan sponsort ze alleen Djoon. Ik heb nog niemand nieuwe kleding zien krijgen en Djoon noemt TOFS minimaal 3 keer per dag. Dat is gewoon sluikreclame imo.quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:11 schreef Gia het volgende:
Ja, dat heb ik ook gehoord.quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:12 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Ze zegt het allebei. Eerst: dat sponsort mijn moeder wel. En daarna: Tofs sponsort sst.
Gewoon even goed luisteren.
Ja hoor ik ben jaloers op haar.quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:11 schreef Namat het volgende:
Wat een drukte allemaal over Jo en sponsoring, ze is een leuke meid en moet net als alle anderen ups en downs doorstaan. Lijkt wel of heel veel mensen jaloers zijn op haar.
Ik vind haar juist heel echt en lief, ze is niet bang om zichzelf te laten zien.
En wat is dan verder nog het probleem? Zou SST niet meer sponsors hebben, of alleen Jo's moeder? Misschien sponsort Pa Shar het programma ook wel. Weten wij veel.quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:12 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Ze zegt het allebei. Eerst: dat sponsort mijn moeder wel. En daarna: Tofs sponsort sst.
Gewoon even goed luisteren.
Nou ik luister wel , tis maar wat je wilt horen toch.quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Luisteren is moeilijk hè? Ze zegt letterlijk: TOFS sponsort SST.
Miss nog niet eens bewust dat ze Toffs noemt.quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:14 schreef Gia het volgende:
[..]
En wat is dan verder nog het probleem? Zou SST niet meer sponsors hebben, of alleen Jo's moeder? Misschien sponsort Pa Shar het programma ook wel. Weten wij veel.
Alleen loopt Jojo er zo mee te koop.
Ik heb geen probleemquote:Op vrijdag 29 april 2011 16:14 schreef Gia het volgende:
[..]
En wat is dan verder nog het probleem? Zou SST niet meer sponsors hebben, of alleen Jo's moeder? Misschien sponsort Pa Shar het programma ook wel. Weten wij veel.
Alleen loopt Jojo er zo mee te koop.
en mij maar voor gek verklaren toen ik zei dat het zo was.....dankje Flashquote:
Heb jij dat geplaatst?quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:17 schreef MargrietV het volgende:
http://www.nujij.nl/hoe-s(...)3kDKI5n86asG2z39o%3d
Op dit moment het boeiendst op de streams.quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:20 schreef little_me het volgende:
best rustgevend dat regen geluid, terwijl hier de zon schijnt
quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:21 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Op dit moment het boeiendst op de streams.
ik hoop dat het snel hierheen komt......quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:20 schreef little_me het volgende:
best rustgevend dat regen geluid, terwijl hier de zon schijnt
Jij ben niet goeeeddddddquote:Op vrijdag 29 april 2011 16:22 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik hoop dat het snel hierheen komt......
echt niet ik wil morgen naar de kleedjes marktquote:Op vrijdag 29 april 2011 16:22 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik hoop dat het snel hierheen komt......
Zijn niet een beetje dom, maar heel dom.quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:23 schreef knagsje het volgende:
De Jo fans geloven het nog niet van de sponsoring......willen het niet geloven........
Iets met de berlijnse muur zo dikquote:Op vrijdag 29 april 2011 16:23 schreef knagsje het volgende:
De Jo fans geloven het nog niet van de sponsoring......willen het niet geloven........
jawel hoor, maar zit nog ver van jou vandaan dus maak je niet drukquote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb Flashbox al een DM gestuurd.
chinese muur, die is nog veel dikker, als ze maar Joanna en Flip smakzoentjes zien geven, dan gooien ze al hun zakgeld als belgeld of laten ze hun ouders er voor opdraaien,quote:
omdat het helemaal geen sponsor is mss ;')quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:16 schreef beequeen het volgende:
Laat maar. Maar het is wel vreemd dat Tofs niet in het rijtje van sponsoren voorkomt op de SST site. Tè opvallend denk ik.
wat net 5quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:28 schreef Darklight het volgende:
[..]
omdat het helemaal geen sponsor is mss ;')
zo moeder zo dochterquote:Op vrijdag 29 april 2011 16:29 schreef Candyfreak het volgende:
Die moeder van Joanna is best wel een eng mens he?
Een mega groot bedrijf dat een complot smeedt met de eerste de beste flut webshop, logisch tochquote:
Kom niet meer bij van het lachenquote:
helemaal mee eens!quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:33 schreef knagsje het volgende:
[..]
Nee, en jammer dat het op een oneerlijke manier is gebeurd.....
Is er een exit wel eerlijk geweest? Die met Guido was nog veel oneerlijker.quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:33 schreef knagsje het volgende:
[..]
Nee, en jammer dat het op een oneerlijke manier is gebeurd.....
heeft geen zin denk ik om dat jou uit te leggen. Lees maar terug en kijk het filmpje van flash zou ik zeggen. Je wilt het alleen niet geloven vermoed ik...quote:
klopt, ik heb van het begin af al gezegd dat alles zo gedraaid word in het voordeel van jo.....quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:34 schreef Gia het volgende:
[..]
Is er een exit wel eerlijk geweest? Die met Guido was nog veel oneerlijker.
ja hoor,quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:36 schreef Darklight het volgende:
Joanna loopt in die kleding van haar shop rond, en daarmee sponsort die shop SST
boeiend hoor
De nominatie was gemanipuleerd. Ik denk dat het stemmen verder wel eerlijk is gegaan. Alleen heeft het kamp Gerard - Karim de stemmen moeten verdelen. De anti-Gerard-Karim mensen hebben op Jo gestemd, plus nog een aantal mensen die wel 20 % korting wilden bij MamaJo.quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:35 schreef knagsje het volgende:
[..]
heeft geen zin denk ik om dat jou uit te leggen. Lees maar terug en kijk het filmpje van flash zou ik zeggen. Je wilt het alleen niet geloven vermoed ik...
quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:38 schreef Darklight het volgende:
[..]
Bewijs maar dat het anders is, en geen vage uitspraken van Joanna, die roept maar wat
Vergeet de 50 mensen die een kaartje voor de live-show wilden nietquote:Op vrijdag 29 april 2011 16:38 schreef Gia het volgende:
[..]
De nominatie was gemanipuleerd. Ik denk dat het stemmen verder wel eerlijk is gegaan. Alleen heeft het kamp Gerard - Karim de stemmen moeten verdelen. De anti-Gerard-Karim mensen hebben op Jo gestemd, plus nog een aantal mensen die wel 20 % korting wilden bij MamaJo.
Ik denk dat als jij een getekende verklaring van Net5 te zien zou krijgen, dat je het nog zou ontkennenquote:Op vrijdag 29 april 2011 16:38 schreef Darklight het volgende:
[..]
Bewijs maar dat het anders is, en geen vage uitspraken van Joanna, die roept maar wat
Ja want die is er natuurlijk, daarom gaat ze dat ook on stream lopen lekkenquote:Op vrijdag 29 april 2011 16:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat als jij een getekende verklaring van Net5 te zien zou krijgen, dat je het nog zou ontkennen
laat um joh hij moet zo weer aan zijn huiswerkquote:Op vrijdag 29 april 2011 16:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat als jij een getekende verklaring van Net5 te zien zou krijgen, dat je het nog zou ontkennen
hoe heten die dingen die paarden wel eens op hun hoofd hebben zodat ze niets anders kunnen zien als 1 richting ook alweer ????quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja ik denk het ook iddquote:Op vrijdag 29 april 2011 16:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
oogkleppenquote:Op vrijdag 29 april 2011 16:41 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
hoe heten die dingen die paarden wel eens op hun hoofd hebben zodat ze niets anders kunnen zien als 1 richting ook alweer ????
dat was namelijk een onwaarzegsterquote:Op vrijdag 29 april 2011 16:41 schreef DownToEarth het volgende:
Er was ooit een waarzegster in de uitzending bij Bart, die zei: er gaat een man winnen die het geld duidelijk niet nodig heeft !! Ze is dus een oplichster !!
quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:41 schreef DownToEarth het volgende:
Er was ooit een waarzegster in de uitzending bij Bart, die zei: er gaat een man winnen die het geld duidelijk niet nodig heeft !! Ze is dus een oplichster !!
welke waarzegster niet?quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:41 schreef DownToEarth het volgende:
Wat een troela. Bart moet z'n geld terugvragen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:42 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
dat was namelijk een onwaarzegster
Mooie cap Chanel.quote:
LOL, Djoon is nu haar brieven aan het lezen, vandaar geen streams op de slaapkamer.quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:45 schreef koffieleutjuh het volgende:
Wat een gezelligheid overal![]()
Toch triest dat ze regen laten zien ipv bewoners om bewegende beelden te krijgen
Ik zei nog zo, NIET die Recalcitrant drinken....maar luisteren...ho maar...quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:45 schreef Darklight het volgende:
Volgende week Karim naar huis, en dan gaat Joanna gewoon winnen
Ze sponsort SST immers
Huh? Ik vind het een heel normaal gesprek.quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:46 schreef DownToEarth het volgende:
Er is geen klik tussen Sharon en Karim? Geforceerde gesprekken.
en Mo ligt doodziek ongesteld op bed.....quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
LOL, Djoon is nu haar brieven aan het lezen, vandaar geen streams op de slaapkamer.
Oh oke ik dacht al die liggen weer te slapenquote:Op vrijdag 29 april 2011 16:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
LOL, Djoon is nu haar brieven aan het lezen, vandaar geen streams op de slaapkamer.
Ik ook hoorquote:Op vrijdag 29 april 2011 16:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huh? Ik vind het een heel normaal gesprek.
en de klachten dat smssen niet mogelijk was, gedurende best lange tijd.quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Vergeet de 50 mensen die een kaartje voor de live-show wilden niet
Neen, ik kijk naar mensen die nog kijken...quote:
uitgeprobeert dan of het voor jo wel lukte ?quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:49 schreef MargrietV het volgende:
[..]
en de klachten dat smssen niet mogelijk was, gedurende best lange tijd.
Alleen voor Geer hè?quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:49 schreef MargrietV het volgende:
en de klachten dat smssen niet mogelijk was, gedurende best lange tijd.
voor Karim en Joanna lukte het wel.quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:51 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
uitgeprobeert dan of het voor jo wel lukte ?
Heb de bruiloft gekeken en alvasst ATWT die om 5 uur begint nog geen stream aangehadquote:Op vrijdag 29 april 2011 16:50 schreef waxmask het volgende:
[..]
Neen, ik kijk naar mensen die nog kijken...Streams al paar weken niet meer aan geweest. Gister wel de Live even gekeken tussen de bedrijven door.
Wat raarquote:Op vrijdag 29 april 2011 16:52 schreef MargrietV het volgende:
[..]
voor Karim en Joanna lukte het wel.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:52 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Heb de bruiloft gekeken en alvasst ATWT die om 5 uur begint nog geen strm aangehad
Jij hebt ter controle voor iedereen lopen stemmenquote:Op vrijdag 29 april 2011 16:52 schreef MargrietV het volgende:
[..]
voor Karim en Joanna lukte het wel.
En dat was net de beslissende stem voor Karimquote:Op vrijdag 29 april 2011 16:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij hebt ter controle voor iedereen lopen stemmen
hoevaak ??quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat flikten zo ook bij Huub tijdens DGK finale.quote:
Heb het zo geregelt met mijn man hij kijkt de grote tv en ik heb op mijn bureau naast mijn pc scherm een 17 inc tvtje staan ook met eigen modem , iedereen blij!!quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:53 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ugh je bent nog erger dan de mijne...die houdt het nog bij GTST...op de recorder en als ik er niet ben mag ze weken achter elkaar kijken...
ja 1 stem.... voor Joanna, maar op hyves, facebook enz. waren er vele klachten,quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:56 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
hoevaak ??
we hebben de schuldige denk ik
quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:57 schreef freaky40 het volgende:
Betweter Sharon weer aan het woord. Zout toch eens op, ga met poppen spelen i.p.v. oud wijf uit te hangen.
Als al die fans van geer dat gedaan hebben vind ik dat erg lief van zequote:Op vrijdag 29 april 2011 16:56 schreef MargrietV het volgende:
[..]
ja 1 stem.... voor Joanna, maar op hyves, facebook enz. waren er vele klachten,
Klachten? Of gewoon een beetje zeiken en zeuren? Ik begrijp niet helemaal wanneer er zulke enorme vermoedens zijn dat niemand actie onderneemt.quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:56 schreef MargrietV het volgende:
[..]
ja 1 stem.... voor Joanna, maar op hyves, facebook enz. waren er vele klachten,
schuldig waaraan? heb 30 keer op Gerard en 30 keer op Karim gestemd en 1 maal Joanna. Betaal zelf mijn eigen rekening, dus waar ben ik schuldig aan?quote:
Wat kost het per smsje?quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:59 schreef MargrietV het volgende:
[..]
schuldig waaraan? heb 30 keer op Gerard en 30 keer op Karim gestemd en 1 maal Joanna. Betaal zelf mijn eigen rekening, dus waar ben ik schuldig aan?
Gaat allemaal naar mamaJoj als Jo wint ons geld van smsen!quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:59 schreef MargrietV het volgende:
[..]
schuldig waaraan? heb 30 keer op Gerard en 30 keer op Karim gestemd en 1 maal Joanna. Betaal zelf mijn eigen rekening, dus waar ben ik schuldig aan?
quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:59 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Had er 2 voor gerard en 1 voor Karim!quote:
Dankzij jou blijft SST in de lucht. En bedankt!quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:59 schreef MargrietV het volgende:
Aan je eigen stupiditeit. Ik bespaar me de moeite om het je uit te leggen omdat je simpelweg het josti-niveau niet eens behaalt als je daadwerkelijk zoveel hebt gesmst naar een oplichtersbende...quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:59 schreef MargrietV het volgende:
[..]
denk dat jij eens niet zo brutaal moet zijn, zou je sieren,quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:01 schreef waxmask het volgende:
[..]
Aan je eigen stupiditeit. Ik bespaar me de moeite om het je uit te leggen omdat je simpelweg het josti-niveau niet eens behaalt als je daadwerkelijk zoveel hebt gesmst naar een oplichtersbende...![]()
![]()
Ze zijn van schrik gestopt zeker !!quote:
JIJ bent DOM....da's voor iedereen wel duidelijk nu Magrietje...wat een butsmuts...quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:02 schreef MargrietV het volgende:
[..]
denk dat jij eens niet zo brutaal moet zijn, zou je sieren,
mwah ... das nog niet zoveel hoor ... ga er maar vanuit dat de Jo fans al hun vakantiegeld erdoor heen gepleurd hebbenquote:Op vrijdag 29 april 2011 17:01 schreef waxmask het volgende:
[..]
Aan je eigen stupiditeit. Ik bespaar me de moeite om het je uit te leggen omdat je simpelweg het josti-niveau niet eens behaalt als je daadwerkelijk zoveel hebt gesmst naar een oplichtersbende...![]()
![]()
ja en ik koop geen lompen bij Tofsquote:Op vrijdag 29 april 2011 17:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is een prima besteding geweest voor ongeveer 35 euro.
Ja hoor in IE http://l3c.cdn.sbsnet.nl/c/net5/secretstory_S01/oops.html werkt primaquote:
Da's wel zonde van je geld..quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:59 schreef MargrietV het volgende:
[..]
We doen allemaal wel eens wat waar we ons voor schamen, de truc is het verborgen te houden...maar toegeven dat je 61 smsen verstuurd heb naar oplichters slaat werkelijk als een tang op een varken...quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:04 schreef snetje het volgende:
[..]
mwah ... das nog niet zoveel hoor ... ga er maar vanuit dat de Jo fans al hun vakantiegeld erdoor heen gepleurd hebben![]()
Nou mocht je je bedenken, je hebt recht op 20% korting geloof ik.quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:04 schreef MargrietV het volgende:
[..]
ja en ik koop geen lompen bij Tofs
wat jij van mij denkt of vindt, veeg ik me reet mee af.quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:03 schreef waxmask het volgende:
[..]
JIJ bent DOM....da's voor iedereen wel duidelijk nu Magrietje...wat een butsmuts...![]()
![]()
Laat maar jongens...ze weet niet beter....als jullie ook af en toe het kwijl beetje wegpoetsen bij d'r mondhoeken dan is het nog een beetje toonbaar...quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:06 schreef MargrietV het volgende:
[..]
wat jij van mij denkt of vindt, veeg ik me reet mee af.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:06 schreef MargrietV het volgende:
[..]
wat jij van mij denkt of vindt, veeg ik me reet mee af.
echt he. Die rot stemquote:Op vrijdag 29 april 2011 17:09 schreef mevrouwdebok het volgende:
ik krijg hoofdpijn van die stem van mo
Eindelijk iemand OnTopic.quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:07 schreef Nostalgist het volgende:
Karim had gelijk natuurlijk... 3 seconden is een kilometer...
Monique bracht die 7 seconden zo bitchy dat Karim ging twijfelen..
niks nada noppesquote:Op vrijdag 29 april 2011 17:10 schreef waxmask het volgende:
[..]
Vertel eens...hoeveel heb jij verspijkerd aan Geer en Karim?
Niet aanvallen, maar als je "Poep" roept moet je niet verwachten dat ik "Lekker"terug roep...quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:09 schreef Poezewoes het volgende:
Waarom Margriet aanvallen is haar geld ze komt niet bij ons bedelen!!
Onweerquote:Op vrijdag 29 april 2011 17:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Eindelijk iemand OnTopic.
Waar ging het over? Bij mij hapert de boel nogal.
Hoeveel seconden het verschil tussen bliksemflits en donder, een kilometer is..quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Eindelijk iemand OnTopic.
Waar ging het over? Bij mij hapert de boel nogal.
Ik zeg toch alleen dat het zonde is? Je kunt nog beter je geld in stukjes knippen en er confetti van maken, maar ach, moet jij weten.quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:10 schreef MargrietV het volgende:
[..]
het is mijn geld en alleen IK bepaal waar ik het aan uitgeef!
Helemaal waar. Maar ik had het in therapie gestopt als ik jou was...quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:10 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Ah, thanx.quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:11 schreef Nostalgist het volgende:
Hoeveel seconden het verschil tussen bliksemflits en donder, een kilometer is..
3 seconden, heb ik van mijn vader geleerd.quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:11 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Hoeveel seconden het verschil tussen bliksemflits en donder, een kilometer is..
Je goed recht .quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:10 schreef MargrietV het volgende:
[..]
je gaat echt te ver! Dit pik ik echt niet!quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:12 schreef waxmask het volgende:
[..]
Helemaal waar. Maar ik had het in therapie gestopt als ik jou was...
Klopt, dat wist Karim ook.. Mo dacht 7 seconden..quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:12 schreef MargrietV het volgende:
[..]
3 seconden, heb ik van mijn vader geleerd.
Het is VEEL erger...lees maar wat terug...quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:12 schreef HiDiHo het volgende:
Kijken jullie dat oplichters programma nu nog?
Jij veegt wel op een heel aparte manier je reet afquote:Op vrijdag 29 april 2011 17:13 schreef MargrietV het volgende:
[..]
je gaat echt te ver! Dit pik ik echt niet!
Doe ff kleine opsomming/aftreksel voor mequote:Op vrijdag 29 april 2011 17:13 schreef waxmask het volgende:
[..]
Het is VEEL erger...lees maar wat terug...
Zie de d'r zittuh op die kast....quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij veegt wel op een heel aparte manier je reet af
Hoogbegaafd hè?quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:13 schreef Nostalgist het volgende:
Klopt, dat wist Karim ook.. Mo dacht 7 seconden..
Flip moet zijn schuld aflossen, verplicht kroelen met Jo daar zou ik moe van worden.quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoogbegaafd hè?
Waar zou Flip zo moe van zijn en waar is Djoon? Is de regen interessanter?
Djoon heeft last van pijn in haar linkerborst... Flip slaapt op zijn eigen kamer. Zou hij moe zijn van het pubergepraat van Joanne en Mo ? Daar lag hij net nog bij op de kamer..quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoogbegaafd hè?
Waar zou Flip zo moe van zijn en waar is Djoon? Is de regen interessanter?
Bloed kruipt waar het niet gaan kanquote:Op vrijdag 29 april 2011 17:12 schreef HiDiHo het volgende:
Nieuwsgierigheid wordt nog eens de ondergang van de mensheidquote:
Oh, ik zie alleen een slapende Flip en stream 2 is hier deaud.quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:16 schreef Nostalgist het volgende:
Djoon heeft last van pijn in haar linkerborst... Flip slaapt op zijn eigen kamer. Zou hij moe zijn van het pubergepraat van Joanne en Mo ? Daar lag hij net nog bij op de kamer..
Al vanaf BB1..quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:12 schreef HiDiHo het volgende:
Bb was heul geen oplichtingprogramma....hummy is goudeerlijkquote:
Hummy never left...quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:18 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Bb was heul geen oplichtingprogramma....hummy is goudeerlijk
Werkt die daar achter de schermen dan? Dacht dat ze daar steeds een grapje over maaktequote:
Nou..quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:18 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Bb was heul geen oplichtingprogramma....hummy is goudeerlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |