heb je niet goed geluisterdquote:Op vrijdag 29 april 2011 16:00 schreef Freule het volgende:
Nou ze zegt het wel wat anders.
Ze zegt ...................als we nou mijn moeder bellen die sponsort dat dan wel.
Schrijf de rest er ook even bij wat ze zegt, en niet alleen wat jij wilt horenquote:Op vrijdag 29 april 2011 16:00 schreef Freule het volgende:
Ze zegt ...................als we nou mijn moeder bellen die sponsort dat dan wel.
even verder luisterenquote:Op vrijdag 29 april 2011 16:00 schreef Freule het volgende:
quote:Ja maar als we nou gewoon me moeder bellen, die sponsort dat gewoon, Tofs sponsort Secret story dus bel nou effe
Beter luisteren. Ze zegt letterlijk: Tofs, mamaDoojn sponsort SST.quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:01 schreef ToughLove het volgende:
Ik hoor nergens op dat filmpje dat ze toegeeft dat Tofs ss sponsort? Als ze haar moeder bellen en het vragen dan sponsort tofs de kleding wel, zo komt het meer op mij over.
Hij had zijn tanden niet goed gepoetstquote:Op vrijdag 29 april 2011 16:05 schreef livvie het volgende:
En Flip strijkt zich neer op het volgende bed, wat een spanning
Ja zo hoor ik het ook , dat moeten bellen en dan wordt het gesponsordquote:Op vrijdag 29 april 2011 16:01 schreef ToughLove het volgende:
Ik hoor nergens op dat filmpje dat ze toegeeft dat Tofs ss sponsort? Als ze haar moeder bellen en het vragen dan sponsort tofs de kleding wel, zo komt het meer op mij over.
Zou ze dan niet gezegt hebben "Dan sponsored mijn moeder het wel" ipv "Tofs sponsored SST" ?quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:08 schreef Freule het volgende:
[..]
Ja zo hoor ik het ook , dat moeten bellen en dan wordt het gesponsord
Dat weet ikquote:Op vrijdag 29 april 2011 16:11 schreef Gia het volgende:
[..]
Het gaat over kleding sponsoren. Niet over geld!!
Luisteren is moeilijk hè? Ze zegt letterlijk: TOFS sponsort SST.quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:08 schreef Freule het volgende:
Ja zo hoor ik het ook , dat moeten bellen en dan wordt het gesponsord
Precies!!quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:11 schreef Gia het volgende:
[..]
Ze zegt het allebei. Eerst: dat sponsort mijn moeder wel. En daarna: Tofs sponsort sst.quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:10 schreef livvie het volgende:
[..]
Zou ze dan niet gezegt hebben "Dan sponsored mijn moeder het wel" ipv "Tofs sponsored SST" ?
Dan sponsort ze alleen Djoon. Ik heb nog niemand nieuwe kleding zien krijgen en Djoon noemt TOFS minimaal 3 keer per dag. Dat is gewoon sluikreclame imo.quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:11 schreef Gia het volgende:
Ja, dat heb ik ook gehoord.quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:12 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Ze zegt het allebei. Eerst: dat sponsort mijn moeder wel. En daarna: Tofs sponsort sst.
Gewoon even goed luisteren.
Ja hoor ik ben jaloers op haar.quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:11 schreef Namat het volgende:
Wat een drukte allemaal over Jo en sponsoring, ze is een leuke meid en moet net als alle anderen ups en downs doorstaan. Lijkt wel of heel veel mensen jaloers zijn op haar.
Ik vind haar juist heel echt en lief, ze is niet bang om zichzelf te laten zien.
En wat is dan verder nog het probleem? Zou SST niet meer sponsors hebben, of alleen Jo's moeder? Misschien sponsort Pa Shar het programma ook wel. Weten wij veel.quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:12 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Ze zegt het allebei. Eerst: dat sponsort mijn moeder wel. En daarna: Tofs sponsort sst.
Gewoon even goed luisteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |