Heb je ergens een probleem mee of zo? Ik reageer gewoon op iemands post!quote:
zijn klachtenbrieven van klanten die hun bestelde kleding niet hebben ontvangenquote:Op vrijdag 29 april 2011 15:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Precies en bijsluiters voor de medicijnen zullen het niet geweest zijn.
LOL, ik denk gewoon brieven van Iantje en MamaDjoon.quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:48 schreef danilel het volgende:
zijn klachtenbrieven van klanten die hun bestelde kleding niet hebben ontvangen
Juist, bij Sharon is het gewoon een bijsluiter van medicijnen, maar bij Jo is het verdacht.quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:49 schreef livvie het volgende:
Sharon komt ook uit de kvdw met een roze enveloppe.
Volgens mij zit er gewoon een bijsluiter in van haar medicijn
Karim is zijn maatje kwijt en is nu erg stil. Dat scheelt al enorm.quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:50 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
Weet niet of dat specifiek door Gerard komt of doordat er gewoon 1 persoon minder in huis is.
Een bijsluiter zit gewoon in de verpakking. En Djoon had minimaal 4 enveloppen. Dream on.quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:49 schreef livvie het volgende:
Sharon komt ook uit de kvdw met een roze enveloppe.
Volgens mij zit er gewoon een bijsluiter in van haar medicijn
en als Sharon verbaast er iets over vraagt en geen antwoord krijgt weet je ook dat er iets niet pluis is!quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Een bijsluiter zit gewoon in de verpakking. En Djoon had minimaal 4 enveloppen. Dream on.
Ja dat snap ik dus ook niet, zo gelijk verhaal gaan halen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:25 schreef suzi1 het volgende:
en waarom is de rest van de bedliggers niet verbaasd en/of springen ze niet op en zeggen er wat van?!??!?
Sharon leest ze gewoon, Djoon stopte ze direct in een lade.quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:52 schreef danilel het volgende:
en als Sharon verbaast er iets over vraagt en geen antwoord krijgt weet je ook dat er iets niet pluis is!
Is echt vreselijk daar doen mijn oren zo een pijn van.quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:39 schreef danilel het volgende:
[..]
aiiiii, goed koelen hoor!
en on-topic, je weet toch hoe de stem van Sharon overkomt
Heb het te doen met hemquote:Op vrijdag 29 april 2011 15:56 schreef beequeen het volgende:
Arme Karim kijkt vol weemoed naar het bed van Geer. Die gast verveelt zich echt kapot.
quote:
Hij doet het ook nogquote:Op vrijdag 29 april 2011 15:58 schreef shomila het volgende:
Jo wil je zoenen ga ff je tanden poetsen 10 keer.
Vreemd dat geen 1 bewoner er op ingaat wat Jo hier zegt?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |