aiiiii, goed koelen hoor!quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:37 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja de hele net gezette kom viel leeg over me
Yupquote:Op vrijdag 29 april 2011 15:38 schreef Poezewoes het volgende:
Dus als Jo wint hebben ze het sponsor geld er weer uit??
Is blijkbaar net gezegd door haar dat haar ma sponsor is van het programmaquote:Op vrijdag 29 april 2011 15:38 schreef schommelstoel het volgende:
Hmz, Gerard weg dus.
Hoe kan die Joanna nou door zijn?
ja heb er koel nat doekje opliggen nu, maar zo naar de tandarts dus..quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:39 schreef danilel het volgende:
[..]
aiiiii, goed koelen hoor!
en on-topic, je weet toch hoe de stem van Sharon overkomt
neej kende hem nog nietquote:Op vrijdag 29 april 2011 15:40 schreef bollokus het volgende:
lol, kwam deze tegen op het internet misschien kennen jullie hem al maar vind hem wel gaaf!
[ afbeelding ]
moeder in ieder gevalquote:Op vrijdag 29 april 2011 15:41 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
Die ouders zijn gescheiden en hertrouwd?
Ook niet als je 3 punten geeft voor het dichtst bij, 2 voor de 2de en 1 voor de derde. Dat per foto en dan bij elkaar opgeteld?quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:28 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Oke, ik ben niet mee getelt dus ik weet het dan ook niet
Oooh, dus die echte vader stond gisteren achter het glas.quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:41 schreef danilel het volgende:
[..]
moeder in ieder geval
zijn bio vader trekt met een camper over de hele wereld, deze was gisteren ook in Portugal aanwezig.
liefdesbrieven van Dennis.....quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:42 schreef beequeen het volgende:
Djoon komt terug uit de KvdW met medicijnen en 3 of 4 enveloppen. Ze stopt ze snel in een lade.
Alsof een hond dat begrijpt!!quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:36 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik luister alleen en hoorde ze zeggen als je dat nog een keer doet sla ik je
Nou, dat denk ik nietquote:
Ik dacht dat hij misschien was voortgekomen uit een trio ofzo.quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:42 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
Oooh, dus die echte vader stond gisteren achter het glas.
Gescheiden ouders, moeder hertrouwd of zo?????quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:39 schreef suzi1 het volgende:
[..]
vroeg ik me ook af. volgens mij zat hij gister iemand het verhaal te vertellen. ving amper iets op, wel iets van een week bij zn ma blabla. maar dat zal ik wel misverstaan hebben
Sharon vroeg: zoveel brieven?quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:42 schreef beequeen het volgende:
Djoon komt terug uit de KvdW met medicijnen en 3 of 4 enveloppen. Ze stopt ze snel in een lade.
ga je lekker?quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:44 schreef Gia het volgende:
[..]
Gescheiden ouders, moeder hertrouwd of zo?????
Kan toch!
quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:40 schreef bollokus het volgende:
lol, kwam deze tegen op het internet misschien kennen jullie hem al maar vind hem wel gaaf!
[ afbeelding ]
Precies en bijsluiters voor de medicijnen zullen het niet geweest zijn.quote:
misschien de aanklacht van net5 voor de uitspraak van netquote:Op vrijdag 29 april 2011 15:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Precies en bijsluiters voor de medicijnen zullen het niet geweest zijn.
Ik heb Flashbox al een DM gestuurd.quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:47 schreef mcspicy het volgende:
Ik wacht met smart op het filmpje van wat Jo net zei over dat haar ma sponsor is van het programma
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |