Dat zou ik wel terecht vindenquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:43 schreef sjaakspark het volgende:
gezien de 0 euro in de kluis van Monique vermoed ik dat zei de ton wint. Ze laten haar echt niet met niks naar huis gaan.
Een lege koffer is ook een koffer.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:43 schreef sjaakspark het volgende:
gezien de 0 euro in de kluis van Monique vermoed ik dat zei de ton wint. Ze laten haar echt niet met niks naar huis gaan.
Het niveau is al weken hetzelfde maar nu Gerard eruit is, is het opeens om te janken? Laat me niet lachen het was al die tijd al zo, en nu streamers gaan afzeiken. Niveautje hoor!quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:39 schreef knagsje het volgende:
[..]
dat is serieus hoor...........zie jij het anders dan?
Ik zei gister al dat Jo-gate een afleidingsmaneuvre kon zijn voor Moquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:43 schreef sjaakspark het volgende:
haha humor, maar ik bedoelde de botoxheksquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:40 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Sharon is al twee keer geweest hoor
idd de bedden kraken ervan.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ze heeft er hard voor gewerkt in ieder geval.
Als ze dan maar vandaag een geheime missie krijgt die behelst dat ze totdat Joanna heeft gewonnen haar mond niet meer mag opendoen en dat falen van de missie een onmiddellijke evictie tot gevolg heeft.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zou het verdient vinden als Sharon in de finale komt
Dat streamers afzeiken deed hij al vanaf het moment dat hij hier binnenviel. Daarom negeer ik hem ook steevast en reageer ik niet op zijn postings. Als ik met stront wil praten ga ik wel in een riool zitten.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het niveau is al weken hetzelfde maar nu Gerard eruit is, is het opeens om te janken? Laat me niet lachen het was al die tijd al zo, en nu streamers gaan afzeiken. Niveautje hoor!
ja doe net de tv aan, heb het jawoord gemist geloof ik.. ach boeien.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:49 schreef PC eend het volgende:
Ik denk wat houden die streamers zich opeens aan hun afspraak![]()
Maar die zitten waarschijnlijk gewoon naar dat huwelijk te kijken
ja zag ik ook vanochtend, heb ik geen zin om naar te kijkenquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:50 schreef shomila het volgende:
Gezellig als je de stream aan doet liggen ze op bed.
Ah. Niet aan gedacht maar je kon wel eens gelijk hebben.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:49 schreef PC eend het volgende:
Ze moesten naar de slaapkamer hequote:Op vrijdag 29 april 2011 12:50 schreef shomila het volgende:
Gezellig, als je de stream aan doet liggen ze op bed.
Ik begin het ook steeds meer te geloven. Ze hebben van Monique een Egbert in kwadraat gemaakt. Ik kan me niet voorstellen dat ze daar niet ruim voor gecompenseerd zal worden. Misschien hebben ze ons allemaal wel liggen en is zij de mol in huis.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zei gister al dat Jo-gate een afleidingsmaneuvre kon zijn voor Mo
Ik heb sinds gisterenavond geen streams meer aangehad. Nog even geen behoefte aan.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:50 schreef shomila het volgende:
Gezellig, als je de stream aan doet liggen ze op bed.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah. Niet aan gedacht maar je kon wel eens gelijk hebben.
Belachelijk dat Gerard niet is uitgenodigd trouwens.
Die zus van Geer?quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:47 schreef SecretOma het volgende:
[..]
haha humor, maar ik bedoelde de botoxheks
dat gehack geloof ik geen zak vanquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:52 schreef shomila het volgende:
Jo denkt dat haar moeder ook wel wat internet acties heeft gedaan.
Jazeker 60 mensen uitgenodigd en er was maar plek voor 10.Ik moet er nog steeds om lachen.
het niveau is idd al weken kut ja, maar geer samen met karim zorgde altijd nog voor leuke monenten, in ieder geval volwassen momenten, nuquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het niveau is al weken hetzelfde maar nu Gerard eruit is, is het opeens om te janken? Laat me niet lachen het was al die tijd al zo, en nu streamers gaan afzeiken. Niveautje hoor!
Hoe weet jij hoe de sfeer in het huis is? Je bent afgehaakt:quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:49 schreef sjampoeh het volgende:
ben er nu pas weer
hele andere sfeer weer in het huis vinden jullie niet ?
ik kijk nu naar tha wedding
Gerard eruit? > Stoppen met kijken, meld je !quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:00 schreef akveor het volgende:
![]()
Patch
Day
ariehaan
TimeJumper
kaatje50
sjampoeh
Maria44
hamster90
evaxsis
secretannie
DjinN
trollie67
Misiuuu
TWP
Chanel5
patrick37
ABundy
muzas
mevrouwdebok
Bastard
DionysusKaterman
B.F.J.
Green1
rico80
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:18 schreef sjampoeh het volgende:
ik meld me ook ! wou het bij guido al doen, maar als servio deze ronde weer overleefd kijk ik niet meer
Fuck, is dat vandaag?? Zo maar even kijken dan..quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:49 schreef PC eend het volgende:
Daar heb je denk ik gelijk in.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:49 schreef PC eend het volgende:
Yup. Stuk stiller ook.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:49 schreef sjampoeh het volgende:
ben er nu pas weer
hele andere sfeer weer in het huis vinden jullie niet ?
ik kijk nu naar tha wedding
Ik vind het vooral leuk om te volgen hoe mensen op de streams reageren. Ik moest lachen om je reactie.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:53 schreef knagsje het volgende:
[..]
het niveau is idd al weken kut ja, maar geer samen met karim zorgde altijd nog voor leuke monenten, in ieder geval volwassen momenten, nuis het net een kindershow en dat mag jij natuurlijk leuk vinden.
niets zo veranderlijk dan de mens eejquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hoe weet jij hoe de sfeer in het huis is? Je bent afgehaakt:
[..]
Gerard eruit? > Stoppen met kijken, meld je !
[..]
dat mag jij hoor, ieder zijn mening.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind het vooral leuk om te volgen hoe mensen op de streams reageren. Ik moest lachen om je reactie.
Nou, bedankt!quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:58 schreef knagsje het volgende:
[..]
dat mag jij hoor, ieder zijn mening.
Als mo weer huilt komen ze vast wel even vertellen wat ze er van denkenquote:
toch blijf ik me afvragen wat er afgelopen zondag tegen haar gezegd is in de KVDW dat die ommezwaai bij Mo veroorzaakt heeft ?quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als mo weer huilt komen ze vast wel even vertellen wat ze er van denken
Staat me nog vaag iets van bijquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:55 schreef Pearlbitch het volgende:
Ze hebben het nu over een aandenken dat ze uit het huis willen meenemen.
Doet me weer denken aan Micheline uit BB6, die op de laatste dag haar ware aard liet zien en een lamp uit huis mee jatte, die ze vervolgens weer moest teruggeven
De medicatie is aangepastquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:04 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
toch blijf ik me afvragen wat er afgelopen zondag tegen haar gezegd is in de KVDW dat die ommezwaai bij Mo veroorzaakt heeft ?
ze heeft nauwelijks nog "buien"gehad
en is een stuk vrolijker
Volgens mij heeft die uitval van karim er ook mee te makenquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:04 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
toch blijf ik me afvragen wat er afgelopen zondag tegen haar gezegd is in de KVDW dat die ommezwaai bij Mo veroorzaakt heeft ?
en is een stuk vrolijker
Doet me eerder denken aan Jaap, die een hele vrachtwagen voor liet rijden en inlaadde.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:55 schreef Pearlbitch het volgende:
Ze hebben het nu over een aandenken dat ze uit het huis willen meenemen.
Doet me weer denken aan Micheline uit BB6, die op de laatste dag haar ware aard liet zien en een lamp uit huis mee jatte, die ze vervolgens weer moest teruggeven
Jij gaat een glansrijke acteercarrière tegemoet! Heel Nederland is aangenaam verrast door jouw enorm krachtig staaltje method acting. Okay, de rollen die je aangeboden zijn, zijn wat eenzijdig: huilend hoopje verdriet op de achtergrond, maar toch! Glansrijk!quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:04 schreef bull-sjitt het volgende:
en is een stuk vrolijker
Natasia van DGK wilde dat ook doen, is toen ook verbodenquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:06 schreef liesje1979 het volgende:
Ze mogen in ieder geval geen boek schrijven over hun SST avontuur. Verrassend.
Dat weet ze zelf ook wel en daar gaat ze aan werkenquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Edelfiguratie? Nee, helaas, daar moet je een beter stemgeluid voor hebben.
zou ook kunnenquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij heeft die uitval van karim er ook mee te maken
Stembandtransplantatie?quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:09 schreef PC eend het volgende:
Dat weet ze zelf ook wel en daar gaat ze aan werken
filmpjes gezien gisteren tijdens de SLquote:
Dat weet ik, en volgens mij was dat Ilona ook.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Natasia van DGK wilde dat ook doen, is toen ook verboden
Klopt. Dus eigenlijk verbaast het me niet zoveel. Wel jammerquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat weet ik, en volgens mij was dat Ilona ook.
Denk niet dat dat afdoende is om het stemgeluid om te bouwen.quote:
Ach, ze heeft in ieder geval de liefde van haar leven gevonden.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:12 schreef Copycat het volgende:
What the fuck valt er nu te schrijven over dat verblijf daar? Een boek tegen insomnia?
Echt waar, waar zij met haar intelligentie het idee vandaan haalt dat iemand daar wel eens op zou zitten wachten.
Sowieso dat ze denkt dat er verdergaande en zelfs verregaande roem aan deelname is verbonden, verbaast me steeds meer.
aha dat verklaart een hele boel.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:12 schreef mazaru het volgende:
Ik weet waarom Joanne zo contactgestoord is:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ren-moeilijker.dhtml
Oh, mijn verrassend bedoelde ik sarcastisch, misschien vergat ik een smiley.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Klopt. Dus eigenlijk verbaast het me niet zoveel. Wel jammer
Dat is waar!quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:12 schreef liesje1979 het volgende:
Ach, ze heeft in ieder geval de liefde van haar leven gevonden.
eq... erectiequotiënt?quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:13 schreef sjampoeh het volgende:
Mo heeft liever een vriend met een hoge eq dan een hoge iq.
Vergeet niet dat ze het huis ingingen met de wetenschap dat het in het buitenland een groot succes was en dat alfons zei dat het niet kon floppenquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:12 schreef Copycat het volgende:
What the fuck valt er nu te schrijven over dat verblijf daar? Een boek tegen insomnia?
Echt waar, waar zij met haar intelligentie het idee vandaan haalt dat iemand daar wel eens op zou zitten wachten.
Sowieso dat ze denkt dat er verdergaande en zelfs verregaande roem aan deelname is verbonden, verbaast me steeds meer.
Ohw, sorryquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh, mijn verrassend bedoelde ik sarcastisch, misschien vergat ik een smiley.
Hij had zich daar allang over laten informerenquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:17 schreef Reksie1981 het volgende:
Ik wil vanavond Geer's reactie op twitter over de kijkcijfers !
Hij zal er toch wel eerlijk over zijn dat het dik tegenvalt?
Tegelijkertijd gingen ze ook het huis in met de wetenschap dat niemand, maar dan ook niemand van hun voorgangers er een serieuze carrière voor de schermen of als auteur aan heeft overgehouden.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:16 schreef PC eend het volgende:
Vergeet niet dat ze het huis ingingen met de wetenschap dat het in het buitenland een groot succes was en dat alfons zei dat het niet kon floppen
ze heeft zeker een goeie dagquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:21 schreef liesje1979 het volgende:
Monique heeft volgens mij in het begin echt haar best gedaan om haar geheim verborgen te houden en zich dommer voor gedaan dan ze is. Een wereld van verschil met hoe ze nu over komt.
Heel erg offtopic, maar ik vraag me al maanden af hoe het ook alweer heet als je je bekbed in je dekbedhoes doet, door hem binnenstebuiten te doen. Vage zin, maar je snapt het denk ik wel.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:17 schreef snetje het volgende:
wow! ik hoefde maar 1 cos bij te lezen ..... lekker saai dus
bed opmaken?quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heel erg offtopic, maar ik vraag me al maanden af hoe het ook alweer heet als je je bekbed in je dekbedhoes doet, door hem binnenstebuiten te doen. Vage zin, maar je snapt het denk ik wel.
Ze is in haar element hequote:Op vrijdag 29 april 2011 13:21 schreef liesje1979 het volgende:
Monique heeft volgens mij in het begin echt haar best gedaan om haar geheim verborgen te houden en zich dommer voor gedaan dan ze is. Een wereld van verschil met hoe ze nu over komt.
Dat weet ik eigenlijk niet hoe dat is gegaan met die buitenlandse kandidatenquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tegelijkertijd gingen ze ook het huis in met de wetenschap dat niemand, maar dan ook niemand van hun voorgangers er een serieuze carrière voor de schermen of als auteur aan heeft overgehouden.
Die feiten zouden mij toch zwaarder wegen dan resultaten in het buitenland en de loze, hoopvolle kreten van een zenderbaas.
Ik had het uiteraard over Nederland. Daar moet je je aan spiegelen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:28 schreef PC eend het volgende:
Dat weet ik eigenlijk niet hoe dat is gegaan met die buitenlandse kandidaten
Ik kwam een hele leuke video tegen van een franse kandidate die dus de filmwereld is ingegaanquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat weet ik eigenlijk niet hoe dat is gegaan met die buitenlandse kandidaten
Dat is in andere landen net zoquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:30 schreef bull-sjitt het volgende:
zouden in andere landen de deelnemers ook zo afgezeikt zijn of is dat iets typisch nederlands ?
Je staat 'm op te wachten?quote:
Vergeet Ruud nietquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik had het uiteraard over Nederland. Daar moet je je aan spiegelen.
Vergeet zijn modellencarrière niet. De plaatselijke middenstand betaalt best aardig voor een kiekje in de nieuwe flyer.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:32 schreef liesje1979 het volgende:
Ach, geen zorgen, als het haar niet lukt om een beroemd actrice te worden kunnen ze altijd nog leven van Maiks muziekcarrière.
Ik denk dat ik met een gerust hart mijn case mag laten rusten?quote:
Ook nog ja! Nee, die twee, die komen er wel.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vergeet zijn modellencarrière niet. De plaatselijke middenstand betaalt best aardig voor een kiekje in de nieuwe flyer.
In 2002 verscheen Ruuds autobiografie Ik laat me niet gek maken!quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat ik met een gerust hart mijn case mag laten rusten?
Misschien komt gerard wel af en toe mee cossen net als guido, moet je zien hoe druk het dan weer isquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:38 schreef liesje1979 het volgende:
Tot hoe laat duurt die trouwpartij? Met jullie ben ik het teveel eens.
trouwpartij ?quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:38 schreef liesje1979 het volgende:
Huh?quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:35 schreef Reksie1981 het volgende:
Waarom zit LekkerSimpel op twitter telkens naar "fano calia" te tweeten
3 uur ofzoquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:38 schreef liesje1979 het volgende:
En sindsdien is hij een graag geziene gast op het Boekenbal en prijken al zijn titels in de hoogste regionen van lijsten als Booker, Ako en Pulitzer.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:37 schreef PC eend het volgende:
In 2002 verscheen Ruuds autobiografie Ik laat me niet gek maken!
quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Misschien komt gerard wel af en toe mee cossen net als guido, moet je zien hoe druk het dan weer is
quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:41 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
trouwpartij ?
er was toch al getrouwd in dat huis
gaan ze dat nu weer doen ?
.quote:Die op tv.
Ik denk wel dat-ie ff komt babbelenquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Misschien komt gerard wel af en toe mee cossen net als guido, moet je zien hoe druk het dan weer is
Oo ook bij die trouwpartij ben ik afgehaakt. Was alleen benieuwd naar de jurk en het jawoord.quote:
Welbedeeld ... Dan denk ik toch aan iets anders.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:42 schreef sjampoeh het volgende:
Wat wil jij doen met Gerard?
Zoals elke week heb je ook na de eliminatie van Gerard de kans om de kersverse ex-bewoner te ontmoeten. Afgelopen week pakte Laura een terrasje met haar grootste fan en Aafke zette een heuze piercing bij een van de Secret Story liefhebbers. Wat zou jij met Gerard willen doen? Als Dagobert Duck in het geld zwemmen, kan helaas niet, maar de welbedeelde man staat open voor alle suggesties.
Proest!quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Welbedeeld ... Dan denk ik toch aan iets anders.
Je stuurt telkens berichten naar sstnl (@sstnl), dat is dus die gozer.quote:
En dan sterven ze een hongerdood?quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:45 schreef schizolientje het volgende:
Karim en Sharon werken weer aan het eten en nemen de bestelling mee uit de slaapkamer. Dit beeld kun je dus verwachten als K en S weg zijn, alleen nog maar op bed liggende mensen zonder geluid
De wens is de vader van de gedachte?quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En dan sterven ze een hongerdood?
Dat moet je helemaal zelf wetenquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:43 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Oo ook bij die trouwpartij ben ik afgehaakt. Was alleen benieuwd naar de jurk en het jawoord.
Mag ik hier niet meer posten ofzo, nu ik afgehaakt ben bij SSt?
Philip wil geen relatie met Jo hij wil zeker zijn dat hij geen stem krijgt van haar daarom moet hij zich verkopen aan Jo. En met Mo wil die in de finale want hij weet dat hij daarvan kan winnen. Philip is gewoon een flapdrol..quote:
Ik zeg ook niet dat het allemaal makkelijk gaat zijn, maar als je toch die ambitie hebt en je met de wetenschap dat het in het buitenland een groot succes is het huis in gaat, dat het dan niet echt een domme zet is als je die ambitie door deelname aan dit programma een boost probeert te gevenquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
En sindsdien is hij een graag geziene gast op het Boekenbal en prijken al zijn titels in de hoogste regionen van lijsten als Booker, Ako en Pulitzer.
Een zwaluw maakt nog geen zomer. Een ghostwritten boekje nog geen auteur.
Scherpquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:43 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Oo ook bij die trouwpartij ben ik afgehaakt. Was alleen benieuwd naar de jurk en het jawoord.
Mag ik hier niet meer posten ofzo, nu ik afgehaakt ben bij SSt?
Volgens mij mis je niks als je geen streams kijkt.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:48 schreef WebAddict het volgende:
Streams falen ja, godverdomme al dagen achter elkaar dat niks werkt hier.
Ja, dat zul je alleen weten als je de streams kijkt natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:48 schreef delfse het volgende:
[..]
Volgens mij mis je niks als je geen streams kijkt.
Ja Flip is ook van het manipulatieve soort.. Eerst achter Jo aanlopen, want die is het populairst en kan zorgen voor stemmers, dan achter Mo, want die is NOG beter in manipuleren dan hij en op die manier zorgt hij in huis te blijven. Mo zorgt ervoor dat hij niet genomineerd staat en staat ie wel genomineerd, knuffelt ie een paar x met Jo et voila weer de meeste stemmen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:47 schreef delfse het volgende:
[..]
Philip wil geen relatie met Jo hij wil zeker zijn dat hij geen stem krijgt van haar daarom moet hij zich verkopen aan Jo. En met Mo wil die in de finale want hij weet dat hij daarvan kan winnen. Philip is gewoon een flapdrol..
Daar hoef je geen streams voor te kijken hoorquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, dat zul je alleen weten als je de streams kijkt natuurlijk.
En ik vind het uitermate naïef gedacht, op basis van de harde, realistische feiten uit het verleden.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:48 schreef PC eend het volgende:
Ik zeg ook niet dat het allemaal makkelijk gaat zijn, maar als je toch die ambitie hebt en je met de wetenschap dat het in het buitenland een groot succes is het huis in gaat, dat het dan niet echt een domme zet is als je die ambitie door deelname aan dit programma een boost probeert te geven
Maar goed ik val in herhaling
Hoeren!quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:52 schreef sjampoeh het volgende:
wat een faalstreams weer. liggend je geld verdienen
Je hebt helemaal gelijk. Luie mensen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:52 schreef sjampoeh het volgende:
wat een faalstreams weer. liggend je geld verdienen
Klopt, Flip is ontzettend bezig met de stemmers. Ik zou bijna durven zeggen dat hij bij alles nadenkt of het handig is om te doen. (Behalve met alcohol op dan)quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:50 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ja Flip is ook van het manipulatieve soort.. Eerst achter Jo aanlopen, want die is het populairst en kan zorgen voor stemmers, dan achter Mo, want die is NOG beter in manipuleren dan hij en op die manier zorgt hij in huis te blijven. Mo zorgt ervoor dat hij niet genomineerd staat en staat ie wel genomineerd, knuffelt ie een paar x met Jo et voila weer de meeste stemmen.
Ik eet vrijwel nooit patat. Vind dat niet lekker.quote:
Het kutwijf.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:56 schreef schizolientje het volgende:
En Moniek zit al te eten als eerste zonder even te wachten tot iedereen heeft
Zoiets is er al: Dead Famous van Ben Elton. Erg vermakelijk.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:55 schreef Gia het volgende:
Wat lachen is....als een willekeurige auteur een boek schrijft over zijn/haar fictieve deelname aan een RLS als DGK of SST. Uiteraard een pseudoniem gebruiken. En vooral veel manipulaitie door de programmamakers aan het 'licht' brengen.
Wat zullen ze pissed zijn en gaan uitzoeken welke oudbewoner dat geschreven heeft.
Eh.......een tosti wordt koud hoor, als je te lang wacht!quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:56 schreef schizolientje het volgende:
En Moniek zit al te eten als eerste zonder even te wachten tot iedereen heeft
Ik denk dat zij eerder bang is dat haar bed koud wordt als het te lang duurtquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:58 schreef Gia het volgende:
[..]
Eh.......een tosti wordt koud hoor, als je te lang wacht!
Kan leuk zijn. Vooral als je dat heel realistisch doet, zodat de programmamakers echt gaan denken dat één van de bewoners dat stiekem heeft gedaan.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zoiets is er al: Dead Famous van Ben Elton. Erg vermakelijk.
je bedoeld krang?quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heel erg offtopic, maar ik vraag me al maanden af hoe het ook alweer heet als je je bekbed in je dekbedhoes doet, door hem binnenstebuiten te doen. Vage zin, maar je snapt het denk ik wel.
Zoals ze vanmorgen tegen Jo bezig was!!!quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:59 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Ik denk dat zij eerder bang is dat haar bed koud wordt als het te lang duurt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |