Ik vind het nog wel redelijkquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:41 schreef liesje1979 het volgende:
Er werken 80 mensen mee aan het maken van SST.
Het lijkt mij dat de stem vooral houdt van de bewoners die televisie maken.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:42 schreef delfse het volgende:
[..]
dat klopt het zijn allemaal meelopers. En Jo is ook een lieverdje van de stem die houdt van blond en dom.
Dat is toch heel opvallend . Achter speelt het spel met marionetten poppen die precies doen wat de stem wil. Daarom moest Gerard eruit hij had ze door en deed niet waar hij niet achter stond.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:38 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
En nu mensen er wel wouden nomineren (laatste 2 keer ) is er geen normale nominatie meer geweest
Ik had iets meer verwacht.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind het nog wel redelijk
Het is 24/7 en dat 13 weken lang...
Bij een talentenjacht doen er ong. net zoveel mee
Ik had die documentaire een tijd terug al gezien op zo'n 24uurs zender, maar inderdaad, dit is mama Jo met rattenkoppie... Die jonge meisjes schaamlipcorrecties en boobjobs staan aan te pratenquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:36 schreef shomila het volgende:
Hebben jullie deze al gezien de tietenfabriek van mamajo ze ziet er trouwens anders uit.
http://zembla.vara.nl/Voo(...)974&cHash=341d07d94d
Als die allemaal 40 uur per week werken, zijn het zo'n 20 - 25 mensen per shift.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind het nog wel redelijk
Het is 24/7 en dat 13 weken lang...
Bij een talentenjacht doen er ong. net zoveel mee
quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:41 schreef liesje1979 het volgende:
Er werken 80 mensen mee aan het maken van SST.
Een gemiddelde touring bus met verstandelijk gehandicapten dus per shift.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:44 schreef Gia het volgende:
[..]
Als die allemaal 40 uur per week werken, zijn het zo'n 20 - 25 mensen per shift.
het script lag in grote lijnen al klaar en wordt steeds meer verfijndquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het lijkt mij dat de stem vooral houdt van de bewoners die televisie maken.
Ik vind het ook niet normaal maar het is wel erg uitvergroot toch?quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:39 schreef Gia het volgende:
[..]
Wel weer andere situaties. Sowieso zoeken hoogbegaafden overal iets achter. Is ook wel een reden voor dat ze op haar 30ste vrijgezel is en zo aan haar ouders hangt. Zich zo druk maakt over hoe haar ouders haar zien en over haar denken. Dat is echt niet normaal, hoor!
Toen ze begonnen was er volgens mij nog niet eens een script.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:45 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
het script lag in grote lijnen al klaar en wordt steeds meer verfijnd
Dat laten ze dan lekker merken alle personen die een beetje voor leuke tv zorgde zijn er uit b.v Gerard en Aafke en Servio.Het is nu een bejaarde huis lees ik hier want ik kijk geen streams .quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het lijkt mij dat de stem vooral houdt van de bewoners die televisie maken.
Karim zal er volgende week wel uit moeten.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:47 schreef Tamaartje het volgende:
Die 2 weken zullen nog heel lang duren zo voor Karim...
Dan weet je dus niet waar je over lultquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:46 schreef delfse het volgende:
[..]
Dat laten ze dan lekker merken alle personen die een beetje voor leuke tv zorgde zijn er uit b.v Gerard en Aafke en Servio.Het is nu een bejaarde huis lees ik hier want ik kijk geen streams .
Dat wel, ja. Maar dat doet tv nu eenmaal.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:46 schreef AYLI het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet normaal maar het is wel erg uitvergroot toch?
Servio en Aafke maakten alleen tv tijdens de feestjes, hadden verder amper een rol. Gerard was wel leuk om te volgen op de streams maar maakte niet veel tv. Een potje schaken met Karim is nou eenmaal geen uitzendingmateriaal.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:46 schreef delfse het volgende:
[..]
Dat laten ze dan lekker merken alle personen die een beetje voor leuke tv zorgde zijn er uit b.v Gerard en Aafke en Servio.Het is nu een bejaarde huis lees ik hier want ik kijk geen streams .
Dat is niet één persoon, hoor. De stem klinkt niet altijd hetzelfde. Die kan ook geen 20 uur per dag aanwezig zijn.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:46 schreef rico80 het volgende:
Het verbaast mij vooral dat na al die weken nog steeds niet 100% zeker is wie "de stem" is..
What did you expect from Joanna.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:49 schreef bull-sjitt het volgende:
hoe heet dat ook alweer als je geblinddoekt wordt en dan gewoon onder de doek doorkijkt ??
[ afbeelding ]
oja valsspelen
Dat hoop ik voor Maik in ieder geval wel.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:49 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat wel, ja. Maar dat doet tv nu eenmaal.
Iemand die denkt dat ie goed kan zingen en auditie doet voor x-factor gaat ook af. Het klinkt dan al gauw veel erger dan het in werkelijkheid is.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:48 schreef TWP het volgende:
[..]
Karim zal er volgende week wel uit moeten.
Wordt sowieso genomineerd door Joanna, Mo, Flip..
Als Karim genomineerd wordt, beginnen we een actie om op Karim te stemmen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:48 schreef TWP het volgende:
[..]
Karim zal er volgende week wel uit moeten.
Wordt sowieso genomineerd door Joanna, Mo, Flip..
Het was wel heel duidelijk jaquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:49 schreef bull-sjitt het volgende:
hoe heet dat ook alweer als je geblinddoekt wordt en dan gewoon onder de doek doorkijkt ??
[ afbeelding ]
oja valsspelen
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:51 schreef liqrich het volgende:
khad nooit gedacht dat ik ooit een modegesprek moest aan horen
quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan weet je dus niet waar je over lult
Btw gerard was de oudste
Deden ze heus allemaal wel, want niemand sloeg mis. Behalve Sharon, maar die wilde niet raak slaan. Was niet in haar belang.quote:
Broekspijpen en leggings......quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:56 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Oke, ik ga ze niet opstarten.
Stream ze
werken ze weer bij je ?quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:56 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Oke, ik ga ze niet opstarten.
Stream ze
gewoon continu alcohol in het huisquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:58 schreef Tamaartje het volgende:
Ik hoop niet dat dit de streams worden van komende 2 weken
Ik ben voor.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:59 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
gewoon continu alcohol in het huis
Vond dat ook al raar, ja.quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:02 schreef mcspicy het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe de puntentelling ging gister in de liveshow met het fotospel?Ik heb alle jaren en maanden bij elkaar opgeteld en kom dan uit op 21jaar en 7 maanden,Gerard had in totaal 26,9 geraden,Karim 23,6 en Flip 22,4
Zoiets jaquote:Op vrijdag 29 april 2011 15:09 schreef danilel het volgende:
[..]
Echooooooo
Wat een stilte zonder Gerard.......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |